Minulla on muutaman vuoden vanhempi veli, joka on kaikessa paras. Ei ole mitään teoreettista tai käytännöllistä asiaa, jossa hän häviäisi jollekin.
Meille tuli erimielisyyttä eräästä Seitsemän veljeksen kohtauksesta. Hän julisti lopulta, että hän piiskaa sen joka on väärässä. Sitten haettiin kirja esille ja hän luki kohtauksen ääneen ja minä olin väärässä.
Veli julisti, että olet voittanut juuri selkäsaunan ja hyökkäsi kimppuuni. Vaikka olen jo täyttänyt 20 v, niin hävisin tämänkin matsin ja sain pakarani helliksi. Minua nolotti ja hävetti, mutta veli intoili, että olipa vaihteeksi mukava leikki, tätä leikitään varmasti toistekin.
Nyt hän on ilmoittanut, että vappuna vedetään kilpaa leukoja ja hävinnyt saa...
Ylivertainen veli
Anonyymi
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Niin onhan sulla veli ja monta siskoakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924540
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2331764- 761440
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401140Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051060- 491039
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1441001- 109988
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85954