Kun mies pyytää sinua picknikille ja lupaa että tuo ruokaa ja juomaa mukana ja sitten ruoka juomana olisi coca colaa eikä viiniä. Jättäisitkö miehen heti siinä paikalla?
Olisko nainen järkyttävää
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No kuhan ei pepsiä sentään, niin menköön
- Anonyymi
Minä en halua kenenkään pyytävän minua piknikille. Jos joku pyytäisi kieltäytyisin.
Cokis on jees. 👍
🍒 Dr. Pepper on myös jees.- Anonyymi
Kyllä mulla vesipullo olisi itselläni mukana, eli no problem. En mä sitä viiniäkään olisi juonut joten ei tossa mulle vahinkoa syntyisi.
- Anonyymi
Jos muu tarjoilu olisi kohdillaan, en pistäisi pahaksi cokista ruokajuomana. Ja vielä parempi olisi, jos kavaljeeri todella olisi raitista seuraa, eikä känniörveltäjä, joka touhuu mitä sattuu, eikä kanna mistään tekemisistään vastuuta.
Picknikillä meni havunneulasia kalsareihin ja tytöllä katosi metsämansikka sinne jonnekin.
- Anonyymi
En jättäisi, koska en edes tykkää viinin mausta. En oo koskaan tykännyt, joten Cokis olis mulle parhain vaihtoehto lähdeveden/hanaveden ohella. Ehkä irvistellen saisin just ja just lasin valkkaria alas, kun taas punkku jäis kokonaan juomatta. Muutenkaan en järin alkoholia enää juo.
L. - Anonyymi
Jos mies juo coca colaa treffeillä niin ei varmana pääse toisille treffeille. Jos mies tilaa baarissa coca colaa niin naiset nauraa miehelle.
- Anonyymi
Entä jos mies tuo hesburger ateriat siihen tai termarissa kahvia ja 10 nen munkkia ja tapolan lenkkimakkaraa
- Anonyymi
Ihmettelisin miksei hän vaivautunut tuomaan minulle mitään syötävää, kun kerta piknikille pyysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelisin miksei hän vaivautunut tuomaan minulle mitään syötävää, kun kerta piknikille pyysi.
Vatsasi on pian täynnä kahvii munkkii ja tapolaa ja hyvä mieli ehkä mietit et ruokaseksi olis nyt paikallaan ja ehdotat miehelle kivaa leikkiä
Hesburgerit saattas mennä kerran, muttei toista kertaa. Tapolaa en söis, vaikka kiukalla mua kärventäisitte.
HALiMONSTERi kirjoitti:
Hesburgerit saattas mennä kerran, muttei toista kertaa. Tapolaa en söis, vaikka kiukalla mua kärventäisitte.
Ainii yks munkki voi mennä kahvin kanssa. Sitten on jo ähky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatsasi on pian täynnä kahvii munkkii ja tapolaa ja hyvä mieli ehkä mietit et ruokaseksi olis nyt paikallaan ja ehdotat miehelle kivaa leikkiä
Tuollaisia piknikille tuova mies on taatusti kooltaan sellainen tankki, ettei mulle riittäisi murustakaan noista. Olisi siis pakko lähteä kauppaan, jotta saisi itsekin syödäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004068- 553629
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!272639Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612572- 512501
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521776