Voiko käydä niin

Anonyymi

Että kun olet varattu niin sinkku naiset tai miehet yrittää iskeä sinua?

9

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinkin on käynyt ja johtuu siitä, että oon jatkuvasti varattu. Joten iskuyritykset osuu aina siihen saumaan.

Muutaman kerran on sinkkunakin yritetty iskeä, mutta mä en oikein lämpene iskuhommille. Ja en oo muutenkaan ollut silloin kiinnostunut seurustelusta ylipäänsä enkä iskureista. En mä reagoi mitenkään, jollen itse ole avoin uusille tuttavuuksille. Eli pitää olla tarve lähteä tutustumaan.

Ja jos tarvetta ei ole, niin ihan sama miten päin hyppii ja ensiintyy mulle. En suo huomiotani kun en oikeen edes huomaa silloin tai tarkoituksella jätän "huomaamatta".

Moon vaikee viekoteltava kaiken kaikkiaan. Seurallisuus ei suinkaan tarkoita mielenkiintoa vipinään.

• Tai sanotaanko, että voin olla helppokin mutta vain niille, joista itse oon kiinnostunut ja huomannut. Ehkä mä oon vähän enemmän sitä tyyppiä, joka hakeutuu itse tykö kun kiinnostaa, kuin iskettävä ja ympäri puhuttava.

• Anonyymi

Voi ja on käynytkin, sinkut ja varatut.

• Sen olen havainnut omalla kohdallani, että tarjonta lisääntyy, kun on pitkässä parisuhteessa ja sormus nimettömässä. En usko, että pelkkä sormus nimettömässä riittäisi hämäykseksi, vaan kyllä se varmasti vaatii sen parisuhteen siihen, olemus ja asenne lienevät silloin erilaisia.

• Anonyymi

Ei voi, koska en tule olemaan varattu. Minä en tule saamaan ketään.

• Anonyymi

Sillä ei ole merkitystä. Kun on kumppani niin aivan sama kuka yrittää ja mitäkin.

• Anonyymi

Kyllä on naiset yrittäneet koska olen varattu. On kutsuttu yökyläänkin. Joskus oon kysynyt naiselta miksi kutsuu varatun miehen kylään. Ei suoraan naiset sano että seksin takia ja sitten kysyin että haluaisiko nainen että sen mies kävisi naisten luona kylässä. Naiset ei koskaan uskalla suoraan sanoa että haluavat panna varattuja

• Anonyymi

Kivellä? Hyvin mahdollista.

• Tuttavapiirissä on nainen, joka sarjaiskee ukkomiehiä. Olen aina kuvitellut, että nainen arvostaa avioliittoa niin paljon, että hän ei halua rikkoa kenenkään avio-onnea.
      Nyt kuitenkin näyttää siltä, että naisten moraaliset käsitykset avioliitosta ovat aika joustavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4421
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      98
      3956
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      51
      3479
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      22
      2713
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      25
      2552
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2403
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2267
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1897
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47