Valkoisen hevosen selitys - koronavirusko?

Anonyymi

No ei sentään!

Mutta ko. hevosesta asiaa piakkoin! Kaiva esille Raamattusi...

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joh. 12:29
      Niin kansa, joka seisoi ja kuuli sen, sanoi ukkosen jylisseen. Toiset sanoivat: "Häntä puhutteli enkeli".

      2. Moos. 9:28
      Rukoilkaa Herraa, sillä jo on meillä kyllin Jumalan jylinää ja rakeita. Minä päästän teidät, eikä teidän tarvitse enää viipyä."

      Ilm. 10:4
      Ja kun ne seitsemän ukkosenjylinää olivat puhuneet, yritin minä kirjoittaa, mutta minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Pane sinetin taakse, mitä ne seitsemän ukkosenjylinää puhuivat, äläkä sitä kirjoita".

      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=H6963&t=KJV
      tässä
      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Exo&c=9&t=KJV#28
      ja
      https://www.blbclassic.org/search/translationResults.cfm?Criteria=thunder* H6963&t=KJV

      Johannes Kuuli Jumalan äänen ja sen sanoman, ja pyrki sen kirjoittamaan, mutta Herra sanoi:
      "Pane sinetin taakse, mitä ne seitsemän ukkosenjylinää puhuivat, äläkä sitä kirjoita".

      Nyt, oletus, että jokaisen sinetin takana, on Jumalan Sanoma eli ääni ja sen kyllä kaikki kuulevat.

      ja meille ja koko maailalle siinä on joku sanoma mitä KUKAAN EI VIELÄ TIEDÄ, mutta sen me tulelle kuulemaan ja sitten tiedämme.

      Kunnia Jumalalle ja Kiitos Herralle Jeesukselle, aamen. aamen.

    • Anonyymi

      Joh. 14:
      16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
      17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

      1. Kor. 2:
      14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.

      10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
      11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
      12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;

      ! ! !
      ja vielä:

      Dan. 12:
      v1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.

      8 Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?"
      9 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
      10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

      Olen suuresti ihmetellyt, miksi maailma ja monet uskovat EIVÄT HAVAITSE eikä näe mitä ympärillä tapahtuu!

      ja Herra on sen usein sanonut minulle ja teille:

      Meillä ON TOINEN HENKI, Jumalan Henki joka on ja johtaa totuuteen!

      Ja tämä Henki, minkä ja mitä Herra lähetti, on meissä mutta ei heissä, jotka eivät ole Herran omia:

      "totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan,"
      ja Danielin kautta Jumala, enkelin suulla sanoo samaa:
      "eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä,"

      Nyt kyseesssä oleva, Ilmestyskirja sekä Danielin tapaukset, esim ne kaksi ilmestystä ja unea ja näkyä, mitä on Danielin kirjassa luvuissa 2 ja 7, on sitten tämä samaa mitä Ilmestyskirjan ilmoitus joka on VIELÄ SULJETTU ja sitä ei voi tietää mitä se on.

      "sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti."

      ja tässä sitten on niitä sinettejä, joita KUKAAN EI VOI VIELÄ tietää, olkoon kuka tahansa, joka väittää että , se merkitsee sitä ja tätä.

      nyt myös meillä, jotka uskomme on VAARA, että menetämme, RAKKAUDEN TOTUUTEEN:

      2. Tess. 2:
      10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

      eli tätä totuutta ei voi maailma ottaa vastaan sillä se on PYHÄ HENKI, ja Jumalan omille annettu:

      Joh. 1:
      12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

      Miten voit ottaa Herrran Jeesuksen vastaan?
      eikö Jumala Poika Pelastaja, Parantaja, ole JUURI TÄSSÄ:

      "1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala."
      ja
      "7 Hän tuli todistamaan, todistaaksensa valkeudesta, että kaikki uskoisivat hänen kauttansa."

      joten Valkeus on totuus ja pimeys on valhe.

      eli me jokta olemme ottaneet ,Herran Jeesuksen vastaan, niin olemme ottaneet, TOTUUDEN Hengen eli Pyhän Hengen jota maailma ei voi ottaa eikä näe!

      Jumala ON Henki:
      Jes. 11:
      2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
      ja
      Ilm. 4:
      5 Ja valtaistuimesta lähti salamoita ja ääniä ja ukkosen jylinää; ja valtaistuimen edessä paloi seitsemän tulisoihtua, jotka ovat ne seitsemän Jumalan henkeä.

      ja LUE, älä vain tätä vaan myös, vaikka KOKO Sakarjan kirja!
      tahi luvut 3 ja 4.
      1/2

      • Anonyymi

        ja myös tässä, kuten monessa paikassa on LOPUN AIKOJEN ilmoituskia.

        eli, jumalaton tahi uskova joka on LUOPUNUT, Totuudesta eli HERRAN HENGESTÄ, ei voi ymmärtää, eikä ja sitten tulee se mistä Herra sanoi:

        SUURI LUOPUMUS, eli sama mitä Paavali sanoo.

        MISTÄ luopumus ja mihin?
        Uskosta eli totuudesta ja tässä asia yhteydessä, VAPAUDESTA joka on siis valo eli Valkeus ja
        MIHIN, velheeseen eli pimeyteen, eli LUOPUU TOTUUDESTA, esim Galatailaiskirjeen eräs, opetus, että menee takaisin LAIN ORJUUTEEN!

        ja luopuu Vapaudesta ja TOTUUDESTA.
        2. Tess. 2:
        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

        Mitä sana; SENTÄHDEN, on?
        eikö se tässä ole edellä olevan "selitystä", miksi näin täytyy tapahtua!

        eli, Paavali jatkaa:
        "12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."

        eli tässä ei NYT OLE KYSYMYS jumalattomista sillä HEILLÄ EI OLE TOTUUDEN HENGEÄ eikä Valkeutta, vaan pimeys ja valhe.

        NYT HUOM:
        "Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen,"

        eli itse tulkitsen että Jumala sallii, monien joutuvan, eksytykseen eli valheeseen ja sitten pimeyteen ja TUOMITTAVASI!

        Jer. 13:
        16 Antakaa Herralle, teidän Jumalallenne, kunnia, ennenkuin tulee pimeä ja jalkanne loukkaantuvat vuoriin hämärissä. Silloin te odotatte valoa, mutta hän muuttaa sen pilkkopimeäksi, tekee sen synkeydeksi.

        No etten koko maailman kirjaimia käytä "loppuun" niin ...

        HAVAITSE ,Jeremian ASAIYHTEYS, missä vaiheessa tulee, synkeys, ja TUTKI ITSE, mitä tämä synkeys ja "valoton päivä" on!

        nyt Jeremian ASIAYHTEYS:
        "20 Nostakaa silmänne ja katsokaa, kuinka ne tulevat pohjoisesta. Missä on lauma, joka oli sinun haltuusi annettu, nuo sinun lampaasi, sinun kunniasi?"


        eli TOINEN LAUMA, josta Herra Puhuu Johannes 10!

        16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
        ja tätä taas viittaa sekä, Danielin, että Hosea, että Jesajan että Sakarjan että, muiden ilmoitukseen että ON OLEVA YKSI LAUMA!

        ei enää kahta!

        no tästä jatkan JOS TEILLÄ ON INTOA TUTKIA sekä keskustella!

        ellei, KAVAHTAKAA VÄÄRIÄ, jotka ovat runsaina lopunaikona, sisällä SEURAKUNNASSA! eli Herran Huonessa, josta TUOMIOT alkaa, ei maailmasta vaan HERRAN HUONEESTA.

        Nyt siis, tässä alustus mitä on ENSIMMÄINEN SINETTI, jonka Herra on avaava minuelle ja antava nähdä ja ymmärtää, kuten Profeetat sekä Johannes sen ja ne, näki, utta ei ymmärtänty kuten ei Danielikaan!

        Siis minä, kuka lie olen sitten tiedän?
        EI VAAN HERRA tulee ne ja kaikki avaamaan sekä vieläpä, näyttämään kuten Johannekselle!

        Miksi, koska on KIRJOITETTU:
        Ilm. 1:
        1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,

        - näyttääkseen palvelijoillensa!

        eli minulle, kurjalle, on tämä mahdollista, sillä Herra on Kanssani!
        en sitä ja näitä itse ole keksinyt, vaan HERRAN TOTUUS, eli Henki on sen ja ne paljastanut ja tulee paljastamaan!

        joten nyt, lisää kahvia ja sitten JOS ON KIINNOSTUSTA JATKAN, ellen, olkaa pohja sakkanne päällä!

        Kunnia Jumalalle ja Herralle Jeesukselle. aamen. aamen.
        2/2


    • Anonyymi

      Vielä sananen, teille kurjat syntiset!

      KOSKA, VARMASTI luit, MYÖS Jeremian 13 luvun niin,
      mikä ihmeen tehtävä oli annettu Jeremialle!

      Ostaa VYÖ ja PIILOTTAA se ja es mene pilalle, eikä kelpaa mihinkään!

      1 Näin sanoi Herra minulle: "Mene ja osta itsellesi liinainen vyö ja pane se kupeillesi, mutta älä anna sen tulla veteen".

      se ettei VYÖ saa tulla eli olla kosketuksessa VEDEN kanssa, on teille selvää?
      ellei en sitä nyt esille tuo, se veisi enemmän aikaan kuin mennä ilotaloon, tahi mukamas Herran Huoneeseen, tutkimaan totuutta, vaikka esn päällä eli parhaimmalla paikalla, eli kuten kansojen lippu (MERKKI) on aina OMAN VALTION lippu parhaalla paikalla eli tärkein esillä, niin eräskin, mukamas, Herran Huone, sitä koristaa,
      Jumalan ilmoittaman, ILJETYS!

      Ap. t. 7:
      43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'

      eli Daavidin TÄHTI!

      ja se mikä on Jumalan teko, swastika eli hakaristi, TAIVAALLA!
      Jumalan teko ja tekemä HYVÄm sekä merkki että "salainen" ilmoitus" elämän pyörästä!

      Job 9:
      9 hän loi Seulaset ja Kalevanmiekan, Otavan ja eteläiset tähtitarhat;


      Job 38:
      32 Voitko tuoda esiin eläinradan tähdet aikanansa ja johdattaa Seulaset lapsinensa?

      JA HAVAITSE, Jobi ihmettekee Jumalan tekoja taivaalla
      (1. Moos. 1: 14 Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
      15 ja olkoot valoina taivaanvahvuudella paistamassa maan päälle". Ja tapahtui niin:
      16 Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman valon hallitsemaan päivää ja pienemmän valon hallitsemaan yötä, sekä tähdet.
      17 Ja Jumala pani ne taivaanvahvuuteen, paistamaan maan päälle
      18 ja hallitsemaan päivää ja yötä ja erottamaan valon pimeästä. Ja Jumala näki, että se oli hyvä.)

      OLKOON NE, merkkeinä osoittamassa AIKOJA!

      eli Jumalan teko, taivaalla!
      OTAVA eli seitsemän tähden (isoimmat, eli kirkkaimat, näkyy silmillä, muut sitten muilla laitteilla)
      Otava eli ISOKARHU :)
      ja se on OSOITIN Pohjantähteen joka näyttää missä on Jumalan Ilmestys vuori ja maailman napa!
      eli Pohjolassa!
      no ei tästä enempää ...

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Otava_(tähtikuvio)

      LUE, Jumalan lapsen silmin koko juttu :)
      ja hämmästele, mitä ISÄNI on tehnyt jo ennen Aatamia ja ennen Abramia!

      https://2.bp.blogspot.com/-uTc4DCxApnE/WiNUEinwUVI/AAAAAAAAAQg/3FgyJwoPAAw11JyS1sjxFKQkTROul7GMwCLcBGAs/s1600/Otava2.PNG

      eli tässä on TAIVALLA, hakaristi, JUMALAN TEKEMÄNÄ!

      joten se ei ole paha merkki vaan HYVÄ!
      ja se paha merkki on se mitä Jumala sanoo:
      "43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia,"

      eli Daavidin tähteä!

      ja tässä on MAAILMAN käsitys, hakarististä:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Hakaristi

      "Hakaristi on hyvin vanha onnen vertauskuva, jota on käytetty onnen tunnuksena monissa eri kulttuureissa. Hakaristi esiintyy edelleen monissa uskontokunnissa hyvän tai ikuisen vertauskuvana"


      Tässä kabbalan eli käännynnäisten käsitys, tästä Jumalan teosta:
      https://www.gematrix.org/?word=534

      534 value in Gematria Calculator
      (Type in a word or a number e.g. God, Devil, 100, 666 - To calculate gematria values)

      eli valo on tehty pimeydeksi ja totuus valheeksi ja valhe totuudeksi!
      eli tämä kabbala on erään opettajan "luottava lähde" mistä ammentaa tietoa, eli: Gnostilaista tietoa, eli ilmestyksen ja muiden vaiutusta saatua, salattua tietoa, mitä Apostolit jyrkästi vastusti!

      Vätä tiedon NIMELLÄ olevaa valhetta!

      eli, takas, Jeremian tehtävää, jonka Jumala antoi:
      1/3
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        1 Näin sanoi Herra minulle: "Mene ja osta itsellesi liinainen vyö ja pane se kupeillesi, mutta älä anna sen tulla veteen".

        eli. Herra sanoo Jeremialle:
        mutta älä anna sen tulla veteen".

        eli monta on esikuvaa ja "salaisuutta" esillä.

        10 Tämä paha kansa, joka ei tahdo kuulla minun sanojani, joka vaeltaa sydämensä paatumuksessa, seuraa muita jumalia, palvelee ja kumartaa niitä, tulee tämän vyön kaltaiseksi, joka ei mihinkään kelpaa.

        toki tiedät ja muistat, mitä esim vyö edustaa, Jumalan lapsen SOTA_ASUSSA!

        ja tämä sitten on mennyt pilalle, ja kenen toimesta ja kenelle?

        9 "Näin sanoo Herra: Samalla tavoin minä tuotan turmion Juudan ja Jerusalemin suurelle ylpeydelle.

        Juudalle, ei siis efraimille ! vaan sekä juudalle että leeville!

        10 Tämä paha kansa, joka ei tahdo kuulla minun sanojani, joka vaeltaa sydämensä paatumuksessa, seuraa muita jumalia, palvelee ja kumartaa niitä, tulee tämän vyön kaltaiseksi, joka ei mihinkään kelpaa.

        palvelee, stiä daavidin tähteä, eli tämä on sana Jeremialle ja Stefanus, mikä liitetään esim,
        Ensimmäiseen . Sinettiin eli:
        eräs opettaja ,(on ihan piahlla!) ja kytkee sen Stefanukseen!

        "Luin, että vanhan kreikankielen eri versioiden tuntijoiden mukaan, eräässä sen muodossa sana Corona tarkoittaa ”seppele”, latinaksi Corona on kruunu, mutta nykykreikassa seppele on stefano."

        ja, ironista, juuri heitä Stefanus, "pitää pilkkanaan" ja sanoo että eivät ole oikeita juutalaisia vaan käännynäisä ja perkeleen omia!

        Ap. t. 7:
        2 Stefanus sanoi:
        51 Te niskurit ja ympärileikkaamattomat sydämeltä ja korvilta, aina te vastustatte Pyhää Henkeä-niinkuin teidän isänne, niin tekin.

        eli ne jotka eivät olleet, Kuten Abram/Aabraham joka ei kantanut daavid tähteä!

        Joten AINA TE ja isänne vastustte, TOTUUDEN HENGEÄ eli Pyhää Hengeä!
        AINA!

        no sama se.

        nyt
        Jeremia:
        "10 Tämä paha kansa, joka ei tahdo kuulla minun sanojani, joka vaeltaa sydämensä paatumuksessa, seuraa muita jumalia," eli tässä on myös se ,iljetys, daavidin tahti!

        "12 Sentähden sano heille tämä sana: Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen leili täytetään viinillä. Ja jos he sanovat sinulle: 'Emmekö me tietäisi, että jokainen leili täytetään viinillä?'"

        ja ÄLÄ TUTKI eli tutki ITSE, mtiä on uusi viini vanhoissa leileissä ja mitä se tekee?!!!!

        Job 32:
        19 Katso, minun rintani on kuin viini, jolle ei reikää avata, se on pakahtumaisillaan niinkuin nuorella viinillä täytetyt leilit.

        Job 38:
        37 Kuka on niin viisas, että laskee pilvien luvun, kuka kaataa tyhjiksi taivaan leilit,

        ja nyt ELihu, joka hakee tietonsa pitkältä ja "syvältä Jumalan salaisuukisia"
        ja ihmettelee Jumalan tekoja kuin Job ja Jumala TAAS vastaa ;) kunhan jaksaa odottaa!
        Jes 30!

        enei vei, en muista, mutta mahdollisesti, eräs opettaja on MYÖS muuttanut, leilit, Raamatussa eli Kirjoituksissa, pulloiksi, Hebreankielestä, eli
        Pullo ei voi hajota kuten "elävä" leili"!

        aina te eksytte ja eksyttätte!

        eli pieniä muutoksia ja sanojen merkityksen muunnoksia! ja ne jotka eivät itse jaksa edes Raamattua lukea, kuvittelee että, Herra Jumala sekä Jeesus puhui lasipulloista!

        no samase.

        Nyt takas JEremian tykö:
        "12 Sentähden sano heille tämä sana: Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen leili täytetään viinillä. Ja jos he sanovat sinulle: 'Emmekö me tietäisi, että jokainen leili täytetään viinillä?'
        13 niin sano heille: Näin sanoo Herra: Katso, minä täytän kaikki tämän maan asukkaat, kuninkaat, jotka istuvat Daavidin valtaistuimella, papit ja profeetat ja kaikki Jerusalemin asukkaat päihtymyksellä."

        ei kait Jumala anna, OIKEAA VIINIÄ, jumalttomille!
        eikö Herran omille, kuten on esikuva, Joh 4, ensimmäinen IHME!
        - vesi viinaksi! ja HÄISSÄ ! ! !

        "mutta älä anna sen tulla veteen"."
        ja
        "jokainen leili täytetään viinillä?'"

        Nyt Jumala jatkaa ,eli
        " kaikki Jerusalemin asukkaat päihtymyksellä."

        eli kaikki kansat, tulevat sitten ei-siunatukisi, jos ovat heidän vankeja eli orjia!
        ei kuten Jumala omalle, Rakkaalle, Abramille lupasi.

        Mitä merkitsee juopua, väärästä viinistä, en tässä ota mukaan väärää suitsutusta tahi tulta, Herran edessä. mutta se on asia eräs ydin!

        Ilm. 17:
        2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
        ja
        Luuk. 21:
        34 Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta

        eli tämä on "osa" mitä on Matt 24!
        49 ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
        50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
        2/3
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi

        Nyt Jeremian tehtävä oli ostaa vyö JA PIILOTTAA se ja se meni pilalle, sekä
        muut "osat" tässä asiayhteydessä

        Totuus vastaa valhe ja valo vastaa pimeys!
        joten tämä on eräs "tulkinta tästä Jeremian kohdasta".

        vastakohdat kuten valo ja pimeys, totuus ja valhe!

        "22 Ja jos sanot sydämessäsi: 'Minkätähden on minulle näin käynyt?' -suuren syntisi tähden sinun liepeesi kohotettiin, tehtiin väkivaltaa sinun kantapäillesi.
        23 Voiko etiopialainen muuttaa ihonsa ja pantteri pilkkunsa? Yhtä vähän te voitte tehdä hyvää, te pahantekoon tottuneet."

        Tässä on samalla, viittaus, alkuu, jota VÄÄRIN tulkitaan, oman käsitykseni mukaan, kuka lie olen, että, Jeesus on se kantapään tallaaja!

        eli koko juttu on osin seksuaalinen, kuten voit lukea:
        1. Moos. 3:
        15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."

        Eli ketä tässä on ja ketä ei ole.
        Se että Jeesus on voittanut, perkeleen ja kaikki vallat, on totta, mutta ei lity tähän!
        Miksi
        Koska perkele vielä pistää takas, "viimeisillä voimilla", joten perkelleellä ei ole eikä tule olemaan mitään osaa eikä voimaan Herraa, ei ennen eikä varsinkaan tulevaisuudessa.

        Mutta, mitä sanoo Daniel, luku 7 viimeistä pedosta ja Ilmestyskirja!
        ja esim sen väärin tulkittu, omasta mielestäni, luku 12 eli nainen jonka yhteydessä on kaksitoista tähteä ja kuu ja aurinko.


        ja Jumalan ilmoitus, Jeremialla:
        "26 Niinpä minäkin nostan sinulta liepeet kasvojen yli, ja sinun häpeäsi näkyy.
        27 Sinun aviorikoksesi, hirnumisesi, riettaan haureutesi, sinun iljetyksesi kedon kukkuloilla minä olen nähnyt. Voi sinua, Jerusalem! Et sinä puhdistu, et vielä pitkään aikaan.""

        usein on yhdessä, kantapää, "seksi" sekä häpeä.

        ei kait Herra Jeesus joudu häpeää?
        vaan kuka ja miksi?

        Ilmestyskirja 17:
        Ilm. 17:
        "16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa."

        Portto, tässä asia yhteydessä!
        eikö se joka harrastaa haureutta, ole portto eli toisen vaimo!
        ja taas Jeremia!

        "26 Niinpä minäkin nostan sinulta liepeet kasvojen yli, ja sinun häpeäsi näkyy.
        27 Sinun aviorikoksesi, hirnumisesi, riettaan haureutesi, sinun iljetyksesi kedon kukkuloilla minä olen nähnyt. Voi sinua, Jerusalem! Et sinä puhdistu, et vielä pitkään aikaan."

        ja Johannes eli Jumalan Seitsemän Hengeä, VAROITTAA Seurakuntaa, eli USKOVIA, ilmestyskirjassa olematta osallisia perkeleen syvyyteen ja haureuteen!

        eli Herralla, ei oman käsityksen mukaan ole tässä osa eikä alussa olevassa ,naisen vaivassa vaan se on Jumalan ilmoitus että perkele ja nainen ja heidän jälkeläiset sotovat, ja toinen sitten "voittaa" ja toinen häviää!

        no Joten, TUTKIKAA itse, mitä on ja mitä ei ole.

        jatkan kunhan kerkiä!
        3/3
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe