Mitä ihmettä se haluu?!

Anonyymi

Tilanne tämä: Olen tykännyt eräästä työkaverista jo yli puoli vuotta, ihastunut lievästi jo ennen tätä. Juteltiin paljon töissä ja jouduin usein pyytämään apua kun olin uusi. Tavattiin myös muutamia kertoja vapaa ajalla. Koska oltiin työkavereita enkä halua olla ahdistava en kuitenkaan laittanut liikaa viestiä tai tyrkyttänyt jatkuvasti itseäni hänen seuraan. Jossain vaiheessa näytti siltä että hänkin tykkäsi minusta. Sitten vaan huomasin että teen kaikki aloitteet usein itse. Minä laitoin siis viestit ja menin juttelemaan, mutta toinen ei niinkään. Vähensin itsekin kaikki ylimääräisen kanssakäymisen ja hän alkaa taas hakeutua minun seuraan. Nähdään taas hänen ehotuksesta. Taas minä juttelen ja hakeudun seuraan (taas ei ahdistavalla tavalla) ja pian hän taas katoaa. Minä taas alan vältellä ja ta daa taas seura kiinnostaa 😒 Mikä on tämä kun ei osaa päättää? En siis missään vaiheessa ole tyrkyttänyt millään tavalla itseäni liikaa. En laittanut liikaa viestiä tai ollut millään tavalla liian tyrkky. Mutta en vaan tajua mitä se haluaa?? Kaveruus on minulle myös ihan ok, mutta kaveritkaan ei kohtele toisiaan näin. Mitä ihmettä tässä pitäs ajatella tai tehdä?

2

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa etäisyyttä. Miten paljon sitä nyt työkavereina voikaa ottaa. Ees taas menemine missä tahansa suhtees on 🚩 Muutama päivä välttelyä vois olla huono päivä, mut jos jatkuu niin 🙅‍♀️ Ei tykkää
      susta tai ei vaa tykkää tarpeeks. Pystytkö työskentee erillää tai jtn?

    • Anonyymi

      Joku sisäinen konflikti meneillään, kun tekee noin vaikka
      tietää toimintansa palautuvan bumerangina takaisin. Ei ole valmis suhteeseen, mutta kuitenkin näkee sinussa jotain potentiaalia jota ei tahtoisi menettääkään, tms. Elämä on täynnä ristiriitoja, on älykkyyttäkin kyetä pitämään vastakkaisia ideoita ja löytää jokin tie. Tilanteessa voi olla toivottomuutta mutta voi päättäväisesti tehdä jotenkin epätodennäköisestä totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe