Nuorten naisten huulet

Anonyymi

Moni nuori nainen olisi paljon kauniimpi ilman huulien täyttöä.
Epäilen että hyvin moni mies ei loppujen lopuksi pidä siitä että naisella huulet on turvoksissa kuin olisi turpaansa saanut.

14

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen samaa mieltä. Ja sitten vielä tekoripset, tekotissit, tekokynnet, tekohiukset, tekopeppu, tatuoinnit ja lävistykset ym, ym,ym.

• Anonyymi

Tässähän on lueteltu parhaat jutut. Täytetyt huulet on ihanat pussailussa, täytetyt tissit näyttää parhaalta ja täytettyä peppua on parasta kouria!

• Anonyymi

Feikki on feikkiä, kaipa nukke ajaa kohta saman asian sinulle

• Anonyymi

Nainen itse kirjoittaa🙄kyllä ne huulet on kamalat pussata. Ei mitään tuntoa kuin kaksi kumin palaa mitkä ei liiku normaalisti. Sama tissit. Ei niitä voi kädellä kunnolla koittaa. Ja hyväillä. Perseestä puhumattakaan. Ei ainakaan omaan mieleeni sovi. Eikä paneta sillai

• Anonyymi

Täytetyt huulet on optimit pusuhuulet. Ja mitäpä muuta huulilla olisinparempi tehdäkään kuin suudella. Enkä tarkoita, että pelkästään toisia huulia...

• Anonyymi

Minä tiedän että huulitäytteet eivät ole miestä ajatellen otettu . Nuoren naisen elämä on jotain muuta varten .

• Anonyymi

Juuri niin. Rumat ovat ankkahuulet. Ja varmaan imutuksessa tunnottomat.

• Anonyymi

Naisen pitää kohottaa itsetuntoaan vaikka opiskelemalla hyvään ammattiin, ei ottamalla feikkijuttuja kuten Aku Ankka-huulet.

• Anonyymi

Sinäkös se määrittelet mitä nuoren naisen pitää tehdä? Siihen vielä perään kommentoit negatiivisesti ulkonäköä. Ehtaa Suoli24-tasoa.

Ottakaa täytettä jos siltä tuntuu! Kaunistautukaa jos kaunistautua haluatte, älkääkä kuunnelko tuollaisia säälittäviä kommentteja.

• Anonyymi

Täytetyt huulet on kauniita.

• Anonyymi

Äärettömän rumia ja naurettavia.

• Anonyymi

Jaa, ja sitten ihmetellään nuorten naisten mielenterveysongelmia, huoh!

• Anonyymi

Niinpä. Tässäkin keskustelussa suurin osa kommentoi sitä miten rumalta näyttävät ja miltä pitäisi näyttää. Jatkuva negatiivinen kommentointi ei tee ihmiselle hyvää.

• Anonyymi

Monet nuoret naiset ovat hyvin kauniita luonnostaan.
      Täytetyt huulet pilaavat sopusuhtaiset kasvot.
      Kaikki ei ole kaunista, mitä ihmisille yritetään myydä keinolla millä hyvänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1733
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1107
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1033
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      128
      793
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      685
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe