Leidi 60 + reilusti risat pulassa

Anonyymi

Kevät on tullut, ja rupesin kokeilemaan kevätvaatteita.

Yhdet ainoat valkeat pitkät housut sopii päälle!
Vyötärömitta pitkälti yli sata. Aamupaino 79, 7.

Huomenna sitten se alkaa, paasto uudelleen.
Sain jo ennen pääsiäistä 5 kiloa pois kahdessa viikossa.
Lopetin sen pääsiäisen ajaksi kun oli sukua koolla, ja tyttäret tekevät paljon ruokia.
No hyvältä maistui ja suku oli koolla. Ja olihan se mukava mutustella kunnon ruokaa välillä.

Mutta huomenna aloitan uudelleen, ja yritän saada pois vielä 5 kiloa, että mahtuisi kevätvaatteisiin. Kokemusta on, ja vedän taas kaksi viikkoa. On niin paljon keväthommia, että aika kuluu mukavasti. Toukokuussa ei enää viitsisi.

Toinen vaihtoehto olisi hankkia uudet vaatteet, mutta tulee kalliiksi.

Vedän tämän taas sitruunamehupaastolla, se sujuu minulta.
Helpoin tapa mielestäni.

Olen ollut eristyksissä kaksi vuotta, ja minusta on tullut erakko.
Ei silti, ei ole muutenkaan paljon tuttuja, kun olen ollut yksityisyrittäjä ja suku on kaukana.

Olen eläkeläinen, mutta sen verran turhamainen, että en viitsi asettua vielä mummo-rooliin, vaan pusken vieläkin hommia ja on oltava "edustuskunnossa" joskus. Ja enkä haluakaan rupistua liian aiikaisin.

Onko täällä muita paastoajia - siis ihan oikeasti mehu- tai vesikuurilla?
Huomenna aloitan!

7

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aamupaino 79,00 eli jo vähän hellittänyt. Vyötärömitta 3 senttiä vähemmän.
      Kannustaa jatkamaan.
      Kovasti touhua, litkin teetä välillä. Uusi yrttitee tullut markkinoille: inkivääri-kurkuma.
      En väitä, että tää olis helppoa, mutta aion jatkaa tätä pari viikkoa.
      Entuudesta tiedän, että onnistuu kyllä ja että kilot karisee.

      On se niin mukava, kun pääsee kevätvaatteisiin.
      Samalla saan huushollin kuntoon. Kun on tekemistä, niin hyvin sujuu.

    • Anonyymi

      Nykyisin ei puhuta paastosta usein, muotia on pätkäpaasto.

      Mutta oikea paasto kuulemma virkistää mieltä, vaikka kilot palaisivatkin.

      • Anonyymi

        Se se juju tässä onkin, kun mieli on niin virkeä ja olo hyvä.
        Ihan kuin olisi lomalla.
        On energiaa ja uusia ideoita.
        Tänäänkin heräsin kuudelta, ja rupesin heti hommiin. Välillä tein voimisteluohjelman, sitten muuta hommaa, ja sitten ihahommia ulkona raittiissa ilmassa.

        Ja tää on niin selvää; ei iänikuista ruuan laittoa, kaupassa käyntiä.
        Viluttaa kyllä, mutta vaatetta päälle.

        Huomenna alkaa kolmas päivä!


    • Anonyymi

      Miksi niin "syödä hyvää ruokaa valillä"??

      Sitä voit syödä jatkuvasti ja itsesi kylläiseksi.

      googlaa: terveenä ja kylläisenä

    • Anonyymi

      Paino tippunut 2 kiloa, vedän vielä tämän viikon.
      Vyötärömitta kaventunut 7 senttiä.

      Olo on hyvä.
      Kylmää välillä, mutta laitan villatakkia lisää päälle.
      Ennen pääsiäistä sain jo pois 5 kiloa, eli se mukaan laskien 7 kiloa poissa.

      En minä pääse kuin korkeintaan 75 kiloon, mutta hyvä niinkin.
      Sitten aloitan täysin uudet syömätavat.
      Olen alkanut myös liikkumaan ja teen TV:n jumppaohjelmaa.

      Kyllä se tästä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1278
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe