Voiko sanoa niin

Anonyymi

Naiselle että olet liian lihava ja siksi et halua treffeille?

38

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En sanoisi niin päin naamaa. Keksisin jonkin muun syyn.

    • Anonyymi

      Tottakai.

      Jos ei osaa pitää huolta painostaan, niin on varmasti muitakin ongelmia, ei kannata sekaantua sellaiseen.

    • Anonyymi

      En ehjä sanoisi noin suoraan....tyrmäisitkö itse jos joku jonkin ulkoisen piirteesi takia ei haluaisi treffeille? Esim sanomalla että olet mielestäni ruma,enkä siksi halua kanssasi treffeille 🤔

    • Anonyymi

      Mistä sinä tiedät mitä se nainen haluaa ja mistä syystä?

    • Anonyymi

      Lihava tietää olevansa lihava muttei tiedä että sinä olet tyhmä.

    • Onhan se aika epäkohteliasta. Siinä missä sekin, että sanoisi olet liian luikku, en lähde puhelinlangan paksuisen kanssa treffeille. Eikö?

      • Minulla on yli 100 kiloisen naisen kanssa treffit konsertiin ja elokuviin vajaan kahden viikon päästä viikonloppuna. En huomauttele naiselle mitään painosta.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Minulla on yli 100 kiloisen naisen kanssa treffit konsertiin ja elokuviin vajaan kahden viikon päästä viikonloppuna. En huomauttele naiselle mitään painosta.

        Ei kai siitä huomautella tarttekkaan. Hänkin on ystäväsi varmaan muista syistä, kun elopainon takia?


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ei kai siitä huomautella tarttekkaan. Hänkin on ystäväsi varmaan muista syistä, kun elopainon takia?

        HALiMONSTERi: "Hänkin on ystäväsi varmaan muista syistä, kun elopainon takia?"

        Joo, henkisellä juttelutasolla kaikki toimii. Joskus mainitsin, että oli vuoden paras keskustelukumppani. Ei ole seksi mielessä vaan kaveruus. Lauantaina käydään konsertissa ja ilmeisesti äitienpäivänä hän tulee luokseni katsomaan leffaa! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        HALiMONSTERi: "Hänkin on ystäväsi varmaan muista syistä, kun elopainon takia?"

        Joo, henkisellä juttelutasolla kaikki toimii. Joskus mainitsin, että oli vuoden paras keskustelukumppani. Ei ole seksi mielessä vaan kaveruus. Lauantaina käydään konsertissa ja ilmeisesti äitienpäivänä hän tulee luokseni katsomaan leffaa! :)

        Näin arvelinkin. :)

        Mukavaa konserttia ja elokuvailtaa teille.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Näin arvelinkin. :)

        Mukavaa konserttia ja elokuvailtaa teille.

        "Mukavaa konserttia ja elokuvailtaa teille."

        Kiitos toivotuksesta ja hyvää päivänjatkoa. Itse lopettelen nyt täällä kirjoittelun tunneiksi. Buenos dias, kohta buenos tardes tai jotakin sinne päin! :)


      • Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        HALiMONSTERi: "Hänkin on ystäväsi varmaan muista syistä, kun elopainon takia?"

        Joo, henkisellä juttelutasolla kaikki toimii. Joskus mainitsin, että oli vuoden paras keskustelukumppani. Ei ole seksi mielessä vaan kaveruus. Lauantaina käydään konsertissa ja ilmeisesti äitienpäivänä hän tulee luokseni katsomaan leffaa! :)

        Meinaatko äitienpäivänä päästä poikuudesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko äitienpäivänä päästä poikuudesta?

        Siinä pitäisi olla enemmän tunnetta ja suhdetta päällä ennen kuin mentäisiin pitemmälle. Nyt se on kahviloissa kahdestaan istumista, konserteissa käymistä ja elokuvia yhdessä katsomista, mutta suhteessa ei ole rakkautta muuten kuin ystävyystasolla. Sitä pitäisi olla oikeenlaista kemiaa ja rakkautta. Silloin sinkkuus loppuisi.


      • Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Siinä pitäisi olla enemmän tunnetta ja suhdetta päällä ennen kuin mentäisiin pitemmälle. Nyt se on kahviloissa kahdestaan istumista, konserteissa käymistä ja elokuvia yhdessä katsomista, mutta suhteessa ei ole rakkautta muuten kuin ystävyystasolla. Sitä pitäisi olla oikeenlaista kemiaa ja rakkautta. Silloin sinkkuus loppuisi.

        Katsotte romanttisen leffan ja yrität päästä naisen pöksyihin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsotte romanttisen leffan ja yrität päästä naisen pöksyihin

        Anonyymi: "Katsotte romanttisen leffan ja yrität päästä naisen pöksyihin"

        Kun hän kävi kesällä 2015 ensikerran luonani - ajattelin, että hän on liian lihava. Silloin hän painoi 160 kiloa, mutta joskus hän on painanut enemmän (n. 200 kg) ja joskus vähemmän jotain 130-140 kiloa. Hänelle ei voi sanoa, että olet liian lihava ja et ole oikein seksikäs. Hän on liian lihava tyttöystäväksi tai seksikumppaniksi. Sitä paitsi - miksi kannattaisi tuhota hyvä kaveruussuhde. Olen kuullut kokeneen suusta, että seksi voi helposti tuhota kaveruussuhteen, jos siitä ei synny seurustelusuhdetta?


    • Anonyymi

      Voisitko miettiä miltä tuntuu? Toivon että sanot ja että hällä on syytä sanoa jotai negaa sinun piirteistäsi😆. Ehkä olet kalju, hampaasi ovat rumat, olet pihtikinttu, luihu, köyhä, vanha, tyhmä, ulosantisi on huono sulla pikkunen, sulla lasit....

    • Kannattaa muistaa että tutkimusten mukaan isoperseinen nainen elää pidempään kuin siitä huomautteleva mies.

      • Anonyymi

        Joo, mutta en ole koskaan nähnyt lihavaa 100 -vuotiasta..


    • Anonyymi

      Saako miehelle sanoa, että 170cm on liian vähän?

      • Anonyymi

        Kyllä saa ja pitääkin.


    • Anonyymi

      Kyllä se taitaa olla niin, että nainen tykkää kuunnella mieluisia valheita itsestään, tietäen kuitenkin että mies puhuu potaskaa. Tällaista miestä kutsutaan tunneälykkääksi.

      • Anonyymi

        Pleijeriksipä sitä sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pleijeriksipä sitä sanotaan.

        Ei tosta saa pleijeriä tekemälläkään🤣


    • Anonyymi

      Eikö se nainen halua treffeille siksi, että on liian lihava?

    • Anonyymi

      Miks pitäis loukata ketään turhaan? Jos ei oo kiinnostunut, niin voi sanoa sen ihan kohteliaastikin.

    • Anonyymi

      Kyllä lihavaa naista kannattaa kuitenkin kokeilla, vaakatasossa.

    • Anonyymi

      Mun mielestä ei. Itse jubailin ihanan miehen kanssa. Lopulta näin medioiden kautta ne oikeat " hartiat " mitä ei ollut. Veneessä istuessaan miehellä oli kohtuuttoman iso pää ja pieni vartalo😂 tikku ukko vaikka parta vielä kyllä suurensi sitä päätä. Ja vaikka olis parran pois ajanu ni ois jääny roikkuvat suupielet. Pakko oli tehdä koiruuksia että se jäisi😇
      Mutta miksi pahoittaa toisen mieli. Ennemmin antaa sen luulla olevansa haluttu
      Ikuinen enkeli 🥰

    • Anonyymi

      Voi sanoa koska nainen ei sanoisi rumalle miehelle että on ruma ja siksi ei lähde treffeille. Mies on sentään rehellinen ja kertoo naiselle että on lihava ja ei kiinnosta lähtee treffeille. Ei jää naista vaivaamaan sitten. Miehen oltava rehellinen ja sanottava suoraan ei olla kuten naiset että keksitään tekosyy miksi ei kelpaa.

      • Niin, kyllä osa miehistä töksäyttelee.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Niin, kyllä osa miehistä töksäyttelee.

        Mulla jää välillä tämä pikkupojan rooli päälle. Viikonloppuna tapasin emännän yllättäin kotona ja huudahdin innoissani TÄTII !!!.

        Ei saa kutsua emäntää tädiksi, vaikka sillä olisi hassu hattu päässä. Aika oudoista asioista nainen voi loukkaantua.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Mulla jää välillä tämä pikkupojan rooli päälle. Viikonloppuna tapasin emännän yllättäin kotona ja huudahdin innoissani TÄTII !!!.

        Ei saa kutsua emäntää tädiksi, vaikka sillä olisi hassu hattu päässä. Aika oudoista asioista nainen voi loukkaantua.

        Heh, mikäpä siinä. Rouva varmaan tuntee jo sun sutkautukset?


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Heh, mikäpä siinä. Rouva varmaan tuntee jo sun sutkautukset?

        Kyllä hän tuntee ja siksi pyrin jatkuvasti uudistamaan ilmaisuani. Joskus menee överiksi.

        Meillä on yleensä hauskaa ja väsyneenä vielä hauskempaa. Omalle ja toisen tahattomalle hölmöilylle on helppo nauraa, eikä se loukkaa kumpaakaan.

        Nyt vaan pitää muistaa, ettei huutele "Täti tulee !!!" vaikka mieli tekisi. :)


    • Anonyymi

      Mun mielestä voi, koska niinhän ne miehiinkin suhtautuu.

    • Anonyymi

      Mut voiko lihava nainen sanoa niin lihavalle miehelle. Ei lihava nainen lähde lihavan miehen kanssa treffeille.

    • Anonyymi

      Eikö riitä että sanoo vain ei? 🧐

    • Anonyymi

      Opettele käytöstapoja, ketään ei nimitellä.

    • Anonyymi

      Ei sanoisi suoraan, mutta ei voi mennä, jos ei tunnu itsestä hyvältä, ajattele nyt.

    • Anonyymi

      Mutta eihän 100 kiloa näy noin pitkässä miehessä missään

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe