oluetta..olin oluetta

Olin oluetta 12 päivää ja nyt kolmantenatoista päivänä ennen viikon pääsiäispaastoa otan olutta ja pähkinöitä. lidlin superpähkinöitä. Ainoastaan voin humalassa lentää partsilta alas.
Olen tehnyt ruoka-annoksia pakkaseen. Koska on tiukat ajat ja pitäisi kerrankin paastota ennen pääsiäistä. Aloitan siis paaston pähkinöillä ja halvalla oluella.

Tiesittekö että ensimmäiset kirjoitukset maailmassa olivat kuitteja muinaisbaarien ja kauppojen olutannoksista. Myytiinkö olutta ruukuissa vai kalebasseissa vai nahkaleileissä? Mitä luulette? Minä en tiedä vaikka toisin voisi luulla.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutama sivuhuomio:

      1. Suomessa EI ole halpaa olutta - ei ole milloinkaan ollut. Jopa pieni tölkki alkoholitonta olutta maksaa kaupassa 2 euroa. Tämä johtuu pelkästään siitä "olut"- sanasta purkin kyljessä.

      2. Miten sinä katsoisit kohdetta, jos kauppoihin ilmestyisi halpaa olutta? Halpaa makkaraa katsotaan ainakin nenänvartta pitkin. Luulisi, että joku köyhä katsoisi himoitenkin, mutta ei.

      3. Jos maailman vanhin ammatti on se mikä se on, niin millä asiakkaat maksoivat, jos heillä ei ollut työtä? Maksoivatko luonnossa?

      4. Aioin perustaa jatulitarhan, kun muuan kansallispukuinen mies oli erään tarhan edustalla myymässä jatuleita halvalla. Sitten otin asioista selvää ja se olikin jatulintarha!

      5. Junnu Vainio aloitti aina keikkansa näin: "Anteeksi,että olen hieman kaljoissa, mutta Kai Lindin pullo kaatui tuolla takahuoneessa päälleni."

      6 Arabimaissa esiintyy kaikista vähiten syöpää. Tutkijat olettavat se johtuvan Ramadan- paastokuukaudesta. Syöpäsolut tarvitsevat sokeria kehittyäkseen ja pienelläkin paastolla on vaikutusta.

      7. Ilmaston radikaaliin lämpenemiseen liittyy sään ääri- ilmiöt, kuten ilmaston radikaali kylmeneminen. Jos olis uutta jääkautta ennustettu parikymmentä vuotta, niin nyt luultaisiin sen toteutuneen.

      • 1. Mitähän ohralimua sitten oli 4,5 alkoholivoltilla 0,99 senttiä josksu..nyt rainbow voltilla 4,3,. Alkoholittomat on kalliita ja mauttomia. Alkoholi tekee SEN.. siinä on sitä voimaa.. Alkoholimiehen voimaa.. vie mut känniin humalamies..lauloi kikka..

        2. jaa minä katsoisin himoiten koska olen perso alkoholille. Joskus suorastaan himoan viinaa. mutta perskänneilystä en enää tykkää. Joskus se vaan "menee" siihen.

        #3. Silloin maksettaisiin oravannahoilla tai vaihtotaloutta. kelpais nykyäänkin.

        4. liittyykö munsalan kansallispuku tähän?

        5.sisäisesti ja ulkoisesti i believe.

        6. minä luulen että kun siellä se on se tolkuton auringonporotus ja säteily ettei syöpä viihdy siellä. samasta syystä arabit on sotaisia ja vihaisia. oon käynyt turkissa ja hellettä oli pahimmillaan 47 astetta. Kyllähän se sekottaa pään.

        7 radikaali kylmeneminen johtuu ilmastonmuutoksen vuoksi tapahtuvasta golfvirran hiipumisesta. Jäätikkövesi (makea) syrjäyttää suolasen veden. Suolanen virta painuu pohjaan. Emmekä kärsi enää korkeasta verenpaineesta mutta radikaalista kylmistymisestä.Sitten noin 8 vuoden kuluttua kun alkaa se arvioitu auringon väliaikainen hiipuminen. Se povaa meille todella kylmiä aikoja. silloin korvatunturin joulupukkikin todella ASUU pohjoisnavalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe