Sairaslomat ja lapsiperhe

Anonyymi

Sen saa kun haalii itselleen kaikkea. Todellisuudessa saa olla kipeä jatkuvasti.
Sitten kiukuttaa!

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotirouva on valitettavasti ainoa toimiva systeemi. Jatkuvat sairaslomat syövät taloutta.
      Työnantajien kannattaisi palkata vain miespuolisia.
      Naiset haalivat kaikkea, on vaikka mitä ja sitten kiusataan toisia naisia kiukutellen kun ei jaksa!

    • Anonyymi

      Naiset eivät oikeasti kestä sitä . Työstä ei tule kunnon jälkeä, mikään luottamustoimi ei hoidu kunnolla!

    • Anonyymi

      Luonnollinen biologinen alkuperäinen juttu on kotiäiti!

    • Anonyymi

      Kannattaa suosiolla vähentää muita velvoitteita jos haluaa perustaa perheen!

    • Anonyymi

      Teoria ei päde. Arki kyllä tuo ongelmia!
      Kannattaa vain suosiolla lopettaa turhat velvoitteet ja hyväksyä asia.

      Ei kukaan jaksa kaikkea!

    • Anonyymi

      Kotiäiti on aina kivempi.

    • Anonyymi

      Tämä perheellinen (?) , nainen aliarvioi juuri sitä yhtä naistyyppiä aina. Olen juuri sellainen jota hän aliarvioi. Minä olen virhe, olen erilainen kuin he!

    • Anonyymi

      Minä olen juuri se nainen joka en ole kertonut omia asioitani missään. Koskahän ei tiedä hän luulee!

    • Anonyymi

      Minä olen juuri se nainen jolle kannattaa olla reilu!

      • Anonyymi

        Hyvää saikuttelua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää saikuttelua!

        Saikuttelija, olet juuri sellainen ärsyttävä typerä ämmä joka on juuri sellainen tyypillinen .
        Nauran.
        Toivon, että ymmärtävät antaa potkut sinulle!


    • Anonyymi

      Kun on riittävän pätevä, ei tarvitse tehdä hikikarpalot otsalla töitä ja voi saikutellakkin. T.uranainen ja äiti

    • Anonyymi

      Nämäkin ajat muistat jälkeenpäin niin ihanina että mitä vain kun saisit takaisin palata.

    • Anonyymi

      Tuloeromme päättivät aikanaan, että vaimo jää kotiin lasten kanssa.
      Tuloerot miksi? Aloituspalkkani oli 4 x vaimoni kokoaikaisen myymälätyön palkka.
      Silloin ei ollut mitään objektiivisia oikeuksia emmekä olisi saaneet lapsiamme kunnalliseen päiväkotiin ja yksityiselle puolelle sijoittamiseen olisi mennyt vaimoni koko palkka.
      Vaimo oli kotona lasten yläaste- / lukiovaiheeseen saakka. Meistä kaikista se oli hyvä järjestely. Vaimoni hoiti lapset, talouden ja kaiken maksuluukenteen. Ei ollut nettiä.
      Kotivuosien jälkeen vaimo päätti mennä kauppaan iltakassaksi. Klo 17 - 20 ja lauantaisin klo 9 - 17.
      Minä hoitelin tarvittavassa määrin lasten asioita.
      Tapasi asiakkaita ja oli työkavereita.
      Jälkeenkin päin ajatellen järjestely oli meidän kaikkien mielestä erinomainen.
      Emme olleet missään vaiheessa laskeneet vaimon tulojen varaan mitään ja tietenkin se näkyy eläkkeessä mutta sekin oli tiedossa etukäteen.
      Lastenlapsia voisi olla enemmänkin.

    • Anonyymi

      Sitä varten lapsilla on kaksi vanhempaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe