Taitaa tosiaan olla niin, että monet naiset jotka noissa nettideittipalveluissa pyörii

Anonyymi

eivät oikeasti etsi ketään. Kuitenkin ihan tavallisen näköiselle naiselle tulee paljon viestejä ja treffipyyntöjä.

Ymmärrän kyllä jos nainen ei ole ollenkaan viehättävä, niin ei sellanen nainen juuri ketään valitettavasti kiinnosta.

Tuli vaan nyt parin vuoden tauon jälkeen kokeiltua näitä nettideittijuttuja. Muutama yli 10 vuotta vanhempi nainen jopa otti yhteyttä, ei oikein kiinnosta.

Ihmettelen vaan suuresti tätä touhua yleensäkin.

Kertoo kyllä paljon ihmisestä joka tekee profiilin vain siksi että saa viestejä ja ihailua.

159

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja oli mies joka eli fantasiassa kunnes elämä käveli päin kasvoja. Loppu.

      • Anonyymi

        Ei tarvita fantasiaa. Nykymeinki vaan osaa näyttää mikä on meininki.

        Turhaa.


    • Anonyymi

      No, kylhän naisia jutella kiinnostaa ja treffeillekin kiinnostaa lähteä ilomielin mut vaan pienen miesjoukon kanssa eli siis niiden mallikomistuksien kanssa.

      Tämän takia ei synny parisuhteita, eikä silloin synny myöskään lapsia ja suomi on varmaan ensimmäinen maa, jossa ihmiset kuolevat sukupuuttoon.

      Tinder on mullistanut deittailun täysin.

      • Anonyymi

        Jos saat mätsin jonkun nausen kanssa, viestittelet hänen kanssaan ja käytte treffeille, tiedät siitä naisesta edes jotain - vaikka toisia treffejä ei tulisikaan. Tiedät ainakin onko hän oikeasti se henkilö jota profiili esittää vai joku miehen tekemä feikki (miehethän niitä feikkiprofiileja väsäävät). Tiedät miltä hän näyttää, millainen ääni hänellä on ja mistä hänen kanssaan voi jutella. Tiedät miellyttääkö hän sinua. Tiedät ehkä senkin miellytätkö ja kiinnostaako sinä häntä.

        Mutta miten ihmeessä voit sanoa mitään niistä naisista joiden kanssa sinulla EI tule mätsiä?

        Tätä en lakkaa ihmettelemästä. Ja juuri tämän vuoksi väitän että te palstatalebanit elätte täydellisessä harhamaailmassa. Ette elä todellisuudessa. Luulette tietävänne jotain ihmisistä joiden kanssa ette ole vaihtaneet viestin viestiä, joiden kanssa ette ole puhuneet puhelimessa ja jota ette ole tavanneet. Teette analyyseja ventovieraasta ihmisestä pelkän nettiprofiilin perusteella.

        Minä en tietenkään saa mätsiä jokaisen miehen kanssa jonka pyyhin oikealle. Niistä, joiden kanssa tulee mätsi, voin parin viestin jälkeen sanoa edes jotain. Ainakin sen osaako hän kirjoittaa. Jos olen käynyt treffeillä, voin kertoa heistä hieman enemmän.

        Mutta niistä, jotka itse pyyhin oikealle mutta joiden kanssa ei tullut mätsiä, en tiedä MITÄÄN. En kerrassaan mitään. En tiedä esimerkiksi sitä, miksi he eivät tykänneet minusta. En tiedä mitä he etsivät netistä, kenet he pyyhkivät oikealle ja miksi ja millaisista naisista he pitävät. En varsinkaan tiedä, kenen kanssa heille tuli mätsi. Tiedän VAIN sen että minun kanssani ei tullut mätsiä. En tiedä, kenen kanssa he kävivät treffeillä ja mitä siellä treffeillä tapahtui. En mitenkään VOI tietää.

        EN TIEDÄ HEISTÄ MITÄÄN. EN VOI TIETÄÄ.

        Te harhaiset sen sijaan väitätte tietävänne kaiken niistä naisista jotka eivät huoli teistä. Pelkän valokuvan ja profiilitekstin perusteella teette tarkan analyysin henkilöstä jota ette ole koskaan tavanneet. Ettehän te todellisuudessa tiedä siitä naisesta mitään. Ette tiedä edes onko hän oikeasti olemassa vai onko hän toisen palstatalebanin tekemä feikkiprofiili.

        Eli kysyn nyt sinulta:

        Mistä ihmeestä muka tiedät keiden kanssa ne naiset viestittelevät ja treffailevat, joiden kanssa sinulla EI tule mätsiä?


      • Anonyymi

        Maapallolla on liikaa väkeä muutenkin. Suomalaisten geenit on heikkoa ja sairauksille altista laatua, hyvä vaan jos kuolevat pois!


      • Anonyymi

        Ei siinä mitkään mallit ole kyseessä. Vaan ahneus.
        Odottavan että mies maksaa ruuat ja juomat eli kaiken.
        Seuraavaksi illaksi yritetään sopia toiset treffit toisen miehen kanssa ja sama kuvio uudelleen.

        Ei tarvi sillä menolla nailkosten käydä marketissa ruokaa hakemassa ei alkosta viiniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitkään mallit ole kyseessä. Vaan ahneus.
        Odottavan että mies maksaa ruuat ja juomat eli kaiken.
        Seuraavaksi illaksi yritetään sopia toiset treffit toisen miehen kanssa ja sama kuvio uudelleen.

        Ei tarvi sillä menolla nailkosten käydä marketissa ruokaa hakemassa ei alkosta viiniä.

        Mikä pakko on suostua maksamaan naisen ruoat? Minulla on päinvastoin sellainen kokemus että on vaikea saada mies suostumaan siihen että kumpikin maksaa oman ruokansa. Haluavat tarjota. En koskaan suostu siihen että mies maksaa minun ruokani ainakaan siinä tapauksessa että tiedän että en halua tavata tätä miestä enää uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallolla on liikaa väkeä muutenkin. Suomalaisten geenit on heikkoa ja sairauksille altista laatua, hyvä vaan jos kuolevat pois!

        Venäjä voisi jouduttaa tuota kuolemisprosessia. pari nukea strategisesti tänne pudottaa. Kiitos nam.


    • Anonyymi

      Kertoo kyllä paljon ihmisestä joka tekee profiilin vain siksi että saa viestejä ja ihailua."

      Kertoo kyllä paljon ihmisestä joka tekee tuollaisia päätelmiä ventovieraasta ihmisestä vain siksi ettei tämä nainen kiinnostu juuri hänestä.

      Jos naiset eivät kiinnostu sinusta, niin sekä todistaa että he eivät etsi yhtään mitään?

      Entä jos he eivät vain ole löytäneet etsimäänsä? Ethän sinä itsekään ole vielä löytänyt. Samalla perusteella sinustakin voisi joku väittää että et etsi mitään. Järki hoi älä jätä!

      • Anonyymi

        Se on naisten ja miesten epäsuhta noissa nettdeiteissä. Miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna. Yksikin ihan kaunis nainen kertoi että asiallisiakin viestejä tulee todella paljon mielenkiintoisilta miehiltä.

        Pieni osa "mielenkiintoisista" naisista jotka etsivät oikeasti seuraa löytävät sitä kyllä hyvin lyhyessä ajassa. Yksikin nainen jonka kanssa viestittelin taisi olla ihan muutaman päivän netissä etsimässä seuraa, ilmoitti sitten että löysi etsimänsä.

        Joten kyllä sen sopivan miehen löytäminen luulisi olevan aika helppoa hyvälle naiselle. Mutta monet kuitenkin ovat nettideiteissä vuodesta toiseen.

        Tietysti on myös paljon naisia jotka eivät ulkonäöltään kiinnosta ketään, tai sitten vaikka luonne voi olla tosi paskamainen (kokemusta on).

        Monilla naisilla taitaa olla jonkinlainen sairas addiktio tähän touhuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on naisten ja miesten epäsuhta noissa nettdeiteissä. Miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna. Yksikin ihan kaunis nainen kertoi että asiallisiakin viestejä tulee todella paljon mielenkiintoisilta miehiltä.

        Pieni osa "mielenkiintoisista" naisista jotka etsivät oikeasti seuraa löytävät sitä kyllä hyvin lyhyessä ajassa. Yksikin nainen jonka kanssa viestittelin taisi olla ihan muutaman päivän netissä etsimässä seuraa, ilmoitti sitten että löysi etsimänsä.

        Joten kyllä sen sopivan miehen löytäminen luulisi olevan aika helppoa hyvälle naiselle. Mutta monet kuitenkin ovat nettideiteissä vuodesta toiseen.

        Tietysti on myös paljon naisia jotka eivät ulkonäöltään kiinnosta ketään, tai sitten vaikka luonne voi olla tosi paskamainen (kokemusta on).

        Monilla naisilla taitaa olla jonkinlainen sairas addiktio tähän touhuun.

        Niin, joillakin ihmisillä käy tuuri ja kohdalle osuu nopeasti ihminen, johon kiinnostaa tutustua enemmän.
        Kaikilla ei käy yhtä hyvä tuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on naisten ja miesten epäsuhta noissa nettdeiteissä. Miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna. Yksikin ihan kaunis nainen kertoi että asiallisiakin viestejä tulee todella paljon mielenkiintoisilta miehiltä.

        Pieni osa "mielenkiintoisista" naisista jotka etsivät oikeasti seuraa löytävät sitä kyllä hyvin lyhyessä ajassa. Yksikin nainen jonka kanssa viestittelin taisi olla ihan muutaman päivän netissä etsimässä seuraa, ilmoitti sitten että löysi etsimänsä.

        Joten kyllä sen sopivan miehen löytäminen luulisi olevan aika helppoa hyvälle naiselle. Mutta monet kuitenkin ovat nettideiteissä vuodesta toiseen.

        Tietysti on myös paljon naisia jotka eivät ulkonäöltään kiinnosta ketään, tai sitten vaikka luonne voi olla tosi paskamainen (kokemusta on).

        Monilla naisilla taitaa olla jonkinlainen sairas addiktio tähän touhuun.

        Olen samaa mieltä.
        Tämä on monelle naiselle puhdas addiktioa ja tapa käyttää miehiä hyväksi jo ihan taloudellisestikin.


    • Anonyymi

      Eli kun naiset ei kiinnostu Juuri Sinusta, se on aukoton todiste siitä että naiset eivät kiinnostu kenestäkään muustakaan? ;)

    • Anonyymi

      Eli vongattu on kuin viimeistä päivää ja eivät tavikset ja narsissit edes reagoi, on se

    • Anonyymi

      ""Eli kun naiset ei kiinnostu Juuri Sinusta, se on aukoton todiste siitä että naiset eivät kiinnostu kenestäkään muustakaan?""

      Naiset kiinnostuvat, mutta vain pienestä miesjoukosta eli siis komeimmistosta. Se tykkäyskö todistaa komean panoalfan haluavan parisuhteen tavisnaisen kanssa? Yrittäkää nyt ymmärtää, että miehet voi harrastaa seksiä vaikka nainen ei niin iske. Miehet ei toimi kuten naiset.

      -Miehet voivat harrastaa seksiä naisten kanssa kun nainen on jollain tavalla viehättävä, mutta se ei tarkoita, että mies haluaa seurustella naisen kanssa.

      -Naiset taas haluavat parisuhteeseen niitä miehiä joita saavat seksiin, eikä naiset harrasta seksiä millään tavalla epäviehättävien miesten kanssa.

      • Anonyymi

        Mikäs örkki se sinä oot:D? Taidat olla venäläinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs örkki se sinä oot:D? Taidat olla venäläinen?

        Jos olisin venäläinen örkki ja Putinin trolli, niin naisten oikeudet olisivat suurin piirtein viimeinen asia mikä minua liikuttaisi. Totuus ja asioiden puolueeton tutkiminenkaan ei minua kiinnostaisi. Haluaisin nimenomaan toimia kuten palstatalebanit: esittää omia kuvitelmiani ja uskomuksiani faktoina.

        Kun sanon, ettei sellainen ulkonäkökomplekseista kärsivä mies, joka ei tunne ainuttakaan naista eikä ainuttakaan suht hyvännäköistä miestä, vo tietää mitään naisten tai komeiden miesten elämästä, sanon jotain päivänselvää.

        Palstatalebanien omat tekstit noudattavat Putinin logiikkaa: ”jos minä sanon että asia on näin niin silloin se on näin koska minä niin sanon ja koska olen sanonut sen ennenkin ja minä tiedän kaiken ja olen aina oikeassa enkä koskaan erehdy”.

        Putin: Ukrainassa on natsien valta ja ukrainalaiset pitää vapauttaa natseista, ja Ukraina kuuluu Venäjään.

        Palstatalebanit: naiset tykkäävät vain komeista miehistä ja komeat miehet ovat kaikki pahoja ihmisiä ja tavismiehet ovat sorrettu kansanosa.

        Kumpikaan ei perustele väitettään millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs örkki se sinä oot:D? Taidat olla venäläinen?

        Tämä kommentti on samaa tasoa kuin lasten suusta kuultu ”oot ihan tyhmä!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kommentti on samaa tasoa kuin lasten suusta kuultu ”oot ihan tyhmä!”

        Niinhän se tapaa mennä että kun argumentit loppuu, alkaa lällättely. Tällä palstalla erityisen silmiinpistävä toimintamalli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin venäläinen örkki ja Putinin trolli, niin naisten oikeudet olisivat suurin piirtein viimeinen asia mikä minua liikuttaisi. Totuus ja asioiden puolueeton tutkiminenkaan ei minua kiinnostaisi. Haluaisin nimenomaan toimia kuten palstatalebanit: esittää omia kuvitelmiani ja uskomuksiani faktoina.

        Kun sanon, ettei sellainen ulkonäkökomplekseista kärsivä mies, joka ei tunne ainuttakaan naista eikä ainuttakaan suht hyvännäköistä miestä, vo tietää mitään naisten tai komeiden miesten elämästä, sanon jotain päivänselvää.

        Palstatalebanien omat tekstit noudattavat Putinin logiikkaa: ”jos minä sanon että asia on näin niin silloin se on näin koska minä niin sanon ja koska olen sanonut sen ennenkin ja minä tiedän kaiken ja olen aina oikeassa enkä koskaan erehdy”.

        Putin: Ukrainassa on natsien valta ja ukrainalaiset pitää vapauttaa natseista, ja Ukraina kuuluu Venäjään.

        Palstatalebanit: naiset tykkäävät vain komeista miehistä ja komeat miehet ovat kaikki pahoja ihmisiä ja tavismiehet ovat sorrettu kansanosa.

        Kumpikaan ei perustele väitettään millään tavalla.

        Kuules mimmi, älä yritä esittää fixumpaa ja kokeneempaa kuin mitä täällä muita on.

        Mistä SINÄ luulet tietäväsi asiat paremmin kuin me muut???

        Sanoisin että egosinon paisunut liian isoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules mimmi, älä yritä esittää fixumpaa ja kokeneempaa kuin mitä täällä muita on.

        Mistä SINÄ luulet tietäväsi asiat paremmin kuin me muut???

        Sanoisin että egosinon paisunut liian isoksi.

        En keksi omasta päästäni mitään. Kerron vain mitä palstatalebanit täällä itse väittävät.


    • Sinällään olet varmaan oikeassa, että tietyllä tapaa sinkuille on tullut deittialustoista "uusi normaali", siellä nyt vaan pitää olla.

      Luulen, että siihen "kuhan nyt olen" tilaan johtaa ainakin median jatkuvat jutut niistä alustoista, niin negatiiviset kuin positiivisetkin, se että siellä pitää olla kun muutkin on ja sen lisäksi ns. lottosyndrooma eli jos olet mukana, on mahdollista voittaa päävoitto, mutta muuten ei. Varmasti alustoiden markkinointiporukat on piinkovia ammattilaisia ja osaavat mielikuvamarkkinoinnin todella hyvin, silloin tavan tellua ja taavettia viedään kuin litran mittaa.

    • Anonyymi

      "eikä naiset harrasta seksiä millään tavalla epäviehättävien miesten kanssa."

      Tähänkö se muutos siis pitäisi saada?
      Naiset pitäisi saada kiinnostumaan seksistä kaikin puolin epäviehättävien miesten kanssa?

      • Anonyymi

        Osa miehistä kuitenkin harrastaa seksiä vaikka minkälaisten rokkinorsujen kanssa. Naiset eivät jää ilman seksiä, mutta osa miehistä jää.


    • Anonyymi

      Niin no, nehän on deittipalveluita eikä pariutumispalveluita. Tuskinpa siellä aivan kaikki ovat pelkästään harrastamassa deittailua, mutta hyvin monihan sitä tekee. Sama koskee sekä naisia että miehiä.

    • Anonyymi

      ""Naiset pitäisi saada kiinnostumaan seksistä kaikin puolin epäviehättävien miesten kanssa?""

      Naiset pitäisi saada kiinnostumaan itsensä tasoisista miehistä. Nythän naiset ei kiinnostu itsensä tasoisista, koska naiset saavat seksitykkäyksiä itseään tasokkaammilta miehiltä, joten monet yrittävät panna tai pariutua ylös päin. Osalla käy flaksi ja pariutuu ylös päin, mutta parisuhde ei kestä, koska miehen kanssa on alettu parisuhteeseen komean ulkonäön takia.

      Jos se samantasoinen mies on epäviehättävä, niin mikäs se nainen sitten on?

      • Anonyymi

        Kuka sen siis päättää, että kuka on kenenkin tasoa?

        Ne ihmiset jotka pariutuvat, vai ne ihmiset jotka eivät pariudu?

        Ei liene kenellekään mikään yllätys, että ne jotka eivät haluistaan huolimatta onnistu pariutumaan, kehittelevät kaiken maailman selityksiä "epäonnelleen". Syy on aina kaikissa muissa, ei koskaan yksilössä itsessä.

        Sinun käsityksesi "tasoista" ei tunnu olevan kovin yleinen konsensus.

        Ei niillä erityisen viehättävillä miehillä ole mitään syytä "pariutua alaspäin". Olet itsekin monesti sanonut, että ne miehet voivat panna "vähemmän tasokkaita" naisia, mutta että he eivät suostu "pariutumaan alaspäin".

        Siispä täytyy vetää johtopäätös, että pariutumiset tapahtuvat samantasoisten ihmisten kesken. Kun ei niillä tasokkaammilla miehillä ole syytä ottaa omakseen vähemmän tasokasta naista.


    • Anonyymi

      ""Kuka sen siis päättää, että kuka on kenenkin tasoa?""

      No, naiset tietysti. Eikös siitä ollut jo aikaisemmin juttua tälläkin palstalla, että kun naiset mätsäävät komean miehen kanssa, niin he ovat silloin komean miehen tasoisia, eikä sillä ole väliä vaikka miehen antama tykkäys olisi se kuuluisa seksitykkäys.

      • Anonyymi

        Vaan kun sinä väität tietäväsi, että naiset eivät ole seurustelukumppaneidensa tasoisia?


    • Anonyymi

      Fakta on myös se että loppujen lopuksi mies päätyy myös vain selailemaan eikä etsimään ketään. Kun naiset osoittautuvat kertakäyttötavaraksi ja jokaisella deittaamallani naisella tuntuu olevan kymmenen muuta jonossa, niin nettideittaluista tulee lähinnä karkkikaupan ja pelilaudan yhdistelmä. Tarjoovat ainoostaan hetkellistä dopamiinia eikä mitään pitkäkestoista.

    • Anonyymi

      ""Ei liene kenellekään mikään yllätys, että ne jotka eivät haluistaan huolimatta onnistu pariutumaan, kehittelevät kaiken maailman selityksiä "epäonnelleen". Syy on aina kaikissa muissa, ei koskaan yksilössä itsessä""

      Näinhän naiset juuri selittelevät eli mies on seksiä etsivä sikapossu kun nainen ei ole saanut haluamaansa miestä parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Vaan kun naisethan nimenomaan saavat ne haluamansa miehet parisuhteeseen?

        Teitä naisia saamattomia miehiähän se ainoastaan tuntuu korpeavan, että muut pariutuvat?

        Sitten selittelette itsellenne, että jostain syystä ne komeat miehet, joilla on tuhansia kaunottaria jonossa seksiin, kuitenkin antautuvat parisuhteisiin tavisnaisten kanssa ja tekevät niiden kanssa lapsiakin?


      • Anonyymi

        Näinhän ne palstaprinssit selittävät että nainen on pintapuolinen ja ulkonäkökeskeinen nirppanokka joka kurkottelee yli oman "tasonsa", kun palstaprinssit eivät saa haluamiaan naisia parisuhteeseen.


    • Anonyymi

      Olin muutama vuosi sitten suomi24:n treffipalstalla naisseuraa etsimässä. Sen verran löytyi, että kävin kolme kertaa kävin treffeillä. Kaikki olivat mielestäni oikein mukavia ja hyvin viehättäviä naisia. Sitten treffien jälkeen tuli viestiä, että ehkä emme sovi yhteen jne. Yritin vuosi sitten uudelleen, ja silloin osui. Löysin todella ihanan naisystävän.

      Huomasin vuosi sitten, että entiset treffikumppanit olivat edelleen palstalla, osin uudella nimimerkillä. He ovat sen luokan naisia, että olisin luullut heille löytyvän tasokasta seuraa jonoksi asti. Ilmeisesti vaatimustaso on todella korkea, tai he ovat palstalla vain huvin vuoksi.

      • Anonyymi

        Ehkäpä sitä tasokasta ja juuri heille sopivaa seuraa ei sitten vaan ollut tullut heille vastaan?

        Vaikka tasokasta seuraa olisikin tarjolla, täytyy sen pitkäaikaisen seuralaisen sopia monilta osin ja molemminpuolisesti, jotta siitä parisuhde sukeutuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sitä tasokasta ja juuri heille sopivaa seuraa ei sitten vaan ollut tullut heille vastaan?

        Vaikka tasokasta seuraa olisikin tarjolla, täytyy sen pitkäaikaisen seuralaisen sopia monilta osin ja molemminpuolisesti, jotta siitä parisuhde sukeutuisi.

        Ei riitä että toinen on viehättävä ja puoleensavetävä. Pitäisi olla myös jotain yhteistä. Yhteinen arvomaailma, yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Jotain mistä voidaan keskustella. Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta jos maailmankuvat ovat ihan erilaiset niin ei siitä mitään tule.

        Pelkkä ulkoinen viehättävyys ei takaa onnistunutta parisuhdetta. Siihen tarvitaan aika paljon muutakin.
        Jospa nuo naiset eivät ole kohdanneet miestä joka sopisi heille myös psyykkisiltä ominaisuuksiltaan. Mies voi olla komea, fiksu ja filmaattinen mutta silti väärä mies minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä että toinen on viehättävä ja puoleensavetävä. Pitäisi olla myös jotain yhteistä. Yhteinen arvomaailma, yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Jotain mistä voidaan keskustella. Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta jos maailmankuvat ovat ihan erilaiset niin ei siitä mitään tule.

        Pelkkä ulkoinen viehättävyys ei takaa onnistunutta parisuhdetta. Siihen tarvitaan aika paljon muutakin.
        Jospa nuo naiset eivät ole kohdanneet miestä joka sopisi heille myös psyykkisiltä ominaisuuksiltaan. Mies voi olla komea, fiksu ja filmaattinen mutta silti väärä mies minulle.

        Sinulle tuntuu kaikki miehet olevan vääriä.

        Lauseesi "Jospa nuo naiset eivät ole kohdanneet miestä joka sopisi heille myös psyykkisiltä ominaisuuksiltaan" kertoo paljon. Odotat/odotatte mieheltä kaikenlaisia psyykkisiä ominaisuuksia yms. mutta mitä teille on annettavaa miehelle esim. siitä samasta näkökulmasta?
        Monestikaan ei mitään. Itsekeskeisyys ja omahyväisyys paistaa läpi. Odotetaan että mies tekee kaiken ja pistää kaiken peliin mutta naisen ei tarvi tarvitse tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tuntuu kaikki miehet olevan vääriä.

        Lauseesi "Jospa nuo naiset eivät ole kohdanneet miestä joka sopisi heille myös psyykkisiltä ominaisuuksiltaan" kertoo paljon. Odotat/odotatte mieheltä kaikenlaisia psyykkisiä ominaisuuksia yms. mutta mitä teille on annettavaa miehelle esim. siitä samasta näkökulmasta?
        Monestikaan ei mitään. Itsekeskeisyys ja omahyväisyys paistaa läpi. Odotetaan että mies tekee kaiken ja pistää kaiken peliin mutta naisen ei tarvi tarvitse tehdä mitään.

        Höh! Totta kai sama pätee ihan yhtä lailla toisinpäinkin! Missä kohtaa sanoin että tämä koskee vain miehiä?

        Jos en psyykkisiltä ominaisuuksiltani sovi jollekin miehelle, niin hän ei halua minua parisuhteeseen vaikka pitäisi minua kuinka kauniina ja viehättävänä. (Tai JOS hänelle tosiaan riittää että olen hänen mielestään nätti ja seksikäs eikä hän muuta pyydäkään, niin sitten hän on väärä mies minulle, kerta kaikkiaan liian tylsä ja pintapuolinen!)

        Pelkkä molemninpuolinen seksuaalinen vetovoima ei yksinkertaisesti riitä. Pitää olla henkisestikin jotain annettavaa puolin ja toisin. Luonteiden pitää sopia yhteen ja arvomaailmojen kohdata.

