Toisen naisen tarina

Anonyymi

Tutustuin Tinderissä mieheen jonka kanssa asiat etenivät nopeasti. Tapasimme jo muutaman päivän kuluttua ja vietimme yön yhdessä. Kaikki vaikutti hyvältä, mietittiin yhteisiä juttuja kesälle, puhuttiin tulevaisuudesta, keskusteltiin lapsitoiveista ja tajuttiin että meillä on paljon yhteistä samanlaisista haaveista huumoriin. Viihdyttiin toistemme seurassa ja seksi oli huikeaa. Viestittely oli tiivistä ja mies kertoi poistaneensa Tinderin minut tavattuaan. Sovimme ettei ole tarvetta kilpailuttaa toista, koska meillä oli niin hyvä olla yhdessä. Noin kuukauden päästä mies katosi pariksi päiväksi ja sen jälkeen ilmoitti, että haluaa lopettaa koska joutuu töiden vuoksi muuttamaan. En niellyt asiaa ihan sellaisenaan koska se vaikutti selittelyltä. Kerroin olevani valmis muuttamaan mukana, koska minulla ei ollut estettä sille. Hän totesi ettei voi vaatia sellaista keneltäkään ja oli yllättynyt kun olin valmis luopumaan omasta elämästäni hänen vuokseen. Meillä oli jo valmiiksi välimatkaa, joten tulevaisuudessa yhteistä asuinpaikkaa olisi kuitenkin pitänyt miettiä niin en nähnyt sitä ongelmana.
Tämän selittelyn jälkeen minulle selvisikin, että mies oli "unohtanut" kertoa olevansa varattu. Kun otin asian puheeksi niin hän selitti olevansa tavallaan varattu ja tavallaan ei. Väitti eron olevan tulossa mutta ei tahtonut ihan vielä irtautua suhteesta, koska se olisi puolisolle vaikeaa, vaikka he olivatkin sopineet asiasta jo kuukausia aiemmin. Kerroin antavani aikaa selvittää asiat, koska en tahtonut luopua hänestä. Tapasimme sen jälkeen vielä pari kertaa seksin merkeissä, mutta jotenkin vaistosin ettei kaikki ole hyvin. Mies vaikutti etäiseltä ja valehteli minulle asioista. Sain hänet kiinni yhdestä isosta valheesta ja yhtäkkiä minä olinkin sekopää. Itkin itkuni ja irtauduin hänestä, mutta jatkoimme kuitenkin satunnaista viestittelyä läpi kesän. Puhuimme muutaman kerran myös pitkiä puheluita, joissa kävimme asioita läpi. Asiat eivät kuitenkaan edenneet mihinkään. Myöhään syksyllä meidän viestittely jostain syystä lisääntyi ja molemmat myönsivät ikävöivänsä toista. Taustalla oli myös se valtava himo mitä tunsimme toisiamme kohtaan, joten sovimme tapaamisen. Ennen tapaamista kysyin mieheltä onko hän vapaa vai varattu ja hän myönsi olevansa edelleen varattu. Varmistin vielä että kyseessä on sama puoliso kuin aiemminkin ja hän myönsi asian. Ihmettelin hieman miksei hän ollut edelleenkään eronnut, mutta ajattelin asioiden olevan vielä kesken ja työnsin ajatuksen taustalle. Halusin miestä niin paljon, että olin valmis palaamaan yhteen tästä huolimatta. Olin myös imarreltu miehen kokemasta himosta minuun. Vietimme ihanan illan yhdessä ja hän halusi tietää mitä halusin hänestä nyt ja tulevaisuudessa. Kerroin ajatuksiani ja hänelle ne tuntuivat sopivan. Keskustelimme varsinkin mahdollisesta raskaudesta, koska miehellä tuntui olevan tarve tulla isäksi. Tapaamisesta jäi molemmille hyvä olo, halusimme ehdottomasti tavata uudestaan. Tapaamisen jälkeen sain kuitenkin vinkin siitä, että mies oli nähty toisen naisen kanssa ja kyseinen nainen ei ollutkaan olettamani puoliso. Kysyin mieheltä ja hän myönsikin, että hänellä on uusi puoliso, ollut jo jonkin aikaa. Tämä oli minulle shokki. Selvisi, että mies oli valehdellut minulle aiemmin tulevasta muutosta, koska oli juuri silloin tavannut uuden kumppaninsa. Siis samaan aikaan kun tapaili minua ja esitti kysymyksiä yhteisestä tulevaisuudesta ja harrasti seksiä kanssani. Seksiä meillä oli ollut tosin vielä heidän seurustelun jo alettua. Heidän elämä oli edennyt vauhdilla yhteenmuutosta yhteiseen asuntoon. Mies valehteli näistä asioista minulle, mutta olin jo niin koukussa hänen huomioonsa ja mielettömään seksiin, että suljin asiat ulkopuolelle. Hän tunnusti himoitsevansa minua ja sanoi minun olevan positiivisella tavalla hänen elämänsä suurin ongelma. Hän puhui minulle asioita joita halusin kuulla ja uskoa, muilta asioilta suljin silmäni. Keskustelimme siitä miten olisi järkevintä edetä ja molemmilla himo oli niin suuri, että sovimme uuden tapaamisen. Yhteisen päivän ja yön aikana tunsin olevani pilvissä. Seksi sujui edelleen yhtä upeasti kuin aiemminkin ja nautimme muutenkin toistemme seurasta. Muutamaa päivää myöhemmin mies kihlasi kumppaninsa. Hajosin atomeiksi, koska olin kuvitellut, että hän todellakin harkitsi yhteistä elämää kanssani. Olihan hän todennut minulle, että ansaitsisi mitalin kyvystä löytää ja valita ihmisiä elämäänsä, koska onnistui usein löytämään yksilöitä kenen kanssa asiat syvenivät tietyllä tavalla, mutta toisaalta yhteensopivuus puuttui muissa asioissa. Hän kertoi löytävänsä tai valitsevansa hankalia tai hankalasti soveltuvia ihmisiä. Hän kertoi asian niin, että käsitin hänen katuvan nopeaa etenemistään uuden kumppanin kanssa ja kokevan yhteenkuuluvuutta minun kanssani. Kihlaus kertoi kuitenkin muuta.
Puhuimme asiasta pitkään ja myönsimme molemmat, että yhteinen, loistava seksi pitää meitä otteessaan.
Jatkuu...

