Kertokaa kokemuksianne/ neuvokaa itseruskettavan voiteen tai suihkeen hankinnassa!
Ajattelin tänä tulevana kesänä turvautua kosmetiikkaan, kun tulen olemaan tosi paljon sisätiloissa työn puolesta ja muutenkaan ei tule olemaan aikaa/halua lähteä rantsulle niin usein kuin yleensä kesällä...ja onhan se terveellisempääkin=)
En ole kuitenkaan ennen käyttänyt itseruskettavia.
Enkä haluaisi mennä solariumiin tai mihinkään "rusketuskoppiin", vaan ihan kaupasta ostaa purkin!
Itseruskettava
4
4386
Vastaukset
- neito18
moi!
suosittelen Garnierin itseruskettavaa suihketta, jota ollaan myös mainostettu televisioissa... Levittyy hyvin ja muutenkin olen ollut tyytyväinen... :) hinta about 8-9 euroa.
Ennen itseruskettavan levittämistä muista ensin KUORIA iho (kasvot/vartalo), ja sen jälkeen kosteuttaa hyvin perusvoiteella tmv. -> Kuiviin kohtiin jää itseruskettavaa enemmän.
Sitten itseruskettavan levitys!
Näin rusketuksesta tulee mahdollisimman tasainen j a onnistunut! :)
Vältä levityksessa hiusrajaa, kulmakarvoja, polvia ja kaikkia taipeita, sillä niihin jää helpommin enemmän itseruskettavaa ja näin ollen lopputulos on epätasaisempi... (kannattaa kosteuttaa ongelmakohdat erityisen huolella ennen levitystä!!)
Suihke siis ensin suihkutetaan ja sitten levitetään käsin... Heti levityksen jälkeen kuuluu sitten pestä kämmenet huolella!
Kasvoille ei muuten suositella suihketta käytettäväksi juuri kulmakarvojen ym. vuoksi. Sinun siis tulisikin ostaa kasvoille oma putilo!! Garnieria suosittelen siihenkin... - *anne*
Mielestäni Garnierin itseruskettava ei ole kovinkaan hyvä, eli suosittelen mielummin esim Nivean itseruskettavaa. Maksaa about 8 euroa. Tosin riippuu paljon ihotyypistä, mikä on itselle se paras itseruskettava. Kannattaa siis kokeilla useampaa eri itseruskettavaa. Itse en ainakaan varpaisiin meinaa saada Garnierin itseruskettavalla millään tasaista väriä, mikä tietty kesää ajatellen on aika ikävää, jos vaikka on sandaalit jalassa :) Parhaan tuloksen itseruskettavilla mielestäni saa, jos on hieman luonnollista rusketusta ennestään.
- Ninni
Itse pidän Piz Buin -merkkisistä tuotteista. Haju on paha, mutta tulosta tulee. Jos haluat panostaa vähän enemmän tuotteeseen, suosittelen SpraySun merkkistä tuotetta. Hyvä väri ja tasainen loppputulos. Tuoksuukin karkille! =) Itse suositan myös: ihon puhdistus ja kuorinta, kuivaus, ihon rasvaus (erityisesti polvet ja kyynärpäät), rasvan imeytyminen kunnolla, rusketusaineen levitys (varovasti hiusraja, kulmakarvat, kynnet) jne...
- mar
moii, mistä tota SpraySunia saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841