Eläkeläiset voisivat hieman miettiä omaa tissutteluaan, jos haluavat tavata lapsen lapsiaan. Kuka lapsi haluaa tavata humalaista oudosti käyttävää pappaa. Neljä vuotias kysyy miksi pappa puhuu sekavia ja kertoo, että kyläily oli epämukava. Sitten itketään kun lapsen lapsia ei nähdä tarpeeksi usein. Vielä perään muutama uhkauksia sisältävä tekstari ja puhelu.
Toinen mummola taas sellainen minne lapset tykkäävät mennä eikä lapsien ole kertaakaan tarvinnut kysyä aikuisen käytöksestä. :-)
Pullon tuoksuinen mummola
Anonyymi
2
1138
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla toinen pappa oli juoppo, ja pelkäsin häntä ja hänen ärhentelyään hänen kuolemaansa asti, vaikka mummun ja papan luona paljon vietin aikaa lapsena. Mummu oli mulle kuin toinen äiti, ja pääosin hänen kanssaan vietin aikaa heillä ollessa, mutta pappa jäi vieraammaksi, ja kuoli kun olin vasta 11-vuotias. Toisen puolen isovanhemmillani viihdyin hyvin, ja sain vaarin kanssa touhuta paljon muksuna.
Joten asiaa puhut.
L.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573451Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482630Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561704
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174