Annikki, 95, lataa vahvalle elämänkokemuksella uudessa tv-sarjassa: "Ellei ole tunteita eikä erotiikkaa, ei ole myöskään parisuhdetta. Pitää olla se kemia. Ja ellei kemiaa ruoki, elämällä ei ole merkitystä."
Mitä ajatuksia tämä herättää: Tarvitseeko hyvä parisuhde erotiikkaa vai voiko elää suhteessa ilman?
Lue tästä lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/annikki-95-antaa-napakan-elamanohjeen-ellei-ole-tunteita-eika-erotiikkaa-ei-ole-myoskaa?s24
GALLUP: Tarvitseeko hyvä parisuhde erotiikkaa vai voiko elää suhteessa ilman?

5
205
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu persoonista jotka ovat yhdessä. Itse allekirjoitan vanhan rouvan sanat asiasta omalla kohdallani.
- Anonyymi
Entäpä jos toinen sairastuu, eikä seksi kiinnosta. Erotaanko ja pannaanko muita?
- Anonyymi
Annikki, varsinainen välkky. Siitä puhe, mistä puute :D
- Anonyymi
Kemiaa ruoki... Jaa,a. Otan täs just loiventavaa. Joo, Annikki on oikeassa!
- Anonyymi
Kaurapuuroon kyllästyy. Tarttee väleen pikasafkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749