Katselin juuri hyvän keskustelun youtubesta missä amerikkalainen mies luennoi naisyleisölle hyvän miehen löytämisestä.
Pointti oli se että vain pieni osa miehistä(maailmanlaajuisesti) lähestyy tuntemattomia naisia aktiivisesti isku mielessä ja heissä on yleensä jotain pahasti vialla. Siksi naiset toistaa koko ajan että miksi törmään vain huonoihin miehiin enkä löydä ketään kunnollista. Jos nainen ei koskaan tee aloitetta tai ei anna mitään signaalia miehelle lähestyä niin silloin hän tutustuu vain näihin miehiin jotka monesti voivat olla narsisteja ja psykopaatteja.
Naisille on tuputettu tätä prinsessaroolia että jos mies ei uskalla lähestyä rohkeasti tuntematonta naista niin sellainen ei ole oikea mies vaan vässykkä.
Naisten rohkea iskeminen
7
600
Vastaukset
- Anonyymi
Monikaan, useinkaan ei ole aloitteellinen koska kukaan ei ole kehottamassa siihen.
- Anonyymi
Mulla ei koskaan ole ollut naisen puutetta. Rohkeasti olen lähestynyt.
Tosin olen Psykopaatti-narsisti :)
- Anonyymi
Nainen on aloitteellinen, jos häntä oikeasti alkaa mies kiinnostamaan ja niitä signaaleita alkaa tulla. Vässykkänä saattaa alkaa arkailla eikä usko että on tosi kyseessä.
- Anonyymi
No vässykkähän sellainen onkin, jos ei uskalla lähestyä. En minä halua sellaista "miestä" jolle joutuu sanomaan, että nyt minä kuules otan sinut. Aika karkeasti luokiteltu "rohkeat" miehet "usein" narsisteiksi ja psykopaateiksi, kun todellisuudessa heitä vaan on erittäin harvassa. Ei kannata uskoa kaikkea lukemaansa, mutta tietyt suojat on hyvä olla ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Noita vihjelistoja on netti täynnä sen päättelemiseen onko nainen tai mies myötämielinen. Pätevät kai toisinki päin, kahdenkauppahan se yhteisymmärrys on. Monilla kokemus jää niin vähäiseksi että epävarmuus ei ole ihme. Miehen nyt vaan oletetaan olevan proaktiivinen myös vakavissaan ollessaan tai erityisesti silloin. Pelimiehet erottaa kyllä. Eikö palstatotuus ollut että naisen aktiivisuus ei vie pitkälle koska monet suostuvat vaikkei nyt aivan napakymppi olisi.
- Anonyymi
Tulihan se vässykkä haukku sieltä, totaalista toksista feminiisisyyttä. Kyllä niitä psykoja on yllättävän paljon pelimiehissä. Vaikeatahan se on koska ihmisen luonnetta ja älykkyyttä ei voi päätellä ulkonäöstä, mutta olemuksesta jotakin voi. Onnistumisprosentti löytää hyvä mies on varmasti suurempi kun ottaa aktiivisuutta omiin käsiin ja hymyilee kiinnostavalle miehelle.
- Anonyymi
Millainen on pelimiehen olemus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882