Juuri keksi yhden lisää.
"Peräkärry": kumppaniaan heikkotahtoisempi ja/tai suhteen alistuva osapuoli joka seuraa dominoivaa osapuolta ja myöntelee häntä kaikessa. Sovinistisen miehen "peräkärry" on nainen joka mukauttaa koko elämänsä miehen elämän mukaiseksi. Nykyään myös tavallista toisinpäin jolloin mies on yltiöfeministisen puolisonsa myöntelija ja usein kuvaa itseäänkin feministiksi js on luopunut osasta miehisiä yllykkeitään ollakseen mieliksi puolisolleen.
Nyt on jo mahtava lista urbaaniin parisuhdesanakirjaan!
Peräkärry
Kuumailmapallo
Viihdekeskus
Tuuliviiri
Toivomuskaivo
Kaarnalaiva
Kynnysmatto
Yleiskone
Peräkärry .
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meikäläistä ei saa alistumaan kenellekään, mutta en ollut parisuhteessa mikään päällepäsmärikään, vaikka puolisosta varmasti tuntui parisuhteen loppuvuosina, kun vuorovaikutus ei toiminut. Mutta meillä oli omat tapamme näyttää tunteensa js sen ymmärsin.
- Anonyymi
No miks pitäis alistua? Ja millainen ihminen haluaa palvelijan eikä puolisoa?
Oon ite aika päsmäri, myönnän kyllä, Oon vaan semmoinen joka tekee paljon ja nopeesti. Helposti sanon miten joku täytyy tehdä. Mutten silti halua et toinen ei tule kuulluksi tai kokee itsensä alistuneeksi.
Helposti kokee jossei ota osaa ite mihinkään eikä sano mitään oma-alotteisesti, sillon ihan oma vika.
Kaveri on semmonen. 20 vuotta kulunut niin jo osaan kaivaa ulos sen toiveet ja mielipiteet.
- Anonyymi
Autohan on alkuperäiseltä nimeltään moottoroitu hevoskärry.
- Anonyymi
Isukki ja äityli puuttuvat listalta vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313974- 412669
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412647Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302343
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122200- 381929
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481572- 1411487