Kevät on tullut, ja rupesin kokeilemaan kevätvaatteita.
Yhdet ainoat valkeat pitkät housut sopii päälle!
Vyötärömitta pitkälti yli sata. Aamupaino 79, 7.
Huomenna sitten se alkaa, paasto uudelleen.
Sain jo ennen pääsiäistä 5 kiloa pois kahdessa viikossa.
Lopetin sen pääsiäisen ajaksi kun oli sukua koolla, ja tyttäret tekevät paljon ruokia.
No hyvältä maistui ja suku oli koolla. Ja olihan se mukava mutustella kunnon ruokaa välillä.
Mutta huomenna aloitan uudelleen, ja yritän saada pois vielä 5 kiloa, että mahtuisi kevätvaatteisiin. Kokemusta on, ja vedän taas kaksi viikkoa. On niin paljon keväthommia, että aika kuluu mukavasti. Toukokuussa ei enää viitsisi.
Toinen vaihtoehto olisi hankkia uudet vaatteet, mutta tulee kalliiksi.
Vedän tämän taas sitruunamehupaastolla, se sujuu minulta.
Helpoin tapa mielestäni.
Olen ollut eristyksissä kaksi vuotta, ja minusta on tullut erakko.
Ei silti, ei ole muutenkaan paljon tuttuja, kun olen ollut yksityisyrittäjä ja suku on kaukana.
Olen eläkeläinen, mutta sen verran turhamainen, että en viitsi asettua vielä mummo-rooliin, vaan pusken vieläkin hommia ja on oltava "edustuskunnossa" joskus. Ja enkä haluakaan rupistua liian aiikaisin.
Onko täällä muita paastoajia - siis ihan oikeasti mehu- tai vesikuurilla?
Huomenna aloitan!
Leidi 60 + reilusti risat pulassa
7
489
Vastaukset
- Anonyymi
Aamupaino 79,00 eli jo vähän hellittänyt. Vyötärömitta 3 senttiä vähemmän.
Kannustaa jatkamaan.
Kovasti touhua, litkin teetä välillä. Uusi yrttitee tullut markkinoille: inkivääri-kurkuma.
En väitä, että tää olis helppoa, mutta aion jatkaa tätä pari viikkoa.
Entuudesta tiedän, että onnistuu kyllä ja että kilot karisee.
On se niin mukava, kun pääsee kevätvaatteisiin.
Samalla saan huushollin kuntoon. Kun on tekemistä, niin hyvin sujuu. - Anonyymi
Nykyisin ei puhuta paastosta usein, muotia on pätkäpaasto.
Mutta oikea paasto kuulemma virkistää mieltä, vaikka kilot palaisivatkin.- Anonyymi
Se se juju tässä onkin, kun mieli on niin virkeä ja olo hyvä.
Ihan kuin olisi lomalla.
On energiaa ja uusia ideoita.
Tänäänkin heräsin kuudelta, ja rupesin heti hommiin. Välillä tein voimisteluohjelman, sitten muuta hommaa, ja sitten ihahommia ulkona raittiissa ilmassa.
Ja tää on niin selvää; ei iänikuista ruuan laittoa, kaupassa käyntiä.
Viluttaa kyllä, mutta vaatetta päälle.
Huomenna alkaa kolmas päivä!
- Anonyymi
Miksi niin "syödä hyvää ruokaa valillä"??
Sitä voit syödä jatkuvasti ja itsesi kylläiseksi.
googlaa: terveenä ja kylläisenä - Anonyymi
Paino tippunut 2 kiloa, vedän vielä tämän viikon.
Vyötärömitta kaventunut 7 senttiä.
Olo on hyvä.
Kylmää välillä, mutta laitan villatakkia lisää päälle.
Ennen pääsiäistä sain jo pois 5 kiloa, eli se mukaan laskien 7 kiloa poissa.
En minä pääse kuin korkeintaan 75 kiloon, mutta hyvä niinkin.
Sitten aloitan täysin uudet syömätavat.
Olen alkanut myös liikkumaan ja teen TV:n jumppaohjelmaa.
Kyllä se tästä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634