Olisko nainen järkyttävää

Anonyymi

Kun mies pyytää sinua picknikille ja lupaa että tuo ruokaa ja juomaa mukana ja sitten ruoka juomana olisi coca colaa eikä viiniä. Jättäisitkö miehen heti siinä paikalla?

16

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kuhan ei pepsiä sentään, niin menköön

• Anonyymi

Minä en halua kenenkään pyytävän minua piknikille. Jos joku pyytäisi kieltäytyisin.

• HALiMONSTERi

Cokis on jees. 👍

🍒 Dr. Pepper on myös jees.

• Anonyymi

Kyllä mulla vesipullo olisi itselläni mukana, eli no problem. En mä sitä viiniäkään olisi juonut joten ei tossa mulle vahinkoa syntyisi.

• Anonyymi

Jos muu tarjoilu olisi kohdillaan, en pistäisi pahaksi cokista ruokajuomana. Ja vielä parempi olisi, jos kavaljeeri todella olisi raitista seuraa, eikä känniörveltäjä, joka touhuu mitä sattuu, eikä kanna mistään tekemisistään vastuuta.

• Picknikillä meni havunneulasia kalsareihin ja tytöllä katosi metsämansikka sinne jonnekin.

• Anonyymi

En jättäisi, koska en edes tykkää viinin mausta. En oo koskaan tykännyt, joten Cokis olis mulle parhain vaihtoehto lähdeveden/hanaveden ohella. Ehkä irvistellen saisin just ja just lasin valkkaria alas, kun taas punkku jäis kokonaan juomatta. Muutenkaan en järin alkoholia enää juo.

L.

• Anonyymi

Jos mies juo coca colaa treffeillä niin ei varmana pääse toisille treffeille. Jos mies tilaa baarissa coca colaa niin naiset nauraa miehelle.

• HALiMONSTERi

Höpö höpö taas.

• HALiMONSTERi

Mitä rapajuopon casanovan päiväkirjaa sä lueskelet?

• Anonyymi

Entä jos mies tuo hesburger ateriat siihen tai termarissa kahvia ja 10 nen munkkia ja tapolan lenkkimakkaraa

• Anonyymi

Ihmettelisin miksei hän vaivautunut tuomaan minulle mitään syötävää, kun kerta piknikille pyysi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelisin miksei hän vaivautunut tuomaan minulle mitään syötävää, kun kerta piknikille pyysi.

Vatsasi on pian täynnä kahvii munkkii ja tapolaa ja hyvä mieli ehkä mietit et ruokaseksi olis nyt paikallaan ja ehdotat miehelle kivaa leikkiä

• HALiMONSTERi

Hesburgerit saattas mennä kerran, muttei toista kertaa. Tapolaa en söis, vaikka kiukalla mua kärventäisitte.

• HALiMONSTERi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Hesburgerit saattas mennä kerran, muttei toista kertaa. Tapolaa en söis, vaikka kiukalla mua kärventäisitte.

Ainii yks munkki voi mennä kahvin kanssa. Sitten on jo ähky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vatsasi on pian täynnä kahvii munkkii ja tapolaa ja hyvä mieli ehkä mietit et ruokaseksi olis nyt paikallaan ja ehdotat miehelle kivaa leikkiä

Tuollaisia piknikille tuova mies on taatusti kooltaan sellainen tankki, ettei mulle riittäisi murustakaan noista. Olisi siis pakko lähteä kauppaan, jotta saisi itsekin syödäkseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      348
      2641
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      2632
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1353
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1110
    5. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      120
      1100
    6. 55
      984
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      418
      725
    8. Tänään puhutaan loukkauksista

(En huomioi sua röllikkä tänään, koska päänsärkyisenä ei huvita vääntää sun kans riitaa) Ihmisetkokee erilailla asioita. Toiset loukkaantuu pienemmis
      Ikävä
      118
      705
    9. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      23
      692
    10. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      217
      665
    Aihe