Siitä on jo niin pitkä aika, kun sinusta kuulin. Minä tiedän ja minä pelkään, että se oli viimeinen kerta, kun sinusta ikinä mitään kuulen.
Oma rakkaani, toivon että elämäsi on sinulle hyvä.
Voi oma rakkaani kuinka sinua kaipaankaan
5
1272
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ihan PK:ko kertoi Sulle henk.kohtaisesti kieltäneensä minulta yhteydenotot???
Itsepä taisit haluta toiminnallasi varmistaa tuon ja samantien, että pääset siellä yhdessä paikassa häärimään ihan, kuten haluat. Kyllä KS siellä käy kuumana ja on niin polleeta, mokoma vanhapieru ja jänishousu! Multa tullaan kyselemään, mitä kuuluu. Onneksi mä en ole tuon paskapaikan kirjoilla enää... tarviittee todella työpsykologia pääkaupungista kertomaan, miten käyttäydytään
Ja onhan Sulla siellä työpaikassa monia muitakin tarjolla??? Voit kai lohduttautua sillä aina!- Anonyymi
Et määrää kyllä muita ihmisiä miten kukin käyttäytyy. Ainoastaan vain itseäsi.
- Anonyymi
Niinhä sinä luulet! Tiiätkö ?????????????????????????????????????????
- Anonyymi
Maski naamaan inkuenssa A!!!!
- Anonyymi
Höpö höpö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498