Pihon sivuilta uni pakolaisista - ukrainalaisia.

Anonyymi

Tiinan 12.10.2021 näkemä näky Suomeen tulevista pakolaisista
Tänään unen ja valveen rajamailla näin näyn, jossa kylpyhuoneeni hyllyllä oli kolme hammasharjaa (tavallisesti siinä on kaksi) ja samalla tuli sana ja selitys: "Pian saat lohduttaa pakolaisia."

Jouko Pihon kommentti:
Näin käy. Kun Venäjällä tulee Putinin jälkeen valtaan äärikansallismielinen hallitus, jonka johdossa on natsihenkinen diktaattori, juutalaisia ja todellisia uskovia aletaan vainota, jolloin monet heistä pakenevat Suomeen turvaa hakemaan. Silloin he tarvitsevat meidän apuamme."

Tuo ei ole itsestään selvyys. Kyseessä näyttävät olevankin ukripakolaiset. Pihon täytyisi tutustua omaan luonteeseensa, ja oppia pitämään vahvaa uskoaan enemmän harkinnan varaisena. Hänen uskonsa näyttää olevan enemmänkin kiinni vain muiden ihmisten näkemistä näyistä ja unista, sekä raamatun tapahtumista. Tuohon alla olevaan linkkiin ei tarvitse välttämättä laittaa syntymäkellonaikaa, jos sitä ei tiedä.
https://astro.cafeastrology.com/natal.php

Tähdet (planeetat) taivaalta kävivät sotaa, radoiltaan ne sotivat Siiseraa vastaan. - Tuom. 5:20 -
"...hän antoi minulle pettämättömän tiedon kaikesta mikä on, niin että minä tunnen... tähtien (planeettojen) asennot... Tähtien (planeettojen) rata... heitä... hämmästytti niiden voima ja vaikutus. (ote raamatusta, viisauden kirja)
Jos joku halajaa päästä perille monenkaltaisista, niin viisaus osaa selvittää entiset ja tulevaiset, se... tietää edeltäkäsin merkit ja ihmeet, ja mitä ajanjaksot ja ajat myötänsä tuovat. (Viisauden kirja)

Elämä kehittyy ja menee eteenkpäin vanhoine ja uusine tietoineen. Jos ihminen käyttäytyy kuin kuollut, hän ei voi kehittyä. Elotonta voi kehittää, mutta vain ulkopuolisten voimin, kuten tekniikka.
Ero elottoman ja kuolleen välillä on se, että kuollut on joskus elämytkin. Eloton (kuten työväline) ei ole alkuaankaan elänyt.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Jos ihminen käyttäytyy kuin kuollut"

"Kuin kuollut" tarkoittaa, että hän junnaa samoissa kaavoissa (esim. raamattu) kiinni, eikä ole halukas oppimaan mitään uutta. Hyväuskoisilla luonteilla tämä voi olla suuri ongelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8556
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe