Valo - deittisovellus

Anonyymi

Liityin ja totesin ensimmäisen päivän jälkeen, että kylläpä on pinnallinen paikka. Suurimmalla osalla miehistä oli vain kuvia, ei mitään tekstiä.

Miten ihmeessä saat mitään tietoa toisen arvoista, jos löytyy vain kuvia kymmenestä eri harrastuksesta mitä herra harrastaa, eikä mitään muuta.

Itse lähdin sillä mielellä liikkeelle, että selvittäisin ensin, mikä mies on miehiään ja sitten olisi kuvien vaihtamisen paikka. Mutta tässä kävi niin, että ensimmäinen viesti miehiltä on ollut "saisinko kuvan".

Aivan sama kuin olisin liittynyt Tinderiin.

- Tyhjän saa pyytämättäkin

30

3323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ok kine

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Se on tinderiäkin pinnallisempi. Miehet niin ylpeitä, ettei edes matchejä tule. Tinderissä sentään saa kymmeniä matchejä ja ihan kivasti yhteydenottojakin. Olen tosi pettynyt, odotin kristilliseltä deittisivulta ihan jotain muuta....

      • Anonyymi

        No onhan se hyvä että miehet voi olla edes jossain deittipalvelussa ylpeitä kun on totuttu siihen että se ominaisuus kuuluu vain naisille.

        Tosin koronan jälkeen (omasta mielestäni) kaikki deittipalvelut tipahtivat useamman pykälän alaspäin.
        Eli ei tätä enää kukaan todesta ota.


    • Anonyymi

      Omalta osaltani se esittelyteksti puuttuu, kun en ole vielä jaksanut kirjoittaa sitä. Mulla on ollut monessa eri treffipalvelussa profiili ja en juuri naisilta ole saanut tykkäyksiä tai viestejä. Olen ajatellut, että jos nyt se kuva ei kerro sitä enemmän kuin1000 sanaa, niin olkoon. Kirjoitan sitten esittelyn, kun jaksan ja viitsin ja tästäkin on 2 viikkoa.

      • Anonyymi

        Kannattaa kirjoittaa se teksti. Pelkällä kuvalla et naisseuraa löydä. Tutkimustenkin mukaan profiilitekstillä on naisille erittäin suuri merkitys. Ne miehet, jotka valittavat etteivät löydä nettideittailemalla ketään, eivät ole viitsineet panostaa tekstiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kirjoittaa se teksti. Pelkällä kuvalla et naisseuraa löydä. Tutkimustenkin mukaan profiilitekstillä on naisille erittäin suuri merkitys. Ne miehet, jotka valittavat etteivät löydä nettideittailemalla ketään, eivät ole viitsineet panostaa tekstiin.

        Lisäys:


        Kuva ei todellakaan kerro yhtä paljon kuin tuhat sanaa. Kuva ei kerro mitään. Pelkkä kuva ilman tekstiä lentää suoraan vasemmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys:


        Kuva ei todellakaan kerro yhtä paljon kuin tuhat sanaa. Kuva ei kerro mitään. Pelkkä kuva ilman tekstiä lentää suoraan vasemmalle.

        Jotkut naiset taas ei jaksa lukea mitään tekstejä, vaan vaativat kuvan. Eli vähän naisesta riippuu, mitä haluaa. Jokainen nainen on eri mieltä, ettei tiedä, mitä ne oikeasti tahtovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys:


        Kuva ei todellakaan kerro yhtä paljon kuin tuhat sanaa. Kuva ei kerro mitään. Pelkkä kuva ilman tekstiä lentää suoraan vasemmalle.

        Lentää Vasemmalle? Tarkoitatko puoluetta?


    • Anonyymi

      Eipä näihin äppeihin jaksa panostaa kun siellä pyörii vain yksinhuoltajia tai lihavia naisia.
      Hyvät naiset löytyy oikeasta elämästä.

      • Kaikki ns hyvät on varattuja.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kaikki ns hyvät on varattuja.

        Se että tyttö on parisuhteessa ei ole sama asia että hän on "varattu". Moni parisuhteessa oleva tyttö on markkinoilla, etsien mm. uutta iloista kokemusta, lievitystä, kostokeikkaa, tai jopa vaihdokkia.


    • Niinpä. Samaa kuraa ne on jokainen deittisovellus. Samaa kakkaa, eri paketissa. Koska ihmiset on niitä samoja. Pieni maa ja vähän ihmisiä. Kaikki samat ikisinkut niissä pyörii.

    • Anonyymi

      Niinpä. Naisille pitää olla profiiliteksti, mielellään maininta "hyvin toimeentuleva", niin voi sitten kysellä muodollisesti muutakin.
      Naisella on se ongelma, ettei ilkeä kysyä varallisuuspuolta, vaikka se on miehessä tärkein ominaisuus, etenkin uskovilla. Ja jos ilkeää kysyä moista, mies lemppaa varmasti.
      Aika monet miehet ovat pinnallisia ja naiset voisivat laittaa kuvansa näkyviin, varallisuudenkin voisi mainita, niin ei hukkaannu aikaa niihin, jotka odottavat tilipäivää.

      • Anonyymi

        Vuositulot varmaan hyvä laittaa esille. Pituus ja paino. Säästöt yms varallisuus. Karsiutuu moni jo suoralta kädeltä. Kuvia mielellään joka suunnasta.


    • Anonyymi

      Naisilla tyhjä tai uskonnollisia adjektiiveja pursuava profiili.
      Käytös sama kuin tinderissä. Eli ei mitään uutta paitsi että saat profiileja eteesi jostain 500 km:n päästä.

    • Anonyymi

      Tosiasiassa sielläkin on vain seksiä kinuavia puumia. Ei jatkoon!

      • Anonyymi

        Eivät ole seksiä kinuavia puumia, vaan puumia jotka kinuavat taloudellisia palveluksia yms. etuja, käyttäen hyväkseen entistä deittiarvoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole seksiä kinuavia puumia, vaan puumia jotka kinuavat taloudellisia palveluksia yms. etuja, käyttäen hyväkseen entistä deittiarvoaan.

        Uskooko joku, jos kertoo profiilissa että on rikas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskooko joku, jos kertoo profiilissa että on rikas?

        Varmasti jotkut uskovat, koska on paljon rakkaushuijareita ja niiden ansoihin langenneita. Minä en usko profiileissa mihinkään, en edes kuviin, tekstikin usein on 'lainattua' jos sellaista on.


    • Anonyymi

      Irtoaisiko tällä valopillua: Anna mä meen tekee leimoja passiin
      Tää mun sydän ei tanssi sun tahtiin
      Ja askel menee ristiin ja rastiin
      Mä en koskaan tuu tanssii sun tahtiin
      Ku mä oon ram-pam-pam-pam-pam-pam-pam-pam
      Ja sä oot ram-pam-pa-pam-pam
      Joo, anna mä meen tekee leimoja passiin
      Tää mun sydän ei tanssi sun tahtiin (feat. Bess)

    • Anonyymi

      Miehenä kommentoin että profiilisssa lukee tietty paikka niin 100 - 400 km päästä tulee tykkäysiä.

      Miksi ihmeessä kun en halua etäsuhteita.
      Ja samoin ihmettelen Valo-sovellusta että se tarjoaaa henkilöitä satojen kilometrien päästä.

      • Anonyymi

        Sama fiilis, kysyin jopa Valosta. En saanut mitään vastausta.
        Valo on etäsuhteiden yĺläpitäjä. Ilmeisesti tyypit eivät ole osanneet koodata etäisyyden laskentaa.


    • Anonyymi

      "Valo - pimeä deittisovellus seksin ja taloudellisen turvan nälkään puumille"

      • Anonyymi

        Puumat liikkeellä. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puumat liikkeellä. 😀

        Ei se puuma liiku yöllä 300 kilometriä :) :)


    • Anonyymi

      Oli aiemmin Kotisataman deittipalvelu, hengailin vajaan vuoden siellä, olisi ollut tarjolla miehiä mutta en lähde treffeille jos on jotain näköpiirissä etten pidä ja sitten lopulta yhteydenotto mieheltä joka vei jalat alta.
      Vei vihille ja elämä on hyvin.

    • Anonyymi

      Irtoaisiko täältä uskovaista valopillua? Niin, ymmärrättehän puumat, että ette uskovaisten aidosti ole vonkaamassa rahaa ja munaa? Kun olette niitä uskovaisia, niin teillä EI VOI OLLA MIELESSÄ raha eikä muna.
      Voi vittu, mitä puumia.

    • Anonyymi

      Valo on kyllä ihan perusominaisuuksiltaankin todella surkeasti toteutettu ja paljon on kopsattu Tinderistä. Tuntuu ettei taustalla ole niin ohjelmointi kuin liiketoimintaosaamistakaan.

    • Anonyymi

      Olen ollut Valon jäsenenä jo 1,5 vuoden ajan ja täytyy sanoa että olen kovasti pettynyt. Ensinnäkin suomalaiset naiset eivät kuulu maailman kauniimpiin, varsinkaan ei uskovaiset naiset. Ne, kun eivät edes yritä laittaa itsensä kauniiksi esimerkiksi meikkaamalla. Harmaita hiirulaisia suurin osa. Miehet eivät myöskään kiinnosta maisema, kissa,koira, kakku tai kukkakuvia. Tai että piiloutuu aurinkolasien taakse.
      Olen hyvin vähän saanut vastauksia, vaikka komea mies olenkin. Täytyy vissiin hakeutua Ruotsin deittisivustoihin, kun äidinkieli on Ruotsi, ja Ruotsissa siivojatkin ovat kauniita.

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2491
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      1992
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      113
      1295
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1103
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      978
    Aihe