Huonot vitsit ovat niin huonoja, että jo se naurattaa. Täyttävät siis tarkoituksensa. Oma ehdotukseni on;
Mitä Savolainen sanoi työvoimatoimistossa?
-onks hommoo näkyny?
Maailman huonoin vitsi?
13
177
Vastaukset
- Anonyymi
Tietovisa:
Mikä on sisältä pehmeä ja kostea ja päältä karvainen ja kova?- Anonyymi
Ei ainakaan kookospähkinä, kun se on sisältäkin kova. Joku muu hedelmä, tai pähkinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan kookospähkinä, kun se on sisältäkin kova. Joku muu hedelmä, tai pähkinä.
On se sisältä pehmeämpi verrattuna ulkokuoreen, maito ainakin. Mutta hyväksytään nyt, sait kymmenen pojoa ja papukaijamerkin!
- Anonyymi
Tässä muutama ettei naiset ole rahan perään tai naiset olis älykkäitä ja viisaita tai naiset rakastaa työläispoikii eli duunarii tai nainen kuntelee sydäntään rakkaus asioissa eikä rahaa
Pöö. Se on huonoin vitsi.
- Anonyymi
Hölökyn kölökyn? Myntti raikasti aikoinaan suun 😂
- Anonyymi
Mitä juusto sanoo peilikuvalleen?
-"Hallou mii" - Anonyymi
Maailman huonoinhauska vitsi..
Suomalainen, ruotsalainen ja venäläinen menivät saunaan..
Lapio voitti. - Anonyymi
Mikä on suurempi kuin joulu kuusi?
- Anonyymi
Putin ainakin itse uskoo olevansa suurin kaikista🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin ainakin itse uskoo olevansa suurin kaikista🤣
Joulu seitsemän.
- Anonyymi
Mitä eroa on joulupukilla ja jüütalaisilla?
Kulkevat savupiipuissa vastakkaisiin suuntiin.
- Mitä eroa on krokodiililla?
- Ja millä?
- Ei kun pelkällä krokodiililla. Ui paremmin, kuin kävelee. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891