Mitä ihmettä se haluu?!

Anonyymi

Tilanne tämä: Olen tykännyt eräästä työkaverista jo yli puoli vuotta, ihastunut lievästi jo ennen tätä. Juteltiin paljon töissä ja jouduin usein pyytämään apua kun olin uusi. Tavattiin myös muutamia kertoja vapaa ajalla. Koska oltiin työkavereita enkä halua olla ahdistava en kuitenkaan laittanut liikaa viestiä tai tyrkyttänyt jatkuvasti itseäni hänen seuraan. Jossain vaiheessa näytti siltä että hänkin tykkäsi minusta. Sitten vaan huomasin että teen kaikki aloitteet usein itse. Minä laitoin siis viestit ja menin juttelemaan, mutta toinen ei niinkään. Vähensin itsekin kaikki ylimääräisen kanssakäymisen ja hän alkaa taas hakeutua minun seuraan. Nähdään taas hänen ehotuksesta. Taas minä juttelen ja hakeudun seuraan (taas ei ahdistavalla tavalla) ja pian hän taas katoaa. Minä taas alan vältellä ja ta daa taas seura kiinnostaa 😒 Mikä on tämä kun ei osaa päättää? En siis missään vaiheessa ole tyrkyttänyt millään tavalla itseäni liikaa. En laittanut liikaa viestiä tai ollut millään tavalla liian tyrkky. Mutta en vaan tajua mitä se haluaa?? Kaveruus on minulle myös ihan ok, mutta kaveritkaan ei kohtele toisiaan näin. Mitä ihmettä tässä pitäs ajatella tai tehdä?

2

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ottaa etäisyyttä. Miten paljon sitä nyt työkavereina voikaa ottaa. Ees taas menemine missä tahansa suhtees on 🚩 Muutama päivä välttelyä vois olla huono päivä, mut jos jatkuu niin 🙅‍♀️ Ei tykkää
      susta tai ei vaa tykkää tarpeeks. Pystytkö työskentee erillää tai jtn?

• Anonyymi

Joku sisäinen konflikti meneillään, kun tekee noin vaikka
      tietää toimintansa palautuvan bumerangina takaisin. Ei ole valmis suhteeseen, mutta kuitenkin näkee sinussa jotain potentiaalia jota ei tahtoisi menettääkään, tms. Elämä on täynnä ristiriitoja, on älykkyyttäkin kyetä pitämään vastakkaisia ideoita ja löytää jokin tie. Tilanteessa voi olla toivottomuutta mutta voi päättäväisesti tehdä jotenkin epätodennäköisestä totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      22
      2614
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      100
      2511
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1364
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1261
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      121
      1238
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      293
      1193
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      19
      988
    8. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      959
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      957
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      60
      887
    Aihe