Eläkeläiset voisivat hieman miettiä omaa tissutteluaan, jos haluavat tavata lapsen lapsiaan. Kuka lapsi haluaa tavata humalaista oudosti käyttävää pappaa. Neljä vuotias kysyy miksi pappa puhuu sekavia ja kertoo, että kyläily oli epämukava. Sitten itketään kun lapsen lapsia ei nähdä tarpeeksi usein. Vielä perään muutama uhkauksia sisältävä tekstari ja puhelu.
Toinen mummola taas sellainen minne lapset tykkäävät mennä eikä lapsien ole kertaakaan tarvinnut kysyä aikuisen käytöksestä. :-)
Pullon tuoksuinen mummola
Anonyymi
2
1077
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla toinen pappa oli juoppo, ja pelkäsin häntä ja hänen ärhentelyään hänen kuolemaansa asti, vaikka mummun ja papan luona paljon vietin aikaa lapsena. Mummu oli mulle kuin toinen äiti, ja pääosin hänen kanssaan vietin aikaa heillä ollessa, mutta pappa jäi vieraammaksi, ja kuoli kun olin vasta 11-vuotias. Toisen puolen isovanhemmillani viihdyin hyvin, ja sain vaarin kanssa touhuta paljon muksuna.
Joten asiaa puhut.
L.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812