50

4001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sovimme että kaikesta huolimatta jatkamme tapailua. Näin tapahtuikin useita kertoja ja aina yhtä huikeilla kokemuksilla. Ymmärsin tekeväni väärin, mutta olin liian koukussa päästääkseni irti. Otin joskus asian puheeksi niin mies totesi, että olisi harmissaan jos katoaisin hänen elämästä. Hän oli miettinyt myös jatkaisimmeko samalla tavalla vielä 20 vuoden kuluttuakin. Hän ei missään tapauksessa tahtonut luopua seksistä kanssani. Tapaamiset siis jatkuivat säännöllisesti kunnes jäimme kiinni. Joku oli nähnyt meidät ja saattoi sen miehen puolison tietoon. Tästä alkoi tapahtumaketju jonka aikana sain niskaani syytöksiä, uhkauksia, haukkumista, pelottelua, täysin ala-arvoista käytöstä ja julmaa painostusta miehen taholta. Eräässä puhelussa mies myös ehdotti yhteistä terapiaa, jotta selviäisi minkä vuoksi olemme niin kiinni toisissamme. Olin henkisesti aivan rikki kun ymmärsin, että mies on laittamassa kaiken minun syyksi, jotta pystyy pelastamaan parisuhteensa. Parisuhde ilmeisesti pelastui, koska mies osaa puhua ja puoliso uskoi häntä. Olen syvästi pahoillani puolison puolesta, koska hän ei tiedä millaisen miehen kanssa on menossa naimisiin. Mies itse totesi minulle ettei näe olevansa ns. joutsenpari, joka pysyy uskollisena ikuisesti. On siis mahdollista, että hän jatkaa pettämistä myöhemminkin.
      Kannan vastuuni asiassa, mutta mies ei. Hän ei myönnä tehneensä virhettä vaan haluaa löytää syyllisen ja kostaa tälle. Tämä ajanjakso on opettanut minulle, että kannattaa miettiä tarkkaan kehen luottaa. Minulle valehdeltiin monista asioista, jotta toimin miehen haluamalla tavalla. Olen ymmärtänyt myös sen, että jos joku saattaisi puolisoni pettämisen minun tietooni, olisin kiitollinen kertojalle vaikka se tuhoaisi senhetkisen elämäni. En koskaan haluaisi olla miehen kanssa, joka kykenee samalla tavalla valehtelemaan ja pettämään ymmärtämättä tekevänsä itse väärin. Luen toisinaan meidän viestejä ja mietin, etten tunnista miestä ollenkaan samaksi ihmiseksi kaiken tämän jälkeen. Todellinen luonne paljastui vastoinkäymisten kautta. Viestit ja kuvat nostavat pintaan erilaisia tunteita himosta nautintoon, ilosta suruun, naurusta ärsytykseen, ihailusta pelkoon ja välittämisestä pettymykseen. Kadunko? Kyllä. Mutta en saa tehtyä tekemättömäksi. Jos minulle ei olisi valehdeltu niin tuskin olisin hypännyt tähän mukaan, mutta mies ei missään vaiheessa yhteydenpitomme aikana kertonut muuttuneesta tilanteestaan ennen kuin kysyin asiasta suoraan saatuani vihjeen siitä. Minun olisi silloin pitänyt lopettaa, mutta olimme niin vahvasti kiinni toisissamme seksimieltymysten osalta, ettei kumpikaan kyennyt irtautumaan. Minusta tehdään syyllistä, mutta en ollut tässä yksin. Mies halusi tätä yhtä paljon kuin minä, ehdotti tapaamisia ja tuli luokseni. Meissä molemmissa on ollut vikaa, olemme toimineet väärin.
      Halusin kertoa tarinani anteeksipyyntönä ja varoittavana esimerkkinä, koska en jaksa enää jatkuvaa syyttelyä. Ei pidä antaa rakkauden tai himon sokeuttaa, koska myös ne kaikkein tärkeimmätkin ihmiset voivat kohdella rakkaitaan äärettömän julmasti.

      • Anonyymi

        Missä päin tällanen lusmu mies vaikuttaa, törmänny samanlaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin tällanen lusmu mies vaikuttaa, törmänny samanlaiseen.

        Ei ole niin iso paikkakunta että voisin kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole niin iso paikkakunta että voisin kertoa.

        Anna vinkki. Ei ole iso paikkakunta sekään missä tämän tapasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole niin iso paikkakunta että voisin kertoa.

        Minkä ikäinen lusmu? Millon tämä on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen lusmu? Millon tämä on tapahtunut?

        Reilu kolmekymppinen ja noin vuosi sitten tutustuimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna vinkki. Ei ole iso paikkakunta sekään missä tämän tapasin.

        Missä päin Suomea? Itä? Länsi? Etelä? Pohjoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Suomea? Itä? Länsi? Etelä? Pohjoinen?

        Etelä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Suomea? Itä? Länsi? Etelä? Pohjoinen?

        Osuuko samalle suunnalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuuko samalle suunnalle?

        Minulla yli viiskymppinen valkeasta kaupungista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla yli viiskymppinen valkeasta kaupungista

        Tuollaisten kohdalla ei edes ikä muuta niitä. Tämä tyyppi löytyy nykyään hyvin läheltä itärajaa.


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia mulkkuja sitä on olemassa. Tarkoitan tuota miestä. En sietäisi hetkeäkään.

      • Anonyymi

        Pelurit pelaa, ette tiedä mitä on muille luvannut. Ehkä peluri vertailee näin eri naisia ja tekee sen jälkeen valinnan mielitietystä? Tai sitten ymmärtää, et kannattaa jatkaa pelailua, kun kaikki naiset on samalla tavalla huijattavia ja saa siten heistä parhaimman hyödyn itselle?

        Vapautta valita ja tehdä asioita, joista saa nautinnon ja hyvän mielen itselle (itsekästä), jota uskon myös naispelurien pelaavan. Pelurit ottaa rusinat puolasta ja toimivat ylimielisesti, kun kokevat sen mahdolliseksi ja oikeudekseen. Säälimätön toiminta toisen tunteilla ei haittaa.

        Minä mies uskon, että olen tällaisen hyväksi käytetyn naisen koston välikappale. Maksoin hänen lumostaan kalliisti. Tavallaan domino- efekti, laitetaan se oma tuntema paha/ viha kiertämään, tyyliin kaikki miehet ovat samanlaisia. Kuullut tällaisen sanonnan naisen suusta. Vaikka en mitää pahaa ollut tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelurit pelaa, ette tiedä mitä on muille luvannut. Ehkä peluri vertailee näin eri naisia ja tekee sen jälkeen valinnan mielitietystä? Tai sitten ymmärtää, et kannattaa jatkaa pelailua, kun kaikki naiset on samalla tavalla huijattavia ja saa siten heistä parhaimman hyödyn itselle?

        Vapautta valita ja tehdä asioita, joista saa nautinnon ja hyvän mielen itselle (itsekästä), jota uskon myös naispelurien pelaavan. Pelurit ottaa rusinat puolasta ja toimivat ylimielisesti, kun kokevat sen mahdolliseksi ja oikeudekseen. Säälimätön toiminta toisen tunteilla ei haittaa.

        Minä mies uskon, että olen tällaisen hyväksi käytetyn naisen koston välikappale. Maksoin hänen lumostaan kalliisti. Tavallaan domino- efekti, laitetaan se oma tuntema paha/ viha kiertämään, tyyliin kaikki miehet ovat samanlaisia. Kuullut tällaisen sanonnan naisen suusta. Vaikka en mitää pahaa ollut tehnyt.

        Lisään vielä aloittajalle, että kappale jako helpottaisi kirjoittamaasi juttujen lukua, nyt oli aika vaikea lukuinen pitkä tarina. Toivon parempia kokemuksia sinulle. Itse elän vaihetta, etten luota naisiin huijatuksi tulemisen takia. Halpa maku jäi ilmeisen erityisherkästä naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä aloittajalle, että kappale jako helpottaisi kirjoittamaasi juttujen lukua, nyt oli aika vaikea lukuinen pitkä tarina. Toivon parempia kokemuksia sinulle. Itse elän vaihetta, etten luota naisiin huijatuksi tulemisen takia. Halpa maku jäi ilmeisen erityisherkästä naisesta.

        Tiedän ja pahoittelen. Sen verran pitkä tarina, että oli pakko yrittää typistää.
        Kiitos, toivon parempia kokemuksia sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelurit pelaa, ette tiedä mitä on muille luvannut. Ehkä peluri vertailee näin eri naisia ja tekee sen jälkeen valinnan mielitietystä? Tai sitten ymmärtää, et kannattaa jatkaa pelailua, kun kaikki naiset on samalla tavalla huijattavia ja saa siten heistä parhaimman hyödyn itselle?

        Vapautta valita ja tehdä asioita, joista saa nautinnon ja hyvän mielen itselle (itsekästä), jota uskon myös naispelurien pelaavan. Pelurit ottaa rusinat puolasta ja toimivat ylimielisesti, kun kokevat sen mahdolliseksi ja oikeudekseen. Säälimätön toiminta toisen tunteilla ei haittaa.

        Minä mies uskon, että olen tällaisen hyväksi käytetyn naisen koston välikappale. Maksoin hänen lumostaan kalliisti. Tavallaan domino- efekti, laitetaan se oma tuntema paha/ viha kiertämään, tyyliin kaikki miehet ovat samanlaisia. Kuullut tällaisen sanonnan naisen suusta. Vaikka en mitää pahaa ollut tehnyt.

        En voisi itse kuvitellakaan, että kohtelisin ketään samalla tavalla kuin minua on kohdeltu. Miksi kostaa ihmiselle joka on täysin syytön?

        Säälimättömästi toisen tunteilla leikkivät kärsivät ehkäpä huonosta itsetunnosta tai ovat narsisteja. Tämäkin mies vaan naurahti kun kyseenalaistin hänen kyvyn rakastaa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä aloittajalle, että kappale jako helpottaisi kirjoittamaasi juttujen lukua, nyt oli aika vaikea lukuinen pitkä tarina. Toivon parempia kokemuksia sinulle. Itse elän vaihetta, etten luota naisiin huijatuksi tulemisen takia. Halpa maku jäi ilmeisen erityisherkästä naisesta.

        Erityisherkkä ja sosiopaatti ei esimerkiksi ole sama asia, mutta itse saatat olla jompi kumpi mainituista ja uskon sinun huijanneen itse itseäsi, ps erityipiirteisten morkkaaminen ei ole cool, toisaalta sama logiikka pitäisi periaatteessa sisällyttää teihin toisentyyppisiin ns uniikkeihin lumihiutaleisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voisi itse kuvitellakaan, että kohtelisin ketään samalla tavalla kuin minua on kohdeltu. Miksi kostaa ihmiselle joka on täysin syytön?

        Säälimättömästi toisen tunteilla leikkivät kärsivät ehkäpä huonosta itsetunnosta tai ovat narsisteja. Tämäkin mies vaan naurahti kun kyseenalaistin hänen kyvyn rakastaa ketään.

        Niin, sitä on vaikea ymmärtää. Kohdannut muutamia pahantahtoisia, joita sitten itse kelaillut jälkeenpäin, et miksi näin? Jokainen toimii eri tavalla ja jollei itse toimi samoin kuin tämä pahantahtoinen, sitä on vaikea ymmärtää. Herää vain kysymyksiä, miksi? Miksi?

        Luonne erot voi vaikuttaa niin, että näkemyserot on suuria. Hyvänä esimerkkinä Putin ja Ukraina, Putin ei koe tehneensä mitään väärin? Minä ajattelen, et Putin ei ole tehnyt mitään oikein? Erot on kuin yöllä ja päivällä. Pahantahtoisilla on ongelmia itsensä kanssa. Ovat valikoivia seuransa kanssa jne. Arvottavat muita ylimielisesti. Monesti myös raukkamaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisherkkä ja sosiopaatti ei esimerkiksi ole sama asia, mutta itse saatat olla jompi kumpi mainituista ja uskon sinun huijanneen itse itseäsi, ps erityipiirteisten morkkaaminen ei ole cool, toisaalta sama logiikka pitäisi periaatteessa sisällyttää teihin toisentyyppisiin ns uniikkeihin lumihiutaleisiin

        Olen myös erityisherkkä, mutten silti käyttäydy muita kohtaan hyökkäävästi. Pyrin enemmän ymmärtämään toista ja jollei se riitä otan etäisyyttä toiseen. En hae riitoja vaan ennemmin haluan rauhaa. Kaikilla meillä on ongelmia, mut miksi niitä haluaisi vielä lisää omalla huonolla käytöksellä toista kohtaan, sitä en koskaan tule ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä aloittajalle, että kappale jako helpottaisi kirjoittamaasi juttujen lukua, nyt oli aika vaikea lukuinen pitkä tarina. Toivon parempia kokemuksia sinulle. Itse elän vaihetta, etten luota naisiin huijatuksi tulemisen takia. Halpa maku jäi ilmeisen erityisherkästä naisesta.

        Samaten. Rikki vieläkin huijarimiehen jäljiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaten. Rikki vieläkin huijarimiehen jäljiltä.

        Rikki täälläkin naisen takia.
        20vuotta nuolin nain sekstailtii..
        Leluilla leikittiin.. Upeeta aivan hurjaa..
        Kerran sanoi että jatkaa ukkonsa kanssa..
        En ole vastannut enää hänelle


    • Anonyymi

      Lukeman perusteella tapaamisenne Tinderissä vaikuttaa miehelle jotakuinkin seksin hakemista toiselta paikkakunnalta. Siellä tietääkseni tulee hakujen pohjalta miehiä että naisia, ei suinkaan omalta paikkakunnalta.
      Samansuuntaisista tapaamisista Tinder on kuuluisa. En koskaan lähtisi sieltä etsimään läpän puhujaa enempää.

    • Anonyymi

      Olihan jonkun satumaakarin huttua taas. Eli muutaman kuukauden aikajanalla mies oli jo laittanut uuden kumppanin, ette olleet tekemisissä mutta sitten olittekin? Tässä tarinassa on oikeastaan kaikki epäuskottavaa, esimerkiksi skideistä ei puhuta ensitreffeillä ellei ole lestadiolaisista kyse tms eikä kukaan tee kuukaudessa päätöstä muuttaa perässä. Nainenkaan et taida olla

      • Anonyymi

        Kaikki tuossa on täysin totta. Tapailimme ja pidimme tiiviisti yhteyttä reilun kuukauden ja lapsista puhuttiin sillä ajatuksella, että molemmille olisi ok jos niitä tulisi.

        Ei ollut tarkoituskaan, että olisin muuttanut heti, vaan kerroin ettei muutto saanut olla syynä eroon, koska välimatkaa oli muutenkin.

        Meidän yhteydenpito jatkui harvakseltaan syksyyn asti kunnes vilkastui uudestaan. Viestitkin ovat edelleen tallella.

        Mies on ehtinyt alle vuodessa perustaa kodin uuden kumppanin kanssa ja häät ovat tulossa.

        Voin sanoa että tarina kuulostaa uskomattomalta mutta valetta se ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tuossa on täysin totta. Tapailimme ja pidimme tiiviisti yhteyttä reilun kuukauden ja lapsista puhuttiin sillä ajatuksella, että molemmille olisi ok jos niitä tulisi.

        Ei ollut tarkoituskaan, että olisin muuttanut heti, vaan kerroin ettei muutto saanut olla syynä eroon, koska välimatkaa oli muutenkin.

        Meidän yhteydenpito jatkui harvakseltaan syksyyn asti kunnes vilkastui uudestaan. Viestitkin ovat edelleen tallella.

        Mies on ehtinyt alle vuodessa perustaa kodin uuden kumppanin kanssa ja häät ovat tulossa.

        Voin sanoa että tarina kuulostaa uskomattomalta mutta valetta se ei ole.

        Onhan noita nähty pikavihille menijöitä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti puoliso tajuaa millaisen miehen kanssa on ennen kuin on liian myöhäistä.

      • Anonyymi

        Millainen puoliso antaa tällaisen anteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen puoliso antaa tällaisen anteeksi?

        Kulussivaimo, joka tarvitsee elättäjän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulussivaimo, joka tarvitsee elättäjän

        Tai tyhjäpää joka sulkee silmänsä faktoilta, koska pelkää jäävänsä yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai tyhjäpää joka sulkee silmänsä faktoilta, koska pelkää jäävänsä yksin.

        Tai voiko olla niin alistettu ja aivopesty, että uskoo ennemmin valheita kuin selvittäisi faktoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voiko olla niin alistettu ja aivopesty, että uskoo ennemmin valheita kuin selvittäisi faktoja?

        Tai vain normi nainen joka naureskelee sisäisesti miehensä seikkailuja ja tekee sitä itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voiko olla niin alistettu ja aivopesty, että uskoo ennemmin valheita kuin selvittäisi faktoja?

        Ehkä tämä. Mä käyttäisin kaiken energian selvittääkseni mikä on totuus.


    • Anonyymi

      Täysin keksittyä tarinaa, melko ala-arvoista sellaista.
      Kukaan nainen EI VOI olla noin tyhmä!

      • Anonyymi

        Ala-arvoista on tuomita toinen ihminen.
        Ei ole kyse tyhmyydestä vaan tunteista.


      • Anonyymi

        No, ei minunkaan mielestä tämä kronologisesti hyvin irrallinen teksti ole millään muotoa uskottava. Tapahtumat pomppii edestakaisin, välillä on lyöty jo hynttyyt yhteen ym. Eli selvää trollausta koko juttu, vain joku roskaväki tms saattaa pitää uskottavana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei minunkaan mielestä tämä kronologisesti hyvin irrallinen teksti ole millään muotoa uskottava. Tapahtumat pomppii edestakaisin, välillä on lyöty jo hynttyyt yhteen ym. Eli selvää trollausta koko juttu, vain joku roskaväki tms saattaa pitää uskottavana

        Kysy ihmeessä lisätietoja niistä jutuista mitkä eniten mietityttää. Ei tänne voi koko tarinaa kirjoittaa merkkimäärästä johtuen joten oli pakko referoida.


    • Anonyymi

      Mies oli aito pelimies. Ja ellei hän sitä olisi, et sinäkään olisi jäänyt koukkuun.

      Haluan korostaa omaa osuutta missä tahansa suhteessa. Mitä voi katsoa sormien läpi mitä ei. Mitä voi antaa anteeksi, mitä ei. Miten haluaisi asioiden olevan ja miten ne oikeasti on.

      Mieti oikein tarkasti mikä sinun mielessä sai jatkamaan suhdetta, vaikka mies jäi varattu valehtelustaan kiinni peräti toistamiseen lyhyen suhteenne aikana. Ettet vain olisi liian sinisilmäinen ja tunteidesi vietävissä?

      Turhaa kuitenkaan on katua! Pikemminkin olet saanut hyvin mielenkiintoista elämänkokemusta lisää.

      Hyvää kevään jatkoa :)

      • Anonyymi

        Olen miettinyt asiaa paljon ja ymmärrän olevani liikaa tunteiden vietävissä. Pelimies osaa vetää oikeista naruista, antaa riittävästi toivoa ja käyttää tilannetta hyväksi. En tahtonut nähdä totuutta vaikka jollain tavalla tiesin sen olevan muuta kuin mitä minulle uskoteltiin.

        Kyllä minä edelleen kadun. Minun täytyy käsitellä asia itseni kanssa ja päästä siitä yli. Tuon kirjoittamani jälkeen myös pettäjän puoliso on ollut minuun yhteydessä ja syyttänyt. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkea ja lähettää hänelle faktoja, mutta en usko niidenkään muuttavan hänen suhtautumista asiaan. Niinpä annan olla. Otin opikseni enkä lankea moiseen enää ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt asiaa paljon ja ymmärrän olevani liikaa tunteiden vietävissä. Pelimies osaa vetää oikeista naruista, antaa riittävästi toivoa ja käyttää tilannetta hyväksi. En tahtonut nähdä totuutta vaikka jollain tavalla tiesin sen olevan muuta kuin mitä minulle uskoteltiin.

        Kyllä minä edelleen kadun. Minun täytyy käsitellä asia itseni kanssa ja päästä siitä yli. Tuon kirjoittamani jälkeen myös pettäjän puoliso on ollut minuun yhteydessä ja syyttänyt. Olisi pitänyt uskaltaa olla rohkea ja lähettää hänelle faktoja, mutta en usko niidenkään muuttavan hänen suhtautumista asiaan. Niinpä annan olla. Otin opikseni enkä lankea moiseen enää ikinä.

        "Pelimies osaa vetää oikeista naruista, antaa riittävästi toivoa ja käyttää tilannetta hyväksi. "

        Tuohon ei tarvita edes pelimiestä(naista). Sinun virhe on liika sinisilmäisyys, ja siihen tartuttiin vahvasti, valehdeltiin ja manipuloitiin. Aivan turha katua. Mies se pahis oli, harvinaisen selkeästi. Sinä olet vedätetty uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pelimies osaa vetää oikeista naruista, antaa riittävästi toivoa ja käyttää tilannetta hyväksi. "

        Tuohon ei tarvita edes pelimiestä(naista). Sinun virhe on liika sinisilmäisyys, ja siihen tartuttiin vahvasti, valehdeltiin ja manipuloitiin. Aivan turha katua. Mies se pahis oli, harvinaisen selkeästi. Sinä olet vedätetty uhri.

        Pitkän sinkkuuden jälkeen halusin niin palavasti tuntea, että olin sinisilmäinen ja täysin vietävissä.

        Kiitos ymmärryksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän sinkkuuden jälkeen halusin niin palavasti tuntea, että olin sinisilmäinen ja täysin vietävissä.

        Kiitos ymmärryksestä.

        Koin viime keväästä lähtien samanlaisen, mutta paljon vanhemman pelimiehen. Nyt keväällä lämpesi hetkeksi taas, mutta ilmeisedti mues oli kostamassa viime syksyistä, jolloin hän paljastui minulle ja vaimolleen. Oli muka eronnut, nyt muka asui edelleen erossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koin viime keväästä lähtien samanlaisen, mutta paljon vanhemman pelimiehen. Nyt keväällä lämpesi hetkeksi taas, mutta ilmeisedti mues oli kostamassa viime syksyistä, jolloin hän paljastui minulle ja vaimolleen. Oli muka eronnut, nyt muka asui edelleen erossa

        Sinulla on vahvoja tunteita, koska päästit miehen takaisin elämääsi? Luuletko että mies voisi muuttua?


    • Anonyymi

      Pystyykö tällaisen kokemuksen jälkeen luottamaan enää kehenkään?

    • Anonyymi

      Pelimiehet ovat niin taitavia uskottelemaan, lohduttamaan, lupaamaan ja puhumaan toinen pyörryksiin, että kokenutkin nainen voi joutua heidän uhrikseen. Siihen kuuluu psykologista manipulointia, toisen tunteiden hyväksi käyttöä ja joskus voi olla myös taloudellista painostusta tai kiristystä.

      • Anonyymi

        On noita naisiakin


      • Anonyymi

        Kaikki keinot käyttöön... Tällaisten kokemusten jälkeen miettii kyynistyykö itsekin niin paljon, että tulee kohdelleeksi muita huonosti vaan omista kokemuksista johtuen.


    • Anonyymi

      Sen aika näyttää, mitä ikävämpi ja pitkäkestoisempi hyväksikäyttö sitä pitemmän aikaa sen käsittely voi viedä. Miten osaa käsitellä ja osaako käsitellä sen niin, että se ei kummittele mielessä haittaavasti. Itse menetin uskon hyvään suhteeseen, enkä usko sellaista löytävän.

      Aika näyttää, muuttuuko tilanne muuksi kohdallani. Kaikki varmaan itsestä kiinni tai et ymmärtää asian oikealla tavalla. Itse asioita käyn läpi eri tavoin ja siten löydän eri katsanta kantoja asioihin. Olinko vain väärään aikaan väärässä paikassa.

      Väärin ymmärretyksi tulee helpommin, kun olettaa asioita, tuntematta toista. Jollei toiseen uskalla luottaa, antaa helposti itsestään vääränlaisen kuvan toiselle. Toisen menneet ikävät kokemukset voivat muokkaa mielikuvia samaistamaan niitä. Jolloin kärjistämiset voivat tuntua mahdollisilta. Toisilla on tapana ylireakoida asioihin, jos kokema on vähemmän mieleinen.

    • Anonyymi

      Se joka pukkiin lankee on kohta ankee.....

    • Anonyymi

      Tampereella on ollut takavuosina lukuisia härskejä pelimiehiä. Nyt nämä äijät ovat jo niin vanhoja, että luulisi pettämishalujen laimenneen.

      Uskon kokemuksieni/tuttujen kokemusten perusteella apn kertomuksen.

    • Anonyymi

      Hei,

      On ollut kieltämättä kiehtovaa lukea ympäri nettiä ja kuulla miten paljon luulet tietäväsi minusta. Haluaisin kuitenkin korjata pari epäkohtaa tähän ketjuun liittyen.

      Tienaan ihan itse omat rahani. Minä en ole status-, enkä sen puoleen minkään sortin vaimo yhtään kenellekään. Minä en ole tyhmä. Sinisilmäinen kyllä, mutta siitä sopii syyttää geeniperimää.

      Sitä et ehkä tiennyt että minäkin tiedän sinusta aika paljon. Työskentelet, hassua kyllä, Oikeusaputoimistossa Talous- ja velkaneuvonnan parissa. Tiedän syntymäaikasi, puhelinnumerosi, osoitteesi ja läheistesi sekä työnantajasi nimet. Minulla on sinusta paljon hyvin jännittävää kuvamateriaalia. Minulla on myös kuvat ja tiedot jokaisesta kirjoituksestasi, lähestymisyrityksistäsi ja kaikista toimistasi joita olet käyttänyt kun olet vainonnut minua. Tiedän että käyt kyttäämässä minua ja perhettäni aika ajoin, vaikka asut toisella paikkakunnalla.

      Tiedän että häiriköit minua lähettelemällä kirjeitä työpaikalleni, kotiini ja stalkkaamalla kaikkia someprofiilejani, muistat varmaan kun sen yhden ainoan kerran sanoin, ja sanoin vielä ihan nätisti että nyt olisi hyvä lopettaa tällainen toiminta ennen kuin teen sinusta rikosilmoituksen? Et silti lopettanut, joten rikosilmoitus on tehty ja lähestymiskieltoa on haettu.

      Suosittelisin sinulle lämpimästi että hankkisit nyt ihan oman elämän ja jättäisit minut ja lapseni rauhaan.
      En nyt ihan tarkalleen tiedä että mitä tällä ajojahdillasi ja vainoamisellasi ylipäätään oikein ajat takaa?
      Minä en liity sinun elämääsi millään tavalla, en tunne sinua, enkä haluakaan tuntea.
      Ja kun aikanaan kenties tapaamme tämän asian tiimoilta myöhemmin, niin älä puhu minulle mitään. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe