Tänään minulta kysyttiin aionko pyytää ammattioikeuden poistamista. En aio.
Olen opiskellut vuosikausia päästäkseni tähän ja nytkö pitäisi hylätä kaikki.
En siis aio pyytää ammattioikeuden poistamista, vaan tarkoitus on jatkaa opintoja. Enkä aio irtisanoutua jonkun apuhoitajan yllyttämänä. Minulla on ammattiylpeyteni ja se on vahva. Muut saavat juosta vaikka päänsä kiviseinään.
Ammattioikeuden poistaminen
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä se sinulta pois ole jos toiset ovat valmiita irtisanoutumaan työstä, jossa ei tipu arvostusta.
Onnea valitsemallasi alalla! :) - Anonyymi
Hoitajia arvostetaan. Tehy:n kommarit uhoavat muuta. Totuus on, että hoitajia arvostetaan.
Minkälainen pahimmoinen lahko se ammattiliitto on, kun aletaan vaatimaan, että jäsenien pitää erota työstään tai jopa oman ammatinsa mitätöimistä? Hullua hommaa. Aivan mieletöntä hommaa!
No, jotkut istuu kaduilla ja luulee, että sillä saa pysäytettyä ilmaston lämpenemisen. Jotkut tekee joukkoitsemurhan kun lahkon johtaja niin pyytää. Tämä oman ammatin mitätöiminen on uusi juttu. Mitä seuraavaksi? Meneekö nämä ammattinsa mitätöijät liikenneviranomaisille pyytämään myös ajokorttinsa mitätöimistä? Mitäs sitten? Närpiöön tomaattilavoille töihin?
Tuollaista harkitsevat ehkä ovat tulleet johtopäätökseen, että ei se hoitajahomma sittenkään ollut se minun juttu. Ehkä he ovat juuri se kunnan palveluksessa oleva turha joukko, jonka poissaoloa ei edes huomaa? Tutkimusten mukaan heitä on kolmasosa porukasta. Byrokraatteja, jotka eivät tee lisäarvoa.- Anonyymi
Ei ole uusi juttu muilla aloilla. Nyt se on siirtynyt hoitoalalle kun aikaisempia ei voi enää kiristää, kyykyttää, manipuloida, pakottaa, aivopestä. Tarvitaan aina joku silmätikuksi, välikappaleeksi, marionetiksi oli ala mikä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472