Ei päässyt suomi24 sivuille, virheilmoitus Bad Gateway ilmoitus koko päivän!
Venäläiset tehneet palveluestohyökkäyksen!
Koko päivän suomi24 nurin
19
158
Vastaukset
- Anonyymi
Vitun ryssät
Sotien aikana soitettiin Säkkijärven polkkaa Moskovan Tiltun propagandalähetysten häiritsemiseksi. Toimisko jos palvelunestohyökkäyksiä vastaan soitetaan Cheekiä luuppina?
- Anonyymi
Koskettelin koko päivän naiseni isoja rintoja!
- Anonyymi
On varmasti lehtikuva ruttuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti lehtikuva ruttuinen.
😉😄😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😉😄😂
Pidä turpas kii
- Anonyymi
Nyt on isketty Suomen herkimpään ja tärkeimpään kohtaan. Tätä ei hyväksytä. Nyt isketään takaisin....
Ei haittaa.
- Anonyymi
Oli se kamalaa digitaliuksesa. Sehän on uusi normaali mielen maailma.
https://youtu.be/E8-ZSVaw_K4 - Anonyymi
Kyllä ne ovat ihan Suomalaiset, jotka laittoivat palstan kiinni. Syytä sananvapautta.
- Anonyymi
Luulin, et mut on blokattu oikeudet sivuille, ku kirjoittanut liian ikäviä mielipiteitä Venäläisistä?
- Anonyymi
Ukrainassa syödään myös kädellä suuhun.
- Anonyymi
Minulla ollut good gateway.
- Anonyymi
Kerrankin ryssistä oli jotain hyötyä.
- Anonyymi
Tokkopa vaan.Uskoin saaneeni bannin ja karaistin itseni ulos koko somesta.
- Anonyymi
Niin oli juu.
- Anonyymi
Huojentavaa että koski muitakin, luulin jo Putinin iskeneen omalle koneelleni.
Tämähän on lähes ainoa valvomaton media Suomessa, missä ryssäntrollit vapaasti saavat esittää FSB:n versioita tapahtumista, eli levittää valeuutisia.
Miksi Venäjä tähän iskisi, vaikka Suomi24:n ylläpito osaamaton onkin?- Anonyymi
Minä se olin kun hakkeroin palstan nurin. Siitä saitte hahahah. Saitte muuta ajateltavaa vähäksi aikaa. Harmittiko kun ei päässyt palstailemaan koko päivään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628