Kun mies MEIKKAA?

J-O Johansson

Mitä te naiset tykkäätte tällaisesta miehestä joka meikkaa ja käy kosmetologilla?

Siis kuorinta, kevyt meikki, manikyyri ja hienoja hajuvesiä jne. on mun tyypillinen kuvio.

Entäs miehet - siis ystävämielessä? Pidättekö heti homona (jota en kyllä ole)?

PS. Toivon että muutkin miehet oppisivat pitämään itsestään huolta ja palkitsemaan itsensä näillä ihanilla hoidoilla... Varsinkin täällä Suomessa on tähän aihetta!

35

5152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikämies itse

      Njaa, se on ihan itsestä kiinni.
      Jos haluaa ehdottomasti peittää sitä oikeaa minää niin ei muillakaan on siihen puuttumista.

    • Daisy

      kosmetologilla ym. hoidoissa käyminen on ihan ok... oma mieheni käyttää peitepuikkoa ja joskus puuteria, mutta enempi meikki ei ole minusta ok. Mies ei minusta saa olla liian kaunis... miehekkyys häviää.

    • Tosimies

      Kyllä mun mielestä saa partavedet yms. hajusteet riittää. Meikkiä miehelle?! Alkaa tää metroseksuaalisuus karata vähän käsistä, kokeile ihmeessä naisten pikkuhousujakin.

      • homomaisia

        Vielä muutama vuosi sitten dödöjenkin käyttö oli miesten keskuudessa homouden merkki, vieläkin aika harva "tosimies" käyttää deodorantteja, vaan mieluummin haisee miehekkäälle hielle.


      • ...
        homomaisia kirjoitti:

        Vielä muutama vuosi sitten dödöjenkin käyttö oli miesten keskuudessa homouden merkki, vieläkin aika harva "tosimies" käyttää deodorantteja, vaan mieluummin haisee miehekkäälle hielle.

        Kyllä miehetkin saa meikata.
        Jotkut rock tai metalli henkiset jätkät näyttävät vain paremmilta, kun silmissä on vähän tummaa meikkiä.


      • tynnyrissä elänytkö?
        homomaisia kirjoitti:

        Vielä muutama vuosi sitten dödöjenkin käyttö oli miesten keskuudessa homouden merkki, vieläkin aika harva "tosimies" käyttää deodorantteja, vaan mieluummin haisee miehekkäälle hielle.

        En ole ikinä kuullutkaan, että dödöä käyttävä mies olisi vielä muutama vuosi sitten luokiteltu homoksi. Taidan olla tosi sivistymätön, sillä isäni ja pikkuveljeni yms. ympärilläni kasvaneen miehet on aina käyttänyt tuoksuja. Kaupunkilainen olen sentään ollut jo 32 vuotta.

        Mutta jos asiaan vastataan, niin naisena itse ainakin karsastan ns. meikkaavia miehiä. Musta siinä ei ole mitään vikaa, että ihosta pitää huolta, käyttää hoitavaa kosmetiikkaa yms, mutta se, että meikkaa... No se taitaa mennä jo vähän liian pitkälle. Vaikka en mä mitenkään näitä meikkaavia rokkipoikiakaan homona pidä, mutta ei ne mulla sukkia pyörimään saa. Koska muuten eivät siitä ulkonäöstään huolehdi. Tyylikäs mies on kaunista katseltavaa, jossa silmä lepää.

        Elu lyhyesti: Ihonhoito (sis. kosteusvoiteet/ihonpuhdistus yms.) on ok. Meikki on aika naismaista.


      • juu-u

        On aika äklöä jos miehessä on naismaisia piirteitä. Mä en kyl innostus sellasesta yhtään... No voihan olla et joku nainen tykkää meikkaavista/ kosmetologilla käyvistä miehistä. Jokainen saa tietysti pitää huolta ittestään miten haluaa... Mut tää onkin vaan mun mielipide.


      • suukiinni

        pikkuhousut ovat eri asia kuin meikit. Luulettekote naiset ettei miehet muka haluaisi meikata...varmasti haluaisi, mutta eivät uskalla koska alkaisitte heti mollaamaan. Mitäs jos me miehet vaihteeks sanottas et "Katoppasku meikkii käyttävä nainen on lesbo..


    • rocker

      Oma mies on rokkari ja meikkaa satunnaisesti (silmämeikit ym.) eikä todellakaan haittaa, ei minua eikä muitakaan.

      • poooop

        Sukkahousuhevariko?


      • rocker
        poooop kirjoitti:

        Sukkahousuhevariko?

        Muusikko, meikkaa lähinnä keikoille. Ei tod mikään sukkahousuhevari. :=)


      • rock!
        rocker kirjoitti:

        Muusikko, meikkaa lähinnä keikoille. Ei tod mikään sukkahousuhevari. :=)

        No sehän on ihan eri asia, jos meikkaa keikoille eikä muina aikoina. Rock-herrojen kanssa on tullut sen verran pitkään pyörittyä, että meikkejäkin olen toki nähnyt, mutta eivät ne kyllä miehille sovi. Keikoilla se voi kuulua asiaan eikä häiritse lavalla laisinkaan, mutta en minä ainakaan haluaisi mieheni muuten meikit naamalla kulkevan. Onhan noita kajaalin käyttäjiä toki baareissa, mutta eivät kyllä minua ole koskaan kiinnostaneet laisinkaan. Itsestään tulee miehenkin huolehtia ja tuoksua hyvälle, mutta meikit on naisten juttu.


    • insinööri

      Miehelle meikki sopii kuin naiselle. Ihan samalla lailla se korostaa katsetta ja antaa dramaattisuutta ilmeeseen. Itse meikkaan silloin tällöin kun menen bilettämään ja kyllä siinä saa ihan mukavasti huomiota, kannattaa kokeilla. Mä tunnen itseni erittäin miehekkääksi myös meikattuna. Ja voin todellakin sanoa tämän kliseen rehellisesti: "Meikkaan vain itseäni varten";-)Se ei välttämättä paranna flaksia, mutta ei kyllä huononnakaan.

    • Jos siltä tuntuu. Lävistys homma ois saanut jäädä keksimättä niin naisilta kuin miehiltä. Röllipeikot ollaan katoava laji

    • täällä

      Naisista en tiedä mutta eikö tuo mene niin että ne meikkaa jotka ei näytä luonnollisina kiinnostavilta? Itse en siis meikkaa.

    • herra hillo

      "PS. Toivon että muutkin miehet oppisivat pitämään itsestään huolta ja palkitsemaan itsensä näillä ihanilla hoidoilla... Varsinkin täällä Suomessa on tähän aihetta! "

      älkää katsoko liikaa töllöä, sieltä tulee huonoja vaikutteita

      • J-O Johansson

        Mun mielestä on aivan ihanaa kun pääsee nauttimaan niistä naamioista ja yrteistä. Sitten kynnet kuntoon, vähän ilmettä kasvoihin ja menoksi.

        Rohkeasti vain miehet mukaan etsimään omaa tyyliä ja sopivia parfyymeja!


    • Irja

      "PS. Toivon että muutkin miehet oppisivat pitämään itsestään huolta ja palkitsemaan itsensä näillä ihanilla hoidoilla... Varsinkin täällä Suomessa on tähän aihetta!"

      Naulan kantaan! Suomen rafloissa tulee vastaan mitä hirveenpiä pärstävärkkejä. :( Meikkaamaan siitä ennen kuin tuutte ainakaan mulle näyttäytyyn!

      • Sanon minä

        Mun mieheni ei meikkaa, eikä tarvetta ole kun luonnonkomistus on. Osaa se itsestään huolta pitää muutenkin.

        Olisi kyllä uskomaton turn off jos huomaisin miehellä näkyvää meikkiä. Poislukien ehkä rock- henkiset rajaukset, jos ne tyyliin kuuluu.


      • Irja
        Sanon minä kirjoitti:

        Mun mieheni ei meikkaa, eikä tarvetta ole kun luonnonkomistus on. Osaa se itsestään huolta pitää muutenkin.

        Olisi kyllä uskomaton turn off jos huomaisin miehellä näkyvää meikkiä. Poislukien ehkä rock- henkiset rajaukset, jos ne tyyliin kuuluu.

        Kommentistas voi päätellä että asut kehä III:n ulkopuolella. No, kyllä se sivistys sinnekin joskus kiipeää...


      • Irjaseni
        Irja kirjoitti:

        Kommentistas voi päätellä että asut kehä III:n ulkopuolella. No, kyllä se sivistys sinnekin joskus kiipeää...

        Asun, jos Irjan sivistystasolla Helsinki lasketaan kehä III:n ulkopuolelle.

        Sinustako miehen meikkaaminen on sen miehen sivistyksen mitta, ja taas naisen sivistys mitataan sillä, kaipaako oman miehen nassu meikkejä?

        Hauskaahan se tietysti on, että nainen meikatessaan on pinnallinen, mies sivistynyt. Saahan sitä sanansa määritellä miten haluaa. Itse lasken kyllä sivistyksen merkit hiukan sitä ihanilla hoidoilla siloiteltua pintaa syvemmältä.

        Juu pidä Irja sinä vaan nämä metroseksuaalit, niin minä pidän miehet. Tuliko diili?


      • M-33v
        Irjaseni kirjoitti:

        Asun, jos Irjan sivistystasolla Helsinki lasketaan kehä III:n ulkopuolelle.

        Sinustako miehen meikkaaminen on sen miehen sivistyksen mitta, ja taas naisen sivistys mitataan sillä, kaipaako oman miehen nassu meikkejä?

        Hauskaahan se tietysti on, että nainen meikatessaan on pinnallinen, mies sivistynyt. Saahan sitä sanansa määritellä miten haluaa. Itse lasken kyllä sivistyksen merkit hiukan sitä ihanilla hoidoilla siloiteltua pintaa syvemmältä.

        Juu pidä Irja sinä vaan nämä metroseksuaalit, niin minä pidän miehet. Tuliko diili?

        Tuolla asenteella et saa mitään, vaikka kirjoituksestasi päätellen luulet saavasi "miehet"...


    • Meikit, maskarat ja EDTeet

      ...että ei ole kovin eksoottista enää tämä
      miesten komeudenhoito.
      Onpahan yksi todella iso markkina kääntämättä
      Lorealeille ja YSL:lle.

      Meikkaamiseen en oikein osaa ottaa kantaa.
      Jos mies meikkaa esim baariin mennessään, tietää
      varmaan itse, mitä on tekemässä.
      Ei saa minussa aikaan mitään reaktiota.
      Hämmentävää sen sijaan oli kerran, kun business-
      tapaamisella yhdellä insinöörillä oli meikatut
      silmät.

      Tuoksujenmaailmaan taas olen vähän itse hurahtanut.
      Tunnistan monia miestenkin hajuja "lennosta".
      Itseäänkin on mukavaa haistaa, jos on löytänyt
      mukavan hajun.
      Kommentti: Osataisin mielummin hajuja ( EDT )
      pienempinä annoksina. Valikoimaa on niin paljon,
      että tekisi mieli vaihtaa tuoksua useammin...

    • Nino...

      Jos mies käyttäytyy jotenkin muuten kuin tarkastirajatulla stereotypisellä tavalla niin naiset älähtävät. Kuitenkin miesten on pitänyt jo pitkään sietää naisten jätkistymistä. Naisten on aika saada omaa lääkettään.

      • Oma itsensä

        Eikös se ole ahdasmielisempää, kun itse haluaa käyttäytyä totutusta poikkeavalla tavalla, ja hakee kuitenkin teoilleen koko maailman hyväksyntää? Rohkeus riittää erikoisuuden tavoitteluun mutta ei erikoisuuteen.

        Jos mies haluaa meikata niin meikatkoon, mutta silloin pitää olla valmis siihen että ihmiset kohtelevat meikkaavana miehenä, mitä se kenenkin kohdalla ikinä tarkoittaakaan.


    • Linda

      Jos miehellä on enemmän meikkiä kuin mulla se on liikaa.

    • naikkonen72

      ja "hoitaa" itseään vähän liikaa, ällöttää ainakin minua.

      Urheile, käy parturissa, pese hampaat, käytä dödöä kainalossa. Mutta sen pitäisi jo riittää miehelle.

    • Ite omistan peitepuikon, ja aurinkopuuteria tulee joskus laitettua, olen blondi niin joskus laitan myös kulmakynää että kulmakarvat vähän näkyisi, mutta todella vähän.. Ei oo mun mielestä ollenkaaa väärin laittaa vähä jotai kevyttä tavaraa naamaan, kuhan ei mee överiks.. Normaali viikonloppuillan kuvio, ennen baariin lähtöä mullakin siis tää homma.

    • kajalii

      Tuli noista tuomioista mieleen Johnny Depp ja Pirates of the Caribean.. jätkällä aika rajut kajalit ja hoitamattomat hampaat mutta taitais kuitenkin kelvata aika monelle naiselle sellaisenaan ;D

    • 4+19

      Mulle sanoi kerran 5v tyttö, että käytän naisten meikkejä, naamassa oli siis vain kosteusvoidetta ja ehkä huulirasvaa. En edes tiennyt että nämä edes näkyisivät ulospäin mitenkään eikä se ole tarkoituskaan =p

    • meikkemestari94

      Itse käytän vähän puuteria peittämään punotusta ja finnejä kasvoilta jos lähden baariin. En kuitenkaan niin paljon että se selkeästi näkyisi. En tunne itseäni mitenkään naismaiseksi, haluan vain näyttää edustavalta ja hyvältä baarissa. Olen myös harkinnut kosmetologilla käymistä finnien arpien poistamiseksi. Yksi aika paha arpi on kyllä kasvoilla.

      Haluan vain näyttää mahdollisimman hyvältä kun lähden itseäni edustamaan. En kyllä kutsuisi sitä ihan varsinaisesti nyt meikkaamiseksi. Minun mielestäni on ihan tervettä vähän peittää esim. finnejä kasvoilta jos niitä on. En kyllä ole mitään kajaaleja tunkemassa naamaan :D.

    • Kaikin mokomin

      Eivätkö ne aikojen alussa olleet no. miehiä, jotka maalasivat ja koristelivat itsensä rituaaleja yms. varten. Silloin naisen piti olla huomaamaton ja vaatimaton aivan kuten eläinkunnassakin naaras aina on, jotta se pystyy suojelemaan jälkikasvunsa.

      Miksi se on niin ihmeellistä, jos mies meikkaa? Jos on esteettistä silmää olemassa, niin ihan samalla lailla mies näkee ehostuksen, jolla korostetaan hyviä puolia ja häivytetään huonoja, tuoman muutoksen parempaan. Ihon hoitamisesta nyt puhumattakaan.

    • Anonyymi

      oon mies ja meikkaan ihan helvetisti

    • Anonyymi

      No ei se pahaa miehillekkään kosmetologikäynnit tee, mutta meikki, edes se kevyt, ei natsaa. Homopojat meikkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2352
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      176
      1782
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe