Eikö Landsailia uskalleta testiin ottaa mukaan?

Anonyymi

62

1164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kuin aina on ja tulee olemaan; hyvä ja halpa, sanapari , ei ole todellinen.

      • Anonyymi

        miksi kuluttaa pölynä ilmaan 1000e jos saman voi tehdä myös 300e ja kolme kertaa pitemmällä ajalla? ecoteko samalla


    • Anonyymi

      Hiljainen! hiljainen mitä väliä 80 % ajavat nastarenkailla paljaalla asfaltilla.
      Niin mitä väliä silloin on hiljaisuudella ja kun jo nastoilla ajaminen on kamalaa ja liukasta.
      Ne jotka ottavat huomioon tien kulumisen, luonnon, toisten tuulilasit, pölyttömän tien, metelin itselleen ja muille he ajavat kitkoilla eivät todennäköisesti kiinan kumeja osta vaan oikeasti hyvät ja ne eivät ole halvat.

      • Anonyymi

        kesärenkaista oli puhe


      • Anonyymi

        kitka luistaa joka kelillä ja tapporengas sanoo autolehdet...


    • Anonyymi

      Miten kulumiskesto? Ainakin testeissä hintaisekseen ok menestyksen saavuttanut LingLong Green Max kuluu loppuun todella nopeasti. 15tkm jälkeen jo lähellä sakkorajaa.

      Kyllä halpisrenkaissa aina jokin suuri puute on, ellei nopea kuluminen niin sitten esim olematon märkäpito, surkea ohjaustuntuma tai tosi korkea vierintävastus.

      Omaan tilasin juuri moninkertaisen testivoittajan pelkästään tältä keväältä eli Goodyear EfficientGrip 2. Testattu myös erittäin kestäväksi, ADACin mukaan oli testin kestävin rengas ja kokonaisuutenakin voitti ADACin kevään testin.
      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/sommerreifen/185-65-r15-88h/

    • Anonyymi

      Kestää? Alle 10 000 km ei ole mitään kestämistä.

    • Anonyymi

      oli se nyt sentään jossakin autolehdessä!

      neljä tähteä ja puolet Nokian hinnasta

      ja kestää 50000km ajaa ainakin LS588 malli

      • Anonyymi

        Älä keksi tarinoita ja satuja. EI kestä edes 10 000 kilometriä.


    • Anonyymi

      Mulla alla jotkut kesä landsailit. On kyllä hiljaiset, mutta kyljessä pieniä murtumia vaikka vähän ajettu. Olisko aurinko kesto vähän huono?

      • Anonyymi

        Ei nuo murtumat haittaa, ellei teräskudokset vielä näy. Jos ilma pysyy sisällä, niin asia on ihan ok. Jatkossa voisit yrittää pitää autoa renkaineen tallissa, ellei ole pakko ajaa.


    • Anonyymi

      300e 4 kpl ja hyvät on landsail

      • Anonyymi

        Höpö höpö.


      • Anonyymi

        Kiinalaiset Zetum 215/60-16 renkaat alle laitettuna maksoivat vaan 250 €, poistoerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalaiset Zetum 215/60-16 renkaat alle laitettuna maksoivat vaan 250 €, poistoerä.

        Z viittaa mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Z viittaa mihin?

        Mahtaa olla loistavat ja turvalliset.


    • Anonyymi

      puoleen hintaan hiljaisuutta ja kestävyyttä-eli nelinkertainen säästö Nokiaan verrattuna

    • Anonyymi

      Uudessa Moottorilehdessä oli misukan ja jonkun kiinavirityksen vertailua. Molemmista oli kolme eri levyistä rengasta vertailussa.
      Aika selkeä ero misukan eduksi pingpongia vastaan. Märkäpitoero todella suuri.
      Niissä halvoissa kiinankumeissa se kumiseos on ala-arvoista ja kaikkihan tietää että se kumiseos on se mikä märkäpidon tekee.

      Myös ajettavuus oli misukassa dramaattisesti parempi. Kun autoa ajetaan pidon rajalla ja siitä yli, erot tulee esiin. Moni voi ajaa renkat loppuun joutumatta koskaan tiukkaan tilanteeseen mutta sitten kun se sattuu kohdalle, niillä halppiksilla auto lähtee lapasesta ennen kuin ehtii kissaa sanoa.

    • Anonyymi

      Eivät ne eurooppalaisetkaan aina ole niin hyviä. Heti tulee mieleen TM:n testi, jossa kiinalainen rengas päihitti Michelinin mennen tullen.
      Kyllä Kiinassa jo osataan tehdä hyviäkin renkaita, mutta kun trajointa on suurta niin sekaan mahtuu heikompiakin esityksiä.

      • Anonyymi

        Kerro toki tarkemmin mikä kinki päihitti Misukan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki tarkemmin mikä kinki päihitti Misukan.

        2015 kesärangasvertailussa Landsail oli pienimmällä mahdollisella piste-erolla Micheliniä parempi. Tulos johtui käytännössä siitä että Landsailin jarrutuspito märällä oli parempi ja tuon painoarvo tuloksissa oli iso, vaikka Michelin sai useammassa muussa arvostelukohteessa parempia pisteitä. Vertailussa kokonaisuutena Landsail (ja myös Michelin) oli kuitenkin pisteiltään selvästi muita merkkirenkaita huonompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki tarkemmin mikä kinki päihitti Misukan.

        Ling Long se oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ling Long se oli.

        Ja testistä aikaa toistakymmentä vuotta (2011). Jostain syystä nimenomaan kiina-renkaiden yhteydessä muistetaan kyllä nämä vuosien takaiset yksittäiset vertailun kun poikkeuksellisesti ei olla vertailun häntäpäässä. Tuo on myös syy miksi esim. TM ei enää ota tiettyjä kiinarenkaita vertailuun koska vanhojen testien tuloksia käytetään toistuvasti markkinoinnissa vaikka uudempiakin vertailuja on tehty.


    • Anonyymi

      tulee 3x säästö muihin merkkeihin nähden...kulutuskestävyys ja lähtöhinta

      • Anonyymi

        Mutta muuten paskoja, ostakoot köyhät ja tyhmät.


    • Anonyymi

      Neljä **** sai TM Landsailille

      • Anonyymi

        Juuri näin. Vierinvastus pieni, hiljainen ajossa, vesiliirtoa vastustaa hyvin ja paras mukavuus huonompi-pintaisilla teillä.
        Hankin jo autooni ja ovat mukavat ajaa. Maksoi 440€, joten kohtuuhintaan tuli, koko on 225/55/17.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Vierinvastus pieni, hiljainen ajossa, vesiliirtoa vastustaa hyvin ja paras mukavuus huonompi-pintaisilla teillä.
        Hankin jo autooni ja ovat mukavat ajaa. Maksoi 440€, joten kohtuuhintaan tuli, koko on 225/55/17.

        Kestävyys on oikeisiin renkaisiin verrattuna alle puolet, vrt. vaikkapa Bridgestone.

        Teit pahan virheen, mutta sitähän et tule koskaan myöntämään. Kuvittelet olevasi muiden yläpuolella ja muita paaaaaljon fiksumpi. Sellainen markkinaheppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestävyys on oikeisiin renkaisiin verrattuna alle puolet, vrt. vaikkapa Bridgestone.

        Teit pahan virheen, mutta sitähän et tule koskaan myöntämään. Kuvittelet olevasi muiden yläpuolella ja muita paaaaaljon fiksumpi. Sellainen markkinaheppu.

        Virheen myöntäminen ei ole ongelma, seuraan kyllä renkaiden kestävyyttä. Bridgestoneja on ollut ajossa aiemmin ja hyviä ovat, mutta nyt niiden hinta on karannut liian korkealle.


    • Anonyymi

      Treadwear 500 lukee Landsailin kyljessä

      se kertoo kestävyydestä

      • Anonyymi

        Kauhea valhe! Tuo tarkoittaisi renkaiden kestävän lähes 125 000 km....?!

        Käytännössä kestävyys on välillä 5000 - 10 000 km, jonka jälkeen pinta on poissa ja kyljistä säikeet näkyvissä. Piste, finito!


      • Anonyymi

        Testeistä voi lukea ihan kauheista tuloksista, tuossa esimerkki renkaasta Landsail LS588 UHP. Positiivista on se, että renkailla ei voi ajaa kovaa mutkiin tai märällä, kun auto karkaa käsistä. Se vähentää polttonesteen, auton ja renkaiden kulutusta.

        https://alltyretests.com/landsail-ls588-uhp-test-review/

        Negative - Limited wet grip, very long wet and dry braking distances, bad handling and poor aquaplaning resistance. Overall - Not Recommended.

        Siis ihan kamala rengas, ainoa positiivinen on vierintävastus. Kumi ei pidä mutkissa eikä pidä märällä. Ja varsinkaan noilla renkailla autoa EI SAA PYSÄHTYMÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testeistä voi lukea ihan kauheista tuloksista, tuossa esimerkki renkaasta Landsail LS588 UHP. Positiivista on se, että renkailla ei voi ajaa kovaa mutkiin tai märällä, kun auto karkaa käsistä. Se vähentää polttonesteen, auton ja renkaiden kulutusta.

        https://alltyretests.com/landsail-ls588-uhp-test-review/

        Negative - Limited wet grip, very long wet and dry braking distances, bad handling and poor aquaplaning resistance. Overall - Not Recommended.

        Siis ihan kamala rengas, ainoa positiivinen on vierintävastus. Kumi ei pidä mutkissa eikä pidä märällä. Ja varsinkaan noilla renkailla autoa EI SAA PYSÄHTYMÄÄN.

        Hih


    • Anonyymi

      > Testeistä voi lukea ihan kauheista tuloksista, tuossa esimerkki renkaasta Landsail LS588 UHP. Positiivista on se, että renkailla ei voi ajaa kovaa mutkiin tai märällä, kun auto karkaa käsistä. Se vähentää polttonesteen, auton ja renkaiden kulutusta.

      Niin mutta sieltä ostetaan, mista halvimmalla saadaan.

      On vain hyvä, jos joutuu ajamaan varovasti ja hiljaa. Pysyy myös etäisyydet muihin autoihin, kun jarrutusmatka on ihan älyttömän pitkä. Se vaan pitää tiedostaa, että ajaa surkeilla renkailla.

    • Anonyymi

      treadwear 500

      katso tuo luku renkaasta niin kestää kulutusta

    • Anonyymi

      kestää ja on hiljainen

    • Anonyymi

      NÄMÄ RENKAAT OVAT HENGENVAARALLISET! VARSINKIN MÄRÄLLÄ AJOKELILLÄ JOKAINEN AUTOILIJA ON VAARASSA.

      Jos valitsee nämä renkaat, ajakaa nyt oman turvallisuuden takia vain kuivalla asfaltilla. SIlloin Landsail on vain 10 % huonompi. Jarrutusmatka on märällä ajokelillä tuplat parhaaseen renkaaseen verrattuna: paras 100 - 0 km/h parhaalla noin 40 metriä mutta Landsailillä lähes 85 metriä! Uskomatonta roskaa myydä jarrutusmatkaltaan 100 % huonommat renkaat.

      --

      Testien mukaan on hiljainen, kestää ehkä 10 000 km.

      Rengas ei pidä märällä, eikä pidä mutkissa. Jarrutusmatka kuivalla huono ja märällä vaarallisen surkea. Turvaetäisyyden pitää olla tuplat oikeisiin renkaisiin verrattuna.

      Kun valitsee tämän renkaan, on pakko oppia ajamaan varovasti, kun vaara on koko ajan paikalla. Tätä rengasta voisi suositella autokouluun. jotta oppilaat oppivat varmasti ajamaan varovasti.

      Kuivalla jarrutusmatka melkein viisi (5) metriä pidempi kuin parhaalla renkaalla - siis kokonainen ison auton mitta. MÄRÄLLÄ asfaltilla Landsail on kuin valtamerilaiva eli ei pysähdy millään! Kun paras rengas pysähtyy 100 - 0 km/h noin 40 metrin matkalla, Landsail vaatii tuplat eli melkein 85 metriä! Uskomatonta, mitä kaikkea sitä saakaan myydä maailmassa.

      Kuivalla parhaalla renkaalla ajoi hallitusti 100 km/h, Landsaililla juuri ja juuri 90 km/h. Hidasta, muuten auto lähtee tassuista. Märällä tilanne on vielä huonompi.

    • Anonyymi

      Uskalleta ottaa mukaan? No, ei varmaan uskalleta ottaa.

      Jos renkailla on maahantuoja, maahantuoja pitää asettaa suoraan syytteeseen petoksesta ja tulevista kuolemantuottamuksista.

      "Kun paras rengas pysähtyy 100 - 0 km/h noin 40 metrin matkalla, Landsail vaatii tuplat eli melkein 85 metriä! Uskomatonta, mitä kaikkea sitä saakaan myydä maailmassa."

      Tuo on niin järkyttävän huono tulos, että en kelpuuttaisi renkaita edes ilmaiseksi. Moottoritienopeudessa tuo tarkoittaisi noin 120 - 150 metrin suoraa liukua asfaltilla. Paitsi että rengas olisi ollut vesiliirrossa jo aikaa sitten.

    • Anonyymi

      neljä ****

    • Anonyymi

      Landsail LS588 UHP.

      https://alltyretests.com/landsail-ls588-uhp-test-review/

      Negative - Limited wet grip, very long wet and dry braking distances, bad handling and poor aquaplaning resistance. Overall - Not Recommended.

      Ei suositella.

      Jarrutusmatka kuivalla surkea, jarrutusmatka ja pito märällä hengenvaarallisen huono.

    • Anonyymi

      rengaspulan myötä tieto leviää

      ecorenkaat ne olikin tapporenkaita sanoo tuulilasilehti
      mm nokian ja continentaalin eco versiot

      • Anonyymi

        Landsailit joutaa jäämään hyllyyn, ellei halua olla koko ajan hengenvaarassa tai ajaa vain kuivalla ajokelillä.

        Tai sitten kuluttajalta rahat pois ja renkaat kierrätykseen.


    • Anonyymi

      niin niin
      kestää se kolme kertaa pitempään kuin Nokian käytössä

      treadwear 500

      • Anonyymi

        "kestää se kolme kertaa pitempään kuin Nokian käytössä"

        Mitä ihme väliä sillä on, kun jarrutusmatka on kaksi kertaa pidempi!

        Noin surkeilla ja hengenvaarallisilla renkailla kestoiän pitäisi olla mahdollisimman lyhyt eli jättää ne hyllyyn.


    • Anonyymi

      kokeile ja hämmästy

    • Anonyymi

      saako niitä asentaa skodaan ja vwaudiin?

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi leikkiä omalla ja muiden hengellä? Autohan ei pysy tiellä noilla renkailla, ellei ole rallikuski. Eikä rallikuskikaan pysty ihmeisiin. Noilla renkailla auto ei vaan pysähdy, jarrutusmatka on tuplat parhaisiin nähden!

      Noin surkeilla ja hengenvaarallisilla renkailla kestoiän pitäisi olla mahdollisimman lyhyt eli jättää ne hyllyyn.

      • Anonyymi

        paremmat on kuin Nokian ja continentaalin sekä michelinin ecorenkaat sanoo tuulilasilehti!

        ja euroopan autolehdissä Landsail on kesärenkaissa jopa voittaja

        oliko cinturaato malli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paremmat on kuin Nokian ja continentaalin sekä michelinin ecorenkaat sanoo tuulilasilehti!

        ja euroopan autolehdissä Landsail on kesärenkaissa jopa voittaja

        oliko cinturaato malli?

        Mallin Landsail LS588 UHP testi.

        https://alltyretests.com/landsail-ls588-uhp-test-review/

        Negative - Limited wet grip, very long wet and dry braking distances, bad handling and poor aquaplaning resistance. Overall - Not Recommended.

        Ei suositella.

        Jarrutusmatka kuivalla surkea, jarrutusmatka ja pito märällä hengenvaarallisen huono.


    • Anonyymi

      ranskassa voitti testin!

      • Anonyymi

        Koska olet tehnyt tämän avauksen, ja pidät sitä jatkuvasti etusivulla, olet ilmeinen kumin maahantuoja. Oletko?

        Missä on linkki tuohon Ranskan voittoon?

        En koskaan tule ostamaan noin huonoa ja hengenvaarallista rengasta.


    • Anonyymi

      Pascat renkaat, paha mieli.

    • Anonyymi

      maksetut testit?

    • Anonyymi

      paras hintalaatu ja treadwear 600

      • Anonyymi

        Tuo luku ei merkitse mitään. Tyhmä poika.


    • Anonyymi

      kestää keskttt kestäää

    • Anonyymi

      Surkeita kumeja ja vain köyhät ja teinit ostaa.

    • Anonyymi

      Pas.....skat renkaat - ei jatkoon!

      Jarrutusmatka tuplat parhaisiin verrattuna.

    • Anonyymi

      niin?

    • Anonyymi

      tulee siis 4 x halvemmaksi kuin nokiat

      vrt. ostohinta ja kestävyys

    • Anonyymi

      uskokaa jo treadwear 500 ja kestää

    • Anonyymi

      Ei uskalleta, kun on niin hengenvaaralliset renkaat. Jarrutusmatka on tuplat verrattuna parhaisiin...... En ottaisi autooni vaikka saisin ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe