Että haluat, halutaan kummatkin.
Kakista se ulos nainen
21
2014
Vastaukset
- Anonyymi
Kakista itse mies! En odottele loputtomiin, alkaa tässä jo sydän säröillä💔
- Anonyymi
Se olis tietysti varma tapa tehdä lähtemätön vaikutus, et sanois työkaverille, et haluaa harrastaa hänen kanssaan seksiä. Voisi samantien alkaa katselee uusia työpaikkoja tai ehkä jopa koulutuspaikkoja.
- Anonyymi
Aika suppea näkökulma jos asiat toisesta pyörivät vain jalkojen välissä. Kaikki seksuaalisuus lähtee loppujen lopuksi aivoista.
- Anonyymi
No ei nyt ehkä ihan noilla sanoilla - tai sekin riippuu ihmisestä- mutta voihan sitä kiinnostustaan muutenkin ilmaista. Eivät kaikki sentään mihinkään Meetoo- kampanjaan ole hurahtaneet!
Iankaiken sitä on ihmiset toisiaan liehitelleet ja kiinnostustaan ilmaisseet.
Itsellä lähinnä ongelmana että mies josta olen kiinnostunut, haluaa ilmiselvästi seksiä, itse taasen olen aivan lääpälläni häneen! Toki minäkin seksiä haluaisin tämän ihanan miehen kanssa mutta minulla liikaa tunteita pelissä 💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt ehkä ihan noilla sanoilla - tai sekin riippuu ihmisestä- mutta voihan sitä kiinnostustaan muutenkin ilmaista. Eivät kaikki sentään mihinkään Meetoo- kampanjaan ole hurahtaneet!
Iankaiken sitä on ihmiset toisiaan liehitelleet ja kiinnostustaan ilmaisseet.
Itsellä lähinnä ongelmana että mies josta olen kiinnostunut, haluaa ilmiselvästi seksiä, itse taasen olen aivan lääpälläni häneen! Toki minäkin seksiä haluaisin tämän ihanan miehen kanssa mutta minulla liikaa tunteita pelissä 💔Me rakastamme ja ajattelemme toisiamme ollut jo vuosia näin.
Mutta kummallakin vielä lapset nuoria.
Halataan joskus ollaan kuin sisko ja veli.
Tää on kaunis ystävyys... Hillitse himosi hallitse halusi☺️
- Anonyymi
Vastasin jo tuonne toisaalle. ♥️ Odotatko, että nainen tekee aloitteen? Mikset tee itse? Olen sinua (häntä) vanhempi, vaikken tiedä kuinka paljon. Veikkaan ainakin 8v. Joskus 4.5v sitten keskustelimme kurssilla iästä sen pienen porukan kesken, en muista tarkkaa mitä sanoit siinä tilanteessa, mutta tuo on hatara mielikuva. Vanhempana naisena on aika vaikea lähteä ehdottelemaan mitään.
Siinä olet oikeassa, että haluanhan minä ja monella tasollakin. Myös unelmoin. 😊 Ei tarvitse kuin kysyä… Sulla pitäisi olla mun numero, kun etsit sen. Se sama toimii töissä ja vapaa-ajalla.- Anonyymi
Minne toisaalle? Tämäkin voi osua moneen ihmiseen..aina voi vanhempikin ehdottaa vaikka kahville menoa ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne toisaalle? Tämäkin voi osua moneen ihmiseen..aina voi vanhempikin ehdottaa vaikka kahville menoa ☺️
En minä hahvia halua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sama kysymys oli ikäväpalstalla.
- Anonyymi
Jos et ilmeistä ja eleistä ymmärrä, niin sitten jää ymmärtämättä. Odotan sun aloitetta ja jos sitä ei tule, niin se ei ole tarkoitettu.
- Anonyymi
Täälläkin yksi voi hetken odottaa miehen aloitetta ihan kuten ennen vanhaan miehillä oli tapana niitä tehdä kun naisen ei ollut soveliasta ja jos sellaista ei tule niin kyllä se joku muu herrasmies joka on tarkoitettu tekee lopulta sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin yksi voi hetken odottaa miehen aloitetta ihan kuten ennen vanhaan miehillä oli tapana niitä tehdä kun naisen ei ollut soveliasta ja jos sellaista ei tule niin kyllä se joku muu herrasmies joka on tarkoitettu tekee lopulta sen.
Näin minäkin asian ajattelen. Olen nainen ja miehen on oltava mies ja tehtävä aloite- tai olla sitten tekemättä
- Anonyymi
Kakit ulos ennen kuin aletaan tositoimiin jottei tule lakanoille.
- Anonyymi
Taidat olla se jokapaikan naistennaurattaja työpaikalla joka kokee olevansa naisten onni maailmalle
- Anonyymi
Haluan, mutta en varattuja.
- Anonyymi
Haluan ja se halaus sinetöi sen
- Anonyymi
Missä halasit miestä? Kerro nii mies tietää alkaa piirittää naista oikein kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä halasit miestä? Kerro nii mies tietää alkaa piirittää naista oikein kunnolla.
Tämähän on työpaikkaromanssit keskustelu, onkohan töissä?
- Anonyymi
Aaaw ihanaa M naista tahtoisin helliä, hyväillä ja tehdä myös sitä hänen kanssaan.
- Anonyymi
Sitten jatkaa seuraaviin vallotuksiin.
- Anonyymi
Halataan uudelleen, jos nähdään. Tuntui hyvältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446