Jos olisit suhteessa ja leikitte piiska leikkejä niin kumpi olisit piiskan antajana vai piiskan saajana
Kumpi olisit
11
261
Vastaukset
En ainakaan piiskaaja, en halua satuttaa ketään.
- Anonyymi
No joo ehkä jos pakko niin voisin antaa kevyesti tai leikkimielisesti ja jos nainen vaatisi et lyö lujempaa niin vois vähän lujempaa muutaman kerran lyödä ja siltikin sanoo lyö lujempaa ei tunnu missään niin olis pakko lopettaa leikki no joo ei satuttaa halua eikä se seksiä ole jos peppuun jää jälkiä tai punoittaa puhumattakaan tihkuu verta eli ei minusta olisi piiskan antajaksi
- Anonyymi
Emme leikkisi sellaisia.
- Anonyymi
En itsekkään haluaisi sellaista leikkiä
- Anonyymi
Minä suostuisin leikkimään piiskaleikkejä vain toisen miehen kanssa ja minä olisin se jota piskataan.
- Anonyymi
Mikä auto voittaisi jonkun auotpeli-kilpaiun... varmaankin joku Dodge viper sitten :D
- Anonyymi
En ainakaan piiskan saajana olisi. Oikeasti ei kiinnosta piiskaleikit yhtään.
- Sheena Piiskaaminen kuulostaa kivuliaalle. En usko, että innostuisin. Ärsyyntyisin vaan läpsimisestä ja läiskimisestä. Kiihkeetä voi olla ihan ilman mitään oheisroinaakin.
Sylitanssi on jostain syystä semmonen minkä joskus haluisin saada. Enkä miltään Tuksulta, vaan joltain mun silmään seksikkäältä.- Anonyymi
Toivoisin, että minun kaveri olisi niin riski, että hän pystyisi oikeasti minut piiskaamaan. Olisihan se aika häpeällistä saada piiskaa toiselta mieheltä, mutta minkä sille sille voi, jos mieli tekee saada saparolleen.
- Anonyymi
Väkivaltaiset sontajutut on loputtava
En sellaisten sekoihmisten kanssa oo ikinä tekemisissä
- Anonyymi
Jos piiskaaja painaa yhtä paljon kuin minä, niin olisi mielenkiintoista kokeilla pystyykö sellainen mies minut perinteisesti piiskaamaan. Moneen vuoteen tuota ei olekaan kokeiltu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427