En jaksa enää

Anonyymi

Kommentoida enkä aloittaa keskusteluja.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siihen sinulla on oikeus. Kuten minullakin siihen että haluan olla tekemisissä vain jo minulle hyvin tuttujen ihmisten kanssa.

    • Anonyymi

      Tuntuuko vaikealta ja raskaalta?

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Hieno keskustelun avaus,

    • Anonyymi

      Kyllä se vähän niin on itselläkin nyt.

    • Anonyymi

      Sanoin pahasti. Anteeksi. Ymmärrän nyt, että sinä et minua halua mutta minulla on vielä ihastusta jäljellä. En aio sinua enää yrittää. Tiedän, että en ole ollut suhteessani luotettava mutta en ole tätä ihastusta lukuunottamatta kehenkään ihastunut. Olen tehnyt asian suhteen töitä. Minun mieleni on perustaltaan pakkomielteenomainen, minulla ei ole mitenkään normaali mieli. Luulin, että se on tullut tässä jo esille. Mielessä on myös outoa, selittämätöntä kaipaamista.

      Jos haluat, pysyn kokonaan poissa mutta voin olla palstaystävä ja ehkä joskus todellinen ystävä. Sinä saat päättää, minulle käy kumpi vaan. Minäkin olen väsynyt, alakuloinen, en vielä toivoton kuitenkaan. Päivä kerrallaan lasten takia.

      Jostain syystä minä pärjään jotenkin paremmin kuin sinä, siis on perhe ja työkin. Sinä kuitenkin ansaitsisit ne…?

    • Anonyymi

      Kummallakaan meistä ei ole erityisen helppoa tällä hetkellä. Elämä ei ole helppoa mutta ei se ylivoimaisen vaikeaakaan ole. En ole luovuttajatyyppiä. Jos olisin, olisin luovuttanut jo aikoja sitten.
      Minä haluan olla mieheni kanssa, vaikka olen tehnyt virheitä ja virheistä yleensä joutuu maksamaan. Lupaan parantaa tapani. Etsin myös apua muihin ongelmiini negatiivisuuteen ja pakkomielteenomaisuuteen.

    • Anonyymi

      Mihin minun hauska ananas ja kookos-juttu katosi?

    • Anonyymi

      Sinä ajattelet, että minulla ei ole ketään muuta ja minä ajattelen, että sinulla ei ole ketään muuta. Kauhun tasapaino.

    • Anonyymi

      Suurikin menetys?

    • Anonyymi

      Voin alkaa tehtailemaan trollialoituksia.

      Palstalla onkin ollut aika hiljaista ja tylsää.

    • Anonyymi

      Sönkkö ilmeisesti.. Älä nyt. Ei ensimmäisen vastoinkäymisen takia kannata luovuttaa.

    • Anonyymi

      Joo, teepä se. Niitä kaivataan.

    • Anonyymi

      Me voidaan olla sellainen palsta-aviopari. Riitely meiltä jo sujuu. Mitäs jo opteltaisiin sopua?

      • Anonyymi

        Tehkää se moisia yhteisiä avausketjuja missä näytätte ruikuttajille kuinka syvältä perseestä parisuhde oikeastaan on.


    • Anonyymi

      Parhaimmillaan se voi olla tosi ihanaa. Ei ole yksin. Joku hoitaa, kun on sairaana. Voi katsoa sarjoja yhdessä ym. Tuollainen kiva parisuhde, se on tavoite.

      • Anonyymi

        Jotenkin toi sun käsite liippaa aika sivusta miksi ite alkaisin.

        Mut jos on tuolla asenteella, niin silloin kuka tahansa kelpaa jolla silmät päässä ja toimivat kädet.

        Ite luotan, että saan sitten vanhainkodissa tuollaisen "parisuhteen", kun komea arabimies pyyhkii mummonperseeni ihanan aurinkoisesti hymyillen.


    • Anonyymi

      Jokaiselle sellainen parisuhde kuin toivoo.

      • Anonyymi

        Se on valitettavasti täyttä utopiaa. Joillekin harvoille ja onnekkaille se järjestyy.


    • Oisko pieni tauko sitten piristävää? Itekkin käyn välillä puuhastelemassa ihan muuta, kun tietokoneella oleilua. Välillä on päiviä ettei pysty muuhun, kun olemaan jouten kipuineen.

      Silloin tulee oltua tiiviimmin palstalla.

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin teen muuta vaikka ei se välitykään välttämättä. Tänään on ihan kaunis ilma, voi mennä ulos. Nyt olen menossa kauppaan.

      • Täällä meillä taas on kylmää pohjoisesta tuulee. Mä lähden muksun kanssa pyörälenkille, kun pääsee koulusta. Jos nyt ei ihan kohta sada mitään.

        Toisen kanssa lupasin askarrella perhosia tänään. Saadaan ikkunaan vähän väriä. Eilen silitin värikkäät verhot toiseen, isompaan eteiseen missä on isot ikkunat. Heti piristää kummasti, kun näkee värejä.


    • Palstalla esitetyt kysymykset ovat usein niin haastavia, että niihin on vaikea vastata järkevästi.

    • Anonyymi

      Jos vielä jatkamme tätä yhteiseloa, niin toivoisin, että olisit mukavampi mua kohtaan. Välillä mollaat aivan järkyllä tavalla ja päätän lopettaa. Toisesta ei myös saa esittää mitään väitteitä, jotka eivät pidä paikkansa. Minä esimerkiksi en koskaan ole saanut tuomiota mistään. Älä sitten vihjaile siihen suuntaan!
      Meidän ei tarvitse olla tässä, sana vain, niin minä lopetan kokonaan täällä käynnin. Olenhan kuitenkin vuosikausia tätä mollaamista kestänyt. Me olemme molemmat tässä vapaaehtoisesti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe