Kakista se ulos nainen

Anonyymi

Että haluat, halutaan kummatkin.

21

2041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kakista itse mies! En odottele loputtomiin, alkaa tässä jo sydän säröillä💔

• Anonyymi

Se olis tietysti varma tapa tehdä lähtemätön vaikutus, et sanois työkaverille, et haluaa harrastaa hänen kanssaan seksiä. Voisi samantien alkaa katselee uusia työpaikkoja tai ehkä jopa koulutuspaikkoja.

• Anonyymi

Aika suppea näkökulma jos asiat toisesta pyörivät vain jalkojen välissä. Kaikki seksuaalisuus lähtee loppujen lopuksi aivoista.

• Anonyymi

No ei nyt ehkä ihan noilla sanoilla - tai sekin riippuu ihmisestä- mutta voihan sitä kiinnostustaan muutenkin ilmaista. Eivät kaikki sentään mihinkään Meetoo- kampanjaan ole hurahtaneet!
        Iankaiken sitä on ihmiset toisiaan liehitelleet ja kiinnostustaan ilmaisseet.
        Itsellä lähinnä ongelmana että mies josta olen kiinnostunut, haluaa ilmiselvästi seksiä, itse taasen olen aivan lääpälläni häneen! Toki minäkin seksiä haluaisin tämän ihanan miehen kanssa mutta minulla liikaa tunteita pelissä 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt ehkä ihan noilla sanoilla - tai sekin riippuu ihmisestä- mutta voihan sitä kiinnostustaan muutenkin ilmaista. Eivät kaikki sentään mihinkään Meetoo- kampanjaan ole hurahtaneet!
        Iankaiken sitä on ihmiset toisiaan liehitelleet ja kiinnostustaan ilmaisseet.
        Itsellä lähinnä ongelmana että mies josta olen kiinnostunut, haluaa ilmiselvästi seksiä, itse taasen olen aivan lääpälläni häneen! Toki minäkin seksiä haluaisin tämän ihanan miehen kanssa mutta minulla liikaa tunteita pelissä 💔

Me rakastamme ja ajattelemme toisiamme ollut jo vuosia näin.
        Mutta kummallakin vielä lapset nuoria.
        Halataan joskus ollaan kuin sisko ja veli.
        Tää on kaunis ystävyys... Hillitse himosi hallitse halusi☺️

• Anonyymi

Vastasin jo tuonne toisaalle. ♥️ Odotatko, että nainen tekee aloitteen? Mikset tee itse? Olen sinua (häntä) vanhempi, vaikken tiedä kuinka paljon. Veikkaan ainakin 8v. Joskus 4.5v sitten keskustelimme kurssilla iästä sen pienen porukan kesken, en muista tarkkaa mitä sanoit siinä tilanteessa, mutta tuo on hatara mielikuva. Vanhempana naisena on aika vaikea lähteä ehdottelemaan mitään.

Siinä olet oikeassa, että haluanhan minä ja monella tasollakin. Myös unelmoin. 😊 Ei tarvitse kuin kysyä… Sulla pitäisi olla mun numero, kun etsit sen. Se sama toimii töissä ja vapaa-ajalla.

• Anonyymi

Minne toisaalle? Tämäkin voi osua moneen ihmiseen..aina voi vanhempikin ehdottaa vaikka kahville menoa ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne toisaalle? Tämäkin voi osua moneen ihmiseen..aina voi vanhempikin ehdottaa vaikka kahville menoa ☺️

En minä hahvia halua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sama kysymys oli ikäväpalstalla.

• Anonyymi

Jos et ilmeistä ja eleistä ymmärrä, niin sitten jää ymmärtämättä. Odotan sun aloitetta ja jos sitä ei tule, niin se ei ole tarkoitettu.

• Anonyymi

Täälläkin yksi voi hetken odottaa miehen aloitetta ihan kuten ennen vanhaan miehillä oli tapana niitä tehdä kun naisen ei ollut soveliasta ja jos sellaista ei tule niin kyllä se joku muu herrasmies joka on tarkoitettu tekee lopulta sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkin yksi voi hetken odottaa miehen aloitetta ihan kuten ennen vanhaan miehillä oli tapana niitä tehdä kun naisen ei ollut soveliasta ja jos sellaista ei tule niin kyllä se joku muu herrasmies joka on tarkoitettu tekee lopulta sen.

Näin minäkin asian ajattelen. Olen nainen ja miehen on oltava mies ja tehtävä aloite- tai olla sitten tekemättä

• Anonyymi

Kakit ulos ennen kuin aletaan tositoimiin jottei tule lakanoille.

• Anonyymi

Taidat olla se jokapaikan naistennaurattaja työpaikalla joka kokee olevansa naisten onni maailmalle

• Anonyymi

Haluan, mutta en varattuja.

• Anonyymi

Haluan ja se halaus sinetöi sen

• Anonyymi

Missä halasit miestä? Kerro nii mies tietää alkaa piirittää naista oikein kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä halasit miestä? Kerro nii mies tietää alkaa piirittää naista oikein kunnolla.

Tämähän on työpaikkaromanssit keskustelu, onkohan töissä?

• Anonyymi

Aaaw ihanaa M naista tahtoisin helliä, hyväillä ja tehdä myös sitä hänen kanssaan.

• Anonyymi

Sitten jatkaa seuraaviin vallotuksiin.

• Anonyymi

Halataan uudelleen, jos nähdään. Tuntui hyvältä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      29
      5500
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      170
      1999
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1601
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1334
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      28
      1278
    6. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      56
      1176
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1154
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1078
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      940
    Aihe