Despro hakijakokemus, välttäkää tai varautukaa ainakin samaan kokemukseen

Anonyymi

Helmikuun puolessa välissä starttasi koko rekryprosessi ja nyt se sitten meni päätökseen. Kyseessä siis valmistuville tarkoitetuista paikoista, joita useita tarjolla. Maaliskuussa tuli ilmoitus, että kestää tavanomaista pidempää, koska talvilomat.

Oltiin pitkällä maaliskuuta, niin kysyin asiasta ja sanottiin, että aikataulusta ollaan myöhässä, pahoittelut. Sitten elettiin maaliskuun ihan loppua ja tuli oikein henkilökohtainen ilmoitus, että seuraavan 2 vk aikana haastattelut pidetään ja vastasin ilmoitukseen kiitellen tiedosta.

Sitten kun oli reilusti jo yli 2 vk kulunut muttei 3 vk sentään, niin kysyin ja vastaukseksi sain, että haastattelut pidetty ja valinnat jo tehty.... Hmmm mites sitten minun haastattelu? Miksen saanut kutsua haastatteluun? ja miksei kukaan ilmoitellut? Ei voi kyllä suositella ainakaan tämän kokemuksen perusteella. Paikasta en muuten tiedä, mutta hakijakokemus oli kyllä, noh sen kyllä tietää sanomattakin....

1

2478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, onpa ikävää.. Tollasissa tapauksissa on tosi yleistä, että saattavat soittaa paria kk. Myöhemmin, että tuletko töihin? Mua kyllä aina nauratta se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe