Kaikki deittiapit pinnallisia naisia täynnä

Anonyymi

Alkaa jo mitta olee täynnä etsiä naista. Ei badoossa tykkäyksiä. Tinderissä ei tykkäyksiä. Missään ei naiset vastaa. Ihan ilmaa naisille. Alle 40 v mies. Taidan luovuttaa. Ei tässä ole järkeä. Hermot menee.

148

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä hitto teitä naisia vaivaa??

      • Anonyymi

        Teidän miesten nykypäivän suhtautuminen naisiin alkaa tympimään: jos et omaa jotakin täydellisen nais vartalon ominaisuutta (täydelliset rinnat tai mahtava peräsin) tai vähintään nättiä naamaa, nii ei kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän miesten nykypäivän suhtautuminen naisiin alkaa tympimään: jos et omaa jotakin täydellisen nais vartalon ominaisuutta (täydelliset rinnat tai mahtava peräsin) tai vähintään nättiä naamaa, nii ei kelpaa

        Ai ei kelpaa.. kyllä mulle kelpais lihava tavis nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän miesten nykypäivän suhtautuminen naisiin alkaa tympimään: jos et omaa jotakin täydellisen nais vartalon ominaisuutta (täydelliset rinnat tai mahtava peräsin) tai vähintään nättiä naamaa, nii ei kelpaa

        Mitä hittoa.. no ei tarvi olla tollainen.. itelle kelpais lihavempi nainen.. naisille kelpaa komea mallimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei kelpaa.. kyllä mulle kelpais lihava tavis nainen.

        Tuota mieltä on korkeintaan 10% miehistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota mieltä on korkeintaan 10% miehistä

        Naisista voi todeta ihan saman. Olen hoikka mies mutta läskit naiset joista en ole kiinnostunut laittavat vain tykkäyksiä, ei hoikat. Miksi nämä läskit naiset etsivät hoikkaa miestä sen sijaan että laittaisivat tykkäyksiä lihaville miehille. Eli kannattaa ensiksi katsoa peiliin ennen kuin alkaa miehiä arvostelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisista voi todeta ihan saman. Olen hoikka mies mutta läskit naiset joista en ole kiinnostunut laittavat vain tykkäyksiä, ei hoikat. Miksi nämä läskit naiset etsivät hoikkaa miestä sen sijaan että laittaisivat tykkäyksiä lihaville miehille. Eli kannattaa ensiksi katsoa peiliin ennen kuin alkaa miehiä arvostelemaan.

        No omasta puolestani voin todeta, että tuo 10% miehistä-juttu pitää aika hyvin paikkaansa, kun itselle ainakin kelpaa aikalailla kaikenlaiset, kunhan ei mikään sairaalloisen laiha tai lihava ole.

        Ja hei onhan ne lihavat naiset parempi kuin ei mitään ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisista voi todeta ihan saman. Olen hoikka mies mutta läskit naiset joista en ole kiinnostunut laittavat vain tykkäyksiä, ei hoikat. Miksi nämä läskit naiset etsivät hoikkaa miestä sen sijaan että laittaisivat tykkäyksiä lihaville miehille. Eli kannattaa ensiksi katsoa peiliin ennen kuin alkaa miehiä arvostelemaan.

        Johtopäätös: pienet naiset haluaa ison miehen ja isot naiset pienen miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtopäätös: pienet naiset haluaa ison miehen ja isot naiset pienen miehen?

        Huomautus: on olemassa myös ihmisiä, joille ulkomuodolla ei ole väliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän miesten nykypäivän suhtautuminen naisiin alkaa tympimään: jos et omaa jotakin täydellisen nais vartalon ominaisuutta (täydelliset rinnat tai mahtava peräsin) tai vähintään nättiä naamaa, nii ei kelpaa

        Matchejä ja tykkäyksiä tulee mutta jokaisen mätsin saa mies aloittaa jos haluaa että asia menee eteenpäin.

        Tätä kun tekee tarpeeksi niin alkaa turhautua. Naiset ei tee yleensä aloitteita. Jotenkin myös näin koronan jälkeen myös treffeihin tulee apaattisia naamoja. Sen vuoksi olen reippaasti karsinut treffejä.

        Puhuvat usein aikaisemmista epäonnistuneista treffeistä. Ei niitä jaksa kuunnella kukaan. En ole terapeutti joten lähen mitä nopeammin näistä tilanteista pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matchejä ja tykkäyksiä tulee mutta jokaisen mätsin saa mies aloittaa jos haluaa että asia menee eteenpäin.

        Tätä kun tekee tarpeeksi niin alkaa turhautua. Naiset ei tee yleensä aloitteita. Jotenkin myös näin koronan jälkeen myös treffeihin tulee apaattisia naamoja. Sen vuoksi olen reippaasti karsinut treffejä.

        Puhuvat usein aikaisemmista epäonnistuneista treffeistä. Ei niitä jaksa kuunnella kukaan. En ole terapeutti joten lähen mitä nopeammin näistä tilanteista pois.

        Miten mätsejä aloitetaan? Eikö ne tule siinä tapauksessa, että molemmat osapuolet on tykänneet toisistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mätsejä aloitetaan? Eikö ne tule siinä tapauksessa, että molemmat osapuolet on tykänneet toisistaan?

        Mainitset sen juuri itse. Eli siten.
        Kaksi tykkäystä jotka miehet aina joutuvat aloittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitset sen juuri itse. Eli siten.
        Kaksi tykkäystä jotka miehet aina joutuvat aloittamaan.

        Eihän niitä tykkäyksiä jossain Tinderissä edes näe, jos käyttää maksutonta versiota? Ei naiset käytä maksullisia versioita. Niin eihän naiset sillon näe kuka heistä on tykännyt. Eihän sillä siis ole väliä kuka tykkäs ekana, mätsi tulee sokkona jos tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niitä tykkäyksiä jossain Tinderissä edes näe, jos käyttää maksutonta versiota? Ei naiset käytä maksullisia versioita. Niin eihän naiset sillon näe kuka heistä on tykännyt. Eihän sillä siis ole väliä kuka tykkäs ekana, mätsi tulee sokkona jos tulee?

        Kyllä käyttää kuten miehet. Älä vänkää vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käyttää kuten miehet. Älä vänkää vastaan.

        Tindereiden omien tilastojen mukaan naiset eivät suurissa määrin käytä maksullisia versioita. Tindereiden omien tilastojen mukaan maksullisia versioita käyttävät pääasiassa miehet.

        Jos olet löytänyt päinvastaisesta todisteita, niin esitä toki ne?


    • Anonyymi

      Eli ... Kukaan nainen missään ei kiinnostu sinusta ja vika on kaikissa naisissa. On se upeeta, että ihmisellä on noin rautainen itsetunto.

      • Anonyymi

        En ole ap mutta miksi vittuilette ihmisille??
        Teillä on myös näköjään aikaa soittaa suuta täällä joten ei teillä mitään miestä ole.

        Lopettakaa toi suunsoittamen ja hankkikaa jokin harrastus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap mutta miksi vittuilette ihmisille??
        Teillä on myös näköjään aikaa soittaa suuta täällä joten ei teillä mitään miestä ole.

        Lopettakaa toi suunsoittamen ja hankkikaa jokin harrastus

        Niinhän ap:kin vain soittaa suuta. Ei vaivaudu lainkaan pohtimaan missä ongelma oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap mutta miksi vittuilette ihmisille??
        Teillä on myös näköjään aikaa soittaa suuta täällä joten ei teillä mitään miestä ole.

        Lopettakaa toi suunsoittamen ja hankkikaa jokin harrastus

        Ap on suoli24:n tunnetuin "valittaja", joka jankkaa vuosikaudet samaa asiaa. Hänelle on annettu nätisti vinkkejä, mutta ei ota niistä opikseen eikä tajua että syy sille miksi hän ei saa naista, on hänessä itsessään. Sen sijaan syyttää naisettomuuttaan naisia. Kuka nainen haluaa ns. mieslapsen, joka on läheisriippuvainen, herkästi suuttuva kun asiat ei mene hänen mielen mukaan, riehuu julkisesti, ja käy jopa väkisin naisiin kiinni. Lisätään listaan vielä heikkolahjaisuus ja todennäköinen epävakaa persoonallisuushäiriö, niin alkaa saada kuvan siitä miksi hän ei etsimisestä huolimatta saa naista.

        Tuota mitä kerroin en esittänyt syytöksenä, enkä vittuillakseni. Nuo tiedot löytyy vanhoista postauksista ap:n itsensä kertomana. Samoja asioita löytyy myös vauvapalstalta, jonne on siirtynyt valittamaan sen jälkeen kun on saanut täältä bannit jälleen kerran.


    • Anonyymi

      Tuliko taas vauvapalstalle bannit kun pitkästä aikaa päädyit takaisin tänne toistelemaan samoja virsiä?

    • Anonyymi

      "Eli ... Kukaan nainen missään ei kiinnostu sinusta ja vika on kaikissa naisissa. On se upeeta, että ihmisellä on noin rautainen itsetunto."

      Eihän naisissa mitään vikaa koskaan ole ja jos nainen ei saa haluamaansa mallimiestä parisuhteeseen, niin byääää kaikki miehet on seksiä etsiviä sikapossuja!

      Naisilla on tindereissä sun muissa sovelluksissa tuhansia tykkäyksiä ja silti ne jaksavat uikuttaa kuinka vaikeeta on löytää mies parisuhteeseen eli naiset ei saa halumiaan miehiä parisuhteisiin, jolloin syytetään miehiä eli siis miehet seksiä etsiviä sikapossuja!

      • Anonyymi

        Noinhan sen tosiaan täytyy mennä. Vika on joko 100%:sti kaikissa naisissa tai 100%:sti kaikissa miehissä. Mitään muita vaihtoehtoja ei ole kuin vain nuo 2.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan sen tosiaan täytyy mennä. Vika on joko 100%:sti kaikissa naisissa tai 100%:sti kaikissa miehissä. Mitään muita vaihtoehtoja ei ole kuin vain nuo 2.

        Korjaan sinua vähän. Siis totuus on että vika on 100% naisissa. Muutama mies saa tinderissä jatkuvasti naista ja nainen likaa siellä itseään, jakamalla toosaa. Sitten kun nainen huomaa jakaneensa tavaraansa liikaa, niin tästä katkeroituneena päivittää profiiliinsa että jos haet vain seksiä niin pyyho vasemmalle. Tottahan se on jos pillua on tyrkyllä niin miksi mies kiinnityisi vain yhteen naiseen vaan ottaa lisää. Toisaalta jos nainen on jo liannut itseään jakamalla tavaraansa, sellaista ei halua myöhemmin sellainenkaan mies jolla on vaikeaa muuten naisen saanti, koska kuka nyt loppuunkaluttua lumppua haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan sinua vähän. Siis totuus on että vika on 100% naisissa. Muutama mies saa tinderissä jatkuvasti naista ja nainen likaa siellä itseään, jakamalla toosaa. Sitten kun nainen huomaa jakaneensa tavaraansa liikaa, niin tästä katkeroituneena päivittää profiiliinsa että jos haet vain seksiä niin pyyho vasemmalle. Tottahan se on jos pillua on tyrkyllä niin miksi mies kiinnityisi vain yhteen naiseen vaan ottaa lisää. Toisaalta jos nainen on jo liannut itseään jakamalla tavaraansa, sellaista ei halua myöhemmin sellainenkaan mies jolla on vaikeaa muuten naisen saanti, koska kuka nyt loppuunkaluttua lumppua haluaa.

        Niinhän se teidän mielestä aina menee. Kyky itsereflektioon puuttuu täysin.


    • Anonyymi

      Joo en ymmärrä.. itekki ihan kivan näkönen mies ja pitkä.. luulisi että osumia tulisi.. mutta ei tule.

    • Anonyymi

      Kai se on luovutettava eipä noita kiinnosta.. jatkaa yksinäistä erakkoelämää ja on yksin.

      • Anonyymi

        Kokeile skandinavian naisia.
        Ne osaa käyttäytyä paremmin.


    • Anonyymi

      Jos deittisovelluksista ei saa kuin pahan mielen, niin miksi niissä pitää yhä roikkua?

      • Anonyymi

        Taitaa olla nykypäivänä lähes ainut tapa yrittää löytää seuraa. Muita kanavia ei ole tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla nykypäivänä lähes ainut tapa yrittää löytää seuraa. Muita kanavia ei ole tarjolla.

        Heh, ettei missään työpaikoilla, harrastuksissa, ravintoloissa jne. enää ihmiset tapaa toisiaan?


    • Anonyymi

      Naisen löytää baarista. En ole koskaan netistä naista etsinyt. Oma kumppani löytyi baarista jossa pääsee heti juttelee naisen kanssa. Paljon helpompaa on mennä baariin kun odottaa netissä jotain vastauksia joita ei koskaan tule.

      • Anonyymi

        Niin minäkin löysin exäni aikanaan, mutta siitä onkin jo tovi aikaa ja asiat ovat nykyisin eri tavalla. Vastaatko minä vuonna löysit naisesi baarista? Baareissa viime vuosina itse käyneenä kiinnitin huomiota siihen että suurinosa ihmisistä menee jo valmiiksi tuttavaporukoissa baareihin ja vieraisiin pöytiin ei huudella. Toisekseen ainakin pk seudulla juomatavat ovat muuttuneet että nykyisin ollaan melko selvinpäin baareissa. Suomalaiseen naiseen on aika vaikea tutustua jos hän ei ole hiprakassa ellei kysymyksessä ole puolituttu, työkaveri tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin löysin exäni aikanaan, mutta siitä onkin jo tovi aikaa ja asiat ovat nykyisin eri tavalla. Vastaatko minä vuonna löysit naisesi baarista? Baareissa viime vuosina itse käyneenä kiinnitin huomiota siihen että suurinosa ihmisistä menee jo valmiiksi tuttavaporukoissa baareihin ja vieraisiin pöytiin ei huudella. Toisekseen ainakin pk seudulla juomatavat ovat muuttuneet että nykyisin ollaan melko selvinpäin baareissa. Suomalaiseen naiseen on aika vaikea tutustua jos hän ei ole hiprakassa ellei kysymyksessä ole puolituttu, työkaveri tms.

        3 v sitte nainen löysi mut baarista...nykyää hiljasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 v sitte nainen löysi mut baarista...nykyää hiljasta.

        Siitä sun exän löytämisestä/ teidän erosta on jo vuosia ollut "kolme vuotta". Kyllä on pitkät vuodet allulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä sun exän löytämisestä/ teidän erosta on jo vuosia ollut "kolme vuotta". Kyllä on pitkät vuodet allulla?

        Joo mutta en kestä enää olla sinkkuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta en kestä enää olla sinkkuna.

        Et kestä olla sinkkuna? Totta kai kestät. On kestettävä. Ei sinkkuteen kuole. Ei sinulla ole muita vaihtoehtoja kuin että kestät sen.
        Viitsitkin parkua mokomaa pikkuasiaa. Joillakin ihmisillä on paljon paljon isompia ongelmia kuin se ettei saa parisuhdetta. Olet terve, sinulla on asunto ja työpaikka. Älä vikise ja inise. Aika moni vaihtaisi ilomielin osia sinun kanssasi. Lakkaa valittamasta ja tyydy osaasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kestä olla sinkkuna? Totta kai kestät. On kestettävä. Ei sinkkuteen kuole. Ei sinulla ole muita vaihtoehtoja kuin että kestät sen.
        Viitsitkin parkua mokomaa pikkuasiaa. Joillakin ihmisillä on paljon paljon isompia ongelmia kuin se ettei saa parisuhdetta. Olet terve, sinulla on asunto ja työpaikka. Älä vikise ja inise. Aika moni vaihtaisi ilomielin osia sinun kanssasi. Lakkaa valittamasta ja tyydy osaasi!

        En kestä. Saakeli että ette tajua. Haluan naisen kosketusta ja naista kainalooni.


    • Anonyymi

      Itsellä oli sama homma miesten kanssa (olen siis nainen). Kaikille miehille aina vastasin, mutta harvoin enää toista viestiä näkyi. Kaikki jotka viesteihini vaivautuivat vastaamaan lopettivat yhteydenpidon vähintään siinä vaiheessa, kun suoraa kohteliaasti sanoin, etten seksiseuraa ollut hakemassa. Tuntuu, että nykyajan miehillä on vaan niin korkeat standardit, ettei mitään mahdollisuuksia keskiverto naisella, kun ei nyt satu näyttämään joltakin fitnesmallilta. Enkä nyt kiistelekkään, ettenkö keskivertoa hieman rumempi olisi (mikä voisi selittää, etten kauheasti viestejä saa), mutta vaikuttaa vahvasti siltä, että deittisovelluksissa luonteen edelle menee kyllä se ulkonäkö. Siksi lopetinkin niiden käyttämisen.

      Itse naisena miehen ulkonäöllä ei ole juurikaan mitään merkitystä, niin kauan kuin hän ei ole mikään hengenvaarallisesti lihava tai näytä siltä, että olisi viettänyt vuoden keskitysleirillä. Jos näytät perusterveeltä ja siistiltä, niin hyvin on asiat :)

    • Anonyymi

      Siis mitä ihmettä.. naisten vaatimukset on komea.bachelor. ei kelpaa tavallinen mies.. naiset ei mulle vastaa ota yhteyttä.. en ymmärrä.. en vaa miehenä kiinnosta ketään.. baareissa toki välillä käyn.

      • Anonyymi

        Ei sillä ulkonäöllä ole fiksuille naisille merkitystä. Ehkä enemmänkin sillä, miten mies kantaa itsensä. Itsevarmaolemus vetää aina puoleensa, kun taas joku epätoivoinen nössö työntää pois luotaan. Sitä paitsi suurin osa naisista pitää siitä, että mies tekee ensimmäisen aloitteen. Harva nainen itse tulee luokse juttelemaan....


    • Anonyymi

      Mulle kelpais ihan tavis pullukka.. ei tarvi olla missi ja hoikka.

    • Anonyymi

      Välillä mietin että mitä vikaa minussa on. Lihonut ja mahaa on kyllä.. mutta enkö näytä naisten silmiin kiinnostavalta vai mikä mättää.

      • Anonyymi

        No näytä, nii voidaa sit sanoa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näytä, nii voidaa sit sanoa :D

        No en näytä. Miks pitäs näyttää?


      • Anonyymi

        Maha ei ole syynä siihen ettet saa naista. Pääkoppa on se syy. Ja tiedät sen itsekin. Älä väitä ettet tiedä mikä sinussa on vikana. Kyllä tiedät.


    • Anonyymi

      Koska naiset on sanonu että en ole mikään ruma.

      • Anonyymi

        Uskotaan että et ole ruma. Mutta tässä ei ole kyse siitä. Hyvin tiedät ettei kyse ole ulkonäöstäsi. Vaikka olisit Suomen komein mies ja miljonääri, et silti saisi naista tuolla luonteella. Et saa naista kun pääkoppasi ei ole kunnossa. Kun mies ryyppää, sekoilee, raivoaa ja hakkaa, miehen ulkonäkö ei siinä vaiheessa paljon paina. Sinun pitää ENSIN saada se pääkoppa kuntoon. Vasta SITTEN voit ruveta etsimään parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotaan että et ole ruma. Mutta tässä ei ole kyse siitä. Hyvin tiedät ettei kyse ole ulkonäöstäsi. Vaikka olisit Suomen komein mies ja miljonääri, et silti saisi naista tuolla luonteella. Et saa naista kun pääkoppasi ei ole kunnossa. Kun mies ryyppää, sekoilee, raivoaa ja hakkaa, miehen ulkonäkö ei siinä vaiheessa paljon paina. Sinun pitää ENSIN saada se pääkoppa kuntoon. Vasta SITTEN voit ruveta etsimään parisuhdetta.

        En hakkaa en lyö en ryyppää joka vloppu. En ole sellainen mies.


    • Anonyymi

      Eikö ne jaksanu enää vauva-palstalla kuunnella sun jankutusta kun palasit tänne?

    • Anonyymi

      Minä ainakin olen tavannut miehen ihan siellä ravintolassa.

    • Anonyymi

      No en mä kelpaa teille naisille.. olen menossa baariin nyt.

      • Anonyymi

        Turha teidän miesten on uikuttaa. ettei naisille kelpaa. Kyllä, jos sellainen Ei niin hyvän näköinen-nainen yrittää lähestyä, niin eipä teille kelpaa.

        (Itsekkään en ole kelvannut, kun en mikään kaunis, kurvikas missi satu olemaan.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha teidän miesten on uikuttaa. ettei naisille kelpaa. Kyllä, jos sellainen Ei niin hyvän näköinen-nainen yrittää lähestyä, niin eipä teille kelpaa.

        (Itsekkään en ole kelvannut, kun en mikään kaunis, kurvikas missi satu olemaan.)

        Mitä hittoa.. kyllä mulle kelpaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha teidän miesten on uikuttaa. ettei naisille kelpaa. Kyllä, jos sellainen Ei niin hyvän näköinen-nainen yrittää lähestyä, niin eipä teille kelpaa.

        (Itsekkään en ole kelvannut, kun en mikään kaunis, kurvikas missi satu olemaan.)

        Naiset vois vähä lähestyä baarissa ja laskee rimaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset vois vähä lähestyä baarissa ja laskee rimaansa.

        Jos naiset laskee rimaa niin miksi pitäisi vielä sen päälle lähestyäkin miehiä?

