Palstan pääsiäis bileet

Anonyymi

Kaikki on tietenkin raittita ja juovat limua. Naisia ei bileissä ole koska ne menee viinamiesten luokse juomaan viinaa.

55

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo. Juon mielummin limua tai vichyä, kun alkoholia. Ei mun kroppaa ole suunniteltu juopotteluun. Jonkun sortin allerginen reaktio tulee jo vähästäkin alkoholista, niin ei kiinnosta tahallaan tehdä itseään kipeeksi kun muutenkin joutuu sairastamaan 24/7 365 vrk/vuodessa.

• Välillä pistää miettiin, kun törmää ihmisiin jotka kertoo sairastavansa vaikka mitä silti ne läträä viinasten kanssa, vetää tupakkaa ja mättöruokaa nahan turpeeksi, että mitä vittua ne ajattelee.

Joku vasta puhui potevansa jäätävää migreeniä ja samaan hengenvetoon löhtevänsä tupakalle ja illalla dokaamaan. Täh!? Ootko vittu järjissäs?

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Välillä pistää miettiin, kun törmää ihmisiin jotka kertoo sairastavansa vaikka mitä silti ne läträä viinasten kanssa, vetää tupakkaa ja mättöruokaa nahan turpeeksi, että mitä vittua ne ajattelee.

Joku vasta puhui potevansa jäätävää migreeniä ja samaan hengenvetoon löhtevänsä tupakalle ja illalla dokaamaan. Täh!? Ootko vittu järjissäs?

Tai on rasvamaksa ja tyyppi vetää alkoholia ja pikaruokaa kaksin käsin, sillähän se korjaantuu.

Tai on rasvamaksa ja tyyppi vetää alkoholia ja pikaruokaa kaksin käsin, sillähän se korjaantuu.

Joko nää tyypit ei ole ihan oikeesti sairaita, ne esittää tai ne on vaan myös järjettömiä.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Täällä eletään vain kerran ja eikö kiva elää sen nauttien kaikesta kuin esim syödä vain kaurapuuroo koko elämänsä ja kuolin vuotella harmittaa jopa kaduttaa miksi en maistanut muitakin ruokia tai muutakin olis voinu syödä

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä eletään vain kerran ja eikö kiva elää sen nauttien kaikesta kuin esim syödä vain kaurapuuroo koko elämänsä ja kuolin vuotella harmittaa jopa kaduttaa miksi en maistanut muitakin ruokia tai muutakin olis voinu syödä

Kerran eletään, mutta en kyllä näe nautintoa lisätä oireita ja pahentaa sairauksia jollain ei välttämättömyydellä.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Kerran eletään, mutta en kyllä näe nautintoa lisätä oireita ja pahentaa sairauksia jollain ei välttämättömyydellä.

Kyllä sinäkin makeeta ja suolaista tarvit ja herkuttelu hetkiä tarvit

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinäkin makeeta ja suolaista tarvit ja herkuttelu hetkiä tarvit

Mun herkuttelu on enimmäkseen salaattien kanssa herkuttelua ja joskus joku hyvä juusto. Pantteri karkkiaski. En enää pitkiin aikoihin ole syönyt mitään varsinaisia herkkuja tai pikaruokia. Ei vaan maistu.

Nut ontossa lautasella edessä jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, pari ananaspalaa, punasipulia, tonnikalaa öljyssä ja tippa salaatinkastiketta. Se on varsin hyvää herkkua.

Mun herkuttelu on enimmäkseen salaattien kanssa herkuttelua ja joskus joku hyvä juusto. Pantteri karkkiaski. En enää pitkiin aikoihin ole syönyt mitään varsinaisia herkkuja tai pikaruokia. Ei vaan maistu.

Nut ontossa lautasella edessä jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, pari ananaspalaa, punasipulia, tonnikalaa öljyssä ja tippa salaatinkastiketta. Se on varsin hyvää herkkua.

Tai kerran 3 kuukaudessa tortilla johon tulee kasviksia ja kanaa, mausteeksi kermaviili taziki. Nam. :)

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Kuule nainen tarvitsee välillä esim kunnon munkkipossu kahvit tai wiinerikahvit tai vaikka suklaa kahvit esim fatzerina ja geisha suklaa patukat ja kunnon kahvikuppi

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule nainen tarvitsee välillä esim kunnon munkkipossu kahvit tai wiinerikahvit tai vaikka suklaa kahvit esim fatzerina ja geisha suklaa patukat ja kunnon kahvikuppi

Joo joskus muttei joka viikko.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

No ei maailma kaadu jos kerran viikossa nauttii tai vaik kaksikin kertaa tai joku viikko enemmän ja joku viikko ilman niin ei maailma kaadu ja jos kaatuu niin antaa kaatuu ihminen olet ja ihminen tarvitsee hyvää

Just olin lääkärissä toissapäivänä ja siellä sitä Bmi:tä laskettiin. Katseltiin mun ruhooni ja todettiin, että 10 kg enintään pois, sitten on liikarasva kropasta hukattu. Ja elopainoksi jää 75 kg sittenkin vielä. En yksinkertaisesti voi olla pienempi olematta myös lihakseton.

Sama itsellä, että korona-aikana olen oppinut käytännössä kokonaan pois pikaruuista yms. mätöistä. Ei ole pahemmin tullut käytyä Mäkkärissä tai Kingissä, pizzalla/kebabillla jne. 🙄

Paria melko terveellistä herkkua suosittelen kokeilemaan. Elovenan välipalakeksejä sellaisessa sinisessä pahvipakkauksessa, sekä Oululaisen jälkiuuni-ruislastuja valkoisessa matalassa boksissa. Noita on paljon eri versioita, mutta omat suosikkini on mustikka-valkosuklaa tai "kanelinen voimakaura" välipalakeksit, ja noista ruislastuista joko ruohosipulin tai valkosipulin makuisia mieluiten. Ja noi keksit on oikeastaan suht halpojakin, muistaakseni noin 3€ /paketti ja siinä on niitä 10kpl. Sokeria noissa väistämättä on hiukan, mutta energiaa 128 kcal ja proteiiniakin viitisen grammaa. Kahvin kanssa hyviä, ja esim ulkohommissa käteviä välipaloja.

Sipsit sun muut roskaherkut olen korvannut lähinnä noilla ruislastuilla, ja joskus ostan halvempiakin maustamattomia Pirkka-versioita jotka nekin on ihan ok hintaansa nähden. Itse en tykkää minkäänlaisista dipeistä tai levitteistä, mutta voisin kuvitella että jos niistä tykkää niin ne todennäköisesti sopisi hyvin yhteen myös noiden ruissnacksien kanssa. 👍

Just olin lääkärissä toissapäivänä ja siellä sitä Bmi:tä laskettiin. Katseltiin mun ruhooni ja todettiin, että 10 kg enintään pois, sitten on liikarasva kropasta hukattu. Ja elopainoksi jää 75 kg sittenkin vielä. En yksinkertaisesti voi olla pienempi olematta myös lihakseton.

Ja miksi pitää laihtua 5 kg ennen tissileikkaustakin, niin on parempi laihduttaa ennen toimenpidettä kaikki mitä meinaa, koska tissit laihtuessa lässähtää. Jos ne leikataan ja vasta sitten laihdutetaan ne lässähtää. Leikkauksesta ei ole hyötyä.

Ihorikot tulee taas kun tissit roikkuu iho ihoa vasten. Ja diabeetikolla ihorikot on huonosta erityisesti.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Eihän lääkärissä mikään ole hyvä eli haluaa pahoittaa ihmisten mieliä ja lääkäri sanoo mut katsotaan lääkäriä niin ei hän sen ihmeellisempi ole ja lääkärikin nauttii elämästä ja juopottelee käyttää huumeita polttaa syö herkkuja ym ihminen hänkin on eli nyt menet heti kauppaan ja haet jotain hyvää ja keität kahvit ja nautit kunnon kahveista ja herkuttelet

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Ihmisissä on nähtävissä nykyään sellainen poliittisideologinen katkeruus ja halu puuttua toisten vapauteen ja oikeuteen päättää mitä elämällään tekevät. Ikäänkuin pikku diktaattorin unelma. Yleensä halutaan kieltää tai rajoittaa sellaisia asioita jotka eivät kuulu omaan elämään.
        Itsekin alkottomana ja tupakoimattomana en silti jaksa käyttää aikaani näitä tuotteita käyttävien moraalisaarnaan. Valtiokin ja stm törkeällä tavalla puuttuu kansalaisten oikeuteen ostaa alkoholia eu alueilta jopa uhkaamalla laillisesti toimivia välittäjiä ja kauppoja.
        Tuokin on valtakunnansyyttäjän asia, mutta hänenkin ollessa vihervasemmistolainen ideologisti asia ei tule koskaan etenemään syyttäjälle, vaan valtio jatkaa uhkailujaan ja kansalaisten syyllistämistä kuin kremlin johdossa ikään.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei maailma kaadu jos kerran viikossa nauttii tai vaik kaksikin kertaa tai joku viikko enemmän ja joku viikko ilman niin ei maailma kaadu ja jos kaatuu niin antaa kaatuu ihminen olet ja ihminen tarvitsee hyvää

Enpä koe tarvetta, niin viitti.

• p234racing kirjoitti:

Sama itsellä, että korona-aikana olen oppinut käytännössä kokonaan pois pikaruuista yms. mätöistä. Ei ole pahemmin tullut käytyä Mäkkärissä tai Kingissä, pizzalla/kebabillla jne. 🙄

Paria melko terveellistä herkkua suosittelen kokeilemaan. Elovenan välipalakeksejä sellaisessa sinisessä pahvipakkauksessa, sekä Oululaisen jälkiuuni-ruislastuja valkoisessa matalassa boksissa. Noita on paljon eri versioita, mutta omat suosikkini on mustikka-valkosuklaa tai "kanelinen voimakaura" välipalakeksit, ja noista ruislastuista joko ruohosipulin tai valkosipulin makuisia mieluiten. Ja noi keksit on oikeastaan suht halpojakin, muistaakseni noin 3€ /paketti ja siinä on niitä 10kpl. Sokeria noissa väistämättä on hiukan, mutta energiaa 128 kcal ja proteiiniakin viitisen grammaa. Kahvin kanssa hyviä, ja esim ulkohommissa käteviä välipaloja.

Sipsit sun muut roskaherkut olen korvannut lähinnä noilla ruislastuilla, ja joskus ostan halvempiakin maustamattomia Pirkka-versioita jotka nekin on ihan ok hintaansa nähden. Itse en tykkää minkäänlaisista dipeistä tai levitteistä, mutta voisin kuvitella että jos niistä tykkää niin ne todennäköisesti sopisi hyvin yhteen myös noiden ruissnacksien kanssa. 👍

Kyllä kaikki ruoaksi kelpaava kannattaa syödä.

Meinaan, että mikä on oman kropan kannalta hyväksi, yksilöllisiä kun kaikki ollaa. Kulutukselta kun koostumukseltakin. :)

Taziki on ainoo hyvä dippi. Kasviksien kanssakin toimii, jos tekee mieli joskus dipata.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmisissä on nähtävissä nykyään sellainen poliittisideologinen katkeruus ja halu puuttua toisten vapauteen ja oikeuteen päättää mitä elämällään tekevät. Ikäänkuin pikku diktaattorin unelma. Yleensä halutaan kieltää tai rajoittaa sellaisia asioita jotka eivät kuulu omaan elämään.
        Itsekin alkottomana ja tupakoimattomana en silti jaksa käyttää aikaani näitä tuotteita käyttävien moraalisaarnaan. Valtiokin ja stm törkeällä tavalla puuttuu kansalaisten oikeuteen ostaa alkoholia eu alueilta jopa uhkaamalla laillisesti toimivia välittäjiä ja kauppoja.
        Tuokin on valtakunnansyyttäjän asia, mutta hänenkin ollessa vihervasemmistolainen ideologisti asia ei tule koskaan etenemään syyttäjälle, vaan valtio jatkaa uhkailujaan ja kansalaisten syyllistämistä kuin kremlin johdossa ikään.

En mäkään mitään saarnaa vaan ihmettelen ääneen mikä järki, kun on muutenkin sairauksia mihin ne vaikuttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän lääkärissä mikään ole hyvä eli haluaa pahoittaa ihmisten mieliä ja lääkäri sanoo mut katsotaan lääkäriä niin ei hän sen ihmeellisempi ole ja lääkärikin nauttii elämästä ja juopottelee käyttää huumeita polttaa syö herkkuja ym ihminen hänkin on eli nyt menet heti kauppaan ja haet jotain hyvää ja keität kahvit ja nautit kunnon kahveista ja herkuttelet

No kyllä siellä hyvääkin asiaa on, pitää vaan itsekin ymmärtää ajatella ja perehtyä asioihin. Mä usein otan selvää asioista mitä mulle puhutaan, mietin ja punnitsen.

Ää, ei tee hyvän salaatin päälle mitään. Seuraavaksi syön kalakeittoa ja ruisleivän, keitän tipan kahvia perään. Tossa muutaman tunnin päästä. :)

Meinaan, että mikä on oman kropan kannalta hyväksi, yksilöllisiä kun kaikki ollaa. Kulutukselta kun koostumukseltakin. :)

Taziki on ainoo hyvä dippi. Kasviksien kanssakin toimii, jos tekee mieli joskus dipata.

Totta, ja en tiedä johtuuko se elintapojen muutoksesta vai edelleen siitä sairastetusta haimatulehduksesta, mutta kovin rasvainen ruoka ei uppoa nykyään. Esim. pakastepizzat pistää vatsan jotenkin sekaisin, samoin jos intoutuu napostelemaan kuivapaahdettuja pähkinöitä, jotka nekin on sinänsä kyllä ihan suht terveellisiä ja varsin energiatiheää välipalaa 🤔

Ruuanlaitossa tomaattipohjaiset tai pestokastikkeet on ihan hyviä valmistusvaiheessa tuomaan ruokaan makua, ja varsinkin toi pesto on ihan hyvä pehmeiden rasvojen lähde. Tänään taidan syödä aika askeettisesti, kun jääkaapissa on keitettyä riisiä ja wokkivihanneksia kattilassa, sekä avattu pakkaus valkoisia papuja tomaattikastikkeessa. Hyvä tehdä noista joku halpa lounas, ja vaikka sitten viikonlopuksi sulatella jotain punaisen lapun kanan sisäfileitä tms. 😎

Ja itse asiassa tavallinen reissumiestyylinen ruisleipäkin on yllättävän hyvää monesti, kun sitä ei ihan joka päivä syö joka aterian yhteydessä kyllästymiseen asti. 😅 Halpaa kuin mikä, terveellistä, meetwursti säilyy jääkaapissa pitkään, väliin voi laittaa kasviksia kun niitä en syö oikeastaan koskaan tuoreena varsinaisen lämpimän pääruuan yhteydessä jne.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Marinoitu punasipuli, nammm. Pitääkin käydä lauantaina kaupassa ostamassa punasipulia.
        En ole viikkoon varmaan niitä syönytkään kotona, töissä tein patongin palasen kanalla ja marinoidulla punasipulilla, paprikamajoneesia sekä jäävuorisalattia suikaleina välissä.
        Toiset söi pottumuusia ja uunimakkaraa, mä ruinasin kokilta jotain muuta. Käski mun tehdä ite jotain haukattavaa, hänellä oli kiire kuulemma. Rustasin 15 cm patonkia täytteellä ja otin mukin kahvia... ja kävelin toimiston puolelle syömään.
        En yksinkertaisesti halunnut valmistaa muille täytettyä patonkia. Siis taatusti työporukassa olisi ollut muitakin nälkäisiä, joille patonki lisukkeineen olis kelvannut.
        trollikka
        Hauskaa pääsiäistä!
        Pitänee mennä näköjään (kuuluu) minunkin nukkumaan, eräs laulaa unilauluaan siihen malliin... joku puuttuu omasta sängystään (siis minä) ja koht Mimmi saa hepulin!

• Anonyymi kirjoitti:

Marinoitu punasipuli, nammm. Pitääkin käydä lauantaina kaupassa ostamassa punasipulia.
        En ole viikkoon varmaan niitä syönytkään kotona, töissä tein patongin palasen kanalla ja marinoidulla punasipulilla, paprikamajoneesia sekä jäävuorisalattia suikaleina välissä.
        Toiset söi pottumuusia ja uunimakkaraa, mä ruinasin kokilta jotain muuta. Käski mun tehdä ite jotain haukattavaa, hänellä oli kiire kuulemma. Rustasin 15 cm patonkia täytteellä ja otin mukin kahvia... ja kävelin toimiston puolelle syömään.
        En yksinkertaisesti halunnut valmistaa muille täytettyä patonkia. Siis taatusti työporukassa olisi ollut muitakin nälkäisiä, joille patonki lisukkeineen olis kelvannut.
        trollikka
        Hauskaa pääsiäistä!
        Pitänee mennä näköjään (kuuluu) minunkin nukkumaan, eräs laulaa unilauluaan siihen malliin... joku puuttuu omasta sängystään (siis minä) ja koht Mimmi saa hepulin!

Kuulosta maittavalta patongilta. Kelpais mullekin. :P

Kiitos, hauskaa pääsiäistä teidänkin pesueelle. Kauniita unia ja pupusten kuvia Mimmille. :)

Välillä pistää miettiin, kun törmää ihmisiin jotka kertoo sairastavansa vaikka mitä silti ne läträä viinasten kanssa, vetää tupakkaa ja mättöruokaa nahan turpeeksi, että mitä vittua ne ajattelee.

Toteanpa tähän, että keskimäärin ihmisen kyky itsepetokseen on huomattavasti suurempi kuin ihmisen kyky rationaaliseen ajatteluun ja toimintaan.

• randombypasser kirjoitti:

Toteanpa tähän, että keskimäärin ihmisen kyky itsepetokseen on huomattavasti suurempi kuin ihmisen kyky rationaaliseen ajatteluun ja toimintaan.

Varmaan niin. Vaan kun tarpeeksi kertyy syitä miettiä on aika helppoa olla pettämättä itseensä.

Varmaan niin. Vaan kun tarpeeksi kertyy syitä miettiä on aika helppoa olla pettämättä itseensä.

No ihmisen todellinen muutostarve löytyy ja muutos saattaa alkaa, kun jokin sattuu riittävästi. Yleesä sillon näkee itsensä ja oman toimintansa ulkopuoleltaan, kivuliaan selkeästi, illuusiot karisee ja itsepetokset paljastuvat. Ne on myös pirun hauskoja hetkiä elämässä, saa nauraa ittelleen oikein kunnolla jos ei ota itteensä liian vakavasti.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Se kirjoitetaan ”tzatziki”.

• Anonyymi kirjoitti:

Se kirjoitetaan ”tzatziki”.

No eipä ole eka eikä vika sana minkä kirjoitan väärin. :)

• Anonyymi

Kuitenkin juo salaa, väittää että joo limpparia vichyä (VISKIÄ)...

• Migreeni ja diabetes ei viitti juoda paskaa. :)

Migreeni ja diabetes ei viitti juoda paskaa. :)

HALiMONSTERi: "Migreeni ja diabetes ei viitti juoda paskaa. :)"

Muutaman kerran vuodessa minäkin vain alkoholia. 1 dl punaviinistä minullakin tulee pääsärky, joten punaviini ei kiinnosta tippaakaan. Viikko sitten olin sokerirasitustestissä, joka meni sairaanhoitajan mukaan punaiselle. Hänen mukaansa minulla ei ole nyt diabetestä, mutta vaara siihen on, miksi olen sokeriarvotesti-seurannassa. Vältän alkoholidrinkkejä myös diabetesvaaran takia. Drinkeissä on sokeria ja yleensä alkoholijuomissa.

Hyvää pääsiäistä kaikille! :)

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

HALiMONSTERi: "Migreeni ja diabetes ei viitti juoda paskaa. :)"

Muutaman kerran vuodessa minäkin vain alkoholia. 1 dl punaviinistä minullakin tulee pääsärky, joten punaviini ei kiinnosta tippaakaan. Viikko sitten olin sokerirasitustestissä, joka meni sairaanhoitajan mukaan punaiselle. Hänen mukaansa minulla ei ole nyt diabetestä, mutta vaara siihen on, miksi olen sokeriarvotesti-seurannassa. Vältän alkoholidrinkkejä myös diabetesvaaran takia. Drinkeissä on sokeria ja yleensä alkoholijuomissa.

Hyvää pääsiäistä kaikille! :)

Viinit onkin helposti sellaisia päänsärettäjiä. Näin myös mulla. Mutta ihan kaikki alkoholipitoinen laukaisee herkästi migreenin mulle, myös olut jota voin kuutenkin joskus juoda pullon tai tölkillisen.

Joku kerta saan jo siitä karmean migreenin ja joku kerta en ollenkaan. Täysin arpapeliä milloin tulee kipuja milloin ei.

Sen verran kovia ja hankalia oireita kuitenkin ettei viitsi vasiten hankkia niitä, kun ei ole pakko.

Ehkäpä jos olisin vain joskus särkyisä, mutta kun säryt on arkipäivää muutenkin, niin vain masokisti haalii itselleen niitä lisää. En ole masokisti. :)

Hyvää pääsiäistä. 🐣

Viinit onkin helposti sellaisia päänsärettäjiä. Näin myös mulla. Mutta ihan kaikki alkoholipitoinen laukaisee herkästi migreenin mulle, myös olut jota voin kuutenkin joskus juoda pullon tai tölkillisen.

Joku kerta saan jo siitä karmean migreenin ja joku kerta en ollenkaan. Täysin arpapeliä milloin tulee kipuja milloin ei.

Sen verran kovia ja hankalia oireita kuitenkin ettei viitsi vasiten hankkia niitä, kun ei ole pakko.

Ehkäpä jos olisin vain joskus särkyisä, mutta kun säryt on arkipäivää muutenkin, niin vain masokisti haalii itselleen niitä lisää. En ole masokisti. :)

Hyvää pääsiäistä. 🐣

"Hyvää pääsiäistä. 🐣"

Kiitos mielenkiintoisesta kertomuksesta ja hyvää pääsiäistä myös sinnekin! :)

"Hyvää pääsiäistä. 🐣"

Kiitos mielenkiintoisesta kertomuksesta ja hyvää pääsiäistä myös sinnekin! :)

Heh, olen jostain syystä henkevällä tuulella tänään. :)

🐣🐣

Heh, olen jostain syystä henkevällä tuulella tänään. :)

🐣🐣

HALiMONSTERi: "Heh, olen jostain syystä henkevällä tuulella tänään. :) "

Sinulla ei taida vaikuttaa sitten pitkäperjantai? Se taitaa olla vain yksi päivä muitten joukossa? Yksi vastarannankiiski teloitettiin lähes 2000 vuotta sitten Jerusalemissa. Oli historiallinen henkilö, toisille Jumalan Poika ja toisille tavallinen toisinajattelija.

HALiMONSTERi: "Heh, olen jostain syystä henkevällä tuulella tänään. :) "

Sinulla ei taida vaikuttaa sitten pitkäperjantai? Se taitaa olla vain yksi päivä muitten joukossa? Yksi vastarannankiiski teloitettiin lähes 2000 vuotta sitten Jerusalemissa. Oli historiallinen henkilö, toisille Jumalan Poika ja toisille tavallinen toisinajattelija.

Ei ole vaikutusta ajankohdalla eikä oletetuilla tapahtumilla. On vaan oma mielentila mikä on välillä enemmän välillä vähemmän henkevä.

• Anonyymi

Voi ja todellakin!

Viinamies, ilmianna itsesi 😍 Tulen luoksesi .. ja sitten me ehkä tulemme yhdessä. 🔥

• Anonyymi

Bailataan Jazulin kanssa aamuun asti :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi

Höpöhöpö

• Anonyymi

Jos alkoholi loppuu bileistä niin naiset lähtee samantien ovesta ulos. Parikin kertaa kaverilta loppunu viinat jo alkuillasta ja naiset lähti paitsi yks nainen tuli luokseni koska minulla oli alkoholia. Monta kertaa naiset tulleet luokseni vappunakin koska minulla juotavaa riittää. Uutena vuotenakin oli naisia kylässä aamun asti.

• Anonyymi

Monilla naisillakin on jossain limupullossa lantrattuna viinaa cociksen tai muun limsan kanssa.

• Anonyymi

Sinänsä jokaisen oma asia juoko alkoholia mutta sitten on myös selvää että on sinkku. Jos olen sanonut etten juo niin ei tule bile kutsuja mihinkään. Monet kysyneet miksen juo ja eikö juhlat kiinnosta. No juon kotona joskus alkoholia mutta en jaksa bileissä käydä. Se siinä on ettei sitten nais seuraa ole jos ei lähde muiden luokse juhlimaan.

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla mies löytää naisseuraa.
      Raittiit ovat yksin ilman naisseuraa.

t. viinamies

• Anonyymi

En ymmärrä mihin bileisiin pääsee selvinpäin juhlimaan. Ei kukaan kutsu selväpäistä bileisiin joten viinaa pitää juoda.

• Pian on vappuaatto, vuoden tärkein juhlapäivä. Nuori minussa haluaisi taas lähteä kaupungille sekoilemaan. Siellä on viinaa, naisia ja muuta jännää.

• Anonyymi

Isot pojat kertoi, et oikee MIES voi juoda muumilimpparia mekko päällä kannon nokassa,, koska evvk mitä skenen muumit fundeeraa.
      Tai bailando, jos siltä tunnostaa.

• Anonyymi

Smurffi-.päärynä limppari on kuulemma hyvää jos siihen sekoittaa vodkaa.

• Anonyymi

Voinko tulla kuokkimaan jonkun palsta naisen bileisiin. Voin kyllä tuoda omat kaljat jos vaan on muuten piirakka tarjolla?

• Anonyymi

Viinamiehet vei kaikki hottikset, meille jäi vain harmaavarpuset.
      Win-Win.

• Anonyymi

Kaipaat tosi opetuksen elämääsi ilmeisesti?

• Anonyymi

Jos suomi liitttyy natoon, niin silloin varsinkaan reserviupseerit eivat saa juoda vapaa-ajallaan ainakaan Lolihikäärme-juomaa eli MegaForcea, ja Ed-juomaa varsinkaan...

Uusi ED-juoma on aivan hyvä sokerin uusi ED :D

• Anonyymi

Saa lisää voimia kun nuo MEGAforce -enerkiajuoman tai ED :D

Yulee lisää voimia jotta voi jälleen riehua ja tehkä ytteiskunnalle hyuödyllisiä asioita :D

• Anonyymi

Sanoin jo alkuvuonna että juokaa viinaa baareissa niin pääsiäistä ei tarvii vietää yksin. Viinaa juomalla tutustuu naisiin.

T viinamies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      69
      4620
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4068
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      55
      3629
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2891
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      27
      2639
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2572
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      51
      2501
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1957
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1928
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      252
      1776
    Aihe