Kertokaa kokemuksianne/ neuvokaa itseruskettavan voiteen tai suihkeen hankinnassa!
Ajattelin tänä tulevana kesänä turvautua kosmetiikkaan, kun tulen olemaan tosi paljon sisätiloissa työn puolesta ja muutenkaan ei tule olemaan aikaa/halua lähteä rantsulle niin usein kuin yleensä kesällä...ja onhan se terveellisempääkin=)
En ole kuitenkaan ennen käyttänyt itseruskettavia.
Enkä haluaisi mennä solariumiin tai mihinkään "rusketuskoppiin", vaan ihan kaupasta ostaa purkin!
Itseruskettava
4
4388
Vastaukset
- neito18
moi!
suosittelen Garnierin itseruskettavaa suihketta, jota ollaan myös mainostettu televisioissa... Levittyy hyvin ja muutenkin olen ollut tyytyväinen... :) hinta about 8-9 euroa.
Ennen itseruskettavan levittämistä muista ensin KUORIA iho (kasvot/vartalo), ja sen jälkeen kosteuttaa hyvin perusvoiteella tmv. -> Kuiviin kohtiin jää itseruskettavaa enemmän.
Sitten itseruskettavan levitys!
Näin rusketuksesta tulee mahdollisimman tasainen j a onnistunut! :)
Vältä levityksessa hiusrajaa, kulmakarvoja, polvia ja kaikkia taipeita, sillä niihin jää helpommin enemmän itseruskettavaa ja näin ollen lopputulos on epätasaisempi... (kannattaa kosteuttaa ongelmakohdat erityisen huolella ennen levitystä!!)
Suihke siis ensin suihkutetaan ja sitten levitetään käsin... Heti levityksen jälkeen kuuluu sitten pestä kämmenet huolella!
Kasvoille ei muuten suositella suihketta käytettäväksi juuri kulmakarvojen ym. vuoksi. Sinun siis tulisikin ostaa kasvoille oma putilo!! Garnieria suosittelen siihenkin... - *anne*
Mielestäni Garnierin itseruskettava ei ole kovinkaan hyvä, eli suosittelen mielummin esim Nivean itseruskettavaa. Maksaa about 8 euroa. Tosin riippuu paljon ihotyypistä, mikä on itselle se paras itseruskettava. Kannattaa siis kokeilla useampaa eri itseruskettavaa. Itse en ainakaan varpaisiin meinaa saada Garnierin itseruskettavalla millään tasaista väriä, mikä tietty kesää ajatellen on aika ikävää, jos vaikka on sandaalit jalassa :) Parhaan tuloksen itseruskettavilla mielestäni saa, jos on hieman luonnollista rusketusta ennestään.
- Ninni
Itse pidän Piz Buin -merkkisistä tuotteista. Haju on paha, mutta tulosta tulee. Jos haluat panostaa vähän enemmän tuotteeseen, suosittelen SpraySun merkkistä tuotetta. Hyvä väri ja tasainen loppputulos. Tuoksuukin karkille! =) Itse suositan myös: ihon puhdistus ja kuorinta, kuivaus, ihon rasvaus (erityisesti polvet ja kyynärpäät), rasvan imeytyminen kunnolla, rusketusaineen levitys (varovasti hiusraja, kulmakarvat, kynnet) jne...
- mar
moii, mistä tota SpraySunia saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997