Kumpi olisit

Anonyymi

Jos olisit suhteessa ja leikitte piiska leikkejä niin kumpi olisit piiskan antajana vai piiskan saajana

11

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ainakaan piiskaaja, en halua satuttaa ketään.

• Anonyymi

No joo ehkä jos pakko niin voisin antaa kevyesti tai leikkimielisesti ja jos nainen vaatisi et lyö lujempaa niin vois vähän lujempaa muutaman kerran lyödä ja siltikin sanoo lyö lujempaa ei tunnu missään niin olis pakko lopettaa leikki no joo ei satuttaa halua eikä se seksiä ole jos peppuun jää jälkiä tai punoittaa puhumattakaan tihkuu verta eli ei minusta olisi piiskan antajaksi

• Anonyymi

Emme leikkisi sellaisia.

• Anonyymi

En itsekkään haluaisi sellaista leikkiä

• Anonyymi

Minä suostuisin leikkimään piiskaleikkejä vain toisen miehen kanssa ja minä olisin se jota piskataan.

• Anonyymi

Mikä auto voittaisi jonkun auotpeli-kilpaiun... varmaankin joku Dodge viper sitten :D

• Anonyymi

En ainakaan piiskan saajana olisi. Oikeasti ei kiinnosta piiskaleikit yhtään.

- Sheena

• Piiskaaminen kuulostaa kivuliaalle. En usko, että innostuisin. Ärsyyntyisin vaan läpsimisestä ja läiskimisestä. Kiihkeetä voi olla ihan ilman mitään oheisroinaakin.

Sylitanssi on jostain syystä semmonen minkä joskus haluisin saada. Enkä miltään Tuksulta, vaan joltain mun silmään seksikkäältä.

• Anonyymi

Toivoisin, että minun kaveri olisi niin riski, että hän pystyisi oikeasti minut piiskaamaan. Olisihan se aika häpeällistä saada piiskaa toiselta mieheltä, mutta minkä sille sille voi, jos mieli tekee saada saparolleen.

• Anonyymi

Väkivaltaiset sontajutut on loputtava

En sellaisten sekoihmisten kanssa oo ikinä tekemisissä

• Anonyymi

Jos piiskaaja painaa yhtä paljon kuin minä, niin olisi mielenkiintoista kokeilla pystyykö sellainen mies minut perinteisesti piiskaamaan. Moneen vuoteen tuota ei olekaan kokeiltu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3585
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2480
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1546
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe