Varatuille naisille kysymys

Anonyymi

Kun pian kesärenkaan vaihdetaan alle niin vaihdatko autoon tai autoihinne renkaat ilman käskyä vai vaihdatko vasta kun saat ukaasin tai määräyksen ja pesetkö auton tai autonne sisältä ja ulkoa samalla kun vaihdat renkaat

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun auto joten asia ei muille kuulu.

    • Anonyymi

      Oletko koskaan ollut parisuhteessa?

      Auton omistaja vaihtaa renkaat ja pesee/siivoaa auton. Tai toimittaa sen huoltoon renkaiden vaihtoon ( pesuun). Kumppani voi tietysti tarjoutua tekemään sen toisen puolesta, niinkin tapahtuu.

      Mitään ukaaseja ja määräyksiä ei anneta.

      - Sheena

      • Anonyymi

        No ei tarvi antaa ukaaseja yms kun vaan menet itse ja teet ennen kuin sanotaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tarvi antaa ukaaseja yms kun vaan menet itse ja teet ennen kuin sanotaan

        Sivusta ... tuollainen mies lähtisi vaihtoon ennen kun ne renkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... tuollainen mies lähtisi vaihtoon ennen kun ne renkaat.

        Joopa joo mut kuuluu joko pultit on auki tai joko on vaihdettu mies haluaa ajelemaan ja laitat tunkkia alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo mut kuuluu joko pultit on auki tai joko on vaihdettu mies haluaa ajelemaan ja laitat tunkkia alle

        Siellähän huutelee yksinään pihalla.

        Mä olen autolleni huollon jo varannut ja samalla vaihtavat renkaat alle. Ukko tehköön omansa kanssa miten tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän huutelee yksinään pihalla.

        Mä olen autolleni huollon jo varannut ja samalla vaihtavat renkaat alle. Ukko tehköön omansa kanssa miten tahtoo.

        Sinä vaihdat autoihinne renkaat ne rahat laitetaan muuhun ja kun homma tehty ja sinulla työvaatteet päällä niin voit liiteriin tehdä klapeja ja mies käy sillä aikaa hakemassa kaupasta evästä teillä ja tankkaa auton ettei sinun tarvi lähtee tankkaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vaihdat autoihinne renkaat ne rahat laitetaan muuhun ja kun homma tehty ja sinulla työvaatteet päällä niin voit liiteriin tehdä klapeja ja mies käy sillä aikaa hakemassa kaupasta evästä teillä ja tankkaa auton ettei sinun tarvi lähtee tankkaamaan

        Minä teen itse tienaanillani rahoilla juuri tasan miten itse haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä teen itse tienaanillani rahoilla juuri tasan miten itse haluan.

        Ja siinä ukko ulvoo niiden renkaiden kanssa. Ne on säilössä siellä rengasliikkeessä, että aivan turhaan ulvoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä teen itse tienaanillani rahoilla juuri tasan miten itse haluan.

        Ei vaan teidän rahanne ja joko valmista ja laita momenttiin pultit ja säästyneillä rahoilla mies hakee kopan kaks kaljaa ja grillimakkaraa pääsiäistä varten no voi se jonkun suklaa patukan ostaa sinulle ja kun palaa ja olet tehnyt klapeja niin sanoo nyt riittää tältä päivältä ja sisälle siitä ja pesulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan teidän rahanne ja joko valmista ja laita momenttiin pultit ja säästyneillä rahoilla mies hakee kopan kaks kaljaa ja grillimakkaraa pääsiäistä varten no voi se jonkun suklaa patukan ostaa sinulle ja kun palaa ja olet tehnyt klapeja niin sanoo nyt riittää tältä päivältä ja sisälle siitä ja pesulle

        Siitäkin on ihan turha ulvoa. Se lysti on maksettu jo etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä ukko ulvoo niiden renkaiden kanssa. Ne on säilössä siellä rengasliikkeessä, että aivan turhaan ulvoo.

        No kyl ne kotona on varastossa ja äläkä pitkitä vaan tee heti et mies pääsee kauppaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan teidän rahanne ja joko valmista ja laita momenttiin pultit ja säästyneillä rahoilla mies hakee kopan kaks kaljaa ja grillimakkaraa pääsiäistä varten no voi se jonkun suklaa patukan ostaa sinulle ja kun palaa ja olet tehnyt klapeja niin sanoo nyt riittää tältä päivältä ja sisälle siitä ja pesulle

        Ostakoon omillaan mitä ostaa. Ei tollasilla mun tiliini oikeuksia ole, eikä mun autooni avaimia. Ja jos kaljaa ostaa, niin menen viettämään pääsiäiseni muualle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkin on ihan turha ulvoa. Se lysti on maksettu jo etukäteen.

        Ensi loppu syksynä tiedät mitä teet kun talvirengas aika ja renkaat varastoon kotiin mut nyt on mentävä nukkumaan aikanen herätys öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan teidän rahanne ja joko valmista ja laita momenttiin pultit ja säästyneillä rahoilla mies hakee kopan kaks kaljaa ja grillimakkaraa pääsiäistä varten no voi se jonkun suklaa patukan ostaa sinulle ja kun palaa ja olet tehnyt klapeja niin sanoo nyt riittää tältä päivältä ja sisälle siitä ja pesulle

        Tähän aikaan vuodesta mitään klapeja mietitä. Syksyllä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyl ne kotona on varastossa ja äläkä pitkitä vaan tee heti et mies pääsee kauppaan

        Ukon renkaista en tiedä. Mun autoni renkaat ei kotona ole. Niistä on turha ulvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi loppu syksynä tiedät mitä teet kun talvirengas aika ja renkaat varastoon kotiin mut nyt on mentävä nukkumaan aikanen herätys öitä

        Ei tule mielenkään moinen. Ne renkaat tulee edelleen jäämään sinne liikkeeseen.


    • Ajelen vanteilla.

      • Anonyymi

        Vanteet kuluu pilalle. Menee sitten koko kuukauden kaljarahat vanteisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanteet kuluu pilalle. Menee sitten koko kuukauden kaljarahat vanteisiin.

        Alumiinivanteet viellä. Tsiipaleet vaan lentää ja alumiini lastua sataa.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Alumiinivanteet viellä. Tsiipaleet vaan lentää ja alumiini lastua sataa.

        Ei tule edes kipinää. Teräsvanteella olis komeampi sutittaa ja liirauttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule edes kipinää. Teräsvanteella olis komeampi sutittaa ja liirauttaa.

        No niin, mutta ei ole kun kaksi sarjaa alkkareita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe