siis ihan kaikille:o)))) Äläs nyt saa sätkyä.,mä olen vain käymässä:o))))
Vastaukset 15
- Otso
myös sinulle!!!!!!Kait täällä kaikki on vähän niinku käymässä? Vai onko joku pysyvästi?
- quistis
tääl kukaan asukkaan?? Hehhee..kuule kohta saa joku taas vääriä käsityksiä:o))))
- Otso
quistis kirjoitti:
tääl kukaan asukkaan?? Hehhee..kuule kohta saa joku taas vääriä käsityksiä:o))))
vai ole huomannut vielä. Täytyy alkaa tarkkailla vaikka joku asuiskin.Niitä käsityksiä kyllä piisaa, milloin oikeita ja milloin vääriä.
- quistis
Otso kirjoitti:
vai ole huomannut vielä. Täytyy alkaa tarkkailla vaikka joku asuiskin.Niitä käsityksiä kyllä piisaa, milloin oikeita ja milloin vääriä.
tarkkaillaan jo..ethän siis tarkkaile minua:o)))
Sä kyl käsität asiat aina oikein...
..näyttäisi paistavan aurinko.. eli aurinkoista perjantaita..
- quistis
säteistä:o))) Mitäs pillimehumies...eiku siis bisse..
quistis kirjoitti:
säteistä:o))) Mitäs pillimehumies...eiku siis bisse..
..olin rilluttelemassa pari päivää.. tänään oon vaan kotona ja juon limua.. harmi ettei tuu mitään hyvää leffaa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..olin rilluttelemassa pari päivää.. tänään oon vaan kotona ja juon limua.. harmi ettei tuu mitään hyvää leffaa..
pidä lätkästä? Lainaa jokin hyvä dvd.tai katso hyvät unet;o)))
quistis kirjoitti:
pidä lätkästä? Lainaa jokin hyvä dvd.tai katso hyvät unet;o)))
..ole urheilumiehiä ja vielä vähemmän penkkiurheilijoita.. ensin katson unet ja sit mietin eteenpäin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ole urheilumiehiä ja vielä vähemmän penkkiurheilijoita.. ensin katson unet ja sit mietin eteenpäin..
unet..kannattaa aina katsoa;o)))
- NeitiX
En saa sätkyä..
Mukavat viikonloput.. :)- quistis
tätä matalaa profiilia...ja kiitos samoin:o) (kuiskuttaa hän)
- kippari
ei ole harmaata täällä on aurinkoa,mut hyvää perjantaita sinulle myös:=))
- quistis
kiiitos harmaalta alueelta:o)))
- samperisammakko
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411583- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69956Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi303841- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
- 62602
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571