en ole mitään

Anonyymi

ja kiitos omien vanhempieni en todellakaan ole mitään.. olen mitätön pikku paska jossakin meren keskellä

3

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt sinulla on loistava tilaisuus todistaa itsellesi kuinka väärässä vanhempasi olivat/ovat.

      Tiedät paremmin kuin hyvin että he itse ovat sitä mitä yrittävät muista (sinustakin) todistaa.

      Tiedät myöskin että olet paljon, paljon heidän yläpuolellaan.
      Nyt sinun tarvitsee toimia tavalla joka pitää sinut heidän yläpuolella, itseäsi kehittäen, oppien koko ajan uutta. Se on ainoa keino parantaa itseäsi, samallaa yhteiskuntaa. Se tulee avuksesi ja tueksesi kun tarvitset apua ja tukea.

      Sinulla nyt jo on kaikki edellytykset mennä pitkin harppauksin eteenpäin.
      Tee se!

    • Anonyymi

      kiitos tuntui vaan että eilen sukelsin väkivallan aaltoon ja tein sen mitä ei olisi pitänyt tehdä

    • Anonyymi

      Unohda väkivalta. Siitä ei hyody kukaan, sinä itse kaikista vähiten.

      Kehittele verbaalisia kykyjäsi niin että voit vaihtaa ajatuksiasi korkeammalla tasolla. Usko tai älä, heti kun aukaiset suusi, annat jonkinlaisen kuvan itsestäsi.
      Ajattele miten hyvä haluat ja voit olla. Pidä se johtotähtenä mitä kohti suunnistaa.
      Nyt kun sinulla on kohde, loppu onkin helppoa! Vain toimia suunta joka vie sinut ylemmäs ja ylemmäs!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe