Nyt ammutaan tykillä kärpästä.

Anonyymi

EU on luomassa lakia, jolla nettitrollimme saataisiin aisoihin. Ulottuuko laki ruohonjuuritasolle, kuinka käy kopiop:n?

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se markkinoidaan TAAS
      ihan toisilla tarkoituksilla,
      kuin MIHIN säätäjät käyttävät sitä.

      Tähän mennessä kaikki vastaava on
      tähdännyt äänestäjien hiljentämiseen,
      totalitarismin lisäämiseen.

      ”Putinia” on helppo arvostella,
      mutta eivät huomaa miten EU TEKEE IHAN SAMAA.

      Vastaajille: ÄLÄ hauku tätä viestiä ”ryssäksi”
      VAAN HERÄÄ itse OMIEN KIUSAAMISEEN!

    • Anonyymi

      Mestareita!!
      Studia Militaria I/2022 seminaarissa kuultiin kaksi alustusta, jotka ISTV näytti suorana lähetyksenä. Kenraalimajuri (evp.) Pekka Toveri kertoi analyysin Venäjän ja Ukrainan operaatioista. Eversti (evp.), FT Martti J. Kari alusti puolestaan aiheesta Informaatiosodankäynti Ukrainan sodassa.
      Suora lähetys tuli Aalto-yliopistosta Suomen Sotatieteellisen Seuran verkkolähetyksenä. Tilaisuuden avasi Suomen Sotatieteellisen Seuran puheenjohtaja, prikaatikenraali (evp.) Juha Pyykönen.
      Klap, klap, klap… Kiitokset erittäin kiinnostavasta ja reippaasta sekä informatiivisesta julkistuksesta. Martti J. Karia mukaillen 25-26 tuntia vuorokaudessa Ukrainassa ja Venäjällä.)) Naurattaako? e ei suinkaan! Rauhoittaa! Thanks God!
      Hyviä poikia!!! Kohteliaita, sivistyneitä ja tietäviä! -Siis suomalaisia!
      Vaatimaton lisäkommentti! Lisää ilmapuolustusta ja raketteja ja sodan kohdentamista Venäjän maaperälle. Sotarintaman motittamisia Mariupolin kahta puolen. Sukellusveneillä avoin merialue evakuinteja varten… Ja teknisten motittajien rakentamisia. Monopolin käyttö korvaamaan fossiiliset poltoaineet!!! -Onko se mahdollista? On.

      Joo, tekee samaa. Vastaus edelliselle!

    • Anonyymi

      Google ja Twitter ovat jo joutumassa vastuuseen jos ne levittävät Venäjän sotapropagandaa ja vihamielistä disinformaatiota.

      Milloin tämä tulee koskemaan Suomi24:ää?

      Esimerkiksi MV-lehden linkkauksille suoraan Venäjän propagandatehtaasta Suomi24 ei näytä tekevän mitään.

      • Anonyymi

        Voisihan niitäkin mielipiteitä kuunnella, mutta kyllä tämä alkaa olla kuin paskakärpästoukkia täynnä. Jatkuvalla syötöllä jotkut palkkatrollit tunkevat ketjua ketjujen perään.
        Pitäisi joku palkata niitä poistamaan, kun vähempikin kyllä riitäisi tuon yhden Putinin ihailijatrollien mielipiteen tuomaan esille.


      • Anonyymi

        G ja T ovat itse toimijoita,
        eikä mitään pelkkiä sivullisia viestialustan tarjoajia.
        Vastuuseen? heheh hohohoh
        Brysseli käyttää itse niitä aseenaan.

        MV? Miksi YKSI lehti verkossa on sinusta jotenkin ... kansallinen sieni?
        Se on yksi lehti. Lopettakaa hysteria.

        S24 ei ole suomalaisten omistuksessa.

        Jos katsot isoa kuvaa, josta ongelmat ajetaan tännepäin,
        miksi pidät suomalaisten eriäänisyyttä uhkaavana?


      • Anonyymi

        Sanomatalo ei kerro totuutta , eikä Toveri


      • Anonyymi

        "Google ja Twitter ovat jo joutumassa vastuuseen jos ne levittävät Venäjän sotapropagandaa ja vihamielistä disinformaatiota."

        Vain Venäjä taas??


    • Anonyymi

      Nyt EU puuttuu taas asioihin jotka eivät sille kuulu.

    • Anonyymi

      Niinhän se aina on ettei johtajia ja vallanpitäjiä saa arvostella kun eivät siitä tykkää. Siinä voipi käydä huonosti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe