Suhde afrikkalaisen naisen kanssa

Anonyymi

Alku meni todella intensiivisesti. Ihastuin häneen heti, ajattelin että miten minä tavallinen mies sain näin kauniin ja täydellisen naisen. Hän oli asunut jo yli 10 vuotta Suomessa, eikä ollut muslimi, vaan hyvin länsimaisen oloinen tumma afrikkalainen. Seksiä oli heti, katselimme elokuvaa, ja yhtäkkiä suutelimme ja olimme pian makuuhuoneessa. Soittelimme joka päivä monta kertaa, hän halusi jutella kaikenlaista. Englannin kielen taitoni hieman teki tunteiden ja asioiden ilmaisut suppeaksi, mutta kohtuu hyvin sain hänen kanssaan asiat juteltua.

Alku meni siis intensiivisesti, hän tuli sisustamaan kotiani uusiksi, maksoin ne mitä hän kaupasta valitsi. Monta tonnia meni sisustukseen, mutta oli se sen arvoistakin. Nuukuus iski joissain asioissa, ja jouduin pari kertaa sanomaan ei. Huomasin että nainen pahastui tästä. Ja oltiin tuossa vaiheessa kuitenkin vasta muutama viikko tunnettu. Seksiä oli monta kertaa päivässä, yleensä hän johdatteli seksiin ennen kuin kerkesin kissaa sanoa. Hän kehui minua seksissä, ja sanoi ettei ole koskaan ollut näin mahtavaa.

Hän kävi töissä, matalapalkka alalla, ja teki ylitöitä, saadakseen jonkinlaiset tulot. Naisella oli toki samanaikaisesti kallis vaatemaku yms shoppailuhimo. Eli törsäsi kaiken rahansa aika huolella. Hän sanoi olevansa sellainen, että jos hän haluaa jotain, niin hän ostaa eikä mieti enempiä.

Hän oli myös eronnut, kuten minäkin, ja lapsia kuten minulla. Tapasimme ainoastaan lapsettomilla viikoilla. Välillä hän varovasti vihjaili, että voisin maksaa jotain, kun hänellä oli hieman vähän rahaa enää tilillä. Niinpä aina välillä maksoin hänen ruokaostokset, ostin sitä ja tätä, mitä hän tarvitsi, olihan minulla siihen varaa. Ehdotukset lisääntyi, hän vihjaili haluavansa erään 450 euron takin, mutta hänellä ei olisi siihen varaa juuri nyt. Sanoin kohteliaasti, että en pysty koska minulla oli samaan aikaan tarve ostaa omille lapsille isoja investointeja, ja pyysin anteeksi. Nainen selvästi pahastui, mutta ei puhunut siitä sen enempää. Suhde jatkui vielä jonkin aikaa normaalisti, tapasimme monta kertaa viikossa, aina kun töiltä ehti. Olimme siis käytännössä aina hänen asunnollaan, koska hänellä ei ollut varaa autoilla luokseni toiselle paikkakunnalle. Eräänä aamuna kun heräsinh hänen parisängystään, hän oli lähtenyt jo aamuviideltä töihin, niin hän oli laittanut puhelimeni väliin taitetun laskun, jossa oli hänen tyttärensä joku harrastusmaksu. Se oli jotain 70 euroa, olisin voinut sen toki maksaa, mutta tässä vaiheessa päässäni soi hälytyskellot, että eihän tämä voi näin mennä. Aloin laskemaan, että olin ostanut hänelle yhteensä erinäisiä pieniä ostoksia, ehkä noin 500 euron arvosta. Ja hän ehkä pari kertaa minulle, noin 20 euron ostokset, omasta aloitteestaan, silloin kun hän oli rahoissaan, hieman jopa ylpeänä että hän voi maksaa.

Hän ei sitä koskaan suoraan sanonut, että oli ns rahaa vailla. Mutta rivien välistä kyllä ymmärsin että näin taisi olla. Toki hän esitti että hän on omilla toimeen tuleva. Ja oli hän ahkera toki, kun teki ylitöitäkin. Mutta se jatkuva shoppailu, joskin hän usein juoksi tarjoustenkin perässä, mutta moni ostos oli ns impulssiostos.

Suhteemme alkoi muistuttaa yhä enemmän vuoristorataa, kunnes yhtäkkiä hän sanoi ettei voi enää jatkaa suhteessa. Toivotti hyvää loppuelämää eikä soitellut enää. Olin ihmeissäni, juuri kun olin alkamassa kiintyä häneen, ja miettiessäni, kuinka saisin hänet hieman tasaisemmaksi, niin PAM. Tunsin tästä huonoa omaatuntoa, ja mietin että olisiko minun pitänyt reilun kuukauden tuntemisella, raottaa kukkaroani vielä enemmän, koska hänellä oli taloudellisesti tiukkaa, ja minulla taas talous kunnossa. Mutta kaverini sanoi, että ei missään nimessä saa alkaa rahoittaa toisen taloutta, muuta kuin joskus jonkun lounaan voi kohteliaasti maksaa, tms kahvit ja leivokset tarjota. Että se on sitten eri, kun oikeasti asutaan samassa taloudessa, silloin voi olla enemmän rahan jakamista. Mutta ei näin äkkiä.

Kuukauden päästä hän soitti yhtäkkiä, ja sanoi että voitaisko kahvitella, ihan vain ystävinä. Siitä se taas alkoi, kahvia ja seksiä. Tätä jatkui taas jonkin aikaa, ja hän ei osannut sanoa mikö suhteemme tila on. Emme soitelleet niin tiiviisti, mutta näimme noin kerran viikossa, seksin merkeissä. Hänellä oli jotain lihasjäykkyyttä myös selässä ja jaloissa, oli siis ajoittain koko suhteemme ajan. Kortisoonia ja lääkkeitä, niiden takia hänellä myös ei ollut aina energiaa, ja usein hän oli aika väsynyt, ja tykkäsi vain makoilla kotonaan.

Seksiä hän halusi kanssani. Toki sitähän minäkin halusin. Hänellä oli jotenkin huono itsetunto, ja syytti minua siitä, että hän aina tekee aloitteen seksin suhteen, ja itki että eikö hän kelpaa minulle. Yritin selittää, että eihän se nyt niin ole, tottakai himoitsen häntä. En vain halua tehdä sellaista vaikutusta, että olisin vain seksin perässä.

On off on jatkunut nyt noin vuoden. Hän on jättänyt minut monta kertaa, ja soitellut sitten aina takaisin. Nyt hän on työtön ja raha loppu, mitä teen?

11

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko miettinyt että sillä voi olla muitakin. Lypsää rahaa ja hyvittää seksillä.

      Eipä tuo tuosta muutu jos et saa suoraan sanottua mikä mättää. Voi olla että menee menojaan, mutta eipä tuo noinkaan voi jatkua.

      • Anonyymi

        Olen joskus miettinyt, mutta tullut siihen tulokseen, että ei ole muita. Hänellä menee joko lujaa ja tekee hulluna ylitöitä, huseeraa tyttökavereiden kanssa, milloin mitäkin myyjäisiä yms. Tai toisinaan kärsii masennuksesta, ja makaa päiväkausia kotona. Kaikki mitä hän kertoo, on kyllä pääosin totta. Hän on vain jollain tapaa tuuliviiri, etten pysy siinä mukana, missä kulloinkin mennään.

        Niin, lypsääkö rahaa ja hyvittää seksillä, onko tämä homman idea, en tiedä. Toisaalta, se on fakta että nyt kun hän jäi työttömäksi, hänellä on oikeasti tiukkaa rahan kanssa. Aiemmin mitä hän näytti palkkakuittejaan, niin sellaista reilua 3000 euroa hän on tienannut, ja siitä verot pois. Ylitöitä tosin paljon. Viehän sekin energiaa. Ja sitten hänellä tuli riitaa työpaikalla, kun hänelle ei ilmeisesti maksettu kaikkia lisiä ja ylitöitä eikä lomarahoja, itsekin laskeskelin niitä kun autoin häntä, ja totesin että työnantaja kusetti häntä jonkin verran. Hän niitä selvitteli, ja otti loparit sitten, taikka en tarkalleen tiedä kuinka se meni.

        Joka tapauksessa, ajoittain hän on sanonut että hänellä on stressiä toimeentulon takia. Kelasta ei saa apuja toimeentuloon, kun muka liian kallis asunto ja liian kallis auto. Itsekin olen kuvitellut että ulkomaalais taustaiset saisi kelasta kaiken mitä kehtaa pyytää, mutta näin ei näköjään ole. Varmaan se että on saanut kansalaisuuden ja asunut 10v Suomessa, tekee sen, että hän ei tavallaan enää ole ulkomaalainen. Lisäksi käynyt töissä koko ajan, niin sekin vaikuttaa.

        Välillä hän on kertonut on off meiningin syiksi, että hänellä on stressiä. Välillä masennusta. Välillä asiat on minun syytä, kun en kohtele häntä tarpeeksi hyvin. Hän ikäänkuin odottaa että toisin hänelle kuun taivaalta.

        Mitä teen väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus miettinyt, mutta tullut siihen tulokseen, että ei ole muita. Hänellä menee joko lujaa ja tekee hulluna ylitöitä, huseeraa tyttökavereiden kanssa, milloin mitäkin myyjäisiä yms. Tai toisinaan kärsii masennuksesta, ja makaa päiväkausia kotona. Kaikki mitä hän kertoo, on kyllä pääosin totta. Hän on vain jollain tapaa tuuliviiri, etten pysy siinä mukana, missä kulloinkin mennään.

        Niin, lypsääkö rahaa ja hyvittää seksillä, onko tämä homman idea, en tiedä. Toisaalta, se on fakta että nyt kun hän jäi työttömäksi, hänellä on oikeasti tiukkaa rahan kanssa. Aiemmin mitä hän näytti palkkakuittejaan, niin sellaista reilua 3000 euroa hän on tienannut, ja siitä verot pois. Ylitöitä tosin paljon. Viehän sekin energiaa. Ja sitten hänellä tuli riitaa työpaikalla, kun hänelle ei ilmeisesti maksettu kaikkia lisiä ja ylitöitä eikä lomarahoja, itsekin laskeskelin niitä kun autoin häntä, ja totesin että työnantaja kusetti häntä jonkin verran. Hän niitä selvitteli, ja otti loparit sitten, taikka en tarkalleen tiedä kuinka se meni.

        Joka tapauksessa, ajoittain hän on sanonut että hänellä on stressiä toimeentulon takia. Kelasta ei saa apuja toimeentuloon, kun muka liian kallis asunto ja liian kallis auto. Itsekin olen kuvitellut että ulkomaalais taustaiset saisi kelasta kaiken mitä kehtaa pyytää, mutta näin ei näköjään ole. Varmaan se että on saanut kansalaisuuden ja asunut 10v Suomessa, tekee sen, että hän ei tavallaan enää ole ulkomaalainen. Lisäksi käynyt töissä koko ajan, niin sekin vaikuttaa.

        Välillä hän on kertonut on off meiningin syiksi, että hänellä on stressiä. Välillä masennusta. Välillä asiat on minun syytä, kun en kohtele häntä tarpeeksi hyvin. Hän ikäänkuin odottaa että toisin hänelle kuun taivaalta.

        Mitä teen väärin?

        Kolmen tonnin kuukausituloilla saa ihan hyvän ansiosidonnaisen ja jos asunto on oma, ei vastikekaan varmaan ole niin huikea, että hänelle jää vajetta joka oikeuttaisi toimeentulotukeen. Vuokrat kyllä pääkaupunkiseudulla ovat niin korkeita, että harvoin jäävät alle kohtuullisten asumismenojen, mutta tuloista riippuen kaikki kyllä saavat asumistukea, sen ylimenevän osan vain joutuu maksamaan ilman, että sitä mitenkään huomioidaan toimeentulotuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen tonnin kuukausituloilla saa ihan hyvän ansiosidonnaisen ja jos asunto on oma, ei vastikekaan varmaan ole niin huikea, että hänelle jää vajetta joka oikeuttaisi toimeentulotukeen. Vuokrat kyllä pääkaupunkiseudulla ovat niin korkeita, että harvoin jäävät alle kohtuullisten asumismenojen, mutta tuloista riippuen kaikki kyllä saavat asumistukea, sen ylimenevän osan vain joutuu maksamaan ilman, että sitä mitenkään huomioidaan toimeentulotuessa.

        Kallis auto kannattaa ilman muuta myydä pois, kun ei sillä ole edes varaa ajella, voi sillä rahoittaa kalliit ja mauttomat makkarankuorensa ja kammottavan hajuiset parfyymit.


    • Suosittelisin hankkimaan vakaamman naisen, ei kuulosta normaalilta käytökseltä, eikä varmasti ole hyväksi sinulle pitkässä juoksussa.

    • Anonyymi

      Etiopialaisen naisen takia jouduin poliisin kanssa tekemisiin. Tein lopulta itse hänestä rikosilmoituksen. Impulsiivinen rahankäyttö, aina vaatimassa lisää rahaa "sukulaisilleen". Raivopäissään hajotti omaa ja minun omaisuutta. Tietokoneen, puhelimen ja naarmutti auton ovet. Hulluna mustasukkaisuudesta varasti avaimet ja kävi luonani rikkomassa tavaroita.

    • Anonyymi

      Afrikkalainen nainen on aina kanssasi vaan siksi että annat hänelle taloudellista turvaa ja materiaalista hyötyä ennen kuin hän löytää Afrikkalaisen aviomiehen. Hänellä on jo suunnitelma valmiina vaikka esittäisi rakastunutta . Seksi on Afrikassa kauppatavaraa. Huomaat jonkin ajan kuluttua että olet ylläpitänyt hänen kauneuttaan ja terveyttään toista miestä varten. Jos hyväksyt sen, voit nauttia niin kauan kuin sitä kestää.

    • Anonyymi

      Rahan pyytäminen ei oo musta ok, mutta toisaalta itse vanhempana antaisin paljon arvostusta jos tapailukumppanini auttaisi minua vaikeassa tilanteessa, ja auttaisi joissakin lasten hankinnoissa,esim harrastusmaksuissa.jonkun yksittäisen.takit jäisi kauppaan.erilainen kulttuuri on meillä täällä,jo se voi masentaa.ota rohkeasti miehen rooli,jos sen haluat.kaikki ei pyöri rahan ympärillä, väittäisin teidän suhteessa olevan paljon muutakin.nyt on mahdollisuutesi toisen kriisissä sinun osoittaa hänelle, mitä hän sinulle mahdollisesti merkitsee.eikä tämä tarkoita 500€ takkeja,vaan vakaata kalliota joka kestää elämän tyrskyt.nainen taitaa olla kovin tunnepitoinen, ehkäpä tasapainoitatte toinen toisianne.

    • Anonyymi

      Mutta tietenkin jos sisäinen äänesi varoittaa vaarasta ja näet tilanteessa jotain hälyyttävää, suosittelen ottamaan etäisyyttä.

    • Vaikutelmani on, että nainen käyttäytyi afrikkalaisittain melko tyypillisellä tavalla. Impulsiivisuus ja taloudellinen aspekti suhteessa ovat normaalia. Kun on rahaa se pitää monissa kulttuureissa näyttää eli käyttää. On liikaa (protestanttista etiikkaa) vaatia keskiverto afrikkalaiselta suunnitelmallista rahankäyttöä ja pitkäjänteisyyttä. On länsimaista individualismia ajatella, että suhteessa oleva mies ei maksaisi naisen laskuja ja myös naisen lasten maksuja. Kuvaamasi nainen on ollut tässä pidättynyt ehkä johtuen suhteen pituudesta ja epäselvyydestä mutta kyseinen nainen on ehkä myös jo asunut Suomessa niin pitkään, että ymmärtää vähän, mikä täällä on normaalia.
      Masennus voi olla vakavampaakin, mutta siinäkin voi olla paljon kulttuurisidonnaista vuoristorataa.
      Afrikkalainen nainen ei ole vain mustaihoinen, mutta muuten länsimaalaisesti ajatteleva, vaan mukana tulee valtava paketti kulttuuria kaikkine hyvine ja ongelmallisine piirteineen. Se on vain hyväksyttävä ja aloitettava pitkä tie ymmärtää sitä. On umpikuja ajatella, että voisit hänet muuttaa. Se johtaa vain omaan turhautumiseen ja ehkä katkeruuteen.

    • Anonyymi

      Musta nainen..YÖK!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe