Tuntuuko teistä pahalta katsoa Unelmahäitä?
Te, jotka olette sinkkuja
39
208
Vastaukset
- Anonyymi
Olen katsonut jaksoja ja jossa muutamat parit oli tavannut baarissa. Eli viinaa joivat ja tutustuivat ja menivät naimisiin.
T viinamies - Anonyymi
Ikisinkkuus on hankalampi unelma.
- Anonyymi
On siis vaikeampi jäädä sinkuksi kuin löytää rakkaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siis vaikeampi jäädä sinkuksi kuin löytää rakkaus?
Eipä noissa muuta yhteistä ole kuin että loppuvat ässiin molemmat😅🤣😂 tai essiin
- Anonyymi
En ole niitä katsonut viime vuosien aikana, mutta kertaakaan ei ole tullut pahaa mieltä katsoa toisten onnea, kun joku vuosi sitten katsoin. Ei tee pahaa katsoa läheisten onnea, vaikka itse olen ollut yli vuosikymmenen yksin, tai tuntemattomien onnea telkkarissa. Myöskään mitkään muutkaan parisuhdeohjelmat ei aiheuta pahaa mieltä. En ole niin epätoivoinen, että tunnen kateutta toisten onnesta. Eikä se paha mieli ole syynä sille, etten niitä enää katso. Ei vain enää järin kiinnosta kotimainen tosi-tv, hömppädraama, tai huumoriohjelmat. Eikä sen puoliin ulkolaisetkaan sitcomit, tai tosi-tv pläjäykset kahta tai kolmea suurperheistä kertovaa tosi-tv sarjaa lukuun ottamatta.
L.- Anonyymi
Koitas hommata se oma mies niin pian vietät omia häitäsi
- Anonyymi
Ei tunnu pahalta. En mä häitä haluaisi, vaikka parisuhteessa olisinkin. Hääohjelmat tuppaavat vain olemaan aika tylsiä.
- Anonyymi
Kyllä tuntuu jos ei ikinä pääse itse häitä viettämään
- Anonyymi
Luen joka kerta, otsikon "unelmaheinää".
Ei tunnu pahalta, näyttää mukavalta: preeriaheinää heilumassa ilta-auringon sävyyn värjäytyneenä tuulessa. Olin kateellinen Dempseylle, kun sillä synkkas Makepeacen kanssa.
- Anonyymi
Makepeace oli ihana silloin teininä.
Nykyään jos sarjaa katsoisi, niin ei se enää niin ihanalta vaikuta. Mikähän siinäkin on?
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Makepeace oli ihana silloin teininä.
Nykyään jos sarjaa katsoisi, niin ei se enää niin ihanalta vaikuta. Mikähän siinäkin on?
-keinovaginamies-Se on ihan totta. Oli melkoinen pettymys huomata ettei Makepeace enää herätä suuria tunteita.
Ei tässä iässä enää ihastuta ulkonäköön, vaikka olisi millainen nainen.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Se on ihan totta. Oli melkoinen pettymys huomata ettei Makepeace enää herätä suuria tunteita.
Ei tässä iässä enää ihastuta ulkonäköön, vaikka olisi millainen nainen.:)
Maailma on paljon kivempi karkki alle 20 vuotiaana, ja silloin kun naiset on vasta haaveiden tasolla tuttuja.
-keinovaginamies- - Anonyymi
😂 🤣 etsin Torista tuon vanhoja tallenteita
Ei aiheuta ahdistusta, surua eikä katkeruutta. En ole kiinnostunut tuon tyyppisistä ohjelmista enkä jaksaisi katsoa sitä.
En näe naimisiin menoa unelmana. Unelmoin hyvästä rakkauteen perustuvasta parisuhteesta joko avoliitossa tai erikseen asuen. Itselle sisäinen sitoutuminen on tärkeämpi kuin ulkoinen ja siksi ulkoinen ei ole välttämättömyys.- Anonyymi
Aika pahalta niitä tuntuu välillä katsoa muutenkin.
- Anonyymi
Entäs Maajussille morsianta? Annatko ylen ja katsot oksennusastia edessäsi?
Minulla on sinulle neuvo: Ne voi jättää katsomattakin.
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Mitä siinä viisastelet. En tarkoita oksentamista. Pahalta voi tuntua muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä viisastelet. En tarkoita oksentamista. Pahalta voi tuntua muutenkin.
Toki voi, mutta jos tuntuu pahalta, niin kannattaako katsoa?
Itse ohitan moisen hömpän. Liika siirappisuus voi aiheuttaa ällötystä.
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Kannattaako mikään elämässä nyt ylipäänsä ? Ei uutisetkaan tunnu hyvältä silti niitäkin katsotaan. Ei elämä ole yhtä hömpämpömppä ettei saisi herätä tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Ja maajussille morsian ei pahemmin herättä tunteita. Siihen en pysty samaistumaan millään tasolla. En koe että olisin itse ollut koskaan valmis kilpailemaan rakkaudesta 10 kanssa. Eli se nyt hirveästi herätä mitään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako mikään elämässä nyt ylipäänsä ? Ei uutisetkaan tunnu hyvältä silti niitäkin katsotaan. Ei elämä ole yhtä hömpämpömppä ettei saisi herätä tunteita.
No niin, sieltä asiaa. Yleensä ottaen voi sanoa ettei kannata. Senpä takia olen keskittynyt jo jonkin aikaa kulloisessakin hetkessä siihen mikä tuottaa eniten mielihyvää. Tunteita tulee ja menee.
Uutisia en ole vakiosti katsonut varmaan vuosikymmeneen. Valikoidusti luen niitä.
Anonyymi kirjoitti:
No niin, sieltä asiaa. Yleensä ottaen voi sanoa ettei kannata. Senpä takia olen keskittynyt jo jonkin aikaa kulloisessakin hetkessä siihen mikä tuottaa eniten mielihyvää. Tunteita tulee ja menee.
Uutisia en ole vakiosti katsonut varmaan vuosikymmeneen. Valikoidusti luen niitä.
-keinovaginamies-Niin eli parempi elää pimennossa? Kyllähän nyt asioita täytyy olla selvillä mitä maailmassa tapahtuu. Toki jos haluu jonain prinsessa ruususena elellä.laaladiassa eipä siinä. Jossa kaikki on hyvin omassa kuplassa. Se on jokaisen oma valinta. Itse elän mieluummin tietoisena maailman tilanteesta. Oli karua sitten tahansa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eli parempi elää pimennossa? Kyllähän nyt asioita täytyy olla selvillä mitä maailmassa tapahtuu. Toki jos haluu jonain prinsessa ruususena elellä.laaladiassa eipä siinä. Jossa kaikki on hyvin omassa kuplassa. Se on jokaisen oma valinta. Itse elän mieluummin tietoisena maailman tilanteesta. Oli karua sitten tahansa .
Aina tuntuu hyvältä sammuttaa valot ja läpätä simmut kiinni. Usein sanonkin tuolle muoriskalle, että tähän tontin päälle pitäisi laittaa iso kupla. Varsinkin rouva nauttisi omasta todellisuudestaan, ja siinä sivussahan se menisi mullakin.
Lähdenkin tästä nyt läppäämään luomet munille, niin unohtuu tämä palstatodellisuuskin.
Anonyymi kirjoitti:
Aina tuntuu hyvältä sammuttaa valot ja läpätä simmut kiinni. Usein sanonkin tuolle muoriskalle, että tähän tontin päälle pitäisi laittaa iso kupla. Varsinkin rouva nauttisi omasta todellisuudestaan, ja siinä sivussahan se menisi mullakin.
Lähdenkin tästä nyt läppäämään luomet munille, niin unohtuu tämä palstatodellisuuskin.
-keinovaginamies-Todella mielenkiintoista. Tuollaisesten ihmisten takia. Leviää salaliittoteoriat ja kaiken maailman disinformation. Eläkää te sen rouvan kanssa omassa kuplassa mutta älkää tulko muita jotka eletään oikeasa elämässä vetämään siihen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Ja minkä ihmeen takia luulet että minua kiinnostaa jonkun jonka nimimerkki on keinovaginamies parisuhde tai elämä. Halusin puhua miksi unelmahäät ohjelman katsominen tuntuu pahalta. Mutta ei sinun piti tehdä siitä joku sinuun liittyvä juttu. Inhoan tuollaisia ihmisiä. Hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Eikä niissä mikään siirappisuus tee huonoa oloa. Vaan se että kuinka ne monet parit puhuu toisilleen rumasti. Kuinka retostellaa omalla seksielämällä julkisesti. Jokainen on lähes eronnut aikasemmasta liitosta. Monet suhteet alkaneet pettämällä . Onhan sielläkin toki hienoja tarinoitakin. Sekin että itse koen että häistä ei jäänyt mikään hyvää fiilis eikä todellakaan ole ollut mikään elämäni onnellisin päivä. Ahdistus siitä jäi muistoksi. Oikeastaan sen pitäisi mielestäni olla 2 ihmisen välinen rakkauden juhla ilman turhaa krääsää ja showtanssia eikä mikään esitys suvulle ja ystäville kaliiden puitteiden kera. Jota ne monesti ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkä ihmeen takia luulet että minua kiinnostaa jonkun jonka nimimerkki on keinovaginamies parisuhde tai elämä. Halusin puhua miksi unelmahäät ohjelman katsominen tuntuu pahalta. Mutta ei sinun piti tehdä siitä joku sinuun liittyvä juttu. Inhoan tuollaisia ihmisiä. Hyvää yötä
Hienoa, Olen onnistunut aiheuttamaan tunnetta keskustelupalstalla. Annan itselleni papukaijamerkin :)
Mutta et kai sinäkin ole niitä keskustelijoita, jotka antaa nimimerkin vaikuttaa?
Ja toinen hieno juttu on se että maailmasta löytyy vielä tuollaisia romantikkoja kuin sinä.
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, Olen onnistunut aiheuttamaan tunnetta keskustelupalstalla. Annan itselleni papukaijamerkin :)
Mutta et kai sinäkin ole niitä keskustelijoita, jotka antaa nimimerkin vaikuttaa?
Ja toinen hieno juttu on se että maailmasta löytyy vielä tuollaisia romantikkoja kuin sinä.
-keinovaginamies-Onhan se nyt naurettavaa että haluat itsesi liitettävän esineeseen johon muut miehet työntävät peniksen ja heittävät jotain. Kyllä se sinusta kertoo enemmän kuin uskotkaan.
- Anonyymi
Ei todellakaan, parisuhde on niin koettua, oikeastaan käy sääliksi osallistujia, tuollaisia pullaposki-pullukoita.
En ole kyllä katsonut yhtään jaksoa, päättelin vain nimestä.. - Anonyymi
Pelkästään ne mainokset saa itseasiassa sinkkuuden tuntumaan erinomaiselta vaihtoehdolta. Ei tarvetta katsoa kokonaista jaksoa.
- Anonyymi
En katso tuollaisia ohjelmia, mutta jos jossakin vilahtaa tatuoituja ylipainoisia ihmisiä humalassa, ei oikein vastaa omia "unelmiani". Toisekseen, häät on vain yksi hassu päivä, sen jälkeen voipi olla ja tulla kaikenlaista, hyvässä tai pahassa.
Eivät häät muutenkaan innosta, eivät edes omat, vaikka morsian (vaimoni edelleen yli 50 wee myöhemmin) oli aivan ihana, niin kuin nykyisinkin.
En ole katsonut ohjelmaa kertaakaan, mutta selatessa ohjelmia on pakko nähdä pätkiä. Aika kamalaa, mutta toivotan pareille sydämestäni onnea.
Plussaa papeille, jotka esiintyvät näissä ohjelmissa. Tekevät hyvää työtä. Osoittavat, että nykykirkko haluaa olla eroa tekemättä siunaamassa kaikkia. 🌹👀- Anonyymi
En halua häitä
Oman kullan kyllä
Joskus tuntuu, että suurin uhka parisuhteen jatkumiselle on puolison suosimat huonot TV-ohjelmat. Meillä joudutaan käyttämään kuulokkeita, ettei toinen hermostu "metelistä".
Esimerkiksi minulle vaikeita ohjelmia on "Huvila ja Huussi", kun taas puoliso ei siedä "Lentoturmatutkinta"-dokumenttia.
Huvila ja Huussi pähkinänkuoressa ("ei voi olla totta")
https://www.youtube.com/watch?v=EGzhDcg2RDcOlen tapailusuhteessa, mutta silti meni yöunet kun katsoin unelmahäitä
- Anonyymi
Ei kiinnosta moinen roska. Riittää kun näkee onnellisia pareja ulkoilmassa. Saattaa tulla kyynel silmäkulmaan.
- Anonyymi
Eipä ne unelmahäiden naiset ole kovin nättejä joten parempi olla vaan sinkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684511Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004018- 523532
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul292791Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262583Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602492- 462364
- 391917
- 471898
- 301656