..venäjän sisäinen putlerin vastustuspaine on alkanut poksauttelemaan venäjän aseteollisuuden ja kemian tehtaita ynnä muita vastaavia laitoksia omalla maallaan..vai johtuuko sekin laiminlyönneistä ja korruptiosta? ja juuri sopivasti näinä ukrainan sota-aikoina vai olikarkitko on ne järjestäneet? en ihmettelisi...
..hyvä kuitenkin..
venäjän sisäinen
6
82
Vastaukset
Muistan, kun ennen sotaa, harjoitusten aikaan, TV:n sota-asiantuntija sanoi, että: "Venäjä pystyy valtaamaan Kiovan parissa päivässä ja koko maankin nopealla aikataululla."
Sotavoimiin on Venäjällä pumpattu rahaa surutta vuosikymmenet, mutta ovatkin menneet suurimmaksi osaksi yksityisiin taskuihin ja jäljellä on vanhentunut kalusto. Pressalle ei uskalleta kertoa yhtään huonoa uutista, koska henki saattaisi lähteä.
Ihan täysi floppi koko Venäjän asevoimat - tuskinpa ydinaseetkaan toimii, taitaa olla laukaisualustat ruostuneet kunnossapidon puutteessa.
Venäjällä asuu miljoonia ukrainalaisia tai ukrainan sukuisia, joten sabotaasi on oletettavaa.
Tilaappa sieltä Mankkaan Alepasta kamikaze- kuljetusrobotilla parin päivän tarpeet ja raportoi tänne, että tuliko perille vai oliko taas ajanut vastaantulevan liikenteen kaistalla rekan alle. Ne on kyllä hauskoja, kun ne jonottaa liikennevaloissa, eikä pysty sitä nappia painamaan.Kun venäjä taantuu niin olisi hyvä että JOS länsimaat ei voi tehdä mitään tai halua Kuten NATO ..niin idästä huristaisivat muinaiset mongolit perswalskin hevosten selässä ja kaappaisi koko venäjän mongolian huomaan.
Tarvitsisimme siis uuden sing his kaanin NATON sijaan. kun nato vaa vetkuittelee.
Olen pihalla kuin käkikello noiden kuljetusrobottien suhteen. Itse kävelin kävelyllä ja seuraavaksi suuntaan kauppaan. Pikku robobotit saavat jäädä kauppaan. Luotan jalkoihini ja sitten kun en olen valmis manan majoille. koska lenkkeily on itselle melkenpä kaiken aa ja oo tai vähintäänkin bee je cee. Enemmän kuin koskenkorva kuitenkin.
- Anonyymi
Kyseessä ovat hallitut erikoisoperatiiviset kulotukset, eivät mitkään tulipalot mitä länsimaiden propagandistinen hapatus yrittää esittää.
Dimitri - Anonyymi
Oottako huomannunna että tää soomi palsta on vähän väliä seisahtunna? Oon miettinynnä mistä johtunna, en oo keksinynnä.
jaa mistä johtununna huuhhaa pysähtynynnä? ompa saattanunna olla tunkua palstalle kirjottelemma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918