        Joko lasketaan rimaa ja annetaan vähemmän tasokkaille miehille mahdollisuus lähestyä.

        Tai sitten lähestytään itse niitä oman tasoisia miehiä.

        Miksi ihmeessä naiset rupeaisi lähestymään niitä vähemmän tasokkaita miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naiset laskee rimaa niin miksi pitäisi vielä sen päälle lähestyäkin miehiä?

        Joko lasketaan rimaa ja annetaan vähemmän tasokkaille miehille mahdollisuus lähestyä.

        Tai sitten lähestytään itse niitä oman tasoisia miehiä.

        Miksi ihmeessä naiset rupeaisi lähestymään niitä vähemmän tasokkaita miehiä?

        Kyllä pitäisi. Itse kaipaan läheisyyttä ja kosketuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitäisi. Itse kaipaan läheisyyttä ja kosketuksia.

        Niin, on tullut selväksi että sun mielestä naisten pitäisi.

        Et vaan vieläkään ole kertonut että MIKSI niiden naisten pitäisi?

        Mitä ne naiset siitä hyötyisi, että lähestyisi teitä vähemmän tasokkaita miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, on tullut selväksi että sun mielestä naisten pitäisi.

        Et vaan vieläkään ole kertonut että MIKSI niiden naisten pitäisi?

        Mitä ne naiset siitä hyötyisi, että lähestyisi teitä vähemmän tasokkaita miehiä?

        Koska oon ennenkin nuorempana saanut en tajua miksei naiset vain kiinnostu


    • Anonyymi

      Pakko se on vaa käydä baareissa. Tindert ja sun muut saa uohtaa.

    • Anonyymi

      Huonoa tuuria naistenkaa.. oon yksin.. kaikilla on omat kaverit. Ja mun naamassa ei ole mitään vikaa.

      • Anonyymi

        Ei naamassasi ole vikaa. Mutta siellä korvien välissä sitäkin enemmän.


    • Anonyymi

      No pakko se jotenkin käydä baareissa ja sitten mennä juttelemaan naisille.

      • Anonyymi

        Ei ole pakko. Kukaan ei pakota. Jätä väliin.


    • Anonyymi

      Joo mutta toiset miehet haluaisi löytää naisen. Sinkkuna on ihan paskaa.

    • Anonyymi

      Muttakun miehellä ei saa olla mt ongelmia ei ylipainoa. Mikä naisia vaivaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huonommat hampaat pelastaa vihlonnalta ym kirvelyltä tehokkaasti. Paras kun ei ole lainkaan logoja.

    • Anonyymi

      Hitto piti baariin.. mutta oon melkeen selvänä baarit täynnä. Jono on pitkä ei tästä tuu mitää

    • Anonyymi

      Jäi naisen saaminen sitte.

    • Anonyymi

      Nykyää pitäs olla rahaa ja korkeasti koulutettu että saa naisen ja vielä pitäs olla kavereita.

      • Anonyymi

        Pitäisi olla kavereita. Se on totta. Jos kukaan ei halua olla kaverisi, niin eikö se osoita ettet ole kovin sympaattinen ihminen? Jos et kelpaa edes ruypoykaveriksi toisille miehille niin se osoittaa että olet tylsää ja epämiellyttävää seuraa.

        Rahaa ei tarvitse olla. Eikä ulkonäköä. Moni ruma köyhä mies saa naisen koska on kiltti ja mukava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla kavereita. Se on totta. Jos kukaan ei halua olla kaverisi, niin eikö se osoita ettet ole kovin sympaattinen ihminen? Jos et kelpaa edes ruypoykaveriksi toisille miehille niin se osoittaa että olet tylsää ja epämiellyttävää seuraa.

        Rahaa ei tarvitse olla. Eikä ulkonäköä. Moni ruma köyhä mies saa naisen koska on kiltti ja mukava.

        Ei vain ole kavereita. Piste.


    • Anonyymi

      On tää aika turhaa. Näkymätön ihminen.. lähen kotiin

    • Anonyymi

      Pakko mennä lääkäriin ja hakea apua ei kestä enää.

    • Anonyymi

      Käyn töissä. Rahaa nyt on. Mutta oon masentunut. Elän yksinäistä erakkoelämää.

    • Anonyymi

      Tuntuu pahalta ku on näkymätön. Kaikki juhlii ja ite yksin paha olla. Enkä löydä parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Kaikki eivät juhli. Moni muukin asuu yksin ja vietti vapun itsekseen. Moni muukin on sinkku. Mutta kaikki eivät ulise ja valita sitä asiaa kuten sinä. Lopeta se alituinen itsesääli ja valittaminen! Ei sinulla ole sen vaikeampaa kuin muillakaan sinkuilla. Minäkin olen sinkku ja vietin vapun yksin. Entä sitten? Mikä siinä oli niin hirvittävää? Yksinkin pärjää. Sinkkuna on ihan hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät juhli. Moni muukin asuu yksin ja vietti vapun itsekseen. Moni muukin on sinkku. Mutta kaikki eivät ulise ja valita sitä asiaa kuten sinä. Lopeta se alituinen itsesääli ja valittaminen! Ei sinulla ole sen vaikeampaa kuin muillakaan sinkuilla. Minäkin olen sinkku ja vietin vapun yksin. Entä sitten? Mikä siinä oli niin hirvittävää? Yksinkin pärjää. Sinkkuna on ihan hyvä olla.

        Minä en halua olla sinkku. Kaipaan naista hitto vie ja kosketusta.


    • Anonyymi

      Ehkä mä en ole normaali ja mun pitäs ettii mt potilas tai samanlainen ku mä olen

    • Anonyymi

      Meen hakeen apua lääkäristä.. vaikka käyn töissä.. ei se mitää auta. Ei oo terapeuttia ei kukaa auta. Lääkäreitä ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Hakkaa päätä seinää ku on yksin. En tiedä mikä auttaa. Ei vaan kiinnosta naisia.

    • Anonyymi

      Kai mä oon lihava ylipainoa on yli 10 kg. Työpaikka on. Mut velkaa on. Ei oo kavereita ja masentaa. Voiko tällänen mies saada naista?

      • Anonyymi

        Ei voi, kun on lisäksi vielä väkivaltainen ja alkoholiongelmainen. Kiltti mt-ongelmainen voisi löytääkin. Mutta sinä et ole kiltti.


      • Anonyymi

        Ei voi.


    • Anonyymi

      Tuntuu että naiset etsii komeita lakki päässä olevia miehiä jotka on hoitanu asiat. Fiksuja. Itellä masennus ja mt ongelmia.. vissiin pakko laihduttaa ja saada pää kuntoon.

    • Anonyymi

      Deitti-appi on naisten aivopesun valmistumisvaihe.

    • Anonyymi

      Ei taida naiset ja ihmiset olla kyllä mun juttu. Käyn töissä ja mietin vaikka harrastusta ja tekis mieli muuttaa. Täälä etelässä on niin pinnallisia ihmisiä ja raha ja raha vaan mielessä.

    • Anonyymi

      Ehkä otan joskus koiran. Mä en jaksa olla yksin.

      • Anonyymi

        Joo, niin tein minäkin


    • Anonyymi

      Ei noita tinderin naisia ollenkaan kiinnosta. Eikä badoossa kukaan vastaa.. en oikein ymmärrä miksen kiinnosta naisia. Elämä on.. jatketaan yksinäistä elämää.

    • Anonyymi

      Mikä teidän naisten aivoissa on? Millanen mies oikein kiinnostaa??

      • Anonyymi

        No on monia naisia, joiden päässä ei paljoa mitään liiku, mutta omasta puolestani voin sanoa, että sellainen mies kiinnostelisi, kuin:

        - siisti
        - perus käytöstavat omaava
        - mukava
        - ei mikään seksin perässä juoksija

        Asiat joilla EI oikeastaan väliä:
        - ulkonäkö
        - rahallinen tilanne
        - ikä

        T. Nainen 19v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on monia naisia, joiden päässä ei paljoa mitään liiku, mutta omasta puolestani voin sanoa, että sellainen mies kiinnostelisi, kuin:

        - siisti
        - perus käytöstavat omaava
        - mukava
        - ei mikään seksin perässä juoksija

        Asiat joilla EI oikeastaan väliä:
        - ulkonäkö
        - rahallinen tilanne
        - ikä

        T. Nainen 19v

        Siis mä käyn töissä. Oon pitkä. Pukeudun siististi. Eipä ole naisia ei ne kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mä käyn töissä. Oon pitkä. Pukeudun siististi. Eipä ole naisia ei ne kiinnostu.

        Kyllä mä ainakin sunlaisesta miehestä olisin kiinnostunut, jos tuolla jossain vastaan kävelisit :)


    • Anonyymi

      Oonko mä jotenki vastenmielisen näkönen.? Köyhä. Lihava.. mulla on asiat hyvi

      Hieno asunto. Vakityö. Auto. Rahaaki.. vituttaa ku naisille ei kelpaa lihava mies. Tai erilainen.. mulle kyl kelpais.. naiset on mahdottoman nirsoja.

      • Anonyymi

        Jos sinulle hyvin kelpais se iso mies, niin mitä sä niist naisist välität?


    • Anonyymi

      Ei tässä ole mitään tehtävissä. Luovutus.

      • Anonyymi

        Mä luovutan tinderit ja vastaavat. Aivan himmeitä naisia tulee vastaan. Monet eronneet jo parikin kertaa ja se näkyy kyllä käytöksessäkin.

        Huvikseni nauratan baarien naistarjoilijoita. Keskusteluja ja vähän muutakin saa aikaseksi. Eikä pelkästään sen vuoksi et olen asiakas.

        Kyllä se livemeininki puree paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luovutan tinderit ja vastaavat. Aivan himmeitä naisia tulee vastaan. Monet eronneet jo parikin kertaa ja se näkyy kyllä käytöksessäkin.

        Huvikseni nauratan baarien naistarjoilijoita. Keskusteluja ja vähän muutakin saa aikaseksi. Eikä pelkästään sen vuoksi et olen asiakas.

        Kyllä se livemeininki puree paremmin.

        Joo, ne tarjoilijat tunnetusti nauraa asiakkaiden jutuille siksi kun ne on niin hulvattoman hauskoja.

        "Ei tarvi kuittia ku ei mee verotukseen" ja muut klassikot saa naurahduksen, koska miljoona kertaa kuulluille vitseille nauraminen saa jotkut asiakkaat tippaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ne tarjoilijat tunnetusti nauraa asiakkaiden jutuille siksi kun ne on niin hulvattoman hauskoja.

        "Ei tarvi kuittia ku ei mee verotukseen" ja muut klassikot saa naurahduksen, koska miljoona kertaa kuulluille vitseille nauraminen saa jotkut asiakkaat tippaamaan.

        Mutta sinä et saa edes omaa mutsiasi nauramaan???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä et saa edes omaa mutsiasi nauramaan???

        Jos mutsi olisi tarjoilija niin varmaan se työvuoroissa nauraisi mun(kin) vitseille - sillä viisiin kun nääs ne tarjoilijat saa tippiä.


    • Anonyymi

      Ei nyt saisi toisten epätoivoisuudesta olla iloinen, mutta pakko sanoa, että kyllä helpottaa lukea näitä komentteja, ettei itse tarvitse olla ainoa joka tuntee kelpaamattomuuden tunnetta. Itse tosin olen nainen (keskivertoa hieman rumempi ja vielä ulkomaalaisen näköinen, mikä saattaa vaikuttaa siihen, ettei kauheasti miehiä ole näkynyt)...

    • Anonyymi

      Varokaa tätä palstaa. Voitte saada väärän kuvan miesten mielipiteistä naisten suhteen, koska vain nössöimpien miesten kommentit julkaistaan. Olen itse kertonut aivan rehellisesti mitä ajattelen ta suhtaudun näihin naisten kysymyksiin täällä ja niissä kommenteissa ei ole mitään laitonta tai rikollista. Ne vaan poistetaan täältä. Turha naisten on siis tulla tänne kuuntelemaan miestä, kun ei saa sensuurin takia riittävää tietoa ja keskustelu on siksi vääristynyt. Huvittavinta on että sen sijaan omia kommentteja kovemmat naisten rajuimmatkin ja loukkaavimmat kommentit julkaistaan kuitenkin täällä.

      • Anonyymi

        Asia on varmasti kuten sanoit. Toivottavasti muutkin hoksaa, että ei palstamiehet edusta kaikkia miehiä mielipiteineen. Sama toki pätee myös naisiin.


      • Anonyymi

        missä on ne "rajut ja loukkaavat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä on ne "rajut ja loukkaavat"

        Ei ole osunut silmää naisten kirjoittamia rajuja ja loukkaavia kommenttia. Miesten kirjoittamia vastaavia kyllä paljonkin.

        Palstan naisia vihaavat miehet ovat onneksi marginaalisen pieni vähemmistö.


    • Anonyymi

      Aloittaja on täysi sekopää jankkaaja. Mut voihan se naisen löytää koska naiset tykkää sekopäistä.

    • Anonyymi

      No en kelpaa ollenkaa.. tää on tosi outoa koska mulla menee hyvin. Töitä on ja rahaa.. mutta ei naiset ota yhteyttä.. sitten kun otan yhteyttä. Ne ei vastaa.

      • Anonyymi

        Kuule Allu. Mikä siinä on outoa että et kelpaa? Mikä siinä on se asia jota et ymmärrä?

        Ei sinulla mene hyvin. Sinulla on vakavia mielenterveysongelmia, olet aggressiivinen ja alkoholiongelmainen. Sinulla on pääkoppa sekaisin. Olet itse kertonut väkivaltaisuudestasi. Olet kertonut että sinulla ei ole myöskään ystäviä. Ts. olet niin ilkeä ettei kukaan, ei mies eikä nainen, kestä seuraasi. Raivoat ja riitelet.

        Mikä siis on se mitä et ymmärrä? Miten niin et "ymmärrä" miksi et saa naisia? Itse olet kertonut ne syyt. Et saa naisia koska olet sekopää ja ilkeä ja paha. Siinä ne syyt ovat. Sekoboltsi ja paha ei saa ystäviä eikä naisia. Ja tiedätkö mitä? Sinun ei kuulukaan saada naista elämääsi, koska sillä naisella olisi kurjaa sinun kanssasi. Tekisit hänet onnettomaksi. Pilaisit sen naisen elämän.

        Sinulla ei ole oikeutta pilata toisten elämää. Jätä naiset rauhaan.

        Jankkaat että olet pitkä etkä ole ruma, että olet vähentänyt juomista ja sinulla on työpaikka ja rahaakin. Että kyllä silloin pitäisi löytää nainenkin. Mitä tuo kaikki merkitsee, kun olet paha ja ilkeä väkivaltainen sekopää? Siinä ei auta pituus, asunto eikä työpaikka.

        Jankkaat että et ymmärrä, naiset ovat kummallisia, naiset vaativat mahdottomia.

        Eivät vaadi. Naiset haluavat täyspäisen miehen joka ei raivoa eikä riitele.

        Selität että et ymmärrä miksi joku sinua rumempi ja köyhempi mies sai tyttöystävän ja sinä et. Tietenkin siksi että tämä sinua köyhempi ja rumempi mies ei ole ilkeä ja paha väkivaltainen sekopää kuten sinä. . Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

        Ensin kerrot tällä palstalla että olet nyt saanut tarpeeksesi etkä jaksa enää yrittää etsiä naisseuraa. Ja seuraavaksi selität meneväsi baariin etsimään naisia.

        Selität itsesääliä tihkuen että "en saa ikinä ketään ja olen loppuelämäni yksin". Jos joku nainen vastaa sinulle: "se on totta, et saakaan" - niin suutut ja alat jankuttaa että "tuo ei ole totta, kylläpäs saan naisia, menen tänään baariin ja löydän kyllä jonkun!" . Suutut siis siitä että tämä nainen on samaa mieltä kanssasi! Eihän kukaan jaksa tuollaista ihmistä joka suuttuu ihan kaikesta - siitäkin että toinen on samaa mieltä!

        Välillä kerrot että aiot luovuttaa ja unohtaa naiset kokonaan. Valitettavasti se on tyhjää puhetta. Kun tekisitkin niin, eli antaisit periksi ja luovuttaisit ja jättäisit naiset rauhaan, niin tekisit viisaan ratkaisun.. Mutta ongelma on että et sitä ratkaisua tee.

        Luulet että kaikki ongelmasi johtuvat naisen puutteesta. Eivät johdu. Ongelmasi johtuvat siitä että olet paha ja ilkeä ja aggressiivinen sekopää. Et sinä lakkaisi olemasta sellainen vaikka sinun elämässäsi olisi joku nainen.
        Olisit edelleen paha ja ilkeä aggressiivinen sekopää. Naisella olisi kurjaa kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Allu. Mikä siinä on outoa että et kelpaa? Mikä siinä on se asia jota et ymmärrä?

        Ei sinulla mene hyvin. Sinulla on vakavia mielenterveysongelmia, olet aggressiivinen ja alkoholiongelmainen. Sinulla on pääkoppa sekaisin. Olet itse kertonut väkivaltaisuudestasi. Olet kertonut että sinulla ei ole myöskään ystäviä. Ts. olet niin ilkeä ettei kukaan, ei mies eikä nainen, kestä seuraasi. Raivoat ja riitelet.

        Mikä siis on se mitä et ymmärrä? Miten niin et "ymmärrä" miksi et saa naisia? Itse olet kertonut ne syyt. Et saa naisia koska olet sekopää ja ilkeä ja paha. Siinä ne syyt ovat. Sekoboltsi ja paha ei saa ystäviä eikä naisia. Ja tiedätkö mitä? Sinun ei kuulukaan saada naista elämääsi, koska sillä naisella olisi kurjaa sinun kanssasi. Tekisit hänet onnettomaksi. Pilaisit sen naisen elämän.

        Sinulla ei ole oikeutta pilata toisten elämää. Jätä naiset rauhaan.

        Jankkaat että olet pitkä etkä ole ruma, että olet vähentänyt juomista ja sinulla on työpaikka ja rahaakin. Että kyllä silloin pitäisi löytää nainenkin. Mitä tuo kaikki merkitsee, kun olet paha ja ilkeä väkivaltainen sekopää? Siinä ei auta pituus, asunto eikä työpaikka.

        Jankkaat että et ymmärrä, naiset ovat kummallisia, naiset vaativat mahdottomia.

        Eivät vaadi. Naiset haluavat täyspäisen miehen joka ei raivoa eikä riitele.

        Selität että et ymmärrä miksi joku sinua rumempi ja köyhempi mies sai tyttöystävän ja sinä et. Tietenkin siksi että tämä sinua köyhempi ja rumempi mies ei ole ilkeä ja paha väkivaltainen sekopää kuten sinä. . Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

        Ensin kerrot tällä palstalla että olet nyt saanut tarpeeksesi etkä jaksa enää yrittää etsiä naisseuraa. Ja seuraavaksi selität meneväsi baariin etsimään naisia.

        Selität itsesääliä tihkuen että "en saa ikinä ketään ja olen loppuelämäni yksin". Jos joku nainen vastaa sinulle: "se on totta, et saakaan" - niin suutut ja alat jankuttaa että "tuo ei ole totta, kylläpäs saan naisia, menen tänään baariin ja löydän kyllä jonkun!" . Suutut siis siitä että tämä nainen on samaa mieltä kanssasi! Eihän kukaan jaksa tuollaista ihmistä joka suuttuu ihan kaikesta - siitäkin että toinen on samaa mieltä!

        Välillä kerrot että aiot luovuttaa ja unohtaa naiset kokonaan. Valitettavasti se on tyhjää puhetta. Kun tekisitkin niin, eli antaisit periksi ja luovuttaisit ja jättäisit naiset rauhaan, niin tekisit viisaan ratkaisun.. Mutta ongelma on että et sitä ratkaisua tee.

        Luulet että kaikki ongelmasi johtuvat naisen puutteesta. Eivät johdu. Ongelmasi johtuvat siitä että olet paha ja ilkeä ja aggressiivinen sekopää. Et sinä lakkaisi olemasta sellainen vaikka sinun elämässäsi olisi joku nainen.
        Olisit edelleen paha ja ilkeä aggressiivinen sekopää. Naisella olisi kurjaa kanssasi.

        Asia joka väärin korjaan. Minulla menee muuten hyvon on töitä ja rahaa tulee kokoajan. En ole alkoholisti en juo alkoholia joka vloppu. Montako kertaa tämä pitää sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Allu. Mikä siinä on outoa että et kelpaa? Mikä siinä on se asia jota et ymmärrä?

        Ei sinulla mene hyvin. Sinulla on vakavia mielenterveysongelmia, olet aggressiivinen ja alkoholiongelmainen. Sinulla on pääkoppa sekaisin. Olet itse kertonut väkivaltaisuudestasi. Olet kertonut että sinulla ei ole myöskään ystäviä. Ts. olet niin ilkeä ettei kukaan, ei mies eikä nainen, kestä seuraasi. Raivoat ja riitelet.

        Mikä siis on se mitä et ymmärrä? Miten niin et "ymmärrä" miksi et saa naisia? Itse olet kertonut ne syyt. Et saa naisia koska olet sekopää ja ilkeä ja paha. Siinä ne syyt ovat. Sekoboltsi ja paha ei saa ystäviä eikä naisia. Ja tiedätkö mitä? Sinun ei kuulukaan saada naista elämääsi, koska sillä naisella olisi kurjaa sinun kanssasi. Tekisit hänet onnettomaksi. Pilaisit sen naisen elämän.

        Sinulla ei ole oikeutta pilata toisten elämää. Jätä naiset rauhaan.

        Jankkaat että olet pitkä etkä ole ruma, että olet vähentänyt juomista ja sinulla on työpaikka ja rahaakin. Että kyllä silloin pitäisi löytää nainenkin. Mitä tuo kaikki merkitsee, kun olet paha ja ilkeä väkivaltainen sekopää? Siinä ei auta pituus, asunto eikä työpaikka.

        Jankkaat että et ymmärrä, naiset ovat kummallisia, naiset vaativat mahdottomia.

        Eivät vaadi. Naiset haluavat täyspäisen miehen joka ei raivoa eikä riitele.

        Selität että et ymmärrä miksi joku sinua rumempi ja köyhempi mies sai tyttöystävän ja sinä et. Tietenkin siksi että tämä sinua köyhempi ja rumempi mies ei ole ilkeä ja paha väkivaltainen sekopää kuten sinä. . Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

        Ensin kerrot tällä palstalla että olet nyt saanut tarpeeksesi etkä jaksa enää yrittää etsiä naisseuraa. Ja seuraavaksi selität meneväsi baariin etsimään naisia.

        Selität itsesääliä tihkuen että "en saa ikinä ketään ja olen loppuelämäni yksin". Jos joku nainen vastaa sinulle: "se on totta, et saakaan" - niin suutut ja alat jankuttaa että "tuo ei ole totta, kylläpäs saan naisia, menen tänään baariin ja löydän kyllä jonkun!" . Suutut siis siitä että tämä nainen on samaa mieltä kanssasi! Eihän kukaan jaksa tuollaista ihmistä joka suuttuu ihan kaikesta - siitäkin että toinen on samaa mieltä!

        Välillä kerrot että aiot luovuttaa ja unohtaa naiset kokonaan. Valitettavasti se on tyhjää puhetta. Kun tekisitkin niin, eli antaisit periksi ja luovuttaisit ja jättäisit naiset rauhaan, niin tekisit viisaan ratkaisun.. Mutta ongelma on että et sitä ratkaisua tee.

        Luulet että kaikki ongelmasi johtuvat naisen puutteesta. Eivät johdu. Ongelmasi johtuvat siitä että olet paha ja ilkeä ja aggressiivinen sekopää. Et sinä lakkaisi olemasta sellainen vaikka sinun elämässäsi olisi joku nainen.
        Olisit edelleen paha ja ilkeä aggressiivinen sekopää. Naisella olisi kurjaa kanssasi.

        Näin ulkopuolisena kommentoin että deittipalstat tindereineen on täynnä MYÖS täysin hulluja naisia.

        Eli ei se hulluus ole sukupuolesta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ulkopuolisena kommentoin että deittipalstat tindereineen on täynnä MYÖS täysin hulluja naisia.

        Eli ei se hulluus ole sukupuolesta kiinni.

        Ihan sama. Parempi silti pysyä yksin.


    • Anonyymi

      Nyt riittää. Tinderissä jatkuvasti 0 osumaa. Ei vaan naisia kiinnosta. Pakko se jatkaa sinkkuna. Luovutan ja nostan kädet pystyyn.

    • Anonyymi

      Ei vaan naisille kelpaa. Olen nuorille liian vanha. Mun ikäset ei kiinnostu, koska multa puuttuu status ja en ole korkeasti koulutettu. Siis mitä tehtävissä yksinäinen elämä.

      • Anonyymi

        Ei kaikkien pidä olla korkeesti koulutettuja että saa suhteen katso ympärillesi ja lopeta itsesi soimaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkien pidä olla korkeesti koulutettuja että saa suhteen katso ympärillesi ja lopeta itsesi soimaaminen.

        Miksi sitten en kelpaa naisille?


    • Anonyymi

      En voi käsittää miksen pääse edes treffeille.

      • Anonyymi

        Paskoille treffeille on turha mennä eli et menetä niin menettäessäsi yhtään mitään


    • Anonyymi

      En ymmärrä edes miksi lihavat naiset ei musta kiinnostu

    • Anonyymi

      Niin mikä naiset teitä vaivaa?

      • Anonyymi

        Vika on näköjään edelleen kaikissa muissa, koskaan itsessäsi ei ole vikaa ;)


    • Anonyymi

      No ollaan sitte yksin, ei tänne ketään vastaa.

    • Anonyymi

      Mies on niin komea adonis niin tottakai kelpaa. Mut tavallinen mies ei naisille kelpaa.

      • Anonyymi

        Kovasti aina puhut komeista adoniksista, mahtaako itselläsi tehdä mieli munaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti aina puhut komeista adoniksista, mahtaako itselläsi tehdä mieli munaa?

        Ei kyllä. Haluaisin naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä. Haluaisin naisen.

        Kuulostaa kyllä siltä että kaipailet sellaista komeaa adonista kyntämään b-rappuasi


    • Anonyymi

      Itse olen ihan näkymätön naisille deittiapeissa.

    • Anonyymi

      ET OLE KOKEILLUT BUMBLE sovellusta selvästikkän vielä.

      • Anonyymi

        On kokeiltu. Ei ole tarpeeksi käyttäjiä.


    • Anonyymi

      En ole. Saako sieltä naisen?

    • Anonyymi

      Joo ja keski-ikäisissä naisissa myös.
      Kaikenlaista läskinaamaa ja ylipainoista jotka yrittää "kilpailuttaa" miehiä. Ja todellakin. Mies on TYHMÄ jos lähteen messiin ja kusetettavaksi jonkun itseään rumemman naisen kanssa. Tiedän että tää rumempi taas herättää närää... mutta niin se on. Ite sen verran kokenut nettideittaaja että en enää lähde b-luokan kuvioihin mukaan. Eli turhat deitit OUT! Älä mies tuhlaa aikaasi kiertolaisiin vaan venaa, oota ja ota se sopiva😀

      Menestystä kaikille! Vaikka vitutus usein käy päälle.

      • Anonyymi

        Ei miehiä voi kilpailuttaa, elleivät he itse siihen peliin lähde mukaan.
        Jos nainen kilpailuttaa miehiä, syy on siinä että miehet mahdollistavat sen.


    • Anonyymi

      En mäkää ruper laskee rimaa. Tiedän että näytän hyvältä. Mut ei naista löydä mistään. Siispä ihmettelen mistä te muut löydätte.

      • Anonyymi

        Siis sama asia. Elävässä elämässä tuun hyvin juttuun nuorempien naisten kanssa. Mutta en halua liian nuorta naista enkä halua enää lapsia.

        Keski-ikäiset naiset deittimestoilla ja tinderissä ovat kuitenkin hankalia. Ikään kuin elämä olisi vienyt heiltä ilon ja entisen avioliiton asiat olisivat yhä pinnalla.

        Minkäs teet kun jotkut ikäluokat tekevät itsestään vaikeasti tavoiteltavia. Toki voihan sitä katsoa mitä löytyy länsirajan toiselta puolelta🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sama asia. Elävässä elämässä tuun hyvin juttuun nuorempien naisten kanssa. Mutta en halua liian nuorta naista enkä halua enää lapsia.

        Keski-ikäiset naiset deittimestoilla ja tinderissä ovat kuitenkin hankalia. Ikään kuin elämä olisi vienyt heiltä ilon ja entisen avioliiton asiat olisivat yhä pinnalla.

        Minkäs teet kun jotkut ikäluokat tekevät itsestään vaikeasti tavoiteltavia. Toki voihan sitä katsoa mitä löytyy länsirajan toiselta puolelta🙂

        Siis ne nuoret naiset keiden kanssa tuut juttuun haluaisi kimppaan sun kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sama asia. Elävässä elämässä tuun hyvin juttuun nuorempien naisten kanssa. Mutta en halua liian nuorta naista enkä halua enää lapsia.

        Keski-ikäiset naiset deittimestoilla ja tinderissä ovat kuitenkin hankalia. Ikään kuin elämä olisi vienyt heiltä ilon ja entisen avioliiton asiat olisivat yhä pinnalla.

        Minkäs teet kun jotkut ikäluokat tekevät itsestään vaikeasti tavoiteltavia. Toki voihan sitä katsoa mitä löytyy länsirajan toiselta puolelta🙂

        Jo hieman varttuneemman miehen todellakaan kannata tuhlata aikaa samanikäisiin vaan nuorempiin, jos mielessä lähinnä seksi, läheisyys ja hellyys, joiden mukana usein sosiaalinen osa-aikainen ajanviettoseura. He ovat innokkaita oppimaan, heitä viehättää elämänkokemus ja taidot. Vallankin jos et enää ole tekemisissä niihin miespuolisiin kavereihin kanssa joiden kanssa ne nuoruuden varhaiset poikamiesvuodet kuluivat. Nuoremmat helppo iskeä jos vain saat/olet jo valmiiksi saanut heidän mielenkiintonsa. Kaikelleen vaivattomampia käsiteltäviä, elämäniloisia ja -janoisia, ennakkoluulottomampia ja kokeilunhaluisia. He ymmärtävät että sinulla on omat juttusi velvollisuutesi. Näin voit hieman ehdollistaa noita suhteita, esim. milloin käy ja mikä ei käy. Pidät vain langat käsissäsi. Mutta mitään parisuhdetta heistä ei kannata niinkään kuvitella. Kypsyysaste ja elämänkokemus kumminkin ihan eri tasolla. Vaikka eihän sekään tietenkään kiellettyä eikä väärin ole, jos niin tunnette että se on molemminpuolista. Ja onhan heissäkin toki varhaiskypsiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo hieman varttuneemman miehen todellakaan kannata tuhlata aikaa samanikäisiin vaan nuorempiin, jos mielessä lähinnä seksi, läheisyys ja hellyys, joiden mukana usein sosiaalinen osa-aikainen ajanviettoseura. He ovat innokkaita oppimaan, heitä viehättää elämänkokemus ja taidot. Vallankin jos et enää ole tekemisissä niihin miespuolisiin kavereihin kanssa joiden kanssa ne nuoruuden varhaiset poikamiesvuodet kuluivat. Nuoremmat helppo iskeä jos vain saat/olet jo valmiiksi saanut heidän mielenkiintonsa. Kaikelleen vaivattomampia käsiteltäviä, elämäniloisia ja -janoisia, ennakkoluulottomampia ja kokeilunhaluisia. He ymmärtävät että sinulla on omat juttusi velvollisuutesi. Näin voit hieman ehdollistaa noita suhteita, esim. milloin käy ja mikä ei käy. Pidät vain langat käsissäsi. Mutta mitään parisuhdetta heistä ei kannata niinkään kuvitella. Kypsyysaste ja elämänkokemus kumminkin ihan eri tasolla. Vaikka eihän sekään tietenkään kiellettyä eikä väärin ole, jos niin tunnette että se on molemminpuolista. Ja onhan heissäkin toki varhaiskypsiäkin.

        Kuulostaa ihan koiran kouluttamiselta.


    • Anonyymi

      Oon niin kauan ettiny naista. Ei naiset halua edes jutella mulle. Tinderissä ei mitään osumia tule. Ihan ilmaa on naisille.

    • Anonyymi

      Älä huoli, 1 naista kohti on 300 miestä jotka vonkaavat samaa naista.
      Sun täytyy erottua jotenkin eduksesi massasta.

      • Anonyymi

        Ei ole tilastollisesti mahdollista.
        Tosin jos aatellaan ulkonäköä ja naisen "fiksuutta" sekä kivaa luonnetta niin silloin toi asia voi osuakin kohdalleen.

        Kyllä tässä maassa on todella paljon yksinäisiä naisia koska kun mennään ikäluokissa yli 35v niin naisten määrä on suurempi kuin miesten.

        Sille ei nyt voi mitään että ulkonäöllä on todella paljon merkitystä. Toki täyshullua luonnetta ei edes ulkonäkö korvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tilastollisesti mahdollista.
        Tosin jos aatellaan ulkonäköä ja naisen "fiksuutta" sekä kivaa luonnetta niin silloin toi asia voi osuakin kohdalleen.

        Kyllä tässä maassa on todella paljon yksinäisiä naisia koska kun mennään ikäluokissa yli 35v niin naisten määrä on suurempi kuin miesten.

        Sille ei nyt voi mitään että ulkonäöllä on todella paljon merkitystä. Toki täyshullua luonnetta ei edes ulkonäkö korvaa.

        Kyllä kaunis ja fixu Suominainen on katoavaa kansanperinnettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaunis ja fixu Suominainen on katoavaa kansanperinnettä

        Sellaista kansaa ei olekaan, jonka miehet ei voivottelisi että juuri ne oman maan naiset on huonoja, ja että muualta löytyy parempia.

        Siitä vaan muualle metsälle! Mikään pakkohan se ei taida olla juuri oman maan antimiin tyytyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista kansaa ei olekaan, jonka miehet ei voivottelisi että juuri ne oman maan naiset on huonoja, ja että muualta löytyy parempia.

        Siitä vaan muualle metsälle! Mikään pakkohan se ei taida olla juuri oman maan antimiin tyytyä?

        Mitä se sinua kiinnostaa?
        Jatkat ilmeisesti tänne palstalle kirjoittelua vielä 65-vuotiaana jolloin sinusta ei ole kiinnostunut enää kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinua kiinnostaa?
        Jatkat ilmeisesti tänne palstalle kirjoittelua vielä 65-vuotiaana jolloin sinusta ei ole kiinnostunut enää kukaan.

        Menikö noin pahasti tunteisiin tosiasiat taas? ;)


    • Anonyymi

      Ja naisten käytöstavat ovat nykyään todella huonoja.
      Ihme kusipäitä deittipaikat täynnä.

      • Anonyymi

        Samoin ajattelevat monet heteronaiset miehistä.
        Heteromiehet eivät näköjään kiinnitä huomiota siihen miten heteromiehet deittipaikoissa käyttäytyvät.


    • Anonyymi

      Menkää tansseihin, tapahtumiin, puhukaa kadulla, bussipysäkillä, kirjastossa, kaupassa jne. tuntemattomille, ottakaa riskejä ja eläkää. Harrastakaa ja kokekaa. Katsokaa silmiin. Haloo, olemme ihmisiä, ei robotteja.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe