Ihminen löytää rakkauden

Anonyymi

Jos niin on tarkoitettu.

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Houkutuksia kohdannut, jos tilanteeni olisi taloudellisessa mielessä parempi/ turvatumpi olisin vastaanottavaisempi. Koen, etten ole se jota toinen toivoisi minun olevan. 😥 m-n

• Anonyymi

Moni köyhä pariskunta on paljon onnellisempi kuin hyvin rikas pariskunta.
        Rakkaus on tärkeintä ei omaisuus ja raha.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä. 👍

• Anonyymi

Mun mielestä rakkautta ei pidä verrata talousasioihin eivät kulje käsikädessä. Toki voit, jos haluat jokainen tekee kuten haluaa. Minä taas asetan rakkauden kaiken maallisen yläpuolelle toki voin ajatella niin, jos haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kultaisia ajatuksia, harvemmin naisen suusta kuultua. Ainakaan omalla kohdallani. Alleviivaan myös väittämän, et rakkaus lähtee itsestä ja se taitaa mun kohdalla olla se suurin ongelma. En rakasta itseäni riittävästi, että voisin sitä jakaa myös muille? Siksi sinkkuna viihtynyt liian hyvin.

• Ööm, ajattelen vähän erilailla tuon asian, ehkä jos ymmärsin ajatuksesi edes oikein. Ihminsen pitää löytää rakkaus itsestään.

Kyetä näkemään rakkautta ympärillään, tunnistaa se ja tunnustaa se edes itselleen. Rakkaus on jokaisen sisäinen oivallus.

• Jos sanon, että joku tyyppi on minusta rakastettava, niin on aivan turhaa laatia listoja syistä miksi tai miksi ei ole mahdollista. Rakkaus tulee itsestä mutta peilaantuu toisista. Kyllä sinä vaan tiedät kuka on rakastettava, ei siihen tarvita listoja ja helvetillisiä perusteluita. Jos kyky nähdä rakastettavuus on hukkunut, syy täytyy etsiä itsestä. Myös.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Jos sanon, että joku tyyppi on minusta rakastettava, niin on aivan turhaa laatia listoja syistä miksi tai miksi ei ole mahdollista. Rakkaus tulee itsestä mutta peilaantuu toisista. Kyllä sinä vaan tiedät kuka on rakastettava, ei siihen tarvita listoja ja helvetillisiä perusteluita. Jos kyky nähdä rakastettavuus on hukkunut, syy täytyy etsiä itsestä. Myös.

Just näin ajattelen kans 👍

• Anonyymi

Huomaatteko? Viinamies ei pahemmin oo kommentoinut, jos se nyt ylipäätään on sellainen.

• Anonyymi

Olemalla raitis saa kumppanin. Kuulemma raitis mies saa helposti naisen vaikka kaikki palstan miehet on raittiita ja ikisinkkuja. Olen monilta naisilta kysellyt että kelpaako raitis mies niin kukaan ei oikein vastannut siihen mitään.

• Anonyymi

Kyllä joskus voi ottaa.

• Anonyymi

Mitä ihminen tekee, kun joutuu pois kotoaan? Alkaa etsimään rakkautta, kotia missä tunsi olevansa turvassa.
      Siellä kaikki oli hyvin ja koskaan ei tullut kielteistä sanaa, aina kaikki sallittiin. Kaikki oli kivaa, missä on sellainen paikka?

• Anonyymi

Pidettiin kaidalla tiellä

• Anonyymi

Rakkauden voi löytää kun juo viinaa ja käy yökerhossa. Viina on amorin nuoli joka sytyttää rakkauden.

Raitis ei koe rakkautta.

t. viinamies

• Anonyymi

Sä pilaat aina nää keskustelut.

• Anonyymi

Viinamies ei ole kokenut kuin viinansekaista rapulaista rakkautta.
        Raittiilla on kaikki rakkauden valtit käytössä!

• Anonyymi

Alkoholi on pilannut monet suhteet ja monien perhe-elämän.

Alkoholin kohtuukäyttö menee helposti liiallisuuksiin ja siitä ne suuret ongelmat alkavat.

• Joskus tuntuu että tarttis olla myös vararakas, kissa tai hamsteri.

• Anonyymi

Tottakai pitää olla mahdollisimman paljon rakastettavaa.

• Anonyymi

Hamstereilla taitaa olla keskimäärin aika torjuva asenne ylitsepursuavaan rakkauteen. Pari herkkua ajaa saman asian. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Hamstereilla taitaa olla keskimäärin aika torjuva asenne ylitsepursuavaan rakkauteen. Pari herkkua ajaa saman asian. 😂

Joo, hamstereita on hankala rakastaa.
        Mulla oli lehtikala, joka tuntui ymmärtävän minua, mutta sitä ei tietenkään voinut koskettaa.

• Anonyymi

Rakkautta ja rahaa ei pidä rinnastaa, kuten ei urheilua ja politiikkaakaan.

Raha ja rakkaus kuuluvat eri planeetoille kokonaan :)

• Olen samaa mieltä, vaikka en täysin uskokaan kohtaloon. Rakkaus tulee usein yllättäen, kun ei ole siihen valmistautunut.

• Anonyymi

On todella vaikeaa rakastua, vaikeinta koko elämässä.
        Menemme pää kolmantena jalkana päämme tuottamalla ajatuksella mikä on hyvä itselle, läheisille. Tuo juoksu on jatkuvaa, ei ole oikeastaan aikaa miettiä mitä itse oikeasti haluaisi.
        On työ, perhe ja minä. Kokonaisuudessa on paljon hyvää mutta myös paljon sellaista jota ei voi koskaan selittää. Olen ihminen joka ei usko rakkauteen, mutta poikkeuksena rakkaus tulee todella yllättäen ja usein on itse se joka haluaa vaikka vastapuoli olisi hieman passiivinen.
        Paras rakkaus tulee kuukausi selkää hieromalla:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

On todella vaikeaa rakastua, vaikeinta koko elämässä.
        Menemme pää kolmantena jalkana päämme tuottamalla ajatuksella mikä on hyvä itselle, läheisille. Tuo juoksu on jatkuvaa, ei ole oikeastaan aikaa miettiä mitä itse oikeasti haluaisi.
        On työ, perhe ja minä. Kokonaisuudessa on paljon hyvää mutta myös paljon sellaista jota ei voi koskaan selittää. Olen ihminen joka ei usko rakkauteen, mutta poikkeuksena rakkaus tulee todella yllättäen ja usein on itse se joka haluaa vaikka vastapuoli olisi hieman passiivinen.
        Paras rakkaus tulee kuukausi selkää hieromalla:)

AV

Taidat pitää hieman ”metsästämisestä” ?

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Taidat pitää hieman ”metsästämisestä” ?

Miehillä on metsästysvietti, se on meillä jo geeneissä.
        Toisaalta en pane pahitteeksi jos olisin välillä saaliina.
        Sanon vain sen ettei ihmisten välille synny syvää yhtenäistä mielentilaa kovinkaan helposti.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Miehillä on metsästysvietti, se on meillä jo geeneissä.
        Toisaalta en pane pahitteeksi jos olisin välillä saaliina.
        Sanon vain sen ettei ihmisten välille synny syvää yhtenäistä mielentilaa kovinkaan helposti.

AV

Siinä olen samaa mieltä, ettei syvä yhteys löydy kaikkien kanssa. Se on harvinaista herkkua.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Siinä olen samaa mieltä, ettei syvä yhteys löydy kaikkien kanssa. Se on harvinaista herkkua.

Vastauksesi osoittaa myös sen että sinulla on tunneälykkyyttä (tunnen samoin).
        Nuku hyvin ja hyvää pääsiäistä.

AV

• Anonyymi

Rakkaus ja tarkoitus, kaunis sanayhdistelmä...

• Anonyymi

Maailmassa tai todellisuudessa ei ole tarkoituksia, merkityksiä. Ihminen itse antaa mielettömälle elämällään jonkin suunnan alkamalla elää sitä jotenkin. Kai. Rakkaus on aikuisten satu, josta voi ottaa tietenkin sen mission itselleen siinä missä jostain muustakin. Kohde sitten sen jälkeen.

• Anonyymi

Heh. Juu, niin taitaa moni tehdä :) Sen tavoittelussa saa ruvetettyä itsensä ihmeen kätevästi. Hieno Kangastus, jonka saavuttaessa huomaakin sen olevan jossakin kauempana tai kadoksissa. Kohteet ovat siten vain ikäviä liitännäisiä satunnaisesti rakennettuihin toiveisiin.

• Anonyymi

Jaksan ksydos sdstuud-ohjrlmis, lkkstriddskin joiysin erittäin järnnittäviäkin jaksdoja ja: niin,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4501
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4008
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3532
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      29
      2791
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      25
      2572
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      59
      2481
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      46
      2364
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1917
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47