Liityin ja totesin ensimmäisen päivän jälkeen, että kylläpä on pinnallinen paikka. Suurimmalla osalla miehistä oli vain kuvia, ei mitään tekstiä.
Miten ihmeessä saat mitään tietoa toisen arvoista, jos löytyy vain kuvia kymmenestä eri harrastuksesta mitä herra harrastaa, eikä mitään muuta.
Itse lähdin sillä mielellä liikkeelle, että selvittäisin ensin, mikä mies on miehiään ja sitten olisi kuvien vaihtamisen paikka. Mutta tässä kävi niin, että ensimmäinen viesti miehiltä on ollut "saisinko kuvan".
Aivan sama kuin olisin liittynyt Tinderiin.
- Tyhjän saa pyytämättäkin
Valo - deittisovellus
30
4285
Vastaukset
- Anonyymi
ok kine
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Se on tinderiäkin pinnallisempi. Miehet niin ylpeitä, ettei edes matchejä tule. Tinderissä sentään saa kymmeniä matchejä ja ihan kivasti yhteydenottojakin. Olen tosi pettynyt, odotin kristilliseltä deittisivulta ihan jotain muuta....
- Anonyymi
No onhan se hyvä että miehet voi olla edes jossain deittipalvelussa ylpeitä kun on totuttu siihen että se ominaisuus kuuluu vain naisille.
Tosin koronan jälkeen (omasta mielestäni) kaikki deittipalvelut tipahtivat useamman pykälän alaspäin.
Eli ei tätä enää kukaan todesta ota.
- Anonyymi
Omalta osaltani se esittelyteksti puuttuu, kun en ole vielä jaksanut kirjoittaa sitä. Mulla on ollut monessa eri treffipalvelussa profiili ja en juuri naisilta ole saanut tykkäyksiä tai viestejä. Olen ajatellut, että jos nyt se kuva ei kerro sitä enemmän kuin1000 sanaa, niin olkoon. Kirjoitan sitten esittelyn, kun jaksan ja viitsin ja tästäkin on 2 viikkoa.
- Anonyymi
Kannattaa kirjoittaa se teksti. Pelkällä kuvalla et naisseuraa löydä. Tutkimustenkin mukaan profiilitekstillä on naisille erittäin suuri merkitys. Ne miehet, jotka valittavat etteivät löydä nettideittailemalla ketään, eivät ole viitsineet panostaa tekstiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kirjoittaa se teksti. Pelkällä kuvalla et naisseuraa löydä. Tutkimustenkin mukaan profiilitekstillä on naisille erittäin suuri merkitys. Ne miehet, jotka valittavat etteivät löydä nettideittailemalla ketään, eivät ole viitsineet panostaa tekstiin.
Lisäys:
Kuva ei todellakaan kerro yhtä paljon kuin tuhat sanaa. Kuva ei kerro mitään. Pelkkä kuva ilman tekstiä lentää suoraan vasemmalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys:
Kuva ei todellakaan kerro yhtä paljon kuin tuhat sanaa. Kuva ei kerro mitään. Pelkkä kuva ilman tekstiä lentää suoraan vasemmalle.Jotkut naiset taas ei jaksa lukea mitään tekstejä, vaan vaativat kuvan. Eli vähän naisesta riippuu, mitä haluaa. Jokainen nainen on eri mieltä, ettei tiedä, mitä ne oikeasti tahtovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys:
Kuva ei todellakaan kerro yhtä paljon kuin tuhat sanaa. Kuva ei kerro mitään. Pelkkä kuva ilman tekstiä lentää suoraan vasemmalle.Lentää Vasemmalle? Tarkoitatko puoluetta?
- Anonyymi
Eipä näihin äppeihin jaksa panostaa kun siellä pyörii vain yksinhuoltajia tai lihavia naisia.
Hyvät naiset löytyy oikeasta elämästä.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kaikki ns hyvät on varattuja.
Se että tyttö on parisuhteessa ei ole sama asia että hän on "varattu". Moni parisuhteessa oleva tyttö on markkinoilla, etsien mm. uutta iloista kokemusta, lievitystä, kostokeikkaa, tai jopa vaihdokkia.
Niinpä. Samaa kuraa ne on jokainen deittisovellus. Samaa kakkaa, eri paketissa. Koska ihmiset on niitä samoja. Pieni maa ja vähän ihmisiä. Kaikki samat ikisinkut niissä pyörii.
- Anonyymi
Niinpä. Naisille pitää olla profiiliteksti, mielellään maininta "hyvin toimeentuleva", niin voi sitten kysellä muodollisesti muutakin.
Naisella on se ongelma, ettei ilkeä kysyä varallisuuspuolta, vaikka se on miehessä tärkein ominaisuus, etenkin uskovilla. Ja jos ilkeää kysyä moista, mies lemppaa varmasti.
Aika monet miehet ovat pinnallisia ja naiset voisivat laittaa kuvansa näkyviin, varallisuudenkin voisi mainita, niin ei hukkaannu aikaa niihin, jotka odottavat tilipäivää.- Anonyymi
Vuositulot varmaan hyvä laittaa esille. Pituus ja paino. Säästöt yms varallisuus. Karsiutuu moni jo suoralta kädeltä. Kuvia mielellään joka suunnasta.
- Anonyymi
Naisilla tyhjä tai uskonnollisia adjektiiveja pursuava profiili.
Käytös sama kuin tinderissä. Eli ei mitään uutta paitsi että saat profiileja eteesi jostain 500 km:n päästä. - Anonyymi
Tosiasiassa sielläkin on vain seksiä kinuavia puumia. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Eivät ole seksiä kinuavia puumia, vaan puumia jotka kinuavat taloudellisia palveluksia yms. etuja, käyttäen hyväkseen entistä deittiarvoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole seksiä kinuavia puumia, vaan puumia jotka kinuavat taloudellisia palveluksia yms. etuja, käyttäen hyväkseen entistä deittiarvoaan.
Uskooko joku, jos kertoo profiilissa että on rikas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskooko joku, jos kertoo profiilissa että on rikas?
Varmasti jotkut uskovat, koska on paljon rakkaushuijareita ja niiden ansoihin langenneita. Minä en usko profiileissa mihinkään, en edes kuviin, tekstikin usein on 'lainattua' jos sellaista on.
- Anonyymi
Irtoaisiko tällä valopillua: Anna mä meen tekee leimoja passiin
Tää mun sydän ei tanssi sun tahtiin
Ja askel menee ristiin ja rastiin
Mä en koskaan tuu tanssii sun tahtiin
Ku mä oon ram-pam-pam-pam-pam-pam-pam-pam
Ja sä oot ram-pam-pa-pam-pam
Joo, anna mä meen tekee leimoja passiin
Tää mun sydän ei tanssi sun tahtiin (feat. Bess) - Anonyymi
Miehenä kommentoin että profiilisssa lukee tietty paikka niin 100 - 400 km päästä tulee tykkäysiä.
Miksi ihmeessä kun en halua etäsuhteita.
Ja samoin ihmettelen Valo-sovellusta että se tarjoaaa henkilöitä satojen kilometrien päästä.- Anonyymi
Sama fiilis, kysyin jopa Valosta. En saanut mitään vastausta.
Valo on etäsuhteiden yĺläpitäjä. Ilmeisesti tyypit eivät ole osanneet koodata etäisyyden laskentaa.
- Anonyymi
"Valo - pimeä deittisovellus seksin ja taloudellisen turvan nälkään puumille"
- Anonyymi
Puumat liikkeellä. 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puumat liikkeellä. 😀
Ei se puuma liiku yöllä 300 kilometriä :) :)
- Anonyymi
Oli aiemmin Kotisataman deittipalvelu, hengailin vajaan vuoden siellä, olisi ollut tarjolla miehiä mutta en lähde treffeille jos on jotain näköpiirissä etten pidä ja sitten lopulta yhteydenotto mieheltä joka vei jalat alta.
Vei vihille ja elämä on hyvin. - Anonyymi
Irtoaisiko täältä uskovaista valopillua? Niin, ymmärrättehän puumat, että ette uskovaisten aidosti ole vonkaamassa rahaa ja munaa? Kun olette niitä uskovaisia, niin teillä EI VOI OLLA MIELESSÄ raha eikä muna.
Voi vittu, mitä puumia. - Anonyymi
Valo on kyllä ihan perusominaisuuksiltaankin todella surkeasti toteutettu ja paljon on kopsattu Tinderistä. Tuntuu ettei taustalla ole niin ohjelmointi kuin liiketoimintaosaamistakaan.
- Anonyymi
Olen ollut Valon jäsenenä jo 1,5 vuoden ajan ja täytyy sanoa että olen kovasti pettynyt. Ensinnäkin suomalaiset naiset eivät kuulu maailman kauniimpiin, varsinkaan ei uskovaiset naiset. Ne, kun eivät edes yritä laittaa itsensä kauniiksi esimerkiksi meikkaamalla. Harmaita hiirulaisia suurin osa. Miehet eivät myöskään kiinnosta maisema, kissa,koira, kakku tai kukkakuvia. Tai että piiloutuu aurinkolasien taakse.
Olen hyvin vähän saanut vastauksia, vaikka komea mies olenkin. Täytyy vissiin hakeutua Ruotsin deittisivustoihin, kun äidinkieli on Ruotsi, ja Ruotsissa siivojatkin ovat kauniita. - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984