Laitatko nainen teipin.....

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/5af4fcbd-3785-4ad6-865c-4246bd0c8064
"Suun teippaaminen kiinni estää kuorsaamisen, psykoterapeutti vinkkaa."

Nainen, ensimmäinen treffiyö ihanan miehen kanssa. Olette saunoneet yhdessä, mies hellästi pessyt sinut vaahtoutuvalla shamppoolla.
Sen jälkeen olette nauttineet miehen tuomaa hyvää viiniä ja menette sänkyyn.
Rakastelette kovasti ja sen jälkeen alatte nukkumaan.
Ajattelet mielessäsi, kuinka ihana mies minulla onkaan.
Katselet miestä ja toteat, kuinka komea yksilö miehesi onkaan.
Vaivut uneet, kunnes......heräät, rekka-autoko se kadulla ajaa tähän aikaan yöstä.

Havahdut, mieshän kursaa, kuin V8 puutavara tekka.
Yöpäydälläsi on laastareita, laitatko laastarin miehen suun päälle?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pääse käymään, kun suu on jo alkuillasta tukittu jeesusteipillä ja mies saatettu parhaaseen käyttövalmiuteen eli turpa tukkoon ja muna kovaksi.

      Siitä lähtee hyvä ja toimiva parisuhde ja miehen tunteet lähtee kehittymään oikeille raiteille!

      • Anonyymi

        Sillälailla, suoraan ytimeen vaan :)

        -keinovaginamies-


    • Suun voisi teipata aina siinä kohtaa, kun se alkaa mäkättämään. Se on jotain sellaista mitä en siedä kuulla keltään vieras tai rakas. Kuorsaamisen vielä sietää.

      • Teipillä vältyttäis siltäkin, että minusta tulee hankala ja inhottava itsestänkin, kun joudun mäkättäjän seuraan. Varma tapa hankkia mun kanssa eripuraa.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Teipillä vältyttäis siltäkin, että minusta tulee hankala ja inhottava itsestänkin, kun joudun mäkättäjän seuraan. Varma tapa hankkia mun kanssa eripuraa.

        Entä lillis rakas


      • HALiMONSTERi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä lillis rakas

        Hmm, Lilli hoituis hiljaiseksi joko teipillä tai rakkaudella, veikkaan. :)

        Siis jos intoutuisi mäkättämään, jostain kumman syystä niin epämukavalla tyylillä asioita ratkomaan.


      • Anonyymi

        Olisko joku 90 desibelin kuorsaus siedettävä ja siinä tärisisi sänkykin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko joku 90 desibelin kuorsaus siedettävä ja siinä tärisisi sänkykin.

        Mahtaako kukaan niin kovaa kuorsata ilman äänentoistolaitetta?


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Mahtaako kukaan niin kovaa kuorsata ilman äänentoistolaitetta?

        Jos kuorsaa niin ainakin herää kysymys miten hän pystyy itse nukkumaan siinä metelissä? Vai onko hänellä jo pysyvä kuulovaurio?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuorsaa niin ainakin herää kysymys miten hän pystyy itse nukkumaan siinä metelissä? Vai onko hänellä jo pysyvä kuulovaurio?

        Nimenomaan. Epäilen kuitenkin, että yhdestä ihmisestä ei tuollaisia desibelejä saa kuorsaamalla.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Hmm, Lilli hoituis hiljaiseksi joko teipillä tai rakkaudella, veikkaan. :)

        Siis jos intoutuisi mäkättämään, jostain kumman syystä niin epämukavalla tyylillä asioita ratkomaan.

        Eli lillis laittaisi halimonsterin aisoihin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli lillis laittaisi halimonsterin aisoihin

        Nyt on taas Lillis pommittajat äityneet ääntelemään. Hetken olikin jo rauhallista. Ilmeisesti tämä mieltymykseni kyseiseen naiseen on jäänyt joidenkin mieliin vihlomaan?

        No, vastataan nyt kuitenkin kun periaatteesta en kavahda mitään kysymyksiä tai puheenaiheita. Että tota joo. En minä mäkätystä kuuntelisi ärsyyntymättä edes Lilliltä. Jos ei osaa rakentavammin kritisoida tai pyrkiä ratkomaan näkemyseroja, kun mäkättämällä niin on syytä istua alas silloin itsensäkin ja miettiä missä vika, kun toinen muuttuu epämukavaksi ja äksyää takas.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Nyt on taas Lillis pommittajat äityneet ääntelemään. Hetken olikin jo rauhallista. Ilmeisesti tämä mieltymykseni kyseiseen naiseen on jäänyt joidenkin mieliin vihlomaan?

        No, vastataan nyt kuitenkin kun periaatteesta en kavahda mitään kysymyksiä tai puheenaiheita. Että tota joo. En minä mäkätystä kuuntelisi ärsyyntymättä edes Lilliltä. Jos ei osaa rakentavammin kritisoida tai pyrkiä ratkomaan näkemyseroja, kun mäkättämällä niin on syytä istua alas silloin itsensäkin ja miettiä missä vika, kun toinen muuttuu epämukavaksi ja äksyää takas.

        Veikkaan et siinä olis emäntä eli lillis vie ja ohjaa ja halimonsteri polkee ja vikisee


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Nyt on taas Lillis pommittajat äityneet ääntelemään. Hetken olikin jo rauhallista. Ilmeisesti tämä mieltymykseni kyseiseen naiseen on jäänyt joidenkin mieliin vihlomaan?

        No, vastataan nyt kuitenkin kun periaatteesta en kavahda mitään kysymyksiä tai puheenaiheita. Että tota joo. En minä mäkätystä kuuntelisi ärsyyntymättä edes Lilliltä. Jos ei osaa rakentavammin kritisoida tai pyrkiä ratkomaan näkemyseroja, kun mäkättämällä niin on syytä istua alas silloin itsensäkin ja miettiä missä vika, kun toinen muuttuu epämukavaksi ja äksyää takas.

        Näköjään Välistä on jäänyt kovasti vaivaamaan. Vai mahtaisikohan "kiihottaa" olla kuitenkin oikeampi termi. Kovasti tuntuu taas hekumoivan asian ympärillä. Olisko kevättä palleissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan et siinä olis emäntä eli lillis vie ja ohjaa ja halimonsteri polkee ja vikisee

        Paha sanoa. Jostain syystä nään meidät kummatkin kuitenkin tasa-arvoa ja tasapuolisuutta arvostavina ihmisinä. Enemminkin kun kuka komentaa ketä tyyppeinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään Välistä on jäänyt kovasti vaivaamaan. Vai mahtaisikohan "kiihottaa" olla kuitenkin oikeampi termi. Kovasti tuntuu taas hekumoivan asian ympärillä. Olisko kevättä palleissa?

        Heheh, se voikin olla että saa kicksejä. :"D


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Paha sanoa. Jostain syystä nään meidät kummatkin kuitenkin tasa-arvoa ja tasapuolisuutta arvostavina ihmisinä. Enemminkin kun kuka komentaa ketä tyyppeinä.

        Lisään kuitenkin, että epäilemättä yhtään molemmat osaa varmasti olla myös vaikeita ja itsepäisiä, sen kannan ottaessaan. Jolloin voi tullakin olo jossa joku kokee toisen komentavan tai ojentavan ärsyttävästi.


    • Anonyymi

      Nukkukaa eri huoneissa, niin monet tekevät ja ovat tyytyväisiä ratkaisuun.

    • Anonyymi

      Kyllähän se mies nyt on passitettu seksin jälkeen kotiinsa nukkumaan. Ei sen mun kotonani tarvitse notkua, kun sen työt on tehty.

    • Anonyymi

      Note to self- ei mitään tietylle ryhmälle varattua tumman huumorin vitsailua nyt ommm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe