Ei sitten tullut niitä ensitreffejä

Anonyymi

Tuli eräässä nettisovelluksessa match samassa kaupungissa asuvan miehen kanssa ja päivä oli perjantai. Juteltiin kiinnostavia asioita ja itse ehdotin seuraavana päivänä, että milloin nähdään vaikkapa lenkin merkeissä? Päivä sovittiin sitten jokusen päivän päähän keskiviikolle.
Itsellä oli sitten firman virkkarit lauantaina. No su oli sit olo vähä huonompi ja naistenvaivat päällä. Tämä uusi miestuttavuus sitten viesteissä kerto, että hänellä on ongelma ja se ongelma oli panettaminen. Sanoin etten pysty asialle nyt tekemään mitään. Sit juteltiin niitä näitä. Illalla sit kun olin sängyssä kysyi saako tulla viereen ja vastasin et ei se nyt käy.
No juttelut jatkui aina ti asti kunnes yht'äkkiä mies laittoikin ettei tunne, että tulis muuta ku ystävyyttä romantiikan sijasta. Lenkkitreffit piti olla ke.
Ehkä löysi sitten kiinnostavamman naisen. Tai mietin tässä jälkikäteen, että oliko syy tässä etten ollut heti antautumassa panemaan hänen kanssaan ja siksi ei sitten norminäkeminen enää kelvannut? Olikin pelkän seksin perässä?

Aina voin spekuloida mut alle 5 päivää kesti matchista tähän päättymiseen eikä keretty edes näkemään sit livenä.

No ei siinä, kohti uusia tuulia siis

11

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli pelkän seksin perässä. Laske rimaa, niin löytyy miehiä jotka haluavat muutakin kuin seksiä.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Itse en ole komea mies ja vaikea saada tykkäyksiä mutta silloin kun saan niitä, ovat aina näitä naisia jotka etsivät vakavaa suhdetta. En ole kuitenkaan myöskään suhdetta etsimässä vaan ihan sitä samaa kuin nämä komeatkin miehet. Naisille kun tuntuu olevan vähän vanhempana pakkomielle tuo suhde asia, eli juuri päinvastoin miten oli kun olin nuorempi pojankloppi. Kun olin sellainen 15-20 vuotias niin toivoin suhdetta mutta suurinosa tytöistä siihen aikaan lopettivat yhden illan jälkeen tai laivareissun jälkeen yhteydenpidon ja tämä harmitti silloin kovasti. Nyt kun olen paljon vanhempi niin enempi vaivana on päinvastoin se kun naiset haluavat riippakiviksi tai sitoutumaan jota en enää todellakaan halua. Eli pelkkä hauskanpito nyt riittää.


    • Anonyymi

      Itse olisn toiminut miehenä tismalleen samalla tavalla. Miksi naisten on niin vaikea tajuta että 99,95 % miehistä, mukaan lukien minä haemme sieltä juuri tätä. Jos oikeasti naiset kuvittelevat että tulemme etsimään Tinderistä rakkautta on sama kuin uskoisitte edelleen nukkumattiin. HaHa=)

      • Anonyymi

        Vai 99,5%? Mihin tutkimuksiin tuo prosenttiluku perustuu? Sanoisin että puhu vain omasta puolestasi. Jos itse haluat vain seksiä niin se on sinun asiasi, mutta sinä et ole kaikki miehet etkä myöskään ole 99,5% miehistä.


    • Anonyymi

      parisuhde ilman seksiä/läheisyyttä on pelkkää ystävyyttä. miehellä oli jo tarpeeksi kavereita

    • Anonyymi

      En itse lähe kuksimaan ekalla tapaamiskerralla vaikka useammin on niin tapahtunut ja just naisen ehdotuksesta malliin "mennään meille, otetaan vähän skumpppaa ja jatketaan siellä".

      Mutta se ensin "kaveriksi ja katotaan ehkä sitten" on kyllä monelle miehelle melkoinen tilanteen sammuttaja. Jää filiis että tää on nyt vaan jotain tällästä tapailua joka ei tuu johtamaan mihinkään tulee helposti mieleen.

      Ite en käyttäis sanaa "kaveri" lainkaan, kenties venaa nyt seuraavaan kertaan tms.

      Matchihän ei usein johda edes viestittelyyn asti.

    • Anonyymi

      No lähteekö naiset muka vaikka kävelee tai veneilemään. Ei lähde mutta seksiä ne lähtee harrastamaan.

      • Anonyymi

        Naiset sitä ja naiset tätä. Ikään kuin kaikki naiset olisivat samanlaisia. Olen nainen ja lähden treffeillä kävelemään tai veneilemään. Seksiä en harrasta ihmisen kanssa jota en tunne ja jonka tapaan ensimmäisen kerran elämässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset sitä ja naiset tätä. Ikään kuin kaikki naiset olisivat samanlaisia. Olen nainen ja lähden treffeillä kävelemään tai veneilemään. Seksiä en harrasta ihmisen kanssa jota en tunne ja jonka tapaan ensimmäisen kerran elämässäni.

        Jaa, hatunnosto tästä, minä miehenä toimin samalla tavalla. Ei seksiä ilman tunteita, ei jaksa pelkkää jyystöä!


    • Anonyymi

      Ei tullut nainenkaan treffeille. Kahvilassa piti nähdä mutta ei näkynyt naista. Reilua olisi ilmoittaa ettei tule mutta naiset nyt on sellaisia ettei ne mitään sano.

    • Anonyymi

      Toi tinde on ihan vaan ilmasta panoa varten. Ei ne siellä mitään rakkaustarinaa hae. Köyhiä miehiä siellä on kun eivät viiti seksityöläiselle yhestä yöstä maksaa ja normi on puhtaampi.
      Neuvo: nainen sulje tinder ja näytä seksikkäälle😁

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe