Olemme eläkeläispariskunta ja vuokrasin pienen tontin maaseudulta tarkoituksena viettää siellä mukavia kesäpäiviä.
Ostin uuden vaunun tontille ja hommaan sinne huussin ja ajan kanssa muuta mukavaa, jos ideani ottaa tuulta ja viihdymme.
Mutta se ongelma.
Aikuinen tytär ilmoitti, että hänkin voisi käyttää vaunua ja tonttia kavereidensa kanssa kesänviettoon.
Olin asiasta eri mieltä, ja ilmoitin, että kylään saa toki tulla, mutta kyseistä ajatusta en voi hyväksyä - haluan vain itse nukkua omassa uuden vaunun sängyssäni, enkä jakaa sitä muiden käyttöön.
Olenko nihilisti, vanhankantainen diktaattori ym. kuten sain kuulla ?
Ongelma vai onko ?
Anonyymi
5
102
Vastaukset
- Anonyymi
Ai perhana , kyllä pukkas hyvän jutun . Kyllä taas nauretaan kippurassa.
- Anonyymi
Olet nihilisti ja vanhanaikainen diktaattori ihan niinkuin joku on jo maininnut.
Lisäksi olet häirikkö täällä sivuilla ja voisit olla vähän aikuisempi ja lopettaa tyhmät joka päiväiset aloituksesi. - Anonyymi
Aloittaja on kuuluisa Päätoimittaja ja palstavathti palstalla yötäpäivää.
- Anonyymi
Vaunusta saa ovet lukkoon ja telttoja on myynnissä retkeily varustelu kaupasta?
- Anonyymi
Onko Tuurissa tilaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043