MitÀ varten sitten

Anonyymi

palasit ollenkaan 💔❣💌😱

3

728

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Mutta vÀkisin en voi sinua pyytÀÀ jÀÀmÀÀn, hyvÀsti rakas!!

    • Anonyymi

      NiinpÀ, samaa miettiny iteki. Mix palaa, jos ei sit kykenekÀÀn olemaan ihmisiksi?! Ei tartte enÀÀ ottaa takasin. Tarpeex monta kertaa ollu liian sinisilmÀnen ja uskonu tyhjiin lauseisiin....

    • Anonyymi
      UUSI

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🔞 Tyttö, jolla on hellĂ€ kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017408863dd

      đŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”ž

    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. MitÀ hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      MikÀ on saanut heidÀn pÀÀnsÀ sekaisin ja kadottamaan jÀrjellisyytensÀ normaalista elÀmÀstÀ ja ryhtymÀÀn hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiÀ seuraa. TÀmÀ on aivan naurettavaa pelleilyÀ. Jos e
      IkÀvÀ
      83
      1819
    3. Martina jÀttÀÀ triathlonin: "Aika kÀÀntÀÀ sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen kÀÀnnetyssÀ tunteikkaassa tekstissÀ Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      ettÀ palelen..? Myös nyt on kylmÀ. Tahtoisin peittosi alle.
      IkÀvÀ
      44
      1546
    5. En vain ole riittÀvÀ

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      IkÀvÀ
      29
      1380
    6. Oon pahoillani ettÀ

      Tapasit nÀin hyödyttömÀn, arvottoman, ruman ja tylsÀn ihmisen niinku minÀ :(
      IkÀvÀ
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietÀmÀttömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttÀnyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinÀ oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa tÀÀllÀ? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitÀÀn vinkkej
      IkÀvÀ
      53
      1333
    9. Hei, vain sinÀ voit tehdÀ sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      IkÀvÀ
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltÀÀn
      IkÀvÀ
      28
      1215
    Aihe