>
> Sovittelija Leo Suomaa on antanut sovintoesityksen neljännelle liiketoiminta-
> alueelle Paperiliiton ja metsäyhtiö UPM:n työriidassa, kertoo
> valtakunnansovittelijan toimisto
>
> Painopapereiden liiketoiminta-alueen osalta sovittelu on keskeytetty
>
Paperiliitto on siis antanut periksi yhden sopimuksen vaatimuksesta UPM:n kanssa. Järki alkaa voittaa, kun aikaa kuluu. Hyvä niin.
Sovintoehdotus UPM:n ja Paperiliiton työriidassa
Anonyymi
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Palkkoihin -50% niin pääsette töihin. Muussa tapauksessa työllistäkää itsenne.
- Anonyymi
Jatka köyhä haaveilua:)
- Anonyymi
Taitaa paperiliiton vastaus tulla jo tänään. Veikkaan että ei mene läpi...
- Anonyymi
Ei varmaankaan mene läpi kun 50% työntekijöistä ei vielä ole sovintoehdotuksen piirissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665595Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932942- 2742601
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä222191Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581329Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131203- 881165
- 901146