Elämä ilman naista vai salille nöyryytettäväksi

Anonyymi

Miten olette muun kilttimies-ätmit tehneet? Oletteko hyväksyneet sen ettette tule ikinä kelpaamaan naisille vai yrittäneet lähteä taistelemaan tuulimyllyjä vastaan menemällä salille tappajaleukaisten alfa chadien pilkattavaksi? Luuletteko, että saatte treenattua itsenne siihen kuntoon että vihdoinkin nainen saattaa teidät ehkä kelpuuttaa?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan kuin treenaaminen yksin auttaisi saamaan naisia... Kyllä siihen tarvitaan älyn- ja puheenlahjoja. Tilannetajua ja ihastumista puolin ja toisin.

    • Anonyymi

      Aina kun naista saamaton kunnollinen ja kiltti mies kysy neuvoja naisten saamiseen, lähes aina ehdotetaan salille menemistä. Salilla treenaaminen tekee miehestä alfan, naiset haluavat alfan ja nähdessään hänet heittäytyvät alfauroksen jalkoihin tarjoten itseään.

      • Anonyymi

        Tällasia lapsellisia näkemyksiä salilla käyvistä... Tekee ihan hyvää kenelle tahansa kunnollinen lihashuolto. Parempi ulkonäkö tulee siinä kylkiäisenä ja mukavana bonuksena. -sivusta


    • Anonyymi

      Tietysti lähdin treenaamaan alfa chadien joukkoon. En mie sillä mitään naisia saa, mutta voin posettaa kotona peilille ja puristella reisilihaksia. Helpottaa myös elämää kovin paljon, kun kaikki voimaa ja kuntoa vaativat jutut ovat paljon helpompia.

      • Anonyymi

        Kyllä ne ruokakassit on helpompi kuljettaa kolmanteen kerrokseen, talossa jossa ei ole hissiä. Kokemuksesta puhun. -minä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne ruokakassit on helpompi kuljettaa kolmanteen kerrokseen, talossa jossa ei ole hissiä. Kokemuksesta puhun. -minä vaan.

        Juurikin näin. Ostoskassit kevyet kantaa, sohva nousee helposti imuroidessa, muuttolaatikoita menee kaksi kerralla, hölkätessä ei hengästy heti ja auton akkukin tuntuu kevyeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Ostoskassit kevyet kantaa, sohva nousee helposti imuroidessa, muuttolaatikoita menee kaksi kerralla, hölkätessä ei hengästy heti ja auton akkukin tuntuu kevyeltä.

        Jaksaa olla iloinen ja kovan treenin jälkeen on tyytyväinen olo eikä asiat pyöri päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaa olla iloinen ja kovan treenin jälkeen on tyytyväinen olo eikä asiat pyöri päässä.

        No siihen ei ole auttanut yhtään. Asiat palautuu päähän pyörimään heti treenin jälkeen... -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihen ei ole auttanut yhtään. Asiat palautuu päähän pyörimään heti treenin jälkeen... -sivusta

        Tee sit enemmän aerobista liikuntaa ja lisää painoja ja toistoja ja reipasta tahtia.

        Tunti juoksumatossa tai pyörässä kunnon hikitreeni, niin voi vaikka taivas tippua alas ei paljoa hetkauta.

        Liikuntaa kuuluu harrastaa niin että hiki lentää!

        Säälittävää nyherrystä salilla, suurin osa liikkuu kun vanhukset keppijumpassa.

        Ihan kun 5 minuuttia kävelyä juoksumatossa olisi joku saavutus, hahhah.


    • Silloin kun ajoin kilpaa, se oli sellainen välttämätön paha, että jaksoi fysiikan puolesta ajaa useimmiten yhden miehen tiiminä joukkuekisoja (esim. 6-8kpl 15-20 kierroksen erää päivässä). En nyt tiedä kuinka lihaskimppu olin, mutta kyllä se musta näkyi, varsinkin kun silloin join varsin kohtuullisesti vielä. Ja toisaalta, kun ajoin viimeisen kisani 2014 keväällä, en ollut käynyt salilla aktiivisesti yli pariin vuoteen ja siinä se kisaformaatti sujui läpi hellelukemissa 🙄

      Ja kävin mä salilla jonkin aikaa myös kesästä 2019 talveen 2020, ehkä kai jotenkin "oikeuttaakseni" juomisen itselleni, mikä oli jälkikäteen ajatellen todella typerää ja itsetuhoista jo sen itsetuhoisen juomisen lisäksi. Painohan mulla nousi muutenkin, mutta kyllä lihasmassakin ja tulokset niissä reenimuodoissa mitä yleensä tein. Pukuhuoneessa pari rivaa lonkerolla alas, niin krapula hellitti treenin ajaksi 🤦‍♂️
      Tosin oli mulla tuolloin omat alfa-chad hetkeni, kun kerrankin jotkut kakarat ravistelivat mopoautoissaan palautusjuomia varmaan tehokkaammin mitä ehtivät treenata puhelimenräpläämiseltään, siinä missä mä löin keitettyjä kananmunia halki Hiasen ovenkarmia vasten ja hymyilin vain takaisin aikuisen miehen itsevarmuudella 😂

      Nykyisellään en ole kokenut tarpeelliseksi tai kiinnostavaksi käydä salilla reenaamassa, sillä työjuttujen puolesta ja varsinkin nyt viime talvena puuhommia tehdessä on tullut valtavasti todella monipuolista hyötyliikuntaa ja niiden ulkopuolella tykkään esim. pyöräilystä muutenkin enemmän. Enkä sotke tähän ajatteluun naisasioita mitenkään, sillä määrällisesti ja laadullisesti elämäni paras ajanjakso ironisesti osui aikaan jolloin näytin ylipainoiselta punakalta juopolta, koska olin sellainen. Jotkut naiset kommentoivat tai sanoivat että tykkäsivät mun "isimasusta" ja yhtä lailla monelta olen sittemmin kuullut kehuja, että näytän taas paljon nuorekkaammalta ja terveemmältä kun olen oma hoikka itseni. 🙄

      Uintihan se mun suosikki sisäliikuntamuoto on aina ollut, mutta korona-aikana en ole kertaakaan käynyt. Ja oikeastaan enemmänkin uimahypyt ja vapaasukellus, mutta kuntouintiakin toisinaan. Kunhan jossain vaiheessa käyn uimassa, niin mielenkiintoista nähdä miten äkkiä taas sujuu esim. hypyt 10 metristä, sukellus 4,5m syvyydessä, taikka 25m altaan sukeltaminen päästä päähän. Ja siitä onkin muuten aikaa kun viimeksi olen ollut selvinpäin 10 metrissä. Varmaan viimeksi 2016 tjsp. 🤣

    • Anonyymi

      Itse olen tehnyt kaikkeni ettei tarvitse osallistua yhtään mitään tuohon parin etsintä touhuun helpompaa itselle antaa olla edes yrittämättä.
      Terveisin Tampereen mies 47v.

    • Anonyymi

      Olen hyväksynyt ja ei parempaa elämää olekkaan kuin poikamiehenä oleminen.
      Teen hulluna töitä ja vapaa-ajat matkustelen minne huvittaa eikä tarvitse kysellä keneltäkään.
      Korona vähän rajoitti menoja mutta säästyipä rahaakin ja alkaa taas olemaan maailma auki minne matkustella.

      • Anonyymi

        Tuollainen onkin kivaa siihen saakka, kunnes joku laittaa pääsi sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen onkin kivaa siihen saakka, kunnes joku laittaa pääsi sekaisin.

        Kyllä se yleensä menee itse. Viinaa, lääkkeitä ja koko elämän kestänyttä naisettomuutta - voittajan valinta.


    • Anonyymi

      Nainen teki aloitteen salilla joskus ja seurustelimme 8 vuotta. Kävimme yhtä aikaa aina salilla varmaan melkein pari vuotta ja sitten nainen aloitti juttelun yhtenä aamuna. Olin työtön niin kävin salilla aikaa kuluttamassa ja treenaamassa vaikka en minä hirveesti laihtunut koska ruokavalioni oli mitä sattuu mutta kehityin kyllä salilla ja nostin isoja painoja ja olin melko hyväkuntoinen.

      Naisen kanssa siinä kun seurustelin niin ruokavalionikin parani koska se nainen oli paljon timmimpi kun minä ja en sitten voinut syödä enää hk sinistä. Nykyään olen laiskistunut enkä käy salillakaan enää vaikka seurustelen toisen naisen kanssa.

      Koronakin oli syy ettei salille ole päässyt yli 2 vuoteen enkä ole jaksanut aloittaa uudestaan treenaamista. Liikun kyllä muuten fillarilla paljon.

      • Anonyymi

        Mitä oikein selität?

        Yhteensä sali oli näiden kahden vuoden aikana kiinni reilu 4 kk...

        Tosi asia vaan on se, että TODELLA harvat oikeasti nauttivat liikunnasta ja ilolla salille lähtevät hymy suussa painamaan. Varmaan ryhmäliikunta on ihmisistä oikeasti kivointa, kun sitä menoa on katsellut niin on reipasta ja tunnit täynnä.

        Eihän se mitään, mutta ihan turha sitten vaatia näitten täälä, että kumppanikaan on hyväkuntoinen ja hyvännäköinen.


      • Anonyymi

        Miksi se on kulloisestakin naisseurasta kiinni miten sä syöt ja treenaat?
        Mikset syö hyvin ja treenaa ittes takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se on kulloisestakin naisseurasta kiinni miten sä syöt ja treenaat?
        Mikset syö hyvin ja treenaa ittes takia?

        Meidän salilla näkyy, kun joku mies alkaa seurustelemaan, niin treenaus jää ja lihakset kuihtuu olemattomiin.


    • Anonyymi

      Kyllä hyväksyttävä on et synnyin köyhäksi ja köyhänä ja varattomqna kuolen eli ei köyhää kaipaa kukaan ei edes syksyn tuuli eli lauhu köyhälle topi sorsakosken ajomies

      • Mutta jos oot yksin, et voi olla köyhä. Mä ite oon huomannu, että noi menot on niin pienet, että väkisinkin jää rahaa säästöön. Vaikka mulla on niin pieni palkka, että pankinjohtajakin parkas, kun lainaaa menin hakemaan. mutta kyllä mä sen lainan sain. Mä ihmettelen kun joku ihme rahastokin kertyy koko ajan. Harvalla sitä mitään säästöjä syntyessä on.


    • Mä ite oon huomannu, että lihakset kasvaa jotenkin sisään päin. että ne ei oikestaan näy mihinkään. Mutta voimakkaana on kyllä mukavampi olla kuin heikkona. Että sen suhteen parempi niin ja jos en sitä naista saa, niin sitten en. Otan sen enemmän liikunnan kannalta. Kun elämässä on niin paljon muutakin. Asioihin mitä ei varmasti tuu koskaan saamaan, ei kannata tuhlata aikaa.

      • Anonyymi

        Natulihas on tiivis. Jokaisella on oma muotoiset lihakset, joillakin solakat ja joillakin pyöreät.

        Jos syö enemmän proteiinia kun keho oikeasti tarvii, niin lihakset vaan turpoaa ja lihassolut laajenee. Pelkkää höttöä. Sit kun lopettaa proteiinitankkauksen eikä nostele painoja pariin kuukauteen, niin lihakset kuihtuu ihan hetkessä. Siinä rahat ja työ menee hukkaan.

        Natulihas säilyy pitempään ja vain innostuu kuukauden levosta.

        Luonnollinen lihas on tiukka ja suorituskykyinen. Lihaksen ylipaino ei häiritse reaktionopeutta kun lihas on luonnollinen.

        Liian suuret lihakset rasittaa elimistöä yhtä paljon kun ylipaino ja tappavat laakit onkin yleisiä kehonrakentajilla.

        Kestävyysliikunta on paras pitämään yllä pitkäkestoista lihaskuntoa, siinä tulee tosi tiukat ja kuivat lihakset, kuten kestävyysurheilijoista näkyy.


    • Anonyymi

      Vuonna 2009 aloin käymään salilla tulin aika hyvään kuntoon ja laihduin 34 kg eli 80 kiloon. Siitä meni vuoteen 2020 kun aloin lihoomaan taas koska en ole jaksanut salilla käydä sen jälkeen ja nykyään olen aika surkeassa kunnossa. Lihonut olen 12 kg ja painan 92 kg noin ja en ole salillakaan käynyt koronan jälkeen. Erosin 2018 14 vuoden suhteesta. Sinkkuna sitä laiskistuu eikä jaksa treenata enää.

      • Anonyymi

        Sali on kiva paikka sinkkuilla.

        Söpöjä pyllyjä heiluu ees taas näköpiirissä ja tutut sali tyypit on kivoja treenikavereita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe