Nyt ammutaan tykillä kärpästä.

Anonyymi

EU on luomassa lakia, jolla nettitrollimme saataisiin aisoihin. Ulottuuko laki ruohonjuuritasolle, kuinka käy kopiop:n?

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se markkinoidaan TAAS
      ihan toisilla tarkoituksilla,
      kuin MIHIN säätäjät käyttävät sitä.

Tähän mennessä kaikki vastaava on
      tähdännyt äänestäjien hiljentämiseen,
      totalitarismin lisäämiseen.

”Putinia” on helppo arvostella,
      mutta eivät huomaa miten EU TEKEE IHAN SAMAA.

Vastaajille: ÄLÄ hauku tätä viestiä ”ryssäksi”
      VAAN HERÄÄ itse OMIEN KIUSAAMISEEN!

• Anonyymi

Mestareita!!
      Studia Militaria I/2022 seminaarissa kuultiin kaksi alustusta, jotka ISTV näytti suorana lähetyksenä. Kenraalimajuri (evp.) Pekka Toveri kertoi analyysin Venäjän ja Ukrainan operaatioista. Eversti (evp.), FT Martti J. Kari alusti puolestaan aiheesta Informaatiosodankäynti Ukrainan sodassa.
      Suora lähetys tuli Aalto-yliopistosta Suomen Sotatieteellisen Seuran verkkolähetyksenä. Tilaisuuden avasi Suomen Sotatieteellisen Seuran puheenjohtaja, prikaatikenraali (evp.) Juha Pyykönen.
      Klap, klap, klap… Kiitokset erittäin kiinnostavasta ja reippaasta sekä informatiivisesta julkistuksesta. Martti J. Karia mukaillen 25-26 tuntia vuorokaudessa Ukrainassa ja Venäjällä.)) Naurattaako? e ei suinkaan! Rauhoittaa! Thanks God!
      Hyviä poikia!!! Kohteliaita, sivistyneitä ja tietäviä! -Siis suomalaisia!
      Vaatimaton lisäkommentti! Lisää ilmapuolustusta ja raketteja ja sodan kohdentamista Venäjän maaperälle. Sotarintaman motittamisia Mariupolin kahta puolen. Sukellusveneillä avoin merialue evakuinteja varten… Ja teknisten motittajien rakentamisia. Monopolin käyttö korvaamaan fossiiliset poltoaineet!!! -Onko se mahdollista? On.

Joo, tekee samaa. Vastaus edelliselle!

• Anonyymi

Google ja Twitter ovat jo joutumassa vastuuseen jos ne levittävät Venäjän sotapropagandaa ja vihamielistä disinformaatiota.

Milloin tämä tulee koskemaan Suomi24:ää?

Esimerkiksi MV-lehden linkkauksille suoraan Venäjän propagandatehtaasta Suomi24 ei näytä tekevän mitään.

• Anonyymi

Voisihan niitäkin mielipiteitä kuunnella, mutta kyllä tämä alkaa olla kuin paskakärpästoukkia täynnä. Jatkuvalla syötöllä jotkut palkkatrollit tunkevat ketjua ketjujen perään.
        Pitäisi joku palkata niitä poistamaan, kun vähempikin kyllä riitäisi tuon yhden Putinin ihailijatrollien mielipiteen tuomaan esille.

• Anonyymi

G ja T ovat itse toimijoita,
        eikä mitään pelkkiä sivullisia viestialustan tarjoajia.
        Vastuuseen? heheh hohohoh
        Brysseli käyttää itse niitä aseenaan.

MV? Miksi YKSI lehti verkossa on sinusta jotenkin ... kansallinen sieni?
        Se on yksi lehti. Lopettakaa hysteria.

S24 ei ole suomalaisten omistuksessa.

Jos katsot isoa kuvaa, josta ongelmat ajetaan tännepäin,
        miksi pidät suomalaisten eriäänisyyttä uhkaavana?

• Anonyymi

Sanomatalo ei kerro totuutta , eikä Toveri

• Anonyymi

"Google ja Twitter ovat jo joutumassa vastuuseen jos ne levittävät Venäjän sotapropagandaa ja vihamielistä disinformaatiota."

Vain Venäjä taas??

• Anonyymi

Nyt EU puuttuu taas asioihin jotka eivät sille kuulu.

• Anonyymi

Niinhän se aina on ettei johtajia ja vallanpitäjiä saa arvostella kun eivät siitä tykkää. Siinä voipi käydä huonosti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3829
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3456
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3310
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2618
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1522
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1486
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1094
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1090
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1046
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1006
    Aihe