Ei päässyt suomi24 sivuille, virheilmoitus Bad Gateway ilmoitus koko päivän!
Venäläiset tehneet palveluestohyökkäyksen!
Koko päivän suomi24 nurin
19
148
Vastaukset
- Anonyymi
Vitun ryssät
Sotien aikana soitettiin Säkkijärven polkkaa Moskovan Tiltun propagandalähetysten häiritsemiseksi. Toimisko jos palvelunestohyökkäyksiä vastaan soitetaan Cheekiä luuppina?
- Anonyymi
Koskettelin koko päivän naiseni isoja rintoja!
- Anonyymi
On varmasti lehtikuva ruttuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti lehtikuva ruttuinen.
😉😄😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😉😄😂
Pidä turpas kii
- Anonyymi
Nyt on isketty Suomen herkimpään ja tärkeimpään kohtaan. Tätä ei hyväksytä. Nyt isketään takaisin....
Ei haittaa.
- Anonyymi
Oli se kamalaa digitaliuksesa. Sehän on uusi normaali mielen maailma.
https://youtu.be/E8-ZSVaw_K4 - Anonyymi
Kyllä ne ovat ihan Suomalaiset, jotka laittoivat palstan kiinni. Syytä sananvapautta.
- Anonyymi
Luulin, et mut on blokattu oikeudet sivuille, ku kirjoittanut liian ikäviä mielipiteitä Venäläisistä?
- Anonyymi
Ukrainassa syödään myös kädellä suuhun.
- Anonyymi
Minulla ollut good gateway.
- Anonyymi
Kerrankin ryssistä oli jotain hyötyä.
- Anonyymi
Tokkopa vaan.Uskoin saaneeni bannin ja karaistin itseni ulos koko somesta.
- Anonyymi
Niin oli juu.
- Anonyymi
Huojentavaa että koski muitakin, luulin jo Putinin iskeneen omalle koneelleni.
Tämähän on lähes ainoa valvomaton media Suomessa, missä ryssäntrollit vapaasti saavat esittää FSB:n versioita tapahtumista, eli levittää valeuutisia.
Miksi Venäjä tähän iskisi, vaikka Suomi24:n ylläpito osaamaton onkin?- Anonyymi
Minä se olin kun hakkeroin palstan nurin. Siitä saitte hahahah. Saitte muuta ajateltavaa vähäksi aikaa. Harmittiko kun ei päässyt palstailemaan koko päivään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213411- 162312
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3731957Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 311557
- 271541
- 301445
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141057
- 641049