ja kiitos omien vanhempieni en todellakaan ole mitään.. olen mitätön pikku paska jossakin meren keskellä
en ole mitään
3
690
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sinulla on loistava tilaisuus todistaa itsellesi kuinka väärässä vanhempasi olivat/ovat.
Tiedät paremmin kuin hyvin että he itse ovat sitä mitä yrittävät muista (sinustakin) todistaa.
Tiedät myöskin että olet paljon, paljon heidän yläpuolellaan.
Nyt sinun tarvitsee toimia tavalla joka pitää sinut heidän yläpuolella, itseäsi kehittäen, oppien koko ajan uutta. Se on ainoa keino parantaa itseäsi, samallaa yhteiskuntaa. Se tulee avuksesi ja tueksesi kun tarvitset apua ja tukea.
Sinulla nyt jo on kaikki edellytykset mennä pitkin harppauksin eteenpäin.
Tee se! - Anonyymi
kiitos tuntui vaan että eilen sukelsin väkivallan aaltoon ja tein sen mitä ei olisi pitänyt tehdä
- Anonyymi
Unohda väkivalta. Siitä ei hyody kukaan, sinä itse kaikista vähiten.
Kehittele verbaalisia kykyjäsi niin että voit vaihtaa ajatuksiasi korkeammalla tasolla. Usko tai älä, heti kun aukaiset suusi, annat jonkinlaisen kuvan itsestäsi.
Ajattele miten hyvä haluat ja voit olla. Pidä se johtotähtenä mitä kohti suunnistaa.
Nyt kun sinulla on kohde, loppu onkin helppoa! Vain toimia suunta joka vie sinut ylemmäs ja ylemmäs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774