Sairaslomat ja lapsiperhe

Anonyymi

Sen saa kun haalii itselleen kaikkea. Todellisuudessa saa olla kipeä jatkuvasti.
Sitten kiukuttaa!

15

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kotirouva on valitettavasti ainoa toimiva systeemi. Jatkuvat sairaslomat syövät taloutta.
      Työnantajien kannattaisi palkata vain miespuolisia.
      Naiset haalivat kaikkea, on vaikka mitä ja sitten kiusataan toisia naisia kiukutellen kun ei jaksa!

• Anonyymi

Naiset eivät oikeasti kestä sitä . Työstä ei tule kunnon jälkeä, mikään luottamustoimi ei hoidu kunnolla!

• Anonyymi

Luonnollinen biologinen alkuperäinen juttu on kotiäiti!

• Anonyymi

Kannattaa suosiolla vähentää muita velvoitteita jos haluaa perustaa perheen!

• Anonyymi

Teoria ei päde. Arki kyllä tuo ongelmia!
      Kannattaa vain suosiolla lopettaa turhat velvoitteet ja hyväksyä asia.

Ei kukaan jaksa kaikkea!

• Anonyymi

Kotiäiti on aina kivempi.

• Anonyymi

Tämä perheellinen (?) , nainen aliarvioi juuri sitä yhtä naistyyppiä aina. Olen juuri sellainen jota hän aliarvioi. Minä olen virhe, olen erilainen kuin he!

• Anonyymi

Minä olen juuri se nainen joka en ole kertonut omia asioitani missään. Koskahän ei tiedä hän luulee!

• Anonyymi

Minä olen juuri se nainen jolle kannattaa olla reilu!

• Anonyymi

Hyvää saikuttelua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää saikuttelua!

Saikuttelija, olet juuri sellainen ärsyttävä typerä ämmä joka on juuri sellainen tyypillinen .
        Nauran.
        Toivon, että ymmärtävät antaa potkut sinulle!

• Anonyymi

Kun on riittävän pätevä, ei tarvitse tehdä hikikarpalot otsalla töitä ja voi saikutellakkin. T.uranainen ja äiti

• Anonyymi

Nämäkin ajat muistat jälkeenpäin niin ihanina että mitä vain kun saisit takaisin palata.

• Anonyymi

Tuloeromme päättivät aikanaan, että vaimo jää kotiin lasten kanssa.
      Tuloerot miksi? Aloituspalkkani oli 4 x vaimoni kokoaikaisen myymälätyön palkka.
      Silloin ei ollut mitään objektiivisia oikeuksia emmekä olisi saaneet lapsiamme kunnalliseen päiväkotiin ja yksityiselle puolelle sijoittamiseen olisi mennyt vaimoni koko palkka.
      Vaimo oli kotona lasten yläaste- / lukiovaiheeseen saakka. Meistä kaikista se oli hyvä järjestely. Vaimoni hoiti lapset, talouden ja kaiken maksuluukenteen. Ei ollut nettiä.
      Kotivuosien jälkeen vaimo päätti mennä kauppaan iltakassaksi. Klo 17 - 20 ja lauantaisin klo 9 - 17.
      Minä hoitelin tarvittavassa määrin lasten asioita.
      Tapasi asiakkaita ja oli työkavereita.
      Jälkeenkin päin ajatellen järjestely oli meidän kaikkien mielestä erinomainen.
      Emme olleet missään vaiheessa laskeneet vaimon tulojen varaan mitään ja tietenkin se näkyy eläkkeessä mutta sekin oli tiedossa etukäteen.
      Lastenlapsia voisi olla enemmänkin.

• Anonyymi

Sitä varten lapsilla on kaksi vanhempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      57
      6353
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      336
      5369
    3. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      166
      5053
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      140
      4834
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      20
      4080
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      20
      2576
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2358
    8. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      28
      2247
    9. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      73
      1972
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      224
      1794
    Aihe