Appiukon häiritsevä käytös

Anonyymi

Ostimme appiukon talon. Hän on alkoholisti eikä pystynyt enää asumaan siinä. Appiukko käy nyt meillä päivittäin ja käytös häiritsevää. Haluaa tulla saattamaan poikaamme kouluun mutta vaikuttaa päihtyneeltä. Jos hänelle soittaa illalla on niin juovuksissa ettei puheesta saa selvää.

Olen tehnyt etätöitä ja appiukko tuli joka päivä klo 10 meille omilla avaimilla. Keksii milloin mitäkin tekosyitä käyntiinsä. Mieheni otti häneltä avaimet pois nyt pääsee vain autotalliin. Siellä käy edelleen päivittäin. Ongelmaksi on muodostunut että käy minua kohden. On lähettänyt asiattomia viestejä nii että olen joutunut hänet estämään. Tulee silti edelleen meille jos ovi sattuu olemaan auki lukosta. Järkipuhe ei auta kun hän ei tiedosta olevansa alkoholisti tai että hänen käytöksessä olisi mitään outoa. Olen alkanut pelätä appiukkoa. Uhkailee, ahdistelee, määräilee jne.. Teen etätöitä lukkojen takana kun hän kuljeskelee pihalla. Hän on ollut pitkään sairaseläkkeellä mielenterveysongelmien takia. Lähettää viestejä henkisestä väkivallasta ja hautaan joutumisesta.

3

2013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisiko kysyä neuvoa jostain muualta kuin täältä palstalta jos asia tosiaan oikeasti on noin. Ei tosin ole mikään neuvon antaja. Mutta kirjoituksesi sinänsä aika hauska tai surullinen.

• Anonyymi

Ei todellakaan tuossa mitään hauskaa. Miehesi tehtävä on suojella perhettään vaikka oma isä onkin. Rajat pitää pistää ehdottomasti. Vaihdatte lukot ja hälytysjärjestelmän tai otatte vahtikoiran ajamaan tunkeilijat tiehensä. Poliisinkin saa soittaa jos uhkailee, järkipuhetta ei juopot ymmärrä. Toinen vaihtoehto on ohjaaminen hoitoon jos suinkin. Kolmas muutto kauas appiukosta. Sinun tai perheesi ei tule pelätä omassa kodissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      183
      5037
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4438
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3127
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      256
      2997
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2912
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2521
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27