        Missä kohtaa sanoin että miehen kuuluu miellyttää naista sekä fyysisesti että psyykkisesti, mutta naisen ei tarvitse miellyttää . miestä.millään tavalla? Teillä palstaprinsseilöä on outo tapa olla lukematta mitä toinen kirjoittaa ja lisätä toisen tekstiin sellaista mitä siellä ei ole.

        Palstatalebanit ovat sitä mieltä että onnistuneeseen parisuhteeseen riittää kun mies pitää naista edes jotenkin siedettävänä. Sillä, mitä mieltä nainen on miehestä, ei Talebanien mielestä ole väliä. Ja henkistä puoltahan talebanit eivät tunnusta ja tunnista ollenkaan. Rakkaudesta puhumattakaan.

        Todellisuudessa sekään ei riitä, että kumpikin pitää toista viehättävänä ja seksuaalisesta kiihottavana. Se riittää ehkä tilapäisseksiin mutta ei parisuhteeseen.

        Parisuhteessa vaaditaan muutakin. Kummankin pitää pitää toista myös kiinnostavana ja kunnioitusta herättävänä ihmisenä. Lisäksi pitää olla jotain yhteistä, edes yksi yhteinen harrastus - vaikka se ei olisi sen kummempaa kuin että kumpikin tykkää katsoa Netflixistä elokuvia ja syödä pop cornia. (Elokuvamaun tulee kylläkin olla suunnilleen samanlainen jotta kumpikin viihtyy.) Lisäksi maailmankuvat eivät saisi poiketa kovin paljon toisistaan.

        Joten viehättävä olemus ei todellakaan ole tae siitä että löytää hyvän parisuhteen. Viehättävä nainen voi joutua etsimään vuosikaudet.

        Totta kai viehättävä nainen löytää helposti seuraa. Hän löytää varmasti myös jonkun ihan kivan ja viehättävän miehen joka olisi valmis parisuhteeseen.
        Mutta se ei riittäisi ainakaan minulle. Haluan miehen jota pidän puoleensavetävänä ja jota voin lisäksi ihmisenä kunnioittaa, jota pidän kiinnostavana persoonana, jonka kanssa löytyy yhteisiä kiinnostuksen kohteita, jonka kanssa jaan arvomaailmani - ja joka kokee minut samalla tavalla.

        Toin tämän näkökohdan esiin. Ja sinä vedät herneen nenään ja väität minun sanoneen että miehen pitää täyttää sata vaatimusta ja naiselta ei voi vaatia mitään.

        Ei. En sanonut niin. En olisi voinut sanoa niin, koska en ole sitä mieltä.

        Opettele lukemaan mitä toinen kirjoittaa. Älä lisäile toisen tekstiin sellaista mitä siellä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tuntuu kaikki miehet olevan vääriä.

        Lauseesi "Jospa nuo naiset eivät ole kohdanneet miestä joka sopisi heille myös psyykkisiltä ominaisuuksiltaan" kertoo paljon. Odotat/odotatte mieheltä kaikenlaisia psyykkisiä ominaisuuksia yms. mutta mitä teille on annettavaa miehelle esim. siitä samasta näkökulmasta?
        Monestikaan ei mitään. Itsekeskeisyys ja omahyväisyys paistaa läpi. Odotetaan että mies tekee kaiken ja pistää kaiken peliin mutta naisen ei tarvi tarvitse tehdä mitään.

        Palstaprinssien esittämä Pyhä Palstatotuus on, että naiset ovat pintapuolisia ja ulkonäkökeskeisiä eivätkä välitä muusta kuin miehen komeudesta. Sitten kun joku nainen sanoo hyvin painokkaasti, että miehen henkisillä ominaisuuksilla on vähintään yhtä suuri merkitys, niin sekin on palstaprinssien mielestä väärin sanottu.

        Mitä mieheen liittyviä toiveita naisella teidän mielestänne sitten SAA olla, jos ne toiveet eivät missään tapauksessa saa liittyä miehen ulkoisiin ominaisuuldiin, kuten ulkonäköön ja viehätysvoimaan, eivätkä myöskään sisäisiin ominaisuuksiin, kuten luonteeseen ja hengenlahjoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaprinssien esittämä Pyhä Palstatotuus on, että naiset ovat pintapuolisia ja ulkonäkökeskeisiä eivätkä välitä muusta kuin miehen komeudesta. Sitten kun joku nainen sanoo hyvin painokkaasti, että miehen henkisillä ominaisuuksilla on vähintään yhtä suuri merkitys, niin sekin on palstaprinssien mielestä väärin sanottu.

        Mitä mieheen liittyviä toiveita naisella teidän mielestänne sitten SAA olla, jos ne toiveet eivät missään tapauksessa saa liittyä miehen ulkoisiin ominaisuuldiin, kuten ulkonäköön ja viehätysvoimaan, eivätkä myöskään sisäisiin ominaisuuksiin, kuten luonteeseen ja hengenlahjoihin?

        Palstaprinssien mielestä jos mies ei hakkaa ja käy edes välillä töissä, sillä pitäisi olla naisia jonoksi asti.


      • Anonyymi

        Jos ei kolahda, niin ei kolahda. Siitä siinä on kyse. Todennäköisesti etsivät, väärästä paikasta sitä herra oikeaa. Todellisuudessa, etsimällä sitä ei edes löydy, vaan se tulee vastaan sitten kun tulee. Kun sitä vähiten odottaa. Taikka ei tule välttämättä koskaan tässä elämässä.


    • Anonyymi

      mulle sanottiin että oon ylikomea nii sain pakit

      • Anonyymi

        Netissä on niin helppo "syyllistää" anonyyminä oli syy sitten mikä tahansa. Ja arvostelija voi olla minkä tahansa hylje. Kesä tulee ja livenä voi tutustua livenä paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä on niin helppo "syyllistää" anonyyminä oli syy sitten mikä tahansa. Ja arvostelija voi olla minkä tahansa hylje. Kesä tulee ja livenä voi tutustua livenä paremmin.

        Nythän sinä annat ymmärtää, ettei "hylkeillä" olisi samaa oikeutta "syyllistää" muita, kuin mikä sinulla itselläsi näyttää olevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän sinä annat ymmärtää, ettei "hylkeillä" olisi samaa oikeutta "syyllistää" muita, kuin mikä sinulla itselläsi näyttää olevan?

        Ei ole, jos perusajatus on yrittää kostaa muille katkeruutensa. Järkevä ihminen lopettaa sen eikä "asiaa kiertämään" vaikka itse on kokenut kaikenlaista.

        Vai oletko asiasta eri mieltä? Oma kohtelu vaan kiertämään sinun filosofiasi mielestä?

        Ja olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, jos perusajatus on yrittää kostaa muille katkeruutensa. Järkevä ihminen lopettaa sen eikä "asiaa kiertämään" vaikka itse on kokenut kaikenlaista.

        Vai oletko asiasta eri mieltä? Oma kohtelu vaan kiertämään sinun filosofiasi mielestä?

        Ja olen nainen.

        Eli jos on suotu hyvä ulkonäkö, on lupa "syyllistää" muita.
        Jos ei ole suotu hyvää ulkonäköä, ei ole lupaa arvostella muita.

        Selevä!


    • Anonyymi

      Mistä tiedät että joku on tehnyt profiilin vain saadakseen viestejä ja ihailua? Siitäkö ettei hän kiinnostu sinusta?

      • Anonyymi

        Kyllä, jos nainen ei vastaa Juuri Hänelle niin se on todiste nirppanokkailusta ja "yli oman tason tavoittelusta".

        Kaikki naiset joista hän kiinnostuu ovat varmuudella hänen tasoisiaan, mutta kaikki naiset jotka eivät kiinnostu hänestä ovat varmuudella nirppiksiä.

        Pyhä Palstatotuus.


      • Anonyymi

        Siellä joku nirppis otti hernettä nokkaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä joku nirppis otti hernettä nokkaansa?

        = ei antanut sulle seksiä

        Nehän on synonyymejä keskenään, eikös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, jos nainen ei vastaa Juuri Hänelle niin se on todiste nirppanokkailusta ja "yli oman tason tavoittelusta".

        Kaikki naiset joista hän kiinnostuu ovat varmuudella hänen tasoisiaan, mutta kaikki naiset jotka eivät kiinnostu hänestä ovat varmuudella nirppiksiä.

        Pyhä Palstatotuus.

        Nämä palstaprinssit valittavat kaiken aikaa etteivät saa tasoisiaan naisia seksiin eivätkä parisuhteeseen.

        Kysymys kuuluu:

        Miten he osaavatkin määritellä sen oman tasonsa niin erehtymättömän tarkasti? Hehän eivät TIETENKÄÄN arvioi omaa tasoaan todellisuutta korkeammaksi, eiväthän?

        Mies on 165 cm pitkä 80kg painava, kalju, työtön, ammattikoulun aikoinaan keskeyttänyt, huonohampaisen, äidin rahoilla elävä peräkammarinpoika. Nainen on hoikka, urheilullinen, 170cm pitkä, akateemisesti koulutettu, vakinaisessa virassa elävä, itsensä nuorestaadti elättänyt, maksetuissa omistusasunnossa asuva sinkkunainen. Mies luulee olevansa samaa tasoa. Kun se nainen ei tätä ätmiä huoli, ätmi parkuu että "Yhyy kun en saa tasoistani seuraa!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä palstaprinssit valittavat kaiken aikaa etteivät saa tasoisiaan naisia seksiin eivätkä parisuhteeseen.

        Kysymys kuuluu:

        Miten he osaavatkin määritellä sen oman tasonsa niin erehtymättömän tarkasti? Hehän eivät TIETENKÄÄN arvioi omaa tasoaan todellisuutta korkeammaksi, eiväthän?

        Mies on 165 cm pitkä 80kg painava, kalju, työtön, ammattikoulun aikoinaan keskeyttänyt, huonohampaisen, äidin rahoilla elävä peräkammarinpoika. Nainen on hoikka, urheilullinen, 170cm pitkä, akateemisesti koulutettu, vakinaisessa virassa elävä, itsensä nuorestaadti elättänyt, maksetuissa omistusasunnossa asuva sinkkunainen. Mies luulee olevansa samaa tasoa. Kun se nainen ei tätä ätmiä huoli, ätmi parkuu että "Yhyy kun en saa tasoistani seuraa!"

        Tasoteoria siis elää ja voi vahvasti. Tässä oli hyvä esimerkki.


    • Anonyymi

      Sitähän se on. On varmasti mahtavaa saada paljon ihailua. Omaa markkina-arvoa siellä testaavat. Plussana vielä kaikenmaailman romannsi skämmibotit ja feikkiprofiilit.

      • Anonyymi

        On sitten mies tyhmä otus, jos tietää ettei deittisovelluksissa ole kuin huijareita ja egon pönkittäjiä, mutta silti mies sitkeästi notkuu niissä sovelluksissa.

        Luulisi että mies käyttäisi aikansa paremmin mutta joku niissä deittisovelluksissa sitten selvästi houkuttaa, vaikka tietääkin ettei sieltä ikinä mitään löydy?


      • Anonyymi

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sitten mies tyhmä otus, jos tietää ettei deittisovelluksissa ole kuin huijareita ja egon pönkittäjiä, mutta silti mies sitkeästi notkuu niissä sovelluksissa.

        Luulisi että mies käyttäisi aikansa paremmin mutta joku niissä deittisovelluksissa sitten selvästi houkuttaa, vaikka tietääkin ettei sieltä ikinä mitään löydy?

        En ole niissä roikkunutkaan yhtään sen jälkeen kun tuon havainnon tein.


    • Anonyymi

      Tai etsivät sitä oman elämän Teemu Selännettä. Prinsessan kaipuuna on aina löytää se oma prinssi, jolta saa niitä lahjoja ja huomiota, jotta oma elo olisi nautittavaa ja vähemmän kärsimystä.

    • Anonyymi

      ""Mies on 165 cm pitkä 80kg painava, kalju, työtön, ammattikoulun aikoinaan keskeyttänyt, huonohampaisen, äidin rahoilla elävä peräkammarinpoika.""

      Tälläisiä naisiakin on, mutta niille ei tietenkään kelpaa tälläinen mies, koska saavat seksitykkäyksiä tasokkaammilta miehiltä. Ihan turha uikuttaa täällä, että miehet muka tavoittelevat itseään tasokkaampia. Naiset niitä seksitykkäyksiä saavat, ei miehet ja seksitykkäysten takia naiset voivat panna ja pariutua ylös päin.

      • Anonyymi

        Eikö mene jakeluun että inhoamme niitä teidän seksitykkäyksiämne? Minulta ei yksikään mies saa yhtään mitään. Jos äijä ehdottaa seksiä tai viesteissä edes puhuu aiheesta niin blokkaan hänet välittömästi. Teen aina etukäteen selväksi että treffeillä ei edes kätellä. Jos se ei ukolle käy niin hyvä kun asia tuli jo tässä vaiheessa selväksi; siinä on joku seksiriippuvainen idiootti jonka tapaaminen olisi ollut ajanhukkaa. Yksikään seksi tykkääjä ei pääse minun kanssani treffeille. Se on varma. Inhoan heitä.


    • Anonyymi

      ""Miten he osaavatkin määritellä sen oman tasonsa niin erehtymättömän tarkasti? Hehän eivät TIETENKÄÄN arvioi omaa tasoaan todellisuutta korkeammaksi, eiväthän?""

      Miehissä on enemmän niitä, jotka eivät saa kumppania vaikka haluaisivat eli onko naiset miehiä tasokkaampia? Meikit ei tee tasokkaaksi, eikä komeiden miesten antamat seksitykkäykset määritä naisen tasoa komean miehen tasoiseksi. Kun nainen saa seksitykkäyksen, niin nainen tavoittelee komeaa miestä parisuhteeseen, mutta komea mies ei halua parisuhdetta kyseisen naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Näitä lukiessa alkaa tuntua sinkkuna pysyminen varsin mutkattomalta vaihtoehdolta. Tylsältä, mutta vähemmän on vaivaa. On tuo pariutuminen tehty niin monimutkaiseksi prosessiksi. Pitää olla kaikki kuun ja tähtien asento juuri oikea. Otettava huomioon syvänmerenkalojen kiima-aika ja valaiden lisääntymisriitit ja oma ulkonäkö sekä varallisuus. Onhan sinulla se bemari pihassa


      • Anonyymi

        Kukaan nainen ei ole väittänyt että meikit tai seksiriippuvaisten ääliömiesten seksitykkäykset nostaisivat naisen tasoa. Noilla asioilla ei ole tason määrittelyssä mitään merkitystä. Eikä äijillä mene millään jakeluun että miesten ns. seksitykkäykset ovat nollan arvoisia. Tai oikeastaan alle nollan..

        Naiset ovat tasokkaampia, koska ovat keskimäärin koulutetumpia, fiksumpia, terveempiä, hoikempia, kauniimpia, varakkaampia kuin miehet. Miesten joukossa on liikaa lihavia, alkoholisoituneita, työkyvyttömiä, laiskoja, luonnevikaisia ja rumia. Lisäksi naisia on nettideitissä vähemmän kuin miehiä.
        Joten kyllä naisten keskimääräinen taso nettideitissä on korkeampi kuin miesten.

        Se, että lihava ruma kouluttamaton sohvaperunaätmi LUULEE olevansa samaa tasoa kauniin työssäkäyvän hoikan naisen kanssa, ei todellakaan tarkoita että asia olisi näin.

        Kyllä nettideitissä miehiä riittää. Ei niitä omantasoisia miehiä silti juuri löydy. Ovat enimmäkseen niin surkeaa tasoa ettei huvita edes kirjoitella. Siksipä naiset eivät nettideittiin kansoitakaan.


      • Anonyymi

        Kun nainen saa seksitykkäyksen, hän blokkaa miehen saman tien. Sellaisen äijän huomio on oksettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä lukiessa alkaa tuntua sinkkuna pysyminen varsin mutkattomalta vaihtoehdolta. Tylsältä, mutta vähemmän on vaivaa. On tuo pariutuminen tehty niin monimutkaiseksi prosessiksi. Pitää olla kaikki kuun ja tähtien asento juuri oikea. Otettava huomioon syvänmerenkalojen kiima-aika ja valaiden lisääntymisriitit ja oma ulkonäkö sekä varallisuus. Onhan sinulla se bemari pihassa

        Osapuilleen näin, paitsi jos tylsä kilpalaulanta kiinnostaa harrastuksena, muutaman hudin jälkeen ei kiinnosta kuoron jäsenyys paljoakaan


    • Anonyymi

      Kun naiset ei jaa seksitykkäyksiä alempitasoisille miehille, niin ei miehetkään voi jakaa seksitykkäyksiä alempitasoisille naisille, joten naiset voivat määrittää omansa tasonsa komeiden miesten tasoisiksi saadessaan tykkäyksen komealta mallimieheltä.

      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että nainen määrittelisi oman tasonsa miehiltä saamiensa tykkäysten perusteella? Ei todellakaan määrittele. Tykkäykset eivät merkitse mitään. Ne ovat kuin kärpästen pörinää. Tykkäysten määrä ei kerro naisesta yhtään mitään.


    • Anonyymi

      naiset hakee netistä vain huomiota ja huonon itsetunnon pönkitystä

    • Anonyymi

      "Naiset ovat tasokkaampia, koska ovat keskimäärin koulutetumpia, fiksumpia"

      Lopetin lukemisen tähän. Naiset on tyhmempiä kuin miehet.

    • Anonyymi

      ""Kukaan nainen ei ole väittänyt että meikit tai seksiriippuvaisten ääliömiesten seksitykkäykset nostaisivat naisen tasoa. Noilla asioilla ei ole tason määrittelyssä mitään merkitystä. Eikä äijillä mene millään jakeluun että miesten ns. seksitykkäykset ovat nollan arvoisia.""

      Ok eli seksitykkäykset ei sinulle kelpaa. Tämä nyt olikin tiedossa jos seksitykkäys tulee alempitasoiselta tai samantasoiselta kuin nainen itse on, mutta tasokkaampi mies kelpaa jos ja kun se ei seksitykkäystä anna? Mikä saa sinut kuvittelemaan, että komea mies haluaa parisuhteen alempitasoisen naisen kanssa ja vaikka haluaisi, niin takaako se pitkän ja kestävän parisuhteen kun mies otetaan parisuhteeseen komean ulkonäkönsä takia?

      • Anonyymi

        Samantasoinen mies kelpaa. Mutta samantasoisia ei löydy. Kaikki ovat alempaa tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantasoinen mies kelpaa. Mutta samantasoisia ei löydy. Kaikki ovat alempaa tasoa.

        Tarjoo dinnerir tyhjätasku naiselle niin muutaman kerran jälkeen koko juttu tuntuu paskalta.

        Lokit syö muoden taskuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantasoinen mies kelpaa. Mutta samantasoisia ei löydy. Kaikki ovat alempaa tasoa.

        Ok, MyLady 😁


      • Anonyymi

        "Mikä saa sinut kuvittelemaan, että komea mies haluaa parisuhteen alempitasoisen naisen kanssa ja vaikka haluaisi, niin takaako se pitkän ja kestävän parisuhteen kun mies otetaan parisuhteeseen komean ulkonäkönsä takia?"

        Sinähän se olet täällä paasannut, että jokainen nainen on ollut parisuhteessa komean miehen kanssa ja tehnyt sen kanssa lapsia. Kun ne lapset tehdään ainoastaan parisuhteessa, ja parisuhteeseen pääsee ainoastaan komeat miehet.

        Edelleen on epäselvää että miksi ne komeat miehet sitten antautuu parisuhteeseen vähemmän tasokkaiden naisten kanssa, kun niillä on jonossa tuhansia eritasoisia naisia vonkumassa seksiä ja parisuhdetta?


    • Anonyymi

      Eikö palstanaiset ymmärrä et ilman seksitykkäyksiä naiset ei voisi kulkea ulkonäkö edellä?

      Jos kaikki seksitykkäykset on pskaa, eikä nainen niitä halua, niin silloinhan nainen nimenomaan halua pariutua ylös päin tai sitten nainen pitää itseään samantasoisena komean mallimiehen kanssa vaikka ei ole samantasoinen.

      Ja kun vain ulkonäkö merkkaa naisille, niin ei kannata ihmetellä minkä takia parisuhteet ei nykyään kestä ja syntyvyys on pohjamudissa, koska vain pieni miesjoukko eli siis komeimmisto kelpaa parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Me naiset emme kulje ulkonäkö edellä.

        Se että tekisimme niin on niitä palstatalebanien harhaisia kuvitelmia. Keksitte sen, jotta voitte sysätä syyn naisille. Ette halua myöntää että ette kelpaa koska olette ilkeitä, huonosti käyttäytyviä, tyhmiä ja tylsiä. Selitätte että ette kelpaa vaatimattoman ulkonäkönne vuoksi.

        Hyödytte tästä selityksestä kahdella tavalla:

        1) Teidän ei tarvitse yrittää kehittää itseänne tai muuttua paremmaksi.. Käytöstään voi muuttaa, mutta te ette viitsi. Olette veteliä ja laiskoja. Ulkonäölleeenhan ihminen ei voi mitään. Joten kun selitätte että naisenpuute johtuu ulkonäöstänne, teidän ei tarvitse tehdä mitään. "Minkä minä naamalleni mahdan?"


        2) Voitte sysätä syyn naisille. Jos myöntäisitte että syynä yksinäisyyteenne on huono käytös ja ilkeä luonne, joutuisitte myöntämään että syy on täysin ymmärrettävä. Mutta kun uskottelette itsellenne että syy on ulkonäkönne, kaikki vika onkin naisissa. "Minä olen mainio mies mutta naiset eivät huoli minusta koska en näytä nuorelta Paul Newmanilta. Naiset ovat pintapuolisia ja ulkonäkökeskeisiä."


      • Anonyymi

        Jos etsii parisuhdetta niin silloin kaikki seksitykkäykset on paskaa. Seksitykkäys tarkoittaa että haluan vain panna. Jos etsin parisuhdetta, miksi ihmeessä ne olisivat muuta kuin paskaa ja saastaa?

        Nainen EI arvioi tasoaan miesten antamien tykkäysten määrän perusteella. Ei minkäänlaisten tykkäysten. Mitä se minua liikuttaa, saanko 100 vai 100 000 tykkäystä? Sama kuin arvioisi itseään sen perusteella, kuinka monta kärpästä pörrää ympärilläni kesähelteellä.

        Arvioin tasoni terveyteni, ulkonäköni, koulutukseni, työni, ystävyyssuhteitteni, keskustelutaitoni, urani, varallisuuteni. ym. seikkojen mukaan. Miehiltä saamani tykkäykset eivät liity asiaan mitenkään.

        Kesällä on kärpäsiä. Ei minun tasoni niistä pörrääjistä kasva eikä vähene.


      • Anonyymi

        Seksitykkäys = loukkaus, ahdistelua, häirintää.


      • Anonyymi

        "vain pieni miesjoukko eli siis komeimmisto kelpaa parisuhteeseen"

        Puppua. Suurin osa parisuhteessa olevista miehistä on ihan tavallisen näköisiä.

        Puhu vain omasta puolestasi. Sinä et kelpaa. Syynä ei ole ulkonäkösi vaan luonteesi ja käytöksesi. Miksi sinun pitäisi saada parisuhde, perhe ja lapsia? Sopiiko tuollaisella luonteella varustettu ihminen perheenisäksi?
        Pilaisit lastesi lapsuuden.


      • Anonyymi

        Jos nainen haluaa pariutua mihin tahansa suuntaan, ylöspäin, alaspäin tai sanalle tasolle, niin silloin seksitykkäykset ovat paskaa paskaa paskaa.

        Itse olette täällä selittäneet että seksitykkäys tarkoittaa: tuota voisin panna, mutta parisuhteeseen en häntä halua.
        Seksitykkäykset ovat siis paskaa kaikissa muissa tapauksissa paitsi jos nainen profiilissaan selvästi sanoo etsivänsä seksiseuraa.

        Parisuhdetta etsivälle miehelle tai naiselle niitä ei saa lähettää. Piste.

        Joten minulle kaikki seksitykkäykset ovat paskaa paskaa saastetta ja ympäristörikos.

        Etsin parisuhdetta. Työntäkää se paskanne vessanpyttyyn. Älkää lähettäkö sitä minulle!


    • Anonyymi

      Naiset testaavat nettipalveluissa että onko itse kiinnostava toisten mielestä, aivan vain omaksi huvikseen :)

      • Anonyymi

        Naiset? Ketkä naiset? Ihan kaikkiko? Eikö kukaan nainen ole siellä etsimässä yhtään mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset? Ketkä naiset? Ihan kaikkiko? Eikö kukaan nainen ole siellä etsimässä yhtään mitään?

        Kannattaako etsimällä etsiä? Seksiä ehkä, mutta rakkautta ei löydy etsimällä.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa ei olepuhuttu sanallakaan ihastumisesta eikä rakastumisesta. Aivan kuin pariutuminen tapahtuisi ilman sitä. Päätätte vaan, jonkun treffin jälkeen, alkaa olemaan kimpassa? Kuulostaa tylsältä kuin työhaku.

    • Anonyymi

      "Mikä saa sinut kuvittelemaan, että komea mies haluaa parisuhteen alempitasoisen naisen kanssa ja vaikka haluaisi, niin takaako se pitkän ja kestävän parisuhteen kun mies otetaan parisuhteeseen komean ulkonäkönsä takia?"

      Miksi ne komeat miehet alkaa minkään mittaisiin parisuhteisiin niiden alempitasoisten naisten kanssa?
      Palstatotuushan on, että komeilla miehillä on jonossa tuhansia eritasoisia naisia, jotka kaikki haluaa komealta mieheltä seksiä ja parisuhdetta.

      Siis miksi komea mies rupeaisi seurustelemaan sellaisen alempitasoisen naisen kanssa?

      • Anonyymi

        Logiikka ei ole palstalebanin vahvinta aluetta.


      • Anonyymi

        Niin missä kohtaa taas se rakastuminen? Toinen vaan otetaan suhteeseen? Kuulostaa pelkältä panosihteelta. Taikka järkisuhteelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä kohtaa taas se rakastuminen? Toinen vaan otetaan suhteeseen? Kuulostaa pelkältä panosihteelta. Taikka järkisuhteelta.

        En ole yhdestäkään palstatalebanin kirjoittamasta tekstistä löytänyt mainintaa rakkaudesta, kiintymyksestä, yhteenkuuluvuudesta ja hyväksynnästä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ""Edelleen on epäselvää että miksi ne komeat miehet sitten antautuu parisuhteeseen vähemmän tasokkaiden naisten kanssa, kun niillä on jonossa tuhansia eritasoisia naisia vonkumassa seksiä ja parisuhdetta?""

      Sitä en tiedä miksi antautuvat, mutta täällä on jo sanottu, että vaikka tavisnainen onnistuukin saamaan mallimiehen parisuhteeseen, niin parisuhteet ei nykyään kestä. Mikä siis on vielä epäselvää ja mitä et ymmärrä?

      • Anonyymi

        Ai että täällä on "jo sanottu" että mallimiehen parisuhteet ei kestä?

        No aivan varmasti on "jo sanottu". On todellakin sanottu monta kertaa. On jankattu tuota mantra ihan loputtomasti.. Onhan täällä sanottu kaikenlaista muutakin umpityperää ja täysin paikkansapitämätöntä. Entä sitten vaikka onkin "jo sanottu"? Kun jotain umpityperää huuhaata on "jo sanottu", niin ei se sillä muutu totuudeksi alias faktaksi.

        Tuo väite ei nimittäin pidä paikkaansa..

        Kertokaa mistä tiedätte/päättelette, että komean miehen parisuhteet kestävät vähemmän aikaa kuin taviksen parisuhteet.

        Olen kysynyt tätä ennenkin. Edelleenkään en ole saanut vastausta kysymykseeni, miten ja millä perusteella miehen komea ulkonäkö olisi eron syy.

        On tilastollinen tosiasia että suurin osa eroista tapahtuu naisen aloitteesta. Kun te äijät toisaalta väitätte, että naiset välittävät vain miehen ulkonäöstä, niin kertokaapa miksi nainen siinä tapauksessa haluaisi erota miehestä tämän komeuden vuoksi? Jos on totta että nainen välittää vain miehen ulkonäöstä, niin silloinhan hän päinvastoin pitää kiinni komeasta miehestä hintaan mihin hyvänsä, jos on onnistunut saamaan sellaisen aarteen itselleen.

        Jos totaalisen ulkonäkökeskeinen nainen erehtyy parisuhteeseen taviksen kanssa, niin todennäköisesti nainen jossain vaiheessa havahtuu huomaamaan tehneensä tyhmyyden ja pahan erehdyksen. Hän ei kestä katsoa tavismiestään vaan ottaa eron.

        Te siis väitätte että 1) naiset välittävät vain miehen komeudesta ja haluavat tämän parisuhteeseen

        Ja että 2) naiset ottavat nopeasti eron komeasta miehestä.

        Tuossa on jotain mikä ei täsmää. Selityksiä pliis!


    • Anonyymi

      ""Jos etsii parisuhdetta niin silloin kaikki seksitykkäykset on paskaa. Seksitykkäys tarkoittaa että haluan vain panna. Jos etsin parisuhdetta, miksi ihmeessä ne olisivat muuta kuin paskaa ja saastaa?""

      Eli seksitykkäys komealta mieheltä ei kelpaa, mutta tykkäys eli parisuhdetykkäys kelpaa, niin silloinhan tavisnainen nimenomaan yrittää pariutua ylös päin tai kuvittelee olevansa samantasoinen kuin mallimies ja vaikka tavisnainen onnistuisikin saamaan mallimiehen parisuhteeseen, niin parisuhde ei kestä, koska mallimies on otettu parisuhteeseen komean ulkonäkönsä takia. Nykyään trendi on tämä.

    • Anonyymi

      ""Etsin parisuhdetta. Työntäkää se paskanne vessanpyttyyn. Älkää lähettäkö sitä (seksitykkäystä) minulle!""

      Mutta parisuhdetta etsivä tyypillinen tavisnainen ei tingi ulkonäkökriteeristä eli miehen pitää olla malli vaikka itse on tavis eli ylös päin pariutuminen on mielessä.

      Vaikka tavisnainen onnistuisi pariutumaan ylös päin, niin parisuhde ei kestä, koska komea mallimies voi olla vaikka millainen mulkero kunhan on komea ja silti sen kanssa halutaan parisuhde. Komean miehen mulkerous paljastuu naisille usein vasta myöhemmin ja juttu päättyy eroon kun mies on pettänyt tai tehnyt rötöksiä. Sitten nainen jää yksin lasten kanssa ja sitten kelpaa ätmiskä joka ei kelvannut silloin kun nainen oli lapseton panoalfan metsästäjä..

      • Anonyymi

        Onpas kiinnostava kirjoitus, joka täynnä virheellisyyttä. Ongelma yksi: pidät naisia tavisnaisina. Ongelma kaksi: kaikki kauniit ja komeat ovat mulkeroita, ongelma kolme: kaikki ei niin komeat miehet ovat ihania ja täydellisiä kumppaneita. On totta, että kauneus tai komeus luo hyvät puitteet petolliselle luonteelle, vähemmän suosituimmista miehistä petollisuus ei tule niin helposti näkyviin, kun ei ole samalla tavoin kysyntää. Kukaan nainen ei halua ola tavis omalle ihastukselleen ja hyljeksityt ihmiset voivat olla todella ilkeitä, katkeroituneita ja kostonhimoisia eli ei todellakaan hyvä valinta kumppaniksi.


      • Anonyymi

        Kyllä on katkeraa tilitystä nämä deittalujutut. Miksi on pakko deittailla? Miksi ei voi odottaa että se ihastuminen tapahtuu ihan luonnostaan molemmin puolisesti. Jos sitä ei tapahdu, niin sitä ei tapahdu. Varsinkaan väkisin jollain deiteillä. En pysty ainakaan kuvittelemaan tilannetta. En käy deiteillä. -sivusta


      • Anonyymi

        Totta kai komea mies voi olla täysi mulkero. Tavismies ja ruma mies voi myös olla täysi mulkero.

        Komea mies voi olla myös hyvä ja hellä mies, samoin kuin tavismies ja ruma mies.

        Luonne ei riipu ulkonäöstä.

        Sinun mukaasi nainen ottaa eron mulkerosta vain jos tämä on lisäksi komea. Oletko siis sitä mieltä että jos mies on täysi mulkero, niin se haittaa vain jos mies on komea?

        Mulkerotaviksen mulkeroluonne sen sijaan ei haittaa? Nainen ei siis eroa mulketotaviksesta eikä mulkerorumiluksesta?


    • Anonyymi

      Iso osa sinkkumiehistä on ätmejä, jotka ei saa naista kun naisten tykkäykset menevät mallimiehille eli naiset pariutuvat enimmäkseen komeiden miesten kanssa, mutta parisuhteet ei nykynuorilla kestä, koska ulkonäkö edellä mennään.

      Ihan turha selittää kuinka tavismiehetkin eroaa kun eihän naiset edes kelpuuta tavismiehiä parisuhteisiin.

      • Anonyymi

        Miksi ne komeat miehet ei pariudu samantasoisten naisten kanssa?
        Miksi ne vaivautuu pariutumaan tavisnaisten kanssa?
        Eikö niillä komistuksilla pitänyt olla tuhansia naisia jonossa odottamassa vuoroaan?
        Ei kai siinä tohinassa nyt komea mies jouda tavisnaisten kanssa seukkailemaan?

        Naisten toiminnasta tunnut tietävän kaiken, mutta komeiden miesten ajatuksia et ilmeisesti osaakaan lukea?
        Paitsi tietenkin sen verran että ovat kaikki petollisia ja haluavat pelkkää seksiä.
        Vaikka välillä seukkaavatkin tavisnaisten kanssa ja tekevät niiden kanssa lapsia. Mutta MIKSI?


      • Anonyymi

        "Ihan turha selittää kuinka tavismiehetkin eroaa kun eihän naiset edes kelpuuta tavismiehiä parisuhteisiin."

        Höpö höpö . Tuo ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.

        Suurin osa parisuhteessa elävistä miehistä on taviksia.

        Sinä koet olevasi ulkonäkösi puolesta tavis etkä ole löytänyt parisuhdetta.

        Siitä ei seuraa. että kukaan tavis ei saa parisuhdetta.

        Siitä ei myöskään seuraa, että parisuhteen puuttuminen johtuisi sinunkaan kohdallasi nimenomaan ulkonäöstäsi. Sinä et voi tietää miksi kukaan nainen, josta olet kiinnostunut, ei ole kiinnostunut sinusta. Et sinä ole ajatustenlukija.

        Se, että olet ulkonäkösi puolesta tavis, ei myöskään tarkoita että olet muutenkin tavis. Siis että olet joku terve, mukava, kiltti, ihan ok mies, ei ehkä kauhean karismaattinen ja merkillinen mies mutta ihan kunnollinen ihminen. Positiivinen kaveri eikä myrkkypesäke. Sellainen on tavis.

        Tuhannet tavikset ja rumikset ovat hyvissä onnellisissa parisuhteissa. Tunnen vaikka kuinka monta nuortaparia joissa mies on huomattavasti rumempi kuin nainen.

        Sinulle on tietysti helpointa, vaivattominta ja edullisinta selittää se naisenpuute johtuvaksi ulkonäöstä, niin sinun ei tarvitse harrastaa minkäänlaista itsetutkiskelua eikä myöntää että persoonassasi, luonteessasi, ajattelussasi, asenteissasi ja käytöksessäsi on jotain mikä työntää ihmisiä pois.

        Uhriutumalla pääset vähemmällä.

        Itsetutkiskelu tekee kipeää. Mutta uhriutuminen takaa myös sen, että et koskaan elämäsi aikana pysty solmimaan läheistä ihmissuhdetta.

        Tarkoitan muitakin ihmissuhteita kuin parisuhdetta. Onko sinulla läheisiä ystäviä? Onko sinulla lämpimät suhteet vanhempiisi ja sisaruksiisi? Jos sinulla ei ole läheistä ihmissuhdetta kehenkään, miten luulet että pärjäisit parisuhteessa? Ensin pitää pystyä luomaan rehellinen, tosiasioihin (eikä valheelliseen uhriutumiseen ja itsesääliin) perustuva suhde itseensä. Sen jälkeen vasta voi luoda läheisen ihmissuhteen toiseen ihmiseen. Ei parisuhteeseen mennä opettelemaan läheisyyttä ja kunnioitusta. Ne pitää osata ennestään.


    • Anonyymi

      ""Totta kai komea mies voi olla täysi mulkero. Tavismies ja ruma mies voi myös olla täysi mulkero.""

      Mitä sillä on väliä onko tavismies mulkero vai ei kun naiset ei pariudu taviksien ja ätmien kanssa? Naiset pariutuvat itseään tasokkaampien miesten kanssa ja sen takia parisuhteet ei kestä.

      • Anonyymi

        Miksi ne tasokkaammat miehet pariutuu vähemmän tasokkaiden naisten kanssa?


      • Anonyymi

        Ei ole totta. Suurin osa kaikenikäisistä parisuhteessa elävistä miehistä on taviksia. Sinä et saa parisuhdetta. Mutta sinä et ole yhtä kuin kaikki tavismiehet.


    • Anonyymi

      Nykyään naiset vaativat miehiltä kohtuuttomia jotta mies kelpaisi. Noniin, kanssaätmit - listataan tähän ketjuun näitä vaatimuksia..

      Omaan silmääni ovat pistäneet mm. nämä:
      - hyvä luonne (eli väh 185cm pituus)
      - kaveripiiri
      - normaali paino
      - hyväpalkkaisessa työssä käyminen siinä menestyminen
      - videopelien pelaamattomuus
      - salilla käyminen
      - auton tai prätkän omistaminen
      - naisen aiemmissa suhteissa ähkittyjen lasten hyväksyminen
      - komeus
      - feminismin kannattaminen (eli pitää olla nyyhkyttävä kaikesta loukkaantuva ämmä)

      • Anonyymi

        Siis on kohtuutonta odottaa ihmiseltä hyvää luonnetta ja normaalia painoa?

        No, tuo jo kertookin tarpeeksi sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis on kohtuutonta odottaa ihmiseltä hyvää luonnetta ja normaalia painoa?

        No, tuo jo kertookin tarpeeksi sinusta.

        Ja onhan sekin kohtuutonta, että jos naisella on lapsia, miehen pitäisi hyväksyä heidät. Miehen pitäisi saada avoimesti vihata naisen lapsia ja kiusata heitä. Voisi aloittaa ne vihanilmaisut juuri tuolla toteamuksella, että lapset on "ähkitty" edellisestä suhteesta. Inhottavia ÄHKITTYJÄ kakaroita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onhan sekin kohtuutonta, että jos naisella on lapsia, miehen pitäisi hyväksyä heidät. Miehen pitäisi saada avoimesti vihata naisen lapsia ja kiusata heitä. Voisi aloittaa ne vihanilmaisut juuri tuolla toteamuksella, että lapset on "ähkitty" edellisestä suhteesta. Inhottavia ÄHKITTYJÄ kakaroita!

        Itseasiassa naisenhan tulisi hylätä lapsensa jos tulee ero isästä. Niiden pitäisi jäädä isälleen ja äiti ei sitten enää koskaan ottaisi mitään yhteyttä niihin. Siten voisi vielä joskus saada itselleen ihanan palstaprinssin omakseen <3


    • Anonyymi

      "miehen mulkerous paljastuu naisille usein vasta myöhemmin ja juttu päättyy eroon kun mies on pettänyt tai tehnyt rötöksiä"

      Jaa, että pitäisi olla kristallipallo jolla näkee tulevaisuuteen, että osaisi olla seurustelematta miesten kanssa?

      No, siksi varmaan niin iso osa ihmisistä viihtyykin nykyään sinkkuna.
      Kun ihmiset esittää aluksi muuta kuin ovat. Ja kuspäisyys selviääkin myöhemmin.

      Parempikin siis että sinkkuus lisääntyy, ei tule niitä eroja sit nii paljoa!

      • Anonyymi

        Palstatalebanien mukaan on kauhea ongelma kun parisuhteita ei synny. He syyttävät siitä naisia: akat nirsoilee ihan liikaa! Seuraavassa hetkessä he varoittavat naisia pariutumista, koska mies, joka seurustelun aikana vaikuttaa kivalta ja fiksulta. voi myöhemmin paljastua täydeksi mulkeroksi ja seurauksena on ero ja yksinhuoltajuus.

        Ota tuosta sitten selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstatalebanien mukaan on kauhea ongelma kun parisuhteita ei synny. He syyttävät siitä naisia: akat nirsoilee ihan liikaa! Seuraavassa hetkessä he varoittavat naisia pariutumista, koska mies, joka seurustelun aikana vaikuttaa kivalta ja fiksulta. voi myöhemmin paljastua täydeksi mulkeroksi ja seurauksena on ero ja yksinhuoltajuus.

        Ota tuosta sitten selvää.

        Naisia ei pitäisi siis päästää itse päättämään kenen kanssa haluavat heilastella. Kun mies yksin tekee valinnan että "otan tuosta vaimon" niin suhteen onnistuminen on taattu. Mies ei ilmeisesti koskaan muutu suhteen aikana kuspääksi, jos hän on itse valinnut sen vaimon, viis naisen mielipiteestä.

        Kun poistettaisiin naisilta tuo harmillisen hankaloittava vapaus valita itse, niin tämä maa vissiin kukoistaisi.

        Kaikki olisi onnellisissa, pitkissä parisuhteissa ja lapsia syntyisi joka perheeseen ainakin kuusi.
        Miehet ei ikinä pettäisi eikä jättäisi naisiaan, koska itse valitun naisen kanssa ei koskaan tulisi tyytymättömäksi.

        Siis Suomen ainoa ongelma on se, etteivät perhanan naiset suostu olemaan tahdottomia (seksi)nukkeja ja kuuliaisia synnytyskoneita.


    • Anonyymi

      ""Siis Suomen ainoa ongelma on se, etteivät perhanan naiset suostu olemaan tahdottomia (seksi)nukkeja ja kuuliaisia synnytyskoneita.""

      Iso naisjoukko suostuu synnyttämään vain pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle, jonka takia iso miesjoukko ei saa koskaan suomalaista naista ja se on syy suomen syntyvyyden laskuun. Ei synny parisuhteita, eikä silloin synny myöskään lapsia. Hyvin, hyvin yksinkertaista.

      Jokainen saa itse päättää, mutta että näitä asioita ei saisi sanoa ääneen? Se minua hieman ihmetyttää. Noh, onneksi meillä on täällä gayroopassa ainakin vielä sananvapauslaki. No, siihenkin on tulossa muutos. Sitten kannattaakin muuttaa pois täältä. Naiset voivatkin sitten heilutella keskenään sateenkaarilippujaan.

      • Anonyymi

        "iso miesjoukko ei saa koskaan suomalaista naista"

        Enpä tiedä kuinka iso tuo miesjoukko on. Sinä itse siihen kyllä kuulut, kuten kaikki palstatalebanit.

        Syynä tuohon joukkoon kuulumiseenne ei ole ulkonäkönne vaan luonteenne. Esimerkiksi sinä et saisi naista vaikka olisit Brad Pittiä komeampi. Pääsisit ulkonäkösi vuoksi kyllä treffeille, mutta jokainen nainen poistuisi paikalta alle kymmenessä minuutissa.

        Teidän ei kuulukaan saada suomalaista naista, eikä minkään maalaista. Ettekä saa. Tulette sen huomaamaan kun muutatte muualle. Paitsi että ette te minnekään muuta. Valitettavasti. Kuka teitä siellä muualla elättäisi, kun äitimuorislonne asuu Suomessa?


      • Anonyymi

        On ne komeat miehet sitten rikkaita, kun on varaa maksaa elareita melkein kaikille Suomen naisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "iso miesjoukko ei saa koskaan suomalaista naista"

        Enpä tiedä kuinka iso tuo miesjoukko on. Sinä itse siihen kyllä kuulut, kuten kaikki palstatalebanit.

        Syynä tuohon joukkoon kuulumiseenne ei ole ulkonäkönne vaan luonteenne. Esimerkiksi sinä et saisi naista vaikka olisit Brad Pittiä komeampi. Pääsisit ulkonäkösi vuoksi kyllä treffeille, mutta jokainen nainen poistuisi paikalta alle kymmenessä minuutissa.

        Teidän ei kuulukaan saada suomalaista naista, eikä minkään maalaista. Ettekä saa. Tulette sen huomaamaan kun muutatte muualle. Paitsi että ette te minnekään muuta. Valitettavasti. Kuka teitä siellä muualla elättäisi, kun äitimuorislonne asuu Suomessa?

        Äläs big mama heitä liian isoa legendaa siellä.
        Tuskin sinullakaan on suurta miestarjontaa kun jaksat täällä arvostella suomipoikia. Et taida tietää näistä asioista mitään.

        Ja joo, tuskin tunnet Brat Bittiä mutta eiköhän sillä miehellä käy flaksi halutessaan ihan kiitettävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs big mama heitä liian isoa legendaa siellä.
        Tuskin sinullakaan on suurta miestarjontaa kun jaksat täällä arvostella suomipoikia. Et taida tietää näistä asioista mitään.

        Ja joo, tuskin tunnet Brat Bittiä mutta eiköhän sillä miehellä käy flaksi halutessaan ihan kiitettävästi.

        En ole edes vihjannut, saati väittänyt tuntevani Brad Pittin. En tunne häntä. Olen nähnyt hänet vain elokuvissa. Hän on hyvin komea.

        Etkö osaa lukea mitä kirjoitin?

        Täällä yksi ulisijamies parkuu aamusta iltaan sitä miten hän ei saa naista vain siksi koska ei ole superkomea vaan ulkonäöltään tavis. Kaveriparka on niin satavarma siitä että naisettomuuden syynä on vain ja ainoastaan tavanomainen ulkonäkö.

        Se on puppua. Tavallisen näköinen fiksu mukava kunnon mies saa naisia. Helpostikin.

        Itsesäälissä kieriskelevä vinkuiiro ei saa, oli ulkonäkö mikä hyvänsä. Juttuhan on niin ettei tuollainen samaa mantra loputtomasti jankuttava uhriutuja saisi naista vaikka olisi Brad Pittiä komeampi. Ei kukaan nainen jaksaisi kuunnella hänen ylipitkiä luentojaan siitä miten tavismiehiä sorretaan ja miten kaikki elämässä riippuu ulkonäöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs big mama heitä liian isoa legendaa siellä.
        Tuskin sinullakaan on suurta miestarjontaa kun jaksat täällä arvostella suomipoikia. Et taida tietää näistä asioista mitään.

        Ja joo, tuskin tunnet Brat Bittiä mutta eiköhän sillä miehellä käy flaksi halutessaan ihan kiitettävästi.

        Ei sillä miehellä todellakaan käy faksi. Hän itse myöntää tarkoittavansa itseään, kun kirjoittaa siitä miten tavismies ei saa naista. Hän kirjoittaa asiasta yksikön kolmannessa persoonassa eli hän-muodossa, vaikka puhuu itsestään. "Tavismies ei kelpaa" = minä itse en kelpaa.


    • Anonyymi

      Vanhan sanonnan mukaan naiset rakastuvat usein renttuihin. Rantalan mukaan aiheessa on perää, mikäli renttu miellyttää ulkonäöllään.

      – Jos rentuksi määritellään sellainen mies, joka juoksee muiden naisten perässä, ryyppää ja rellestää, niin se johtuu yksinkertaisesti siitä syystä, että naiset pitävät sellaisista miehistä, jotka ovat komean näköisiä – ja kun on komean näköinen, voi juosta ja käyttäytyä rentusti. Jos mies on vähemmän komean näköinen ja käyttäytyy huonosti, niin hän saa kenkää naiselta. Kun mies on tarpeeksi komean näköinen, katsoo hän renttua käyttäytymistä enemmän sormien läpi.

      Tämän perusteella voikin miettiä, millaisen miehen itselleen haluaa.

      – Miehet, jotka eivät ole niin komeita, ovat parempia pidemmässä parisuhteessa, koska he kompensoivat sitä, että he eivät ole niin haluttavia.

      https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html

      • Anonyymi

        Komea pettää todennäköisemmin

        Hormonit saattavat vaikuttaa myös rakkaussuhteiden kestoon. Rantala puhuu erityisesti miesten testosteronitason merkityksestä.

        Jos miehellä on paljon testosteronia, hän on vähemmän romanttinen ja enemmän kiinnostunut myös muista naisista. Testosteroni vähentää miehen kykyä ihastua ja muodostaa pitkäkestoista kiintymystä. Testosteronikimpulla on todennäköisesti myös enemmän kysyntää kuin muilla miehillä.

        Jos testosteronia on vähemmän, mies on romanttisempi, sillä mies pyrkii tiedostamattomasti hyvittämään testosteronin puutetta käyttäytymisellään. Tällöin onnistumisen todennäköisyys parisuhteessa kasvaa.

        – Mitä komeampi mies, sitä todennäköisemmin hän pettää ja sitä vähemmän kiintyy kumppaniinsa, Rantala sanoo.

        – Jos taas nainen on oikein hyvännäköinen ja miehen markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla on alempi, se aiheuttaa helposti mustasukkaisuutta.

        Rantalan mukaan ei siis olekaan sattumaa, että filmitähdillä avioliitot ovat usein lyhyitä ja pettämistä tapahtuu paljon.

        – Onnellisimpia eivät ole komeimmat ja kauneimmat vaan ihan tavallisennäköiset ihmiset.


      • Anonyymi

        "kun on komean näköinen, voi juosta ja käyttäytyä rentusti. Jos mies on vähemmän komean näköinen ja käyttäytyy huonosti, niin hän saa kenkää naiselta. "

        Ettekö te palstatalebanit itse tajua puhuvanne koko ajan ristiin? Tehän toitotatte, että parisuhde komean miehen kanssa ei kestä, koska ajan mittaan juuri Komeus aiheuttaa eron. Selitätte sen niin että komeat miehet ovat poikkeuksetta parisuhteessa epäluotettavia, uskottomia ja muutenkin täysin kelvottomia.

        Nyt yhtäkkiä kerrotte ettei komean miehen renttuus haittaa naista.

        Miksi naiset siis hyvin nopeasti lopettavat yhteiselämän komean miehen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komea pettää todennäköisemmin

        Hormonit saattavat vaikuttaa myös rakkaussuhteiden kestoon. Rantala puhuu erityisesti miesten testosteronitason merkityksestä.

        Jos miehellä on paljon testosteronia, hän on vähemmän romanttinen ja enemmän kiinnostunut myös muista naisista. Testosteroni vähentää miehen kykyä ihastua ja muodostaa pitkäkestoista kiintymystä. Testosteronikimpulla on todennäköisesti myös enemmän kysyntää kuin muilla miehillä.

        Jos testosteronia on vähemmän, mies on romanttisempi, sillä mies pyrkii tiedostamattomasti hyvittämään testosteronin puutetta käyttäytymisellään. Tällöin onnistumisen todennäköisyys parisuhteessa kasvaa.

        – Mitä komeampi mies, sitä todennäköisemmin hän pettää ja sitä vähemmän kiintyy kumppaniinsa, Rantala sanoo.

        – Jos taas nainen on oikein hyvännäköinen ja miehen markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla on alempi, se aiheuttaa helposti mustasukkaisuutta.

        Rantalan mukaan ei siis olekaan sattumaa, että filmitähdillä avioliitot ovat usein lyhyitä ja pettämistä tapahtuu paljon.

        – Onnellisimpia eivät ole komeimmat ja kauneimmat vaan ihan tavallisennäköiset ihmiset.

        "Onnellisimpia eivät ole komeimmat ja kauneimmat vaan ihan tavallisennäköiset ihmiset."

        Tämä on ihan kerettiläinen väite ja vastoin Pyhää Palstatotuutta.

        Pyhä Palstatotuus on, että komean miehen elämä on pelkkää voittokulkua ja onnistumisten sarjaa.

        Sen sijaan tavismiesten elämä on Pyhän Palstatotuuden mukaan ilotonta, kurjista kurjinta, yhtä surkeutta.
        Pyhä Palstatotuus on että tavikset ovat syntymästä kuolemaan asti väärin kohdeltuja marttyyreja joiden suurenmoisuutta ei kukaan nainen huomaa eikä arvosta. joiden hehku jää pimentoon. Tavikset ovat kaikki hyviä miehiä, oikeita kultapaloja.

        Tavismiesten elämä on viheliäistä ja toivotonta, kertoo meille Pyhä Palstatotuus. Pyhä Palstatotuus kertoo myös miksi näin on: siksi että tavismies ei saa naista.

        Komean miehen suurenmoinen elää taas johtuu siitä että hän saa naisia.

        Pyhä Palstatotuus nimittäin on, että miehen onni on sataprosenttisesti riippuvainen naisten huomiosta ja siitä saako mies parisuhteen ja seksiä. Pyhä Palstatotuus on että mikään muu ei merkitse miehelle mitään.

        Pyhä Palstatotuus on myös että naiset ovat typeriä, pintapuolisia, itsekkäitä, ulkonäkökeskeisiä, totaalisen kelvottomia parasiitteja ja halveksuttavia olentoja. Pyhä Palstatotuus on ettei mies voi elää ilman typerän, pintapuolisen, itsekkään, ulkonäkökeskeisen, totaalisen kelvottoman parasiitin eli naisen kuulumista miehen elämään.


    • Anonyymi

      Tapasin Tinderissä naisen joka oli täysin poikkeus tylystä massasta. Ihan ok ulkonäkö mutta keskustelutaidot loistavat! En ole tällästä naista tavannut aikaisemmin Tinderissä koskaan. Todella harvinaista.

      Pakkoa myöntää Tinderiin vittuuntuneena että joku voi joskus yllättää todella positiivisesti.

      • Anonyymi

        Oletko itse joku mallimies? Koska jos olet, niin se selittääkin nuo loistavat keskustelutaidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse joku mallimies? Koska jos olet, niin se selittääkin nuo loistavat keskustelutaidot.

        Jos kukaan nainen ei halua keskustella juuri sinun kanssasi, se ei tarkoita että kukaan nainen ei halua keskustella kenenkään tavallisen näköisen miehen kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse joku mallimies? Koska jos olet, niin se selittääkin nuo loistavat keskustelutaidot.

        Olen mallimies. Mutta sinun kanssasi tuskin vaihtaisin sanaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mallimies. Mutta sinun kanssasi tuskin vaihtaisin sanaakaan

        Höpsistä, ei mallimiehillä ole aikaa vängätä nettipalstoilla.

        Pitää painaa tuhansia naisia aamusta iltaan, ei siinä ehdi muuta tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä, ei mallimiehillä ole aikaa vängätä nettipalstoilla.

        Pitää painaa tuhansia naisia aamusta iltaan, ei siinä ehdi muuta tekemään.

        Ei voi kun on antibiootit tippurin jäljiltä hoidettavana.
        Mutta joo kunhan lääkekuuri on syöty niin eiköhän panna taas entiseen malliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä, ei mallimiehillä ole aikaa vängätä nettipalstoilla.

        Pitää painaa tuhansia naisia aamusta iltaan, ei siinä ehdi muuta tekemään.

        Mallimies ei varsinkaan rupea kirjoittelemaan nettipalstalla ja vastaamaan jollekin tavisnaiselle. Hänellähän on Tinderissä tuhansia (sic!) upeita kaunottaria jonossa. Joten ei tuo äskeinen mikään mallimies ollut. Täällä on vain ätmejä ja palstatalibaneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kun on antibiootit tippurin jäljiltä hoidettavana.
        Mutta joo kunhan lääkekuuri on syöty niin eiköhän panna taas entiseen malliin

        On sulla pitkään ollu antibioottikuuri, useamman vuoden jo? :D


    • Anonyymi

      "Jos kukaan nainen ei halua keskustella juuri sinun kanssasi, se ei tarkoita että kukaan nainen ei halua keskustella kenenkään tavallisen näköisen miehen kanssa.."

      Mitä sitten vaikka nainen haluaa keskustella tavallisen näköisen miehen kanssa? Jos naisella on kaksi vaihtoehtoa: toinen on tavismies ja toinen komea mallimies, niin nainen vastaa tavismiehen kysymyksiin "joo" tai "ei" ja komeaa mallimiestä nainen yrittää miellyttää kaikin tavoin mm. lupaamalla komealle miehelle seksiä jos komea mallimies tulee naisen luokse kylään ja naiset osaavat kyllä keskustella kun he himoitsevat mallimiestä.

      • Anonyymi

        Olet siis sekä tavismies että mallimies, kun niin tarkkaan tiedät miten naiset kummallekin vastaavat?


      • Anonyymi

        Jos tavismiehellä on kaksi vaihtoehtoa: olla tyytyväinen tavisnaisensa kanssa tai pettää tätä tasokkaamman naisen kanssa, niin Pyhän Palstatotuuden mukaan tavismies pettäisi - siinä missä mallimieskin.

        Miehet eivät siis ole koskaan uskollisia omasta halustaan.
        Mies ei käy vieraissa ainoastaan siinä tapauksessa, jos ei vierasta irtoa.

        Pyhän Palstatotuuden mukaan jokainen mies ottaa aina kun tarjotaan, vaikka olisi se tavisvaimo kotona.

        Ei ole ihme että sinkkuus yleistyy. Ja naisten keskinäiset parisuhteet. Kun ei näköjään kukaan mies ole vapaaehtoisesti uskollinen puolisolleen.


    • Anonyymi

      Kokeileppa tinderiä mallimiehen kuvalla niin huomaat kuinka naiset lupaavat reikää jo ensimmäisissä viesteissä.

      • Anonyymi

        Feikkiprofiileja siellä riittää kun
        monet naisprofiilitkin ovat miesten tekemiä feikkejä. Sielläpä ätmit keskustelevat toistensa kanssa. Toinen on tehnyt feikkimiesprofiilin netistä varastetulla komean miehen kuvalla ja toinen naisfeilkiprofiilin netistä varastetulla kaunottaren kuvalla.


    • Anonyymi

      Feikki ilmoituksia . Osa kalastelee kynittävää miestä . Jos et ole helpon saaliin oloinen niin seuraa et löydä .

      • Anonyymi

        Kyllä monissa naisissa on maksuhäiriöissä olevia naisia jotka hakevat miehiä laskujen maksajissa.

        Erityisesti nämä pari kertaa avioerossa olleet ja jotka asuvat tukineen kaupungin asunnoissa.

        Nähty ja koettu... ja häivitty kuvioista.


    • Anonyymi

      ""Jos tavismiehellä on kaksi vaihtoehtoa: olla tyytyväinen tavisnaisensa kanssa tai pettää tätä tasokkaamman naisen kanssa, niin Pyhän Palstatotuuden mukaan tavismies pettäisi - siinä missä mallimieskin.""

      Väärin. Tavismies kyllä pettäisi jos hän olisi mallimies, mutta kun ei ole: hän on tavismies, joten hän on uskollisempi kuin mallimies. Tätä mieltä oli myös evoluutiopsykologi tuossa jutussa. Ihan samalla tavalla tavisnaisilla olisi kovemmat vaatimukset miehelle jos he olisivat missitasoa.

      Vai mikä saa sinut kuvittelemaan, että parisuhteeseen saatu komea mallimies ei petä kun mallimiehillä naisia riittää? Mitä se mallimies näkee tavisnaisessa kun myös missinaiset lähestyvät ja tyrkyttävät itseään? Ensinäkin tuo mallimies on tavisnaisen kanssa todennäköisemmin puolivaloilla jos verrataan tavismieheen eli komea mallimies pettää jo senkin takia helpommin.

      • Anonyymi

        Jos mallimiehellä on tuhansia naisia saatavilla ja hän valitsee heistä yhden, on selvää että hän haluaa juuri sen naisen. Hänhän saa kenet ikinä haluaa. Jos hän valitseekin taviksen vaikka voisi saada missin, naisen ulkonäkö ei selvästikään ole hänelle maailman tärkein asia. Hän tietää mitä haluaa ja mitä tekee. Siinä tavisnaisessa on ehkä jotain arvokasta ja ihanaa mitä kaunottaresta puuttuu.

        Komistuksella ei ole mitään syytä lähteä yhteenkään parisuhteeseen puolivaloilla. Ilmeisesti hän on rakastunut.

        Tavisätmi ottaa sen ainoan jonka saa. Hän on se joka lähtee suhteeseen puolivaloilla. Hänhän ei ole ollut alunperinkään erityisen kiinnostunut juuri siitä naisesta. Hänelle kaikki naiset ovat samanarvoisia. Kunhan jonkun sai. Otanpa vaikka tämän akan kun muita ei ole saatavilla.

        Komealla mallimiehellä on varaa valita. Jos hän jonkun ottaa, hän todella haluaa juuri tämän naisen eikä muita.


    • Anonyymi

      ""Komistuksella ei ole mitään syytä lähteä yhteenkään parisuhteeseen puolivaloilla. Ilmeisesti hän on rakastunut.""

      Miesten ajatusmaailmaa et kyllä ymmärrä.

      • Anonyymi

        No selitähän miehenä sitten - miksi komistus alkaa parisuhteeseen tavisnaisen kanssa?
        Hänellähän on tuhansia kauniita missejä tinderissä jonottamassa seksiä?
        Miksi IHMEESSÄ se komea mies seurustelisi tavisnaisen kanssa ja tekisi sen kanssa lapsiakin?


    • Anonyymi

      Jos tavisnainen onnistuu tavoitteessaan ja saa komean mallimiehen parisuhteeseen, niin parisuhde ei kuitenkaan kestä, kuten näette: ähkittyjä yh-äitejä deittisovellukset täynnä eli parisuhde komean mallimiehen kanssa ei oikein ole ottanut tuulta alleen kun muistona lyhyestä parisuhteesta on pienet lapset.

      • Anonyymi

        ÄHKITTYJÄ? Tarkoitatko synnytettyjä? Siis että nämä Yh-äidit on aikanaan synnytetty? Epäilemättä näin on. Kyllä nuo Yh-äidit on ähkitty. Samoin yh-äitien exät. Kuten meidät kaikki. Sinutkin on kauan sitten ähkitty äitisi kohdusta ulkoilmaan. Onko se paha asia? Häpeätkö että äitisi ähki sinut?

        Lapset tosiaan ähkitään eli synnytetään, lukuunottamatta niitä harvoja jotka syntyvät keisarinleikkauksella. Loput tosiaan ähkitään ja ponnistetaan vatsasta ulos, ja se on aika lailla kovempaa hommaa kuin kakan työntäminen.


      • Anonyymi

        Olet varsinainen meedio kun pystyt naisen deittiprofiilista näkemään jopa naisen exän ulkonäön.


      • Anonyymi

        Siis jokainen nainen onnistuu tavoitteessaan ja saa komistuksen parisuhteeseen ja lapsia sen kanssa?

        Sitten täällä vielä ihmetellään miksi naiset kuvittelevat saavansa komeita miehiä?
        Hehän SAAVAT komeita miehiä. Ei vaikuta siis olevan mitään kuvitelmaa.


    • Anonyymi

      "Tavismies kyllä pettäisi jos hän olisi mallimies, mutta kun ei ole: hän on tavismies, joten hän on uskollisempi kuin mallimies.
      Mitä se mallimies näkee tavisnaisessa kun myös missinaiset lähestyvät ja tyrkyttävät itseään? "

      Miksi se tavismies ei ottaisi, jos missinainen lähestyy ja tyrkyttää itseään?
      Mitä se tavismies näkisi tavisnaisessaan, jos missinaiset tekisi itseään samalla tykö?
      Miten niillä tavismiehillä on itsehillintää tuollaisessa tilanteessa, mutta mallimiehillä ei ole?

    • Anonyymi

      "Miksi se tavismies ei ottaisi, jos missinainen lähestyy ja tyrkyttää itseään?"

      Siinä on vaan sellainen juttu, että missinaiset ei tavismiehiä ja lähesty ja tavismiehellä on muutenkin halu olla tavisnaisen kanssa kun taas mallimies on tavisnaisen kanssa puolivaloilla.

      • Anonyymi

        Mutta eihän sun mukaan tavismiehellä ole HALUA olla tavisnaisen kanssa?
        Tavismies vaan pitkin hampain TYYTYY tavisnaiseen jos ei muuta saa, mutta jos tulee tarjouksia tasokkaammilta naisilta niin ihan yhtä lailla lähtee hameen perään?


      • Anonyymi

        "tavismiehellä on muutenkin halu olla tavisnaisen kanssa kun taas mallimies on tavisnaisen kanssa puolivaloilla."

        Päinvastoin. Tavismies ottaa sen ainoan jonka saa. Hän lähtee suhteeseen puolivaloilla koska joutui tyytymään johonkin.muuhun kuin.unelmiensa naiseen. Hän joko jää yksin tai ottaa sen jota ei varsinaisesti olisi halunnut. Hänellä ei ole varaa valita.

        Komea mies saa valita. Komea mies ei lähde mihinkään suhteeseen puolivaloilla, koska hän saa juuri sen naisen jonka todella tahtoikin. Jos komea mies valitsee tietyn kaunottaren, hän halusikin juuri sen naisen. Hän olisi saanut monta muutakin naista, mutta hän halusi juuri tämän naisen. Jos hän ottaa taviksen, hän halusi juuri sen naisen. Hän olisi saanut monta muutakin ja monta paljon kauniimpaakin, mutta halusi juuri sen naisen.

        Puolivaloilla lähtee se joka ei saanut haluamaansa vaan joutui tyytymään kakkos-, kolmos-, nelos- tai viitosvaihtoehtoom. Tai jopa vaihtoehtoon 65.

        Sellainen mies on myös alttiimpi pettämään ja jättämään.

        Komea saa sen ykkösvaihtoehdon. Kun on saanut juuri sen jonka halusikin, ei ole vaikea olla uskollinen. Naisia pyörii kyllä ympärillä, mutta kun on naimisissa sen.ykkösvaihtoehdon kanssa, ne muut eivät kiinnosta. Hän ei halua riskeerata ykkösvaihtoehdon menettämistä. Komealla olisi paljon tilaisuuksia pettämiseen, ja juuri siksi hänen ei tarvitse niistä tilaisuuksista kiinnostua eikä niistä tyrkkynaisista piitata. Ympärillä pyörivät naiset ovat hänelle arkipäivää. Se ei jaksa edes kiinnostaa. Jos on suklaatehtaalla töissä, ei mene sekaisin heti kun joku tarjoaa konvehtia. Suklaakonvehtit eivät houkuttele.

        Siksipä tavisten liitot loppuvat lyhyeen. Tavis pettää heti kun saa tilaisuuden juuri siksi että tilaisuuksia tulee harvakseltaan. Kun sellainen ihme tapahtuu, tavis menee päästään sekaisin eikä pysty hillitsemään itseään mitenkään. Kotona odottava vaihtoehto numero 54 unohtuu sekunnissa. Jos taviksen kohdalle ei osu mahdollisuutta pettämiseen, ero tulee joka tapauksessa juuri siksi ettei tavis ole suhteessa vakavissaan eikä tosissaan vaan Puolivaloilla. Jossain vaiheessa vaimo tajuaa ettei mies todellisuudessa välitä hänestä, eikä ole koskaan välittänyt. Miksi hän jäisi välinpitämättömän miehen luokse?


    • Anonyymi

      Tällä meidän palstanaisella on kummallinen mieli kun hän kuvittelee että miehet ei katso naisten ulkonäköä ja että komeat miehet ei ota komeasta ulkonäöstään kaikkea hyötyä irti. Evoluutiopsykologi jatkaa:

      "– Jos rentuksi määritellään sellainen mies, joka juoksee muiden naisten perässä, ryyppää ja rellestää, niin se johtuu yksinkertaisesti siitä syystä, että naiset pitävät sellaisista miehistä, jotka ovat komean näköisiä – ja kun on komean näköinen, voi juosta ja käyttäytyä rentusti. Jos mies on vähemmän komean näköinen ja käyttäytyy huonosti, niin hän saa kenkää naiselta. Kun mies on tarpeeksi komean näköinen, katsoo hän renttua käyttäytymistä enemmän sormien läpi."

      "– Miehet, jotka eivät ole niin komeita, ovat parempia pidemmässä parisuhteessa, koska he kompensoivat sitä, että he eivät ole niin haluttavia."

      • Anonyymi

        Mutta miksi ne komistukset sit rupeaa parisuhteisiin tavisnaisten kanssa ja tekee niiden kanssa lapsiakin?
        Sä tiedät miten kaikki ihmiset ajattelee, niin kerro nyt?


    • Anonyymi

      Tavisnaisillahan on hemmetin helppoa kun he voivat mennä ulkonäkö edellä ja löytää vielä komean ja luotettavan mallimiehen parisuhteeseen. Jotenkin sinisilmäisiä naisia ja sitten vielä kuvittelevat että mitään haittapuolia sillä ulkonäkö edellä kuleksimisella ei ole.

      Komea mallimies rakastaa palavasti tavisnaista:D No, ainahan sitä voi uskotella itselleen näin ja jos mies pettää, niin miehet on seksiä etsiviä sikapossuja vaikka parisuhteeseen ollaan valmiita vain parhaimpien 5% alfojen kanssa:D

      • Anonyymi

        Miksi ne komistukset sit kuitenkin alkaa parisuhteisiin niiden tavisnaisten kanssa ja tekee niiden kanssa lapsiakin?
        Luulis etteivät moisia ehdi harrastaa, kun on tuhansia missinaisia pantavana?


      • Anonyymi

        Jos komea mallimies lähtee parisuhteeseen ja perheen perustamishommiin tavisnaisen kanssa, niin totta kai hän rakastaa tätä naista palavasti. Eihän hän muuten lähtisi juuri sen naisen kanssa parisuhteeseen, kun muitakin naisia on saatavilla. Kukaan ei pakota komeaa miestä parisuhteeseen. Hänellä on varaa valita. Totta kai hän valitsee sen jota rakastaa eikä sellaista josta ei välitä.


    • Anonyymi

      Itse olen kirjoittanut tavoittelusta ja jos miehet olivat ennen tavoittelijoita, niin nyt tinderin aikakautena naisista on tullut enemmän tavoittelijoita, koska kotona puhelimen ääressä on niin helppo karsia 90% miehistä sivuun ja tavoitella vaan niitä komeimpia miehiä, koska tykkäyksiä tulee liukuhihnalta ja suurin osa on seksitykkäyksiä. Mitä luulette miten naiset karsivat miehiä kun saavat 5000 tykkäystä kuukauden aikana? -Niin. Ulkonäön perusteella tietenkin.

      Ja naiset on nykyään niitä tavoittelijoita, jotka yrittävät miehiä. Naiset esimerkiksi lupaavat heti ensimmäisissä viesteissä seksiä komeille mallimiehille eli naiset on tavoittelijoita, ei miehet. Mikä tavoittelija se mallimies muka on kun saa panokutsuja? -Niin. Ei mikään. Mitä tavoiteltavaa naisessa on kun se kutsuu heti ensimmäisissä viesteissä mallimiehen kotiinsa harrastamaan seksiä?

      Naiset hyppäävät mallimiesten kanssa parisuhteeseen yhtä innolla kuin hyppäävät sänkyyn.

      • Anonyymi

        No, onneksi mallimiehet ei halua naisista kuin pelkkää seksiä, niin eivät sorru parisuhteilemaan tavisnaisten kanssa.

        ...paitsi että jokainen tavisnainen on seurustellut viitisen vuotta komistuksen kanssa ja tehnyt lapsia sen kanssa.

        Sen ei kyllä pitäisi olla mitenkään mahdollista, koska miksi kummassa komistus sitoutuisi tavisnaiseen? Sehän saa seksiä päivittäin missinaisilta niin miksi ihmeessä se mallimies alkaisi parisuhteilemaan tavisnaisen kanssa?


    • Anonyymi

      ""Miksi ne komistukset sit kuitenkin alkaa parisuhteisiin niiden tavisnaisten kanssa ja tekee niiden kanssa lapsiakin?""

      Siksi, koska naisista on tullut tavoittelijoita ja siksi koska tavisnaiset ovat onnistuneet saamaan komeita mallimiehiä ansaan eli parisuhteeseen heidän kanssaan. Parisuhde ei kuitenkaan kestä viittä vuotta pidempään ja sen jälkeen suhteesta on jäljellä vain pienet lapset.

      • Anonyymi

        Mutta MITEN ne tavisnaiset onnistuu saamaan niitä komistuksia parisuhteeseen vuosiksi?

        Kun eikös niillä komistuksilla ole tuhansia kauniita naisia tindereissä mankumassa munaa?

        Niin miksi ihmeessä ne komistukset viitsisi hetkeäkään tapailla tavisnaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta MITEN ne tavisnaiset onnistuu saamaan niitä komistuksia parisuhteeseen vuosiksi?

        Kun eikös niillä komistuksilla ole tuhansia kauniita naisia tindereissä mankumassa munaa?

        Niin miksi ihmeessä ne komistukset viitsisi hetkeäkään tapailla tavisnaisia?

        Kaikki tavisnaiset joilla on lapsia ovat siis saaneet lapsensa parisuhteessa komistuksen kanssa.

        Minäkin haluaisin tietää MITEN ne tavisnaiset onnistuvat sen tekemään. Miten he kaikki onnistuivat saamaan sen komistuksen parisuhteeseen?

        Komistus siis halusi perheen.

        Komistuksella on satoja kuvankauniita naisia jonossa. Jos komistus halusi parisuhteen ja perheen, miksei hän perustanut perhettä jonkun kaunottaren kanssa? Miksi hän otti siihe hommaan tavisnaisen?

        Syyksi ei kelpaa että tavisnainen on valinnut sen komistuksen, koska tavisnaisella ei ole varaa valita. Ja kun kaksi ihmistä (ulkonäöstä riippumatta) solmii parisuhteen ja perustaa perheen, niin sehän on yhteinen päätös. Komistuksellako ei ole mitään sanomista siihen kenen kanssa hän sen parisuhteen aloittaa? Komistuksella on valinnanvaraa.. Kysymys siis kuuluu: miksi komistus valitsee kaikkien saatavilla olevien naisten joukosta aina juuri sen taviksen? Miksei kaunis nainen tullut valituksi?


    • Anonyymi

      Olet ei kiinnostava. Ei se vika naisissa ole. Olet ehkä epätoivoinen tyrkky. Tinderi mies. Tinderimiehet on sellaisia. Ei tinderinaiset tahdo tinderimiehiä. Kokeilee vaan omaa viehätysvoimaansa,luulisin. Saavat sieltä itsetunnonkohoketta,jos eivät aidossa elämässä. Sinä sitä heille suot. Olet siten enkeli🙂🙏

    • Anonyymi

      Jos nainen sanoo , että ei etsi mitään, niin se on koodikieltä, jolla nainen oikeuttaa oman passiivisuutensa ja vierittää etsimisen ja aloitteen teon miehille. Eli kun nainen sanoo, että ei etsi mitään, niin käytännössä se tarkoittaa, että nainen on passiivinen, eikä halua aloitteita rumilta mieheltä, kunnes riittävän tasokas mies löytää hänet ja tekee aloitteen, niin se on ok. Samaa näkee jatkuvasti baarissa, että nainen tulee tyrkylle miehen lähelle, mutta ei tee itse aloitetta, vaan nainen mahdollistaa miehelle aloitteen tekemisen

      • Anonyymi

        Jos sanoisi että etsii jotain, niin sekö sitten tarkottaisi että nainen haluaa aloitteita rumilta miehiltä?


    • Anonyymi

      Eiei rumat on rumia niin kauan kuin haukkuvat muita. Sellaisia ei huolita!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2511
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2164
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      41
      2018
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1324
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1169
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe