Ennen ihmiset olivat mun kanssa rentoja nyt tietyt tyypit ovat vaivaantuneita mun seurassa eikä enää ole samanlaista kuin ennen. Voiko tämä selittää jotenkin että musta on juoruttu?
Mistä tietää että musta on juoruiltu
25
922
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla että olet vain hankala?
- Anonyymi
En kyllä koe itseäni hankalaksi, sekä muut ovat tuota ihmetelleet. Olen mukava ja muita huomioon ottava. Ennen ollut rennompaa mun seurassa, nykyään muutamat tuttavat ovat vaivaantuneita mun kanssa 🤷♀️
- Anonyymi
Kyllä nuo juoruilut vaikuttaa. Itse olen helppo koska niin on suuressa joukossa päätetty ja osittain käytökseni antanut mahdollisuuden tähän. Käytetään syntipukkina peitälläkseen omia tekemisiään koska en kuulu näihin "ryhmiin". Aika lailla suoraan osa sanonut ettei uskalla/halua viettää aikaa kanssani tästä syystä ettei juoruttaisi heistäkin. Ne jotka yrittäneet lähestyä tietää kyllä asian laidan mutta sitähän ei kerrota eteenpäin. Sinulla sentään on vielä ystäviä ympärillä joten tilanne varmaan selviää kuin itsestään :)
T. Missfit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuo juoruilut vaikuttaa. Itse olen helppo koska niin on suuressa joukossa päätetty ja osittain käytökseni antanut mahdollisuuden tähän. Käytetään syntipukkina peitälläkseen omia tekemisiään koska en kuulu näihin "ryhmiin". Aika lailla suoraan osa sanonut ettei uskalla/halua viettää aikaa kanssani tästä syystä ettei juoruttaisi heistäkin. Ne jotka yrittäneet lähestyä tietää kyllä asian laidan mutta sitähän ei kerrota eteenpäin. Sinulla sentään on vielä ystäviä ympärillä joten tilanne varmaan selviää kuin itsestään :)
T. MissfitSe on aika luonnollista jos saa esimerkiksi epäinhimmillistä kohtelua hermostua tavalla tai toisella. Sitähän tällaiset sadistit ei tietenkään hyväksy, että puolustautuu tai reagoi millään tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aika luonnollista jos saa esimerkiksi epäinhimmillistä kohtelua hermostua tavalla tai toisella. Sitähän tällaiset sadistit ei tietenkään hyväksy, että puolustautuu tai reagoi millään tavalla
En reagoi. Pakko se on uskoa että joku näkee kaiken tämän läpi/ohi ja tutustuu jos niin haluaa. Pärjään onneksi hyvin yksin, joskus jopa paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En reagoi. Pakko se on uskoa että joku näkee kaiken tämän läpi/ohi ja tutustuu jos niin haluaa. Pärjään onneksi hyvin yksin, joskus jopa paremmin.
Totuus tuppaa nousemaan kuin uppotukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. MissfitMua on aina inhottanut se tekopyhyys ja kaksinaamaisuus, miten vain joitakin käytetään syntipukkeina muiden paljon pahemmille teoille. Vastenmielistä ja valheellista.
Kun edes joku promille ihmisistä pystyisi kantamaan vastuun omista teoistaan, voisivat kehittyä vähän aikuisemmaksi oppimalla omista virheistään (muutakin kuin niiden puljaamisen ulkopuolisille).
Kerro esimerkkejä, jos itse tahdot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua on aina inhottanut se tekopyhyys ja kaksinaamaisuus, miten vain joitakin käytetään syntipukkeina muiden paljon pahemmille teoille. Vastenmielistä ja valheellista.
Kun edes joku promille ihmisistä pystyisi kantamaan vastuun omista teoistaan, voisivat kehittyä vähän aikuisemmaksi oppimalla omista virheistään (muutakin kuin niiden puljaamisen ulkopuolisille).
Kerro esimerkkejä, jos itse tahdot.Minä täältä sivusta totean, että niin samaa mieltä tästä kuin olla ja voi. Jos esimerkiksi jää ns housut kintuissa kiinni siitä, että on puhunut jostakin ihmisestä täysin omiaan, niin ei se tilanne sillä parane, että käyttää suurinpiirtein koko loppuelämänsä keksimällä väkinäisesti jotain negaa. Ja me kaikki tietysti ymmärrämme sen, että tällaisista paikoista löytää juuri mitä haluaa, mutta ei sillä mitään validiteettia kyllä ole niin kauan kun väitteet kulkee varmistamattomissa asioissa vrt anonyymipalsta. Eli esimerkiksi näin, mutta monta muutakin kulmaa on. ja mustamaalaaminen tai juoruilu ei muutenkaan kuulijakuntien taholta valitettavasti todisteita tai todenperäisyyttä kysy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua on aina inhottanut se tekopyhyys ja kaksinaamaisuus, miten vain joitakin käytetään syntipukkeina muiden paljon pahemmille teoille. Vastenmielistä ja valheellista.
Kerro esimerkkejä, jos itse tahdot.Ei tarvi esimerkkejä laittaa, kukin joka on tämän kokenut tietää mistä puhun. Ehkä jokin siinä showssa on puoleensavetävää kun sen ympärille väki kerääntyy, hyväksyy ja jopa osallistuu. En ole täydellinen itsekkään, kaukana siitä, mutta en koe tarvetta polkea toisia maahaan päästäkseni hetkeksi parrasvaloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä täältä sivusta totean, että niin samaa mieltä tästä kuin olla ja voi. Jos esimerkiksi jää ns housut kintuissa kiinni siitä, että on puhunut jostakin ihmisestä täysin omiaan, niin ei se tilanne sillä parane, että käyttää suurinpiirtein koko loppuelämänsä keksimällä väkinäisesti jotain negaa. Ja me kaikki tietysti ymmärrämme sen, että tällaisista paikoista löytää juuri mitä haluaa, mutta ei sillä mitään validiteettia kyllä ole niin kauan kun väitteet kulkee varmistamattomissa asioissa vrt anonyymipalsta. Eli esimerkiksi näin, mutta monta muutakin kulmaa on. ja mustamaalaaminen tai juoruilu ei muutenkaan kuulijakuntien taholta valitettavasti todisteita tai todenperäisyyttä kysy
Lumipallo kun lähtee vyörymään se on se totuus oli sillä totuudenperää tai ei, oikeassa olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi esimerkkejä laittaa, kukin joka on tämän kokenut tietää mistä puhun. Ehkä jokin siinä showssa on puoleensavetävää kun sen ympärille väki kerääntyy, hyväksyy ja jopa osallistuu. En ole täydellinen itsekkään, kaukana siitä, mutta en koe tarvetta polkea toisia maahaan päästäkseni hetkeksi parrasvaloihin.
No juuri tämä, että joku on valmis jauhamaan toisesta ihmisestä intensiivisesti, että saisi edes jotain huomiota muilta. Niin surullista, että melkein säälittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi esimerkkejä laittaa, kukin joka on tämän kokenut tietää mistä puhun. Ehkä jokin siinä showssa on puoleensavetävää kun sen ympärille väki kerääntyy, hyväksyy ja jopa osallistuu. En ole täydellinen itsekkään, kaukana siitä, mutta en koe tarvetta polkea toisia maahaan päästäkseni hetkeksi parrasvaloihin.
Porukassa ihmiset polkevat aina toisia jalkoihinsa. Minusta on ollut kammottavia juttuja liikkeellä sen jälkeen, kun olen jättänyt tiettyjen ihmisten seuran. Olen pitänyt itseäni näiden asioiden yläpuolella. Jos ihmiset haluaa puhua paskaa, niin minkä sille mahdan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole täydellinen, mutta kysymys onkin siinä, että kun joku saa päähänsä, että yksi ihminen on jotenkin laitettava tikun nokkaan, niin mikä saa muut lähtemään mukaan epäinhimmistämiseen? Mikä tietysti vain yltyy jos mitenkään osoittaa oman paheksuntansa ulospäin. Hieman on ristiriitaista kun toisesta suunnasta kehotetaan puolustautumaan ja kun sen sitten teet, niin siitähän se ulina vasta alkaa
- Anonyymi
stalkkeri stalkkaasun tietoja, johtuu siitä
- Anonyymi
Miten minusta tuntuu, että tämä tämmöinen stalkkaaminen on enemmän semmoista yksinkertaisten häpeällistä ja yksinäistä hommaa josta ei lauluja kirjoiteta. Sivusta
- Anonyymi
Miksi eivät voi kertoa mitä on puhuttu kohteelle. Mun mielestä on oikeus tietää, kun mustamaalata toinen
- Anonyymi
Kai joku luuseri on saavinaan siitä jotain vallantunnetta jos luuulee tietävänsä toisesta jotain. Sivusta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai joku luuseri on saavinaan siitä jotain vallantunnetta jos luuulee tietävänsä toisesta jotain. Sivusta tämä
Uusi vanha ilmiö on, viranomaisten tietensä ja siten tahalaan harjoittama mustamaalaus tai maalittaminen, syynä, esim, erimielyys kohteen kanssa, tai vaan kova halu tehdä elämästä helvettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi vanha ilmiö on, viranomaisten tietensä ja siten tahalaan harjoittama mustamaalaus tai maalittaminen, syynä, esim, erimielyys kohteen kanssa, tai vaan kova halu tehdä elämästä helvettiä.
Mitä ihmeen viranomaisia tällaiset asemansa väärinkäyttäjät ovat? Tässä maassa toistaiseksi pitäisi olla mitään "voimaviranomaisia", kuten eräässä itäisemmässä maassa...
- Anonyymi
Voi olla. Mun ystävän käytös mua kohtaan muuttui kun hän vietti aikaa sellaisten ihmisten kanssa, joiden tiedän puhuneen musta pahaa ja valheellisia juttuja. En aluksi tajunnut tätä, vaan ihmettelin miksi ystävä etääntyi ja alkoi käyttäytymään oudosti. Myöhemmin vasta tajusin, mistä kyse.
- Anonyymi
Minulle on käynyt myös näin ja kun kävi ilmi ettei jutuissa ollutkan mitään perää, niin siinä vaiheessa pinnallinen massakäytös ja sen mukana kulkeminen avasi minun silmäni, että ei minun tyyppisiä ihmisiä ollenkaan. Toiset pintapuolisemmat tutut on yrittäneet jopa hyvitellä, ns ystävät taas ei lainkaan. Ja yksi ei edes tajua tulleensa ulkoistetuksi, kyllä minäkin osaan olla kaksinaamainen ja hymyillä vailla sisältöä. Pointti oli siinä, että nämä kulotukset on vain hyväksi, vaikka sillä hetkellä tuntuu pahalta. Terveisin niin vaikea ja kohtuuton ihminen
- Anonyymi
Älä ajaudu itsepetos! Kuvitelmat luulot. Jos ystävyys tökki,jätä heidät taaksesi,vai pelkäätkö yksinäisyys ja roikut ihmisten kanssa joiden seurassa on huono olo? Sinä päätät ja ryhdistäydy. Anna heidän olla, haki elämä.Voit jo 1-2 viikonpäästä hyvin!
- Anonyymi
Pahantahtoinen juoruilu on lapsellista ja kertoo vaan,et se juoruilija on kateellinen. jos oisit sille ihan aivan sama,ei se jaksas jauhaa susta....jotain suussa on,et se jaksaa kiinnittää suhun huomiota....
- Anonyymi
Ei suussa vaan sussa piti olla🙃
- Anonyymi
Kyllä minulle tuli vaivautunut olo, kun työkaveri puhui toisesta pahaa. Onnekseni juoruilija siirtyi toiseen toimipisteeseen, niin lakkasin vastaamasta yhteydenottoihin. Pidin hänen toimintaa täysin ala-arvoisena, mutta toisaalta tuntui kuin hän olisi valinnut minut uskotukseen. Hänen selkeä vaikutin oli kateus. Sellaisia ilkeitä asioita ei kerrota toisesta työkaverista jatkuvalla syötöllä. Kaiken lisäksi hän yritti udella minulta koko ajan, kenestä työkavereista en pitänyt. Selkeä tekniikka edetä. Onneksi en omia antipatioitani paljastanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768