työttömätk

Anonyymi

Hei, jos et käy töissä, niin haluasin kuulla miksi et halua käydä töissä. Itsellä sama asia tuntuu että olen syntynyt maailmaan tekemään jotain aivan muuta kuin työtä. Se ahdistaa, kuvottaa, ärsyttää. En halua käyttää aikaa siihen sillä se stressaa ja aiheuttaa suurta ahdistusta. Kun tiedän että joudun laittaa herätyksen ja sama jatkuu. Tuntuu että en elä. Työstä aiheutavat haitat ovat kamalia. En kykene muuhun. Silloin kun en ollut vielä töissä. Olin vapaa, stressitön, ahdistusta ei ollut, tunsin että elän… Sain itse päättää mihin käytin aikani päivällä.. Tällå hetkellä valmistelem irtisanoutumista ja menen kohti vapautta… Tämä ei nimittäin voi jatkua näin. Mielenterveyteni meni aivan sekasin.. Ja ihmeellisintä on se että siis vaikka nyt itse sanonkin niin olen erin omainen työntekijä ja työpaikassa saa olla kyllä iloinen kun palkkaavat minut. Mut minulle työn teko on suorittamista… Olen aina ollut hyvä suorittamaan, kun on pakotettava itsensä siihen tilaan… Se on myös vähän surullistakin, kun tuntuu ett työpaikka hyötyy taidoistani , mutta minä en…Minä vain kärsin.. ja tilanne sekoittaa elämäni. Vaikkaa saan siitä rahaa mutta se ei lohduta. ÄÄHH tää on iso juttu.

36

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kyse ettei halua vaan siitä ettei saa arvostusta eikä niin hyvä palkkaa että sillä pärjäisi ilman että tarvii kelasta tukia hakea.

      • Anonyymi

        Jos ei makseta asiallista liksaa niin ei sellaista työtä tuolloin kannata tehdä.

        Sama kun yritykselle tulisi tarjous mistä ei tule yritykselle lainkaan voittoa niin ei sitäkään sopimusta vaan tule.

        Ekö tämä ole ihan peruskauraa? Miksi siis duunarin pitäisi tehdä huonoja sopimuksia? En ymmärrä.


    • Anonyymi

      Itse kun jäin työttömäksi niin en ole löytänyt yhtäkään työtä mikä kiinnostaisi ja toisaalta palkka on yleensä aliarvoinen työn määrään nähden. Raskas työ vie myös voimia siltä että jaksaisi vapaa-ajalla tehdä mukavia asioita lasten kanssa tai harrastaa yhtikäs mitään. Olen ansiosidonnaisella mutta etsin nyt lähinnä osa-aikatyötä alkuunsa ja siitä sitten pidentää viikkoa vähitellen jos löytyy hyvä ja itselle sopiva työpaikka.

    • Anonyymi

      en käy töissä, koska edistän naisten ja miesten välistä tasaarvoa kun en maksa koskaan elatusmaksuja

    • Anonyymi

      ei töihin saa mennä

    • Anonyymi

      työ on natoa varten

    • Anonyymi

      en ole nainen käydäkseen töissä

    • Anonyymi

      hullu ja työ sopivat yhteen

      • Anonyymi

        Juu,ja kun ne( hullut) lakkaavat tekemästä työtä ja verorahat jää saamatta,niin kaikki voidaan olla sitten vapaana ja kerjätä kadulla. Elämä on onnea täynnä kun sosturva romahtaa eikä , rahaa ei tule seinästä .


    • Anonyymi

      kehitän perustuloa

    • Anonyymi

      elämä on elämistä varten

    • Anonyymi

      työ ei ole myö

    • Anonyymi

      elämä on vanhempi kuin työ

      • Anonyymi

        Ei muuten ole!


    • Anonyymi

      kokonaisvaltainen työ on työvoimapalvelujen ulkopuolella

    • Anonyymi

      työ on korruptoitunutta

      • Anonyymi

        Samoin työmarkkinat ovat korruptoituneita, joten ei kannata hakea töitä.


    • Anonyymi

      työ tappaa

    • Anonyymi

      työ tuhoaa luontoa

    • Anonyymi

      olen rehellinen enkä sovi töihin

    • Anonyymi

      aviopetos tapahtuu töissä

    • Anonyymi

      en tahdo jäädä valtiolle velkaa

    • Anonyymi

      työtä saa kutsusta, arvojärjestyksessä

    • Anonyymi

      työ ei kannata

    • Anonyymi

      robotti tekee työt

    • Anonyymi

      työn ansiosta olen rikas !!!

      Muistan hyvin ku parikympisenä mietin että on ilkeetä mennä töihin ja palkkakin saisi olla kovempi ja se kellon herätys on ilkeetä ja kivempi kun työkkäristä tulee rahaa, mutta sitten kun lopetin sen valituksen ja aloin oikeesti tekee töitä niin kyllä mieli on muuttuun ja on kuule kiva kun katsoo palkkapäivänä tiliotetta niin alkaa oikeen naurattaa että näinkö helposti oon saanu tälläsen varallisuuden.

      Onnex oon saanu sellasen työn joka innostaa ja saa hyvää palkkaa !

    • Anonyymi

      Lopetin työn, joka oli minulle kohtuuttoman raskas taakka ja vielä huonosti palkattukin, työterveydestäkään ei ollut mitään apua.
      Nyt en uskalla hakea enää mitään töitä, pelkään joutuvani yhtä huonoon paikkaan kun ei näemmä koskaan etukäteen voi tietää millaiseksi paikka osoittautuu todellisuudessa.
      Työpaikkailmoitusten kuvauksilla ei tee mitään, tiedän että se entinen työpaikka hakee jatkuvasti uusia työntekijöitä kun sieltä kaikki lähtee heti kun pääsevät muualle, työpaikkailmoituksien kuvaus on suunnilleen valehtelua, väitetään sellaista mikä ei pidä paikkaansa, esim. työn raskaudesta.
      Koska työpaikkailmoitukset ovat valhetta, en uskalla hakea mitään töitä!

      • Anonyymi

        Näen painajaisiakin, että joudun johonkin työhön mistä en ymmärrä yhtään mitään, perehdytys jää huonoksi jota sitäkään en ymmärrä ja sitten alkaa työ ja pitäisikin osata heti kaikkea vaikkei ymmärrä edes mitä työpisteellä on tarkoitus tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen painajaisiakin, että joudun johonkin työhön mistä en ymmärrä yhtään mitään, perehdytys jää huonoksi jota sitäkään en ymmärrä ja sitten alkaa työ ja pitäisikin osata heti kaikkea vaikkei ymmärrä edes mitä työpisteellä on tarkoitus tehdä.

        Ei nykyään ole perehdytystä töihin, se oli joskus 90-luvulla. Tai sitten on tosi harvinainen työpaikka.


    • Anonyymi

      En halua tukea tätä huorienvaltakuntaa millään tavalla. Huorat puolustakoot sodan tullessa itse, minä ennemmin menen vaikka vankilaan kuin osallistun puolustamaan huoria. Ei ole ainuttakaan syytä mennä töihin, päinvastoin miljoona syytä tuhota tätä yhteiskuntaa. Toivottavasti palaa koko paska.

    • Anonyymi

      JOTEN AMMATINVALINNALLA ON MERKITYSTÄ. jotta ei tuntisi niin kuin sinä. Parhaimmillaan työ on sitä itsenstä toteuttamista ja siinä pätemist. Valitettavasti monet ajattelevat niinkuin sinä mutta eivät ole valmiita tekemään MITÄÄN sen eteen että työ olisi sitä mitä haluaa todellakin tehdä!

    • Anonyymi

      Työnteosta on tehty pakkotyötä kuormittuvuudessaan ja käytännössä lähes ilman palkkaa raadat minimiliksalla mistä ei jää pakollisten kulujen jälkeen lähes mitään käteen.

      Ei työtön ole tyhmä vaan firmojen omistajat ja pomot ovat idiootteja.

    • Anonyymi

      Minä olin joutumassa sellaseen sotkuun, että ei tosikaan. Ilmotus oli niin ovelasti tehty, että vasta kun ilmotettiin, kuka valittu, selvisi asia.

    • Anonyymi

      Olen kuuskymmppinen nainen. Olisi helpompi kertoa mitä työtä en ole tehnyt, mutta pääasiassa metalliteollisuudessa ja enimmäkseen hitsarina. Sairauksia jotka estäisivät työteon ei ole todettu. Niverikko sormissa ja varpaissa ja tekolonkka eivät vaikuta, vaan neljää työpaikkaa kuukaudessa on haettava. (Työtön toukokuun alusta) Elin toivossa, ettei minua enää huoli töihin, vaan saan nauttia ansiosidonnaisesta eläkeikään saakka. (Suurempi kuin eläke) No nyt kuitenkin tärppäsi ja joudun huonolla palkalla töihin johon en halua ja kilometrejä tulee 72 päivässä. Karenssiin ei ole varaa. Olisin halunnut olla lastenlasten kanssa tai maalata tauluja. Nyt ei jaksa.

    • Anonyymi

      En halua mennä töihin. Työpaikka on. Työ on ihan p:tä ja kaikki vaan valittaa siellä. Ei jaksa kuunnella.

    • Anonyymi

      kukaan ei tee työtä n palkalla. simple a that.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe