tapitat kun teletappi mua, mutta et tuu sanoo mitään.
sellon mies; miks tuijotat? tuu puhuu.
6
841
Vastaukset
- Anonyymi
en voi,vaimoni on lähistöllä
- Anonyymi
Jos se on mun ex. On siellä espoo sello alue. Tapiita kaikkia.Mut sillä on vaimo.aikuiset lapset. Odotaa menet itse puhumaan.
- Anonyymi
Et varmaan tuu mulle puhuu! Taatana!
- Anonyymi
Itse olen mies. Käyn kaupassa samassa paikassa ja siellä on yksi itseäni aika paljon nuorempi myyjä joka osaa kyllä tuoda itsensä esiin mutta ei kyllä sano miksi!
Olen kerran sanonut sen, että jos on asiaa, niin se kannattaa sanoa!
En ole nähnyt tuota ihmistä nyt puoleen vuoteen! - Anonyymi
olen vartija. Minun tuleekin tarkailla ja tuijotella ihmisiä. Kuuluu työtehtäviini. Saan siitä jopa palkkaakin.
- Anonyymi
Tarkoitatkohan mua? Sellon mies ilmoittautuu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416