Oikeesti löytyykö täältä ketään.

Anonyymi

Sellasta mietin et onko joku oikeesti täältä löytäny parisuhdetta.??.syksyllä tuli ero ja mielenkiinnosta liityin treffit juttuun. Muutaman kans jutellut mut ite ajattelin et pitää nähdä . Mitä mieltä muut.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paloi sulakk4eet, Suli palokkeet, kaatui juomaa säghkörasiaan.

      Sulo Paloke onpi hyvä kaverisi.

    • Anonyymi

      Treffit-palstalta löytyy tyyppejä joiden kanssa tapaa. Pitkä välimatka on yksi este jatkolle. Toinen on että kemiat ei kohtaa, se on herrassaan. Ei voi mitään että vaikka toisessa ei varsinaista vikaa ole niin ei vain sytytä. Onnea etsintään kuitenkin.

    • Anonyymi

      Ei täältä sellaista haeta. Eihän se mitenkään onnistukkaan. Täällä ajankuluksi höpötellään.

    • Periaatteessa ainakin itse olen sitä mieltä, että elämänkumppanin voi löytää hurjalla tsäkällä melkeinpä mistä vaan. Ihan erikoisissakin ja oudoissa tilanteissa, kun ihmiset kohtaa. Kohtaamisiahan ne kaikki alut vaatii. Ilman kohtaamista ei voi syntyä yhtään mitään, ohi menee.

      Niin missä ikinä kohtaat toisen ihmisen on aina periaatteessa mahdollisuus, että se johtaa tutustumiseen jopa kumppanuuteen lopulta. Riippuu itsestäkin miten avoin osaa olla kohtaamisille. Jos on jo etukäteen tyrmönnyt päässään ei ikinä, niin ei ikinä anna mahkujakaan millekkään kohtaamiselle joka voisi olla juuri se elämäsi ihminen.

      Ennakkoluulot ja rohkeudenpuute, ne vesittää monet tilaisuudet kohdata.

      • Anonyymi

        Ei tämä ole seksin haku palsta vaan tämä on juttelu foorumi jossa sinkut saa jutella ei muuta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole seksin haku palsta vaan tämä on juttelu foorumi jossa sinkut saa jutella ei muuta

        En tainnut seksistä mainita sanaakaan. Kohtaaminen taas toistui usein.


    • Siis täältä sinkut keskustelusivustolta, vai treffit-sivustolta?

      Mä oon treffit-sivustolta löytänyt muutaman ihmisen ja ihan hyvin ois voinut jotain pysyvämpää tullakin. Että ei se sivustosta kiinni ole, vaan siitä toisesta minkä sieltä löytää.

      Itse ainakin oon sen verta hankala tapaus nykyään, että vaikka mitä kautta törmäis vaikka miten huikeeseen tyyppiin, ei siitä välttämättä mitään vakavampaa tulis. Joku kevyt seurustelu/tapailu vois sujua, kunhan ei lipsahtais vakavaks ja raskaaks..

      • Anonyymi

        Kaikilla se ei tule olemaan koskaan raskasta kun ei tee siitä sellaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla se ei tule olemaan koskaan raskasta kun ei tee siitä sellaista.

        En tiedä kuka siitä vaan tekemällä tekisi raskasta? 🤔
        Kyllä se aina minun kohdalla tähän asti on vaan mennyt raskaaksi huomaamatta ja pikkuhiljaa...

        Sellaiseen huomattuun ja heti raskaaseen suuntaan lähtevään voi reagoida aika nopeasti, mutta pikkuhiljalleen luisuva....mihin tahaansa luisuva suhde kuluttaa kumpaakin.


    • Anonyymi

      Hyvä autopeli Dodken Vipier Racing :D

    • Anonyymi

      Suomi24:n treffitosio oli ennen hyvä paikka löytää seuraa. Oli valinnanvaraa. Kaikki ominaisuudet oli pitkään ilmaisia, sit muuttui pikkuhiljaa kaikki maksullisiksi lisäpalveluiksi ja tullut deittiapit markkinoille jotka vieny jengin. Treffitosio nykyisin aikas onneton paikka kun eihän siellä enää ketään oikein edes ole. Ja täällä keskusteluosioissa keskustellaan ja kaipaillaan sitten vaan. Treffitosiosta saisi kyllä hyvän jos viitsisi pikkusen lisää kehittää ja ilmaistaa sen uudelleen. Voisi pärjätä deittiapplikaatioille laadulla ja kattavuudella. Mainostuloista rahoitus. Ahneus vie asiakkaat.

    • Anonyymi

      Panosuhde on löytynyt. Siitä on jo aikaa mutta nainen ehdotti että tapaillaan kerran pari viikossa.

    • Anonyymi

      Kyllä minua kiinnostaa palsta naisen kanssa panot.

    • Onko siis niin, että kaikki ”sinkut”-nimikkeen alla tapahtuva toiminta, kuten tämä palsta, tähtää itse asiassa sinkkuuden päättymiseen?

      • Ei kai? Moni taitaa viihtyä sinkkuna ja käy täälläkin vain juttelemassa ajankulukseen. Jotkut on toki täältä löytäneet seuraakin, ainakin hetkeksi.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ei kai? Moni taitaa viihtyä sinkkuna ja käy täälläkin vain juttelemassa ajankulukseen. Jotkut on toki täältä löytäneet seuraakin, ainakin hetkeksi.

        Varmaan noin. Ensisilmäyksellä palstan kirjavahkosta sisällöstä vaan näytti siltä, että sinkkuus on alennustila, josta pitää päästä eroon. No ei tarvi jos ei halua.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Varmaan noin. Ensisilmäyksellä palstan kirjavahkosta sisällöstä vaan näytti siltä, että sinkkuus on alennustila, josta pitää päästä eroon. No ei tarvi jos ei halua.

        Joo. Joillekin se voi toki ollakin. Kuka mitenkin arvottaa asioita. Sinkkuuttakin. Itse en pidä sinkkuutta sen pöhkömpänä tilanteena, kun parisuhdettakaan. Molemmissa on puolensa ja puolensa.

        Molempia on koettu ja molemmat on omiin valintoihin perustuvia.


    • Anonyymi

      Ei löydy, ainakaan sellaista mikä riittäisi muille. Itse tutustuin muutamaa vuotta itseäni vanhempaan naiseen . Olemme molemmat oikeustoimikelkoisia ihmisiä. Emme asuneet yhdessä , mutta älykkäänä ja huumorintajuisena naisena pidin hänen seurastaan ja viihdyimme yhdessä. Ongelma olikin muutaman ,ulkopuolisen itseään laumanvartijana pitävän huutelijan murhe. "Lopettakaa nyt jo "hyvän päivän tuttavana tunnistettu otti seurustelumme ja viihtyvyytemme omaksi murheekseen.

    • Anonyymi

      Ei kukaan huoli palstalaisia kumppaniksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4184
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      226
      2158
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      171
      1014
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1007
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      942
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      915